delete account レビュー 

13
•
TrustScore 5段階評価の2

2.0

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

企業情報


連絡先

2.0

期待以下

TrustScore 5段階評価の2

13件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

この企業を閲覧した人は、以下の企業も閲覧しています。

2.0

すべてのレビュー

(13)

過去12か月のレビュー数: 2件

レビューを書く

レビューの確認を行います

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Black Red White

Black Red White

NIE POLECAM BLACK RED WHITE — TOTALNA PORAŻKA W OBSŁUDZE KLIENTA

Od dwóch miesięcy walczę z Black Red White i jestem szczerze oburzona poziomem obsługi klienta.

Sklep nie wywiązał się z ustalonego terminu dostawy mojej sofy, a przez ich opóźnienie poniosłam dodatkowe koszty dostawy w wysokości 350 zł. Najgorsze jest jednak to, że nikt z firmy nie uznał za stosowne poinformować mnie o opóźnieniu. Zero telefonu, zero wiadomości, zero szacunku do klienta. Za każdym razem to ja musiałam dzwonić, prosić o informacje i wręcz wyciągać od nich odpowiedzi.

Dzwoniłam wielokrotnie, również z zagranicy, żeby dowiedzieć się, co dzieje się z moim zamówieniem. Dopiero po kolejnych telefonach usłyszałam: „teraz pani zna przyczynę”. Serio? To klient ma się domyślać, co dzieje się z jego zamówieniem i jeszcze prosić firmę o podstawową komunikację? Czy odpisanie na e-maila.

Kiedy poprosiłam o kontakt z osobą odpowiedzialną za firmę, usłyszałam, że mam napisać na adres reklamacji. Problem w tym, że na reklamację również nie otrzymałam normalnej odpowiedzi zwrotnej.

A teraz najlepsze: moje zamówienie w systemie widnieje jako „zrealizowane”, mimo że sofa nadal nie została dostarczona do mojego domu!

Reklamacja została zamknięta jako „rozpatrzona pozytywnie”, ale bez konkretnego opisu rozwiązania, bez jasnego uzasadnienia i bez poczucia, że ktokolwiek rzeczywiście zajął się problemem. To ma być profesjonalna obsługa klienta?

Rekompensata? Voucher 100 zł pod warunkiem wydania kolejnych 300 zł w sklepie. Po tym wszystkim brzmi to wręcz jak kpina.

Nie chodzi już nawet o samą sofę. Chodzi o brak odpowiedzialności, brak komunikacji i kompletne lekceważenie klienta. Klient nie powinien przez dwa miesiące wydzwaniać, pisać i prosić o informacje dotyczące własnego zamówienia.

Black Red White naprawdę powinno zainwestować w szkolenia z obsługi klienta. Pracownicy powinni wiedzieć, że komunikacja z klientem nie jest „łaską”, tylko absolutną podstawą funkcjonowania firmy.

Piszę tę opinię ku przestrodze. Jeżeli wszystko pójdzie dobrze — być może będziecie zadowoleni. Ale jeśli pojawi się problem, przygotujcie się na to, że możecie zostać z nim sami.

Ja osobiście po tych doświadczeniach nie mam zamiaru ponownie korzystać z Black Red White i zdecydowanie nie polecam tej firmy innym.

Mam nadzieję, że ta opinia w końcu dotrze do osób zarządzających firmą, bo takiego poziomu obsługi klienta po prostu nie powinno się akceptować!!!!!!

2026年8月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Avoid this company

Avoid this company. Taking money to order furniture, no delivery, no money.
I’m writing this as a warning so others don’t go through the same situation.

I ordered a custom-made sofa on January 4th and paid £1244 including delivery. The delivery was scheduled for February 28–29.

Since then, it has been nothing but delays and excuses.

First, the delivery was pushed back by a week. Then another two weeks. And then again and again.

I was told things like the driver didn’t make it, the sofa only got as far as London, and there were issues transporting it further. There was constant contact at the beginning lots of voice messages and calls with repeated assurances.

