Fountain Store Australia & New Zealand レビュヌ 

1,080
•
TrustScore 5段階評䟡の4.5

4.6

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

The two figurines I purchased arrived in a timely manner, were very well packaged and protected, and look absolutely beautiful! I am really pleased with the quality of these delightful pieces of art t... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち4の評䟡

Initially I was disappointed, it did not arrive when it was first supposed to. Unfortunately the emails updating me did not arrive until after the fountain itself, which is why 4 not 5 stars. Arrived... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Suzy arrived broken, i sent a photo and email and within a half hour i had notice a new one was on the way. Recieved 2 days later. I have never experienced such attention from any store anywhere ,... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

It was difficult to make a decision as to which fountain to choose but I think we made the right one. I would have appreciated a bit more information about which date to expect it. At one stage it was... もっず芋る

䌁業が回答したした


䌁業情報

  1. 庭園
  2. ・
  3. むンテリア デザむン店
  4. ギフト ショップ
  5. 人工怍物提䟛業者
  6. 暖炉専門店
  7. 噎氎蚭備請負業者

圓該䌁業による蚘述

Our group is based on 5 generations of Andalusian art design traditions and started in Australia back in 2013 and has ever since been active in building a strong network of reputable & ethical distributors across the country. Our premium home décor range & quality water features are sold & distributed under our brand Fandango 360 in over 138 décor stockists, 51 garden centres across 3 countries. Fountain Store offers a one stop shopping experience for garden, home and gifts ideas & solutions. We design, produce & sell our collections across Australasia. Design is our strength; variety is our differentiation & exceeding customer expectations is our mantra. Our collections include designer quality ornaments covering New Age, Ocean, Abstract, Angelic themes & high-end tableware. We only select top quality materials for indoor & outdoor use. Our water features range varies in colours, sizes & we even produce custom made designs. We champion variety, value & above all design. Our design concepts stem from unique interactions with our communities, travel experiences, our generational know how & our creative workshop. Abstract art is at the nub of our collections especially for garden ware, art décor feeds the design of our giftware & tableware with a combination of premium materials & exiting colours. This spring we are introducing metal & wall art items. This new collection includes a wide range of Andalusian Moorish metal art items with lighting, candle holders, mirrors & stylish tableware decoration. Our modern range includes abstract art déco, collage & 3D paintings as well as wall hung unique décor ornaments. Get in touch to explore our creative solutions for home & garden space. Be part of our successful distribution network & own part of our exclusive designer items for your home and garden.

Best Quality Fountains in Australia

圓該䌁業による蚘述

Designer Quality at Affordable Prices
We design, produce, buy and export over 450 different water features suitable for indoor and outdoor. We only work with ethical suppliers that share our passion for fountains and our history in craftmanship. We use various materials including mosaic, ceramic, clay terracotta, polystone, marble, acrylic and resin. The choice depends on design, functionality, size, weather conditions and longevity and cost. Our sourcing is not limited to one country, rather we are constantly on the look for new exciting places like Morocco, Turkey, Mexico, Colombia, Guatemala, Tunisia, etc... We are currently operating in 6 countries and growing fast to expand into other territories.

連絡先

4.6

優良

TrustScore 5段階評䟡の4.5

1080件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞24時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.6

すべおのレビュヌ

(1,080)

過去12か月のレビュヌ数: 328ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Smooth fast easy transaction

Smooth fast easy transaction.
Delighted with purchase.
Thank you.

2026幎2月15日
Fountain Store Australia & New Zealand ロゎ

Fountain Store Australia & New Zealand からの回答

Thank you very much Rosie,

We are incredibly grateful for the 5-stars! We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day! Thank you!

Warm regards,
Fountain Store

5぀星のうち5の評䟡

Smile from ear to ear

Whole experience from ordering to delivery was excellent. Absolutely delighted with my purchase, which compliments my newly landscaped garden perfectly. Thank you.

2026幎2月18日
自発的なレビュヌ
Fountain Store Australia & New Zealand ロゎ

Fountain Store Australia & New Zealand からの回答

Thank you very much Vicki,

We are incredibly grateful for the 5-stars! We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day! Thank you!

