レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

Received watch after delay due to current “situation “ with China. Watch looked good but was not water resistant as advertised. Since I did not film the unpacking of the shipment they denied the warra... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

I purchased a mechanical watch for over $300. The watch was supposed to arrive within 3 weeks. After many emails, the watch finally arrived after five weeks. However it arrived broken. I immediately c... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

placed my order on July 15th. received my tracking number on July 22nd. 2 months later, no watch and zero customer support. they dont respond to email, they dont respond to X, and they dont respond... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

I always a little hesitant about buying products from overseas, especially when it is a product that is being offered at an exceptionally fair price. Gapfil have an amazing selection of fine watche... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. 衣料品店

圓該䌁業による蚘述

Welcome to Gapfil, your ultimate destination for beautifully designed women’s fashion. At Gapfil, we believe that every woman deserves to express her individuality through unique and stylish clothing. Our store is dedicated to offering high-quality, thoughtfully designed apparel that not only looks great but also feels comfortable and empowering. Founded with a passion for fashion and a commitment to quality, Gapfil brings you an exclusive collection of women’s clothing that blends modern trends with timeless elegance. Whether you’re looking for chic everyday wear, sophisticated office outfits, or show-stopping evening attire, we’ve got something for every occasion. At Gapfil, we prioritize craftsmanship and attention to detail in every piece we create. Our designs are made with premium fabrics, ensuring that you feel confident and beautiful in every outfit. We strive to provide our customers with a personalized shopping experience, where you can find the perfect pieces that reflect your unique style. Join us on this journey of fashion and self-expression. Discover the Gapfil collection today and elevate your wardrobe with designs that speak to your inner style icon. Gapfil – Designed for Women, Inspired by You. Stay connected with our design team at: Address: 8223 Fallbrook Ave, West Hills, CA 91304, United States Email: shop@gapfil.com


連絡先

2.1

期埅以䞋

TrustScore 5段階評䟡の2

69件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

ネガティブなレビュヌの 33に回答しおいたす

通垞1週間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

No return policy as listed

This company is a complete scam. They list on the site that you can return that is a complete lie. Customer Service is a joke I had to reach at least seven times until I got a complete responds. Don’t waste your time or money.

2025幎3月20日
自発的なレビュヌ
Gapfil ロゎ

Gapfil からの回答

We’re truly sorry to hear about your experience and appreciate you bringing this to our attention.

We want to clarify that we are not associated with any fraudulent activity. Our team takes customer satisfaction very seriously, and we are committed to resolving any concerns as quickly and professionally as possible.

If there has been any misunderstanding or issue with your order, we would love the opportunity to make it right. Please contact us directly via email so we can assist you further.

5぀星のうち1の評䟡

DO NOT BELIEVE Gapfil!

DO NOT BELIEVE Gapfil!! THEY ARE A SCAM 100% how can anyone believe they have their rep watches in stock!! These Indians are scamming Americans!! DO NOT USE THEIR SITE!!!

2025幎4月8日
自発的なレビュヌ
Gapfil ロゎ

Gapfil からの回答

We’re truly sorry to hear about your experience and appreciate you bringing this to our attention.

We want to clarify that we are not associated with any fraudulent activity. Our team takes customer satisfaction very seriously, and we are committed to resolving any concerns as quickly and professionally as possible.

If there has been any misunderstanding or issue with your order, we would love the opportunity to make it right. Please contact us directly via email so we can assist you further.

5぀星のうち1の評䟡

Never received the watch or a


Never received the watch or a reimbursement.
No one to Contact and it seems like this company is just a big scam.
Stay away!!!

2025幎2月12日
自発的なレビュヌ
Gapfil ロゎ

Gapfil からの回答

We’re sorry that your experience didn’t match your expectations about the delivery service. Gapfil support team has contacted you to provide details to resolve and provide the best solution to the issue related to your order.
We appreciate all critiques which greatly assist us in our commitment to shipping time optimization. Please feel free to reach out to us via email if you have any questions. We would love to make things right if you give us another chance.
Thank you for your kind patience and understanding!

5぀星のうち1の評䟡

Gapfil is a fraudulent company. Items never delivered.