After about 6 weeks, the story suddenly changed. I was told the sofa wasn’t in London at all, but actually still in Kielce, Poland, and that he would personally go there to arrange transport.

Last week, I was told the sofa had been collected and I would receive a video the next day. That was on Friday. On Saturday, he was supposed to send proof.

Nothing.

By Monday, he stopped answering my calls completely.

At one point, after days of silence, I asked for an update and he actually asked me if the sofa had already been delivered, saying he thought the case was closed.

At that moment, I knew something was seriously wrong.

I opened a claim with PayPal and thankfully received a full refund.

To this day, the sofa has never been delivered and I have had no further contact.

2026年4月29日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

AVOID!!

AVOID!!
Bought furniture through the website. The company refused to provide any delivery despite consumer law require them to do so. The delivery information was required as the person is disabled and we needed to organise help receiving the delivery. Nearly a month since failed delivery, still no refund !!!
Stay away if you don’t want to fight for your money back!!

2025年6月11日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

AVOID!!

AVOID!!! I would give 0 stars If I could. The wardrobe I ordered was not delivered, very poor communication from the company. The number on the website was not working. After a couple of weeks after placing the order I had to chase the seller for some info about delivery and got a quick reply it will be delivered coming Saturday. It wasn't. I requested a refund which also was not processed and on the end I had to ask PayPal to step in and give me my money back. AVOID!!!!

2025年2月8日
自発的なレビュー
5つ星のうち4の評価

Not a scam, but very unorthodox

I've seen a few reviews labelling this company a scam, and although that's not been my experience how I definitely would describe the way they operate is "unorthodox".

Firstly, the furniture is good enough quality flat pack. It's not amazing but not bad quality either. Same as you get from IKEA, Argos etc. We only ordered from them as they had a book case that fitted the exact spot we had.

Where the "unorthodox" part comes in is that it is imported directly from Poland - and when I say directly, I mean directly!

We were put in touch with our delivery driver who, as it transpires, was driving in a van from Poland to make deliveries in the UK. He was very cheerful and friendly and quickly replied to my texts for updates. The unorthodox part? The furniture was delivered at 3am!

So a perfectly legitimate company, decent furniture but obviously won't be for everyone.

2024年4月7日
自発的なレビュー
delete account ロゴ

delete account からの回答

Thank you for your feedback. Your opinion is very important to us. We are working hard to improve our services to offer the best possible conditions

5つ星のうち5の評価

Unexpectedly good service

Unexpectedly good service, I'd like to say. Pretty well managed, they immediately answered my questions, and halp me to choose the right options and appropriate delivery date. Prise matches the quality. I'm satisfied with my purchase and highly recommend this service.

2024年3月3日
自発的なレビュー
delete account ロゴ

delete account からの回答

Dear customer, thank you for your comment. We are happy to hear this

5つ星のうち1の評価

Absolute nightmare avoid like the plague

I purchased a new bed on 16 Nov, after 2 weeks I still hadn't got any communication other than the original confirmation of the order, I called the store to enquire about delivery and the guy said he would email me by the end of the day with all the information I needed and basically ended the call. He didn't give me chance to say who I was or ask what my order reference was, so I have no idea how he thought he would be able to email me! I followed up the day after and got the same but was able to advise that I wasn't happy, he did at least take some details this time. Later that night I got a text advising he would refund me. I did eventually get a refund but it took some effort and I would say that this isn't really a 'shop' despite what the website says/looks like. I think it is more likely some guy being an intermediary reseller so he has no stock of his own. Based on the limited dealings I had with them, I didn't feel it was professional or reputable and so I would recommend that you avoid shopping with them - or if you do risk it, you pay via a method that gives you the protection you deserve.