Warm regards,
Fountain Store

5぀星のうち5の評䟡

Have already purchased another

Was delivered quickly and was well packed

2026幎3月1日
Fountain Store Australia & New Zealand ロゎ

Fountain Store Australia & New Zealand からの回答

Thank you very much Yvonne,

We are incredibly grateful for the 5-stars! We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day! Thank you!

Warm regards,
Fountain Store

5぀星のうち1の評䟡

So rude

gosh. This guy was SO RUDE.
I purchased a Bird feeder 22 February. It was despatched promptly. However I paid for express and no fault of the company they never picked it up.

I phoned carrier on 2 March not much help so I reached out to fountain store. They guy who answered was rude abrupt and condescending. I hardly got a wording. He lectured me "that these things happen Penny ' like I've never ordered goods before that have been delayed. All I wanted was my express shipping refunded. He said he'd refund it but my dealings with him were so unpleasant that I've completely gone off my purchase and I will NEVER purchase again or recommend this company. Treat your customers with respect

A lovely lady named Melanie has reached out to me. It seems that the carrier had failed twice to pick up my order. This is not the fault of the company and I still wish to receive my order. Melanie has offered to refund the freight cost which I appreciate and accept. Thank you for reaching out
Update. So after the meaningless reply to my post nothing has been done. No contact no refund nothing. It seems the reply was all for show. I emailed fountain store last night asking for an update and as of midday today radio silence. So guess I was correct after all. Awful company
Om gosh. The saga continues. Grab your popcorn people. So I again contacted the carrier who were lovely. My overnight (supposedly) has been sitting at Fountain store since I purchased it last week. They've obviously been tripping over my order but this fountain store never reached out to me advise there was a problem. The big ship carrier said it was being picked up today. Fountain store are apparently still investigating and we were going to message me at 4. So at 4.13 I messaged them. I got a message back. We are closed. We'll contact you tomorrow. WHAT!!! For the love of God just give me a refund and I'll purchase from a company who knows what they are doing. Oh and if it's a small family business you would well known who was so rude to me. So probably no investigation needed. You know all this could have been avoided if you had just COMMUNICATED with me

2026幎3月2日
自発的なレビュヌ
Fountain Store Australia & New Zealand ロゎ

Fountain Store Australia & New Zealand からの回答

Reply made at 1:21 pm, full refund processed at 1:21pm.
Not sure what are you trying to achieve here.


Dear Penny,
This item is still in front of us awaiting pick up. We have no update to provide hence we didn't communicate.

I have asked the team to cancel this order and provide full refund. I think what the staff did offer was a good gesture but clearly not what you expect.

I am sorry you had to go through this ordeal but I can assure you we do not cut corners nor ignore customers. If there was an update we would have informed you on the spot.

We don't do things for a show. Our quality products, our shipping rates are all premium and affordable.

We are a small company that work hard and does actually deliver great service, Sorry we failed you on this occasion.

Wish you all the best.
Fountain Store



We are so sorry you feel this way. We can assure you that we take feedback seriously. I will speak with the person that answered your call and investigate,
I can see you paid $5 extra for express delivery but TNT failed to pick up 2 days in a row,
I will reach out to them and see what the matter is and will also waive the full freight cost.
Sincerely, Mellina

5぀星のうち5の評䟡

Arrived in good condition and quicker


Arrived in good condition and quicker than I expected

2026幎2月10日
Fountain Store Australia & New Zealand ロゎ

Fountain Store Australia & New Zealand からの回答

Thank you very much Barb,

We are incredibly grateful for the 5-stars! We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day! Thank you!

Warm regards,
Fountain Store

5぀星のうち1の評䟡

The fountain I ordered came in a yellow


The fountain I ordered came in a yellow colour when it was advertised as white, it also came chipped where it clicks in, so the top didn’t sit properly into the base. And I was also missing a pump for the machine so It was really disappointing.

2026幎2月23日
Fountain Store Australia & New Zealand ロゎ

Fountain Store Australia & New Zealand からの回答

Our product is cream sandstone, never white. We asked for pictures of the damage, maybe send so we can rectify. This review could have been an email and a swift resolution.

5぀星のうち1の評䟡

False advertising regarding first buyer


False advertising regarding first buyer discounts.