I ordered a $300 watch and it was never received. Every reply from Gapfil was a fraudulent tracking link and a promise to “contact the carrier.” Gapfil is a dishonest and fraudulent company.

THEY WILL STEAL YOUR MONEY!

2025幎3月20日
自発的なレビュヌ
Gapfil ロゎ

Gapfil からの回答

We’re sorry that your experience didn’t match your expectations about the delivery service. Gapfil support team has contacted you to provide details to resolve and provide the best solution to the issue related to your order.
Please feel free to reach out to us via email if you have any questions. We would love to make things right if you give us another chance.
Thank you for your kind patience and understanding!

5぀星のうち1の評䟡

I ordered a $350.00 item and never


I ordered a $350.00 item and never received it. Each time I contacted Gapfil, I received an AI generated message stating the parcel was “in customs” even though the attached tracking data showed a release over two weeks prior. This company is a scam.....

2025幎2月15日
自発的なレビュヌ
Gapfil ロゎ

Gapfil からの回答

We’re sorry that your experience didn’t match your expectations about the delivery service. Gapfil support team has contacted you to provide details to resolve and provide the best solution to the issue related to your order.
Please feel free to reach out to us via email if you have any questions. We would love to make things right if you give us another chance.
Thank you for your kind patience and understanding!

5぀星のうち1の評䟡

YOU WILL BE HURT BY THIS SELLER

WARNING, YOU WILL BE HURT BY THIS SELLER! WARNING!!! This is Fraud!

Sent completely different item and then promised a 100% refund but only to delay a Paypal case so I would lose it. I am now in a fight with them using the CC company to get the money back.

Take a look at reviews, when they get a bad one, they flood the system with fake good reviews, all on the same day. This is unlikely and it is sad that Trustpilot can not seem to stop the abuse.
---
RESPONSE TO THEIR REPLY: Of course they did NOT refund. I lost the Paypal case due to their scam delay email tactic. It is amazing they continue to post fake reviews despite this. Okay so here is how they did it. In the end it was so simple, they emailed with the dispute clock having 48 hours to go saying the refund was done and would post within 72 hours. Yeah, I fell for it and no refund came. Paypal did not care that I had an email saying they refunded. I sadly had to dispute with my credit card. I spent so much time on this, on the phone, and writing letters that it so wasn't worth it. I however would not let them cheat me, or defraud me! These are really really bad people.

The good news is that in the end I won the case. I emailed them asking again for a return label as I should and... no reply.

2025幎3月27日
自発的なレビュヌ
Gapfil ロゎ

Gapfil からの回答

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry that your experience didn’t meet your expectations and we understand that this must be very disappointing. However, all product information, including material, style, as well as delivery time, are clearly stated in the description on our website.

Gapfil support team has contacted you to provide details to resolve and provide the best solution to the issue related to your order.
Please feel free to reach out to us via email if you have any questions. We would love to make things right if you give us another chance.
Thank you for your kind patience and understanding!

5぀星のうち1の評䟡

Fake tracking

Fake tracking. Slowest service. Very disappointed. Do not recommend.

2025幎3月1日
自発的なレビュヌ
Gapfil ロゎ

Gapfil からの回答

Thank you for your feedback. We’re sorry that your experience didn’t match your expectations about the delivery service. Our support team from Gapfil has contacted you to provide detailed shipping information for your order.
We appreciate all critiques which greatly assist us in our commitment to shipping time optimization. Please feel free to reach out to us via email if you have any questions. We would love to make things right if you give us another chance.
Thank you for your kind patience and understanding!

5぀星のうち1の評䟡

Gapfil is a SCAM!

I ordered a TAG HEUER Carrera Chronograph 44mm Men's Watch on February 6th but never received an order confirmation. Instead, I received a shipping notification stating that my order was on its way.

A week later, I requested details and received the following message on February 11th:

Dear valued customer,

First of all, we would like to thank you for choosing our website for your purchase. We also appreciate your patience and apologize for any inconvenience.

However, we would like to inform you that you can view the shipping status of your order here:
(link provided by Gapfil)

As you can see, it is on its way to you, and you will receive it soon.

