Flawless Vape Shop UK レビュー 

3,680
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.3

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Ordered twice before. Ordered again, passed verification details as the online system did not work as the previous two times so needed to be manually verified. One response saying it would be processe... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Usually order from flawless vapes unless they dont have something i want to try or can find it cheaper. However they have the price check option and can lower their prices which is great. Disposables... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Yet again another flawless (no pun intended) transaction, ordered yesterday delivered today and I even chose fastest delivery (free). Ever order I've ordered has pretty much came next day depending on... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Flawless vape provides a wide variety of options and fast delivery. Good prices and lots of specials. Have placed 3 orders with Flawless Vape Shop UK and have received a 100ml Short Fill bottle of vap... もっと見る

企業情報

  1. 電子タバコ店

当該企業による記述

Flawless Vape Shop is the UK's premier distributor of vaping hardware, accessories, starter kits, tanks, and E-liquids. With outstanding customer service and a vast array of quality products, we stock over 800 unique flavours from top global brands. All our products are TPD compliant, ensuring strict safety and quality. We get the latest products directly from manufacturers, allowing us to offer items before they reach local stores. As the largest vaping product distributors in the UK, we provide the newest products and flavours first. At Flawless Vape Shop, we update our online store daily with new stock, putting our customers first. For any queries, our expert team is here to help.


連絡先

4.3

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

3680件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.3

すべてのレビュー

(3,680)

過去12か月のレビュー数: 5件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Repeatedly Ignored, Then Order Cancelled

Ordered twice before. Ordered again, passed verification details as the online system did not work as the previous two times so needed to be manually verified. One response saying it would be processed. One day later, sent a follow up email, radio silence. Two days later, sent a follow up email, radio silence. Three days later, sent a follow up email, radio silence. 8 days later, order was cancelled, still no response via email. Terrible.

2026年8月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Hands down my favourite vape shop

Hands down my favourite vape shop, been going here for years, mainly the one in Hamilton (Leicester) the guys in there are really helpful and the prices are unbeatable, always a big range of vape flavours and always stock my pods ;)
I will be back again shortly lads!
Keep up the good work

2025年12月8日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Awful Service

Purchased a OXVA Pod kit... after 8 days no shipping information despite my 3 emails. When I opened a payment dispute they decided to send it without even contacting me. I have now purchased it elsewhere but cannot cancel because they do not answer any email. Terrible service. There are way better vape shop out there.

2025年6月8日
自発的なレビュー
Flawless Vape Shop UK ロゴ

Flawless Vape Shop UK からの回答

Dear Jasmine,

Thank you for sharing your feedback, and we sincerely apologise for the delay in responding to your emails and in processing your order. We completely understand your frustration, especially given the lack of communication on our part.

By the time your order was dispatched, we recognise that the experience had already fallen short of expectations. We are currently reviewing and improving our customer service processes to ensure this doesn’t happen again.

Your feedback is important to us, and we truly regret the inconvenience caused. Thank you for bringing this to our attention.

Kind regards,
Flawless Customer Support

5つ星のうち1の評価

Purchased new mod

Purchased new mod, worked perfect for 3 weeks then just stopped. Never dropped or got wet. Contacted company via email Monday, no reply. Contacted via their online message Tuesday and Wednesday and no reply still. No contact number on their website but found one on here. Called and phone just rings with no one answering. All the positive reviews have not had issues clearly. Not good customer service at all. Still waiting on contact and my money back but I won’t hold my breath. Will go through my credit card and spend the word on my experience with the company.

2025年6月12日
自発的なレビュー
Flawless Vape Shop UK ロゴ

Flawless Vape Shop UK からの回答

Dear Nichola,

Thank you for your feedback, and please accept our sincere apologies for the delay in responding to your messages. We completely understand your frustration and regret any inconvenience this caused.

We’re glad to confirm that your issue has now been fully resolved and a refund has been issued. Your experience does not reflect the level of service we strive to provide, and we are actively working to improve our response times and overall customer support.

We take your feedback seriously and appreciate you bringing this to our attention. Thank you for your patience, and we’re truly sorry for the inconvenience caused.

Kind regards,
Flawless Customer Support

5つ星のうち1の評価

Third party payment processing - very sneaky!

Be aware, the company uses a third party payment processor meaning my payment was taken as a bank transfer instead of actual online transaction.

If you have issues with your order which cannot be resolved by the company, you may be unable to raise a chargeback via your bank.

Pay with a credit card or order somewhere else if you'd prefer to have the security of being able to access a chargeback/claim with your bank.

2025年3月11日
自発的なレビュー
Flawless Vape Shop UK ロゴ

Flawless Vape Shop UK からの回答

Good morning!

Thank you for taking a time to leave a review. Your feedback is incredibly important to us.

Yes, unlike traditional card payments, Superpayments uses bank transfers to process transactions instantly. This means no card fees and a smoother checkout experience for you. Plus, you’ll even get rewarded with cashback on your purchases!

We understand that sometimes issues arise with orders, and we want to assure you that our customer support team is always here to help. If you ever have a concern about a payment or order, please reach out to us directly, we take every case seriously and aim to find a fair resolution as quickly as possible. Our support contact information is 'support@flawlessvapedistro.co.uk.'

Should a customer feel dissatisfied with the support, they would need to go through Superpayments’ dispute resolution process. Of course, we would be alongside you, to support in any way we can.

