Geekbitshirts レビュヌ 

794
•
TrustScore 5段階評䟡の3.5

3.7

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち4の評䟡

Nice selection of funny shirts, although it would be nice to allow more choice of what type of shift to pair with the various logos/cartoons/etc. - e.g., pick the logo, then allow us to choose T-shirt... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

Very average shirts, all too big and all with cheap iron on pictures. Company will only talk to me via PayPal. All direct emails ignored. Strange delivery company that I have never heard on and s... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

These Tees are 100% cotton and are RING-SPUN meaning they have NO side seams which promote twisting. This premium 'top of the line' production means that Every single size is woven on its Own m... もっず芋る

5぀星のうち4の評䟡

Ordering was easy and showing the currency is great too. Sizes seem to vary from medium to large dependent on chest/bust size but will see when receive the order. Very good varied collection and the... もっず芋る


連絡先

3.7

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3.5

794件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 36に回答しおいたす

通垞1カ月以䞊経っおから回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

3.7

すべおのレビュヌ

(794)

過去12か月のレビュヌ数: 511ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち2の評䟡

Very weird sizing

Very weird sizing. Ordered two shirts the same size (M) with different designs in thge same order and they were completely different sizes and shape. One was almost snug but a good fit, the other was the same length but very wide and was very loose life a large would fit (L).
Quality of the material and stitching seems ok so far.
Will not be buying from this company again

2026幎3月11日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

I ordered 3 Medium size t-shirts

I ordered 3 Medium size t-shirts. They arrived today although the tag on the back neck has M, the sizes varied from L to XL. I wanted to return them but I have to pay more money to do that. I will NEVER purchase from them again.

2026幎3月11日
自発的なレビュヌ
Geekbitshirts ロゎ

Geekbitshirts からの回答

Hi, thank you for sharing your feedback. We’re very sorry that your experience was not a positive one. We’d appreciate the chance to make things right. Please contact us at service@geekbitshirts.com
with your order information, and our customer service team will be glad to help.

5぀星のうち4の評䟡

Pretty good shirts for a pretty good price

Decided to leave a review because a lot of people seem a bit unsure of this one.

I was a bit reluctant to put in an order because of a lot of not great reviews. The emails from Geekbitshirts also look a bit spammy and raise some flags. I bit the bullet anyway and am happy I did.

I just received the shirt in just under 4 weeks. Not super quick (and just too late for my daughter's bday), but acceptable. The shirts are actually very nice thick quality 100% cotton. The prints are fine although one is a bit faded and different size than pictured on the website.

I also reached out to their client service once when delivery took a bit long and I had a good response very quickly. Overal a decent eperience and a legit company.

2026幎3月9日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Total scam!

Total scam! Keep your money. Their address system messed up my delivery address. Package was returned to them as undeliverable. So now they have my money and the shirt i ordered. They refuse to send another shipment and they refuse to return my money.

Proof this is a scam - they offered to return 30% of my money. They keep 70%, i get no shirt and i’m out the shipping cost i paid. What a deal!

Update #2: they now offer me 50% of my money back (on the shirt only) and no shirt. What legitimate company treats customers like this?

2026幎3月1日
自発的なレビュヌ
Geekbitshirts ロゎ

Geekbitshirts からの回答

We’re truly sorry for the frustration and disappointment caused. We take feedback like this very seriously and would like the opportunity to review the matter further. Please reach out to us at service@geekbitshirts.com
with your order information, and our customer service team will look into this and assist you directly.

5぀星のうち1の評䟡

Extremely bad service

Extremely bad service. Paid for express post but product not shipped for over 3 weeks. Kept telling me order is complete. Paid for on 7/2. Shirt handed to warehouse on 26/2. Poor communication. They are happy to take extra for express post but do not deliver. Do not buy from this company.

2026幎2月7日
自発的なレビュヌ
Geekbitshirts ロゎ

Geekbitshirts からの回答

Hi, we’re very sorry to hear about your experience. We understand how frustrating it is when an order does not arrive as expected and communication does not meet expectations. Please contact our support team at service@geekbitshirts.com
with your order details, and we will review your case and assist you further.

5぀星のうち1の評䟡

Ripped off!!!!!!

I’ve just purchased 4 tshirts and a hoody for a total cost of $145 Aus. After completing the purchase I opened my emails to find an email from you that listed the same tshirts for $9.98 each instead of the $23.98 I had just paid.
I’m really disappointed and to be honest I’ve been ripped off and if I could cancel the order I would.
Anthony

2026幎2月25日
自発的なレビュヌ
Geekbitshirts ロゎ

Geekbitshirts からの回答

Hi Anthony, we’re very sorry to hear about your disappointment. We understand how frustrating it can be to place an order and then receive a promotional email showing different pricing. Please contact our support team at service@geekbitshirts.com
with your order details, and we’ll be happy to review this for you and assist further.

5぀星のうち1の評䟡

I ordered my shirts over two months ago


I ordered my shirts over two months ago and they have not arrived. Order # GB89633. I have confirmed that my shipping address was correct. Customer Service stopped responding.

2026幎2月22日
自発的なレビュヌ
Geekbitshirts ロゎ

Geekbitshirts からの回答

Hi, we’re very sorry to hear about your experience. We understand how frustrating it is when an order has not arrived and communication has fallen short. Please contact our support team at service@geekbitshirts.com
with your order details, and we will review your case and assist you further as soon as possible.

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報