We appreciate your understanding and hope you will be pleased with our services.

Thank you.

Since then, I have not received any updates, and the tracking number suggests that my order has not yet been handed off to UPS. Multiple emails requesting additional information have been ignored. To make matters worse, I recently received an email asking if I was happy with my order—despite never having received it.

This company does not provide contact information and gives you the digital runaround with carefully crafted emails designed to make you believe your order is on its way.

This is a total scam—beware!

2025幎2月6日
自発的なレビュヌ
Gapfil ロゎ

Gapfil からの回答

Thank you for your feedback. We’re sorry that your experience didn’t match your expectations about the delivery service. Our support team from Gapfil has contacted you to provide detailed shipping information for your order.
We appreciate all critiques which greatly assist us in our commitment to shipping time optimization. Please feel free to reach out to us via email if you have any questions. We would love to make things right if you give us another chance.
Thank you for your kind patience and understanding!

5぀星のうち1の評䟡

This is a REAL REVIEW AS MOST SHOWN ARE


This is a REAL REVIEW AS MOST SHOWN ARE NOT REAL!!! Note that when they get a negative they flood review site with fake reviews :( This is so obvious due to the review timing.

I bought due to the images showing a high end replica. I received a sub $100 watch that I spend 329 plus on.

I say run from them as soon as far they are no help. I’m now going to dispute with pp and then the cc if needed!

2025幎3月1日
自発的なレビュヌ
Gapfil ロゎ

Gapfil からの回答


Thank you for sharing your feedback. We’re sorry your experience didn’t meet your expectations. We appreciate all critiques which greatly assist us in our commitment to constant improvement. Regarding your dissatisfied experience with the product, our support team has sent you an email to clarify and give you the best way to resolve this issue. Please kindly check your inbox including the spam.
Hoping for your kind patience and understanding.

5぀星のうち1の評䟡

Absolute scam of the company

Absolute scam of the company! Similar to everyone, I received a fake tracking number that couldn’t be found anywhere else on the net. Received constant run around from their email account! I disputed the transaction as fraud with my bank and they’ve credited my account. DO NOT BUY FROM GAPFILL. Total Scam!!!!

2025幎1月29日
自発的なレビュヌ
Gapfil ロゎ

Gapfil からの回答


Thank you for sharing your feedback.
We’re sorry that your experience didn’t match your expectations about the delivery service. Our support team from Gapfil has contacted you to provide detailed shipping information for your order.
We appreciate all critiques which greatly assist us in our commitment to shipping time optimization.
Please reach out to us via email with your order details, and we’ll be happy to assist you.

5぀星のうち1の評䟡

Customer Service After Purches

If you do not have a problem with Gapfil, you are in luck. But if you do, good luck. You can only deal with them via email. They do not provide a phone number for customer service. In addition, Gapfil does not even tell you where they are located. I now suspect China. I have an issue with a watch I received. I have emailed they many times, all to no avail. They simply doo not reply.

2025幎3月4日
自発的なレビュヌ
Gapfil ロゎ

Gapfil からの回答


Thank you for sharing your feedback. We’re sorry your experience didn’t meet your expectations. We appreciate all critiques which greatly assist us in our commitment to constant improvement. Regarding your dissatisfied experience with the product, our support team has sent you an email to clarify and give you the best way to resolve this issue. Please kindly check your inbox including the spam.
Hoping for your kind patience and understanding.

5぀星のうち5の評䟡

First class products and customer service

I always a little hesitant about buying products from overseas, especially when it is a product that is being offered at an exceptionally fair price.
Gapfil have an amazing selection of fine watches, and I am highly thrilled with my purchase.
They kept in constant communication with me due to the external issue of delays because of the tariff problem. When the product arrived, I was blown away by the quality of the packaging, boxing, instructions and first class quality of the watch.
They have a customer for life - thank you!

2025幎2月25日
自発的なレビュヌ
Gapfil ロゎ

Gapfil からの回答

Thank you so much for your feedback. We are very delighted that you had a great experience when doing business with us. Your review will motivate our staff to try harder to provide the best products and services for our customers. We would love to make things right if you give us another chance.
Thank you for your kind patience and understanding!

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報