Kind regards,
Flawless Customer Support

5つ星のうち1の評価

Rubbish verification method and despite…

Rubbish verification method and despite me being 50 years old it still didn’t accept my id or anything like that and kept making me re do it and rushing customer service I have had to email so many times to try and now get a re-fund and if they don’t reply then I have been scammed completely and they have just stolen my money, don’t ever buy from here absolutely shocking and disappointing

2025年2月18日
自発的なレビュー
Flawless Vape Shop UK ロゴ

Flawless Vape Shop UK からの回答

Hi Ava!

We're very sorry to hear about your frustrating experience with the verification process and the difficulties in reaching our customer service team. We understand how important a smooth and hassle-free shopping experience is, and we sincerely apologise for any inconvenience caused.

Our age verification system is in place to comply with legal requirements, but it should never be this difficult. We’d like to resolve this for you as soon as possible, whether that means assisting with verification or processing your refund promptly.

Upon checking our system, we can confirm our team have since been in touch with you, and that your order has also been delivered to the address entered at checkout. Delivery was marked as confirmed on the day after your order was placed (19th Feb).

We truly appreciate your patience and your feedback, as it helps us improve our service.

Best regards,
Flawless Customer Support

5つ星のうち1の評価

Shocking company and customer service

Shocking company and customer service
Ordered x 2 peanut butter granola
X 2 vanilla tabacco yogi
They sent x 2 granola bar instead of vanilla tabacco yogi
After 3 days of emailing the finally admitted their error and asked me just to accept the incorrect one I said no
They didn’t actually have ones I’d ordered in stock
At my request the sent me a return label so I travelled to post office in adverse weather to sendthem back a
Week later they sent me replacement different juice.
They still do not have original vanilla tabacco in stock BUT ARE STILL ADVERTISING IT IN WEBSITE even although I queried this several times and they are aware of the issue.
so if you order you’ll get wrong item and have to organise at your inconvenience sending back
It’s shocking customer service they now know it’s an error on their part and are not bothering their Arxse to fix it on their website.
So I wonder what else they’re advertising they don’t have!
Shocking AVOID !

2024年12月14日
自発的なレビュー
Flawless Vape Shop UK ロゴ

Flawless Vape Shop UK からの回答

Dear Allan,

Thank you for taking the time to share your feedback. We sincerely apologise for the inconvenience caused by your recent experience with us.

Upon reviewing the situation, we identified that the product listing unfortunately displayed the incorrect image. As a result, the item sent was the one titled on the listing page, not the one you were expecting in the image. We completely understand how frustrating this must have been for you, and we regret the confusion caused.

Once we realised the error, we offered to have the parcel collected from an address convenient for you to minimise any further disruption. However, we understand you preferred a prepaid postage label, which we promptly provided. We appreciate the effort you took to return the items despite the adverse weather conditions.

After receiving the return, our team checked the stock for the item you originally intended to purchase but, unfortunately, it had sold out by that time. As a resolution, we offered you the choice of swapping for an alternative or receiving a full refund.

Regarding your concern about the item still being listed on the website, please be assured that the listing was corrected as soon as the issue became apparent, and the image was updated to align with the listing title.

We’re deeply sorry for the inconvenience you experienced and for not meeting your expectations. Your comments are invaluable to us in improving our processes and customer service. If there’s anything further we can do to resolve this matter, please don’t hesitate to reach out.

Customer Support.

5つ星のうち5の評価

Ordered from the Netherlands

Ordered from the Netherlands, webshop looks good and clear, unfortunately it is now forbidden in our EEC to order vape supplies via the webshop, but thanks to our neighbors across the North Sea this is fortunately still allowed.
My order was delivered smoothly and quickly, for which my thanks!

2024年12月4日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

2nd purchase from you guys can't fault…

2nd purchase from you guys can't fault you at all very happy with both of my purchases feel very comfortable using this vape shop knowing they're reliable and get great stocks in would like to see more drip tips and more asmodus accessories so I could get them all in one place but much respect

2024年11月28日
自発的なレビュー
5つ星のうち4の評価

Not so mystery box

Great value mystery boxes however the contents of each one is next to identical, they do state “ Those of you who choose to purchase multiple boxes will find similarities with the contents. ” however it’s not just similarities every single box was pretty much identical. Bought 5 boxes and now have pretty much 5 or more of each of the same thing. But for the price it’s still ok.

2024年8月8日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Good company

Good company, great customer service however, unless you work from home delivery is unreliable. When DPD is used, they respect my wishes and leave in a safe place so I know I'm guaranteed the delivery. However, Royal Mail will not leave in safe place (or even in letter box) which delays delivery for days too long.

2024年6月20日
Flawless Vape Shop UK ロゴ

Flawless Vape Shop UK からの回答

Hello,

Thank you for your kind words about our company and customer service. We deeply value your feedback and appreciate your continued support.

We understand your concerns regarding delivery reliability and the differences in service provided by different couriers. Once an order leaves our facilities, the responsibility for delivery lies with the courier company. While we strive to ensure a smooth delivery process, we have limited control over how each courier handles the delivery.

DPD is known for their flexible delivery options, including leaving packages in a safe place as per your instructions. However, Royal Mail has different policies and practices that sometimes do not allow for the same level of flexibility. We are aware that this can cause inconvenience and delays, especially when packages are not left in a secure place or letterbox.

We apologise for any inconvenience this has caused. Your feedback is invaluable in helping us make these improvements. If there are any further issues or specific instances you would like us to address, please do not hesitate to reach out.

Kind Regards,
Flawless Vape Team

5つ星のうち5の評価

Fantastic

From ordering online to collecting was very smooth fast very pleased with service and products I've now used you twice and will use again

2024年6月19日

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報