2023年11月30日
自発的なレビュー
delete account ロゴ

delete account からの回答

Dear customer, we are very sorry that there was such a misunderstanding. Unfortunately, we are not able to deliver to your address. We are working on our service, and we won't allow such a situation in the future

5つ星のうち5の評価

Good store

This bed not only offers a stylish and contemporary design, but the added lifting mechanism has been a game-changer for me. The furniture was delivered quickly. Service at a high level

2023年7月13日
自発的なレビュー
delete account ロゴ

delete account からの回答

Dear customer, thank you for your comment. We are happy to hear this

5つ星のうち1の評価

Absolutely awful company that take your…

Absolutely awful company that take your money and don’t deliver the goods! Customer service is shocking and I’m still waiting for a replacement or refund which has not been offered and also they don’t even get in contact with you, sent numerous emails and nothing. Seeking legal advice about this matter

2023年3月19日
自発的なレビュー
delete account ロゴ

delete account からの回答

Thank you for your comment. We carry out complaints and refunds within the specified time. If there was a delay, we apologize! We are working on our service and we will not allow such a situation in the future

5つ星のうち1の評価

Worse experience in my life

Don’t even deserve a *! Worse experience in my life! Avoid! I ordered a furnitures worth over £900 and been stolen 🙄 the courier rang me at 22:45 on Sunday night saying he’s outside (and in terms and conditions said delivery at the weekends between 8am to 6pm) and because I’m in process of moving house there was only me at old place as my husband stayed at new place with our new born baby as he wouldn’t be able to communicate with the courier in polish. The courier parked up at my neighbours address because the only access to my house is through pathway, he opened the van and looked at me like I had to unload the van and then he said show me where I live (it was only a few meters from my neighbour as it’s on the corner) then he said he’s not going to carry to my door because that’s not his job but clearly in the term and conditions said “delivery to the building doors only” so he called me disrespectful and it’s not his problem and started laughing and he’s going to unload and leave it and I have to call my husband to pick it up so he unloaded the van and left the furnitures on the grass at the different address at 11pm. The courier was so rude and moaning and more likely he was disrespectful not me as he should delivery the furnitures to my doors as I never asked him to bring it home. (Every time I order something all the items are delivered to the door no one leaves it at the different address on the grass🙄) I rang my husband and I went back to my new place and then my husband went to pick it up and when he got there all the furniture went missing. I tried to get in contact with customer service unfortunately no one is replying to my emails. such a poor customer service and delivery process is even worse such a nightmare! If they keep ignoring my emails I will get in touch with solicitor. I paid for something that’s gone missing and no one wants to take responsibility for it! Ridiculous and disgusting behaviour! Don’t buy anything from this company unless you want to lose your money! AVOID AVOID AVOID!

2023年3月19日
自発的なレビュー
delete account ロゴ

delete account からの回答

We are sorry about this situation. We are working on our service and we will not allow such a situation in the future

5つ星のうち2の評価

Disappointing Quality for the Money

Rather disappointing quality for what you pay. Could have paid half of what I did at IKEA for much better quality.

Doors after all sorts of hinge adjustements don't align perfectly. Drawers are even worse, holes are simply not drilled accurately enough. I will need to get my drill out and drill new holes myself.

Communication for delivery was great but I would gladly trade bad communication for a good quality product.

2022年4月22日
自発的なレビュー
delete account ロゴ

delete account からの回答

Dear customer, we are very sorry that you were dissatisfied with the quality. The furniture is made at a world-famous factory and comes with details and instructions. If everything is done according to the instructions, the furniture will look great. In the future, we are planning to provide a furniture installation service to prevent such problems.

5つ星のうち1の評価

Avoid - Scammers

Avoid. We ordered Approx £900 worth of furniture from this company. After about a week of taking our payment they then processed a full refund. No communication as to why or anything. We e.mailed them numerous times to ask and again no responses. Immediately after ordering the products with them my Wife starting receiving hundreds of SPAM EMails from various different sources. I can only assume these guys are selling on information. The furniture appeared to be considerably cheaper than other retailers (Approx £200 cheaper across our full order). But, they dont appear to be at all legit, so I would definitely avoid them...

2021年2月5日
自発的なレビュー
delete account ロゴ

delete account からの回答

Dear customer. We are sorry to hear that you did not see our messages and were not satisfied with our service. We are working on our service and we will not allow such misunderstandings in the future

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報