footyclassics.com レビュー 

453
•
TrustScore 5段階評価の3

2.9

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Ordered on footyclassics.co.uk - assume it’s the same company. Had some great prices so I bought two football shirts, was a bit worried as had no delivery tracking and their customer service doesn’t a... もっと見る

5つ星のうち1の評価

TOTAL SCAM - DO NOT USE... Ordered an England top. Email says it was sent on the 17th. Royal Mail has no record of the tracking number (it is fictitious), and there is no Contact method available on t... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Awful company. Placed order online 11th June. Still waiting for the delivery. An email was sent confirming the order had been despatched to Royal Mail on the 15th June. As the tracking still hasn't u... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Just received my 85 liverpool away shirt. Well impressed..took just under a fortnight to get here..after reading some of the reviews I was a little apprehensive about what would arrive.. I have to... もっと見る

企業情報

  1. 衣料品店

当該企業による記述

Hello customers, we have closed for business, we are sorry for any trouble. Please email for any concerns.


連絡先

  • 葵丰路金生佳苑, 江苏省 广州市 建邺路100号鸿信大厦五楼, 葵丰路金生佳苑, 中国

  • footyclassics.com

2.9

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3

453件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.9

すべてのレビュー

(453)

過去12か月のレビュー数: 1件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Disgrace of company

Disgrace of company. Ordered medium old newcastle top back in August for my daughters birthday. Emailed 10 times to arrange a return for bigger size no response so went to post office and paid £7.50 to return via tracked mail which they received. Sent them tracking information etc and continue to be ignored. Out of pocked for the top and return charges. Continue to ignore my emails.

2022年10月5日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Do not shop here!

Ordered a shirt as a present for my partner - it’s one he’s wanted for a while and as it was on sale I thought I would order it.
What a mistake that was!
Ordered on 28/09, received an email on 04/10 to tell me it was dispatched. Tracking from the email shows the seller was dispatching the order to Royal Mail on 02/10.
10 days later and it still says they’re dispatching it.
Emailed on 07/10 just asking for an update. They replied, quite weirdly at 1:30am on 11/10, and told me it’s with Royal Mail and they “expect delivery to be in a couple of days or so”.
Asked for them to check when my order was actually sent to Royal Mail and no response.
Disputing with my bank now because they’re clearly not interested in looking into this. Wish I looked at reviews before making the purchase!

2022年9月28日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Ordered a MUFC retro 1992/94 shirt

Ordered a MUFC, Giggs, 11, medium retro shirt on 7th Sept. 3 weeks later i got Cantona, 7, small. Complained and another 3 weeks later got the right name etc but still the wrong size. Up to now have waited six weeks to get the wrong item. No response on asking for a refund, just an apology for the "slight" delay. Do NOT deal with this company.

2022年9月7日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

TRADING STANDARDS AND WATCHDOG

I am writing a review about this company because they haven't replied to any emails of customers who have bought from this company since may 2022 and my wife being one of them.
My wife bought me a shirt for my birthday and it was too small so we emailed them (twice) to get a refund and they have not replied to either email we have sent, so i'm now going to speak trading standards and watchdog about this company to see if i can get this company to stop trading as they taking money off customers and not giving refunds as there website say they do.

2022年10月5日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Terrible company

Terrible company. I ordered 3 shirts for my brothers funeral and asked if they could not deliver them in time for the funeral could they cancel my order and refund my money. I got a message saying that they would not charge me and would give me a refund. That was two months ago and after several emails with no refund. I have had to do a claim with my credit card company. I would not recommend this company.

2022年7月22日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Honestly quality was horrendous

Honestly quality was horrendous, the shirt looked like it had been glued together by a child. Pictures on the website are extremely misleading, and quality is really bad. Tried to contact the team about organising a refund, and no-one ever got back to me. All in all awful customer experience.

2022年7月4日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Still waiting!

Ordered 20th august 2023, had an email 26th august to say dispatched, tracking doesn’t work so can’t track, sent an email as phone contact shows as unavailable on the website, no response from the email, just sent a second email, let’s see if I get a response

2022年8月20日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Just received my 85 liverpool away…

Just received my 85 liverpool away shirt.
Well impressed..took just under a fortnight to get here..after reading some of the reviews I was a little apprehensive about what would arrive.. I have to say.. my expectations have been exceeded..shirt is bang on..fabrics good..stitching..badging etc.. but most importantly..the size is spot on..that was my major issue after reading comments..
I need not have worried..
Deffo be buying another..👍

2022年9月14日
自発的なレビュー
5つ星のうち4の評価

Superb never has problem

Superb never has problem . Football shirt is good quality. Though i do suspect they are shipped through dh gate and footy classics increase the price.

2022年9月3日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Nonexistent service and poor quality

Like many here, I ordered a shirt back in January for my husband. After washing once, the logo starting peeling. I’ve tried contacting several times since, to be told a replacement is on its way. Nothing has yet been delivered, and emails since have not been responded to.

2022年9月13日
自発的なレビュー
5つ星のうち4の評価

Great quality top

Great quality top - took about 2 weeks to arrive but that’s what it said on the site. Not 100% sure if the kit is actually legit, but everything looks great and all the stitching / fit is spot on!

2022年9月12日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Ordered a retro shirt 3 weeks ago

Ordered a retro shirt 3 weeks ago, still hasn’t arrived emailed them enquiring as to where it is after several emails it had been “delivered” even though after i tracked my parcel it was still in London👎🏻👎🏻 Do not waste your time

2022年9月10日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

AVOID!!

Just to reiterate what others have said, to be honest. If I could give a minus score, I would.
Ordered xxl, but still too small for recipient (sizes are on the mean side). Website declaims “easy returns” but no instructions on how to do so. Emailed twice but no reply and no phone contact to try.
AVOID!!

2022年8月26日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I would give minus five stars if…

I would give minus five stars if possible AVOID this company at all costs!
Shirt I ordered for an event a week later took 6 weeks and 6 email complaints to finally arrive.
I returned it same day as event had passed.. was emailed two days later to tell me I had been refunded.
A month later still NO REFUND in my account.Not answering my emails.
Have had NO REPLIES to several emails asking about it and there is no phone contact number available for this company.
I am now going through a lengthy bank complaint to try to get my money back!
Truly awful!!

2022年7月28日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Fake shirt / poor quality / no returns policy

I thought it was worth the risk, looking at the image of the Liverpool retro top I thought it looked exactly like a real one. I was wrong its pretty obvious its fake therefore would not wear it in public.

The adidas logo is embarrassing and likewise with the stitching quality of the adidas stripes.

I also saw they had a returns policy so thought there was no risk there...

Like people below have said, they will not respond to emails about returns therefore no way of getting the money back.

I will donate the shirt to a charity shop but it is a piece of crap so doubt they will get much for it.

2022年8月16日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報