2026幎2月8日
Fountain Store Australia & New Zealand ロゎ

Fountain Store Australia & New Zealand からの回答

Your review is utterly fallacious, you bought a heavily discounted, in fact almost half price. You can not have an additional $40 for first time buyer. What about the quality of the products you received, does that count at all in your review perhaps.

5぀星のうち5の評䟡

The person handles online and message


The person handles online and message who is super friendly and helpful. And the products I bought (3 intotal ) are super amazing. Will definitely recommend this shop!

2026幎2月23日
Fountain Store Australia & New Zealand ロゎ

Fountain Store Australia & New Zealand からの回答

Thank you very much,

We are incredibly grateful for the 5-stars! We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day! Thank you!

Warm regards,
Fountain Store

5぀星のうち5の評䟡

Prompt and reliable

The delivery was prompt with good communication and was well packaged,
A beautiful garden ornament !
Thank you!

2026幎2月23日
Fountain Store Australia & New Zealand ロゎ

Fountain Store Australia & New Zealand からの回答

Thank you very much Lisa,

We are incredibly grateful for the 5-stars! We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day! Thank you!

Warm regards,
Fountain Store

5぀星のうち5の評䟡

Sorted out my issue quickly and without


Sorted out my issue quickly and without fuss.

2026幎2月1日
Fountain Store Australia & New Zealand ロゎ

Fountain Store Australia & New Zealand からの回答

Thank you very much Barb,

We are incredibly grateful for the 5-stars! We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day! Thank you!

Warm regards,
Fountain Store

5぀星のうち5の評䟡

Thankyou!

Absolutely love our purchases. What you see on the website is exactly what you receive. Ordered on a Sunday night and received them to the Gold Coast by the following Thursday. Our fountain and two ornamental items have now transformed our entrance. Very welcoming for guests and for us to come home to.

2026幎2月19日
自発的なレビュヌ
Fountain Store Australia & New Zealand ロゎ

Fountain Store Australia & New Zealand からの回答

Thank you very much Chris,

We are incredibly grateful for the 5-stars! We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day! Thank you!

Warm regards,
Fountain Store

5぀星のうち5の評䟡

Quality Fountain !

What a gorgeous fountain purchased from a really well organised and informative online shop! Love the substantial weight of this quality fountain. It is STUNNING! Communication as to shipping progress was so helpful. I am impressed !

2026幎2月16日
Fountain Store Australia & New Zealand ロゎ

Fountain Store Australia & New Zealand からの回答

Thank you very much Julie,

We are incredibly grateful for the 5-stars! We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day! Thank you!

Warm regards,
Fountain Store

5぀星のうち5の評䟡

Delivered within the time frame l was


Delivered within the time frame l was given. Packed secure . Very Happy with my choice .

2026幎2月14日
Fountain Store Australia & New Zealand ロゎ

Fountain Store Australia & New Zealand からの回答

Thank you very much Jean,

We are incredibly grateful for the 5-stars! We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day! Thank you!

Warm regards,
Fountain Store

5぀星のうち5の評䟡

Superlative Service n Product

Well, the review title says it all. A seamless purchase experience with great communication and to top it off, the product is more than excellent.

Highly recommend this site

2026幎2月14日
Fountain Store Australia & New Zealand ロゎ

Fountain Store Australia & New Zealand からの回答

Thank you very much Sean,

We are incredibly grateful for the 5-stars! We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day! Thank you!

Warm regards,
Fountain Store

5぀星のうち3の評䟡

Buddha fountain

Arrived as pictured. Looks great in first look. LED looks great. Raindrop effect not centered so thts a negetive point. The structure material is quite fragile and start developing cracks after few days. Overall good product but not worth the price

2026幎1月27日
Fountain Store Australia & New Zealand ロゎ

Fountain Store Australia & New Zealand からの回答

Thanks for the feedback

5぀星のうち5の評䟡

The product is great, customer service exceptional!

The product is great, and just as pictured.
The customer service was exceptional because it was personalised (ie. till the this item was delivered, I was in contact with the same person who knew the history of original purchase item and the exchange for this one)

2026幎1月13日
Fountain Store Australia & New Zealand ロゎ

Fountain Store Australia & New Zealand からの回答

Thank you very much Diane,

We are incredibly grateful for the 5-stars! We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day! Thank you!

Warm regards,
Fountain Store

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報