レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

I'm just want a refund on a product that I can't use and did't work that's it. Sunday Lawn was terrible I spent all this money for almost a year with no change to my lawn. I have unused, unopened... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち4の評価

Y'all are super helpful and I love consulting AI Assistant Sunny. Your website is full of good information, and the products do what's promised. My problem was my expectations, which were unrealistic.... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Lawn care is a journey and after one season with Sunday mine is looking better and healthier. The app provides a great reminder as to when to apply and provides clear instructions for product use. The... もっと見る

5つ星のうち4の評価

I really appreciated the app and directions of when to apply each product and to have it on hand when needed. I also like the explantation of how the products worked and what was in them. The only t... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 芝生の手入れサービス
  2. ・
  3. 害虫・害獣駆除サービス
  4. 庭園

当該企業による記述

Sunday is an annual lawn and yard care subscription, personalized to your home. We use soil and climate data to build a custom plan for your yard, then ship the right products to your door so you can apply them yourself in minutes. No chemical trucks in the driveway. No guesswork at the hardware store. Subscriptions renew annually. Cancel anytime. Here's how it works. You tell us your address and yard goals, and we pull soil data and climate patterns for your exact lot. From there, we build a custom yard plan and personalized application schedule based on what your soil actually needs. You apply it in minutes, and you're done. People switch to Sunday for different reasons. Some are tired of harsh pesticides or traditional lawn services and want to take it into their own hands. Some have kids or pets and want to know exactly what's going on the grass. Some are first-time homeowners staring at a yard with no idea where to start. All of them want a healthier, more self-sustaining yard without giving up their Saturday (or Sunday) to figure it out. Sign up at getsunday.com for your free custom yard analysis.


連絡先

3.5

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3.5

95件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常1カ月以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.5

すべてのレビュー

(95)

過去12か月のレビュー数: 73件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち3の評価

Despite initial customer service frustrations, my yard seems to be improving after just a couple of weeks

JULY 19, 2024 UPDATE: I appreciate the reply below from Sunday. As that person mentioned, some initial clarity would've saved me some frustration, but hey, I'll take late over never any day.

MY ORIGINAL POST: I can't yet speak to the quality of their products, but I am NOT impressed with their customer service. Here's what happened.

On June 16, 2024 (Father's Day), I purchased a Sunday subscription at 4:03 PM. Right after I submitted the order, I noticed that I had failed to enter the 20% off Father's Day discount code. So, I emailed them at 4:20 PM (17 minutes after I purchased my subscription) to notify them of my mistake. In that email, I said:

"I just signed up for Sunday. After checkout, I realized that I failed to apply the FATHERSDAY discount code. Should I cancel this order and reorder from scratch, can you guys process a partial refund in the amount of the discount ($75.20), or should we go another route? I’m good however you guys want to do it."

The next day, they said, "I'm sorry to hear that you failed to include the discount code at checkout! Unfortunately, we're unable to retroactively alter discounts at this time, but I've issued a one-time $10 store credit to your account for the inconvenience."

I replied, "Thank you for getting back to me. I appreciate the $10 credit, but I missed a $70 discount because I didn’t enter the discount code. I emailed you guys as soon as I placed the order and noticed that I didn’t apply the discount code. It seems that there should be some way to work this out so that I receive the discount. If that’s not something you can do, is there someone else who can help me? Thank you!"

The next day, another employee replied, "We understand how important it is to receive the full discount. While we are unable to switch the coupon code used for your order, we can offer an additional $30 in store credit to make up for the missed discount. We hope this helps, and we appreciate your understanding."

I replied, "Thank you for getting back with me. If the feedback helps, I know that you guys can figure out how to give me the discounted rate. So it’s not an issue of capability, but of willingness. And you guys don’t seem willing to give me the 20% discount even though I (1) signed up in time to receive it and (2) notified you just minutes after purchase of my failure to enter the discount code during checkout. If the $30 store credit is all you guys will do, then so be it, but I own a business that’s much smaller than yours, and I don’t treat my clients this way because it: (1) Stinks, (2) Unnecessarily frustrates my clients, (3) Makes me look petty, (4) Ensures they’ll stop doing business with us as soon as possible, and (5) Costs more money than it saves. Thank you for hearing me out."

I sent that response on June 18, 2024, and I haven't heard anything from them since. So, instead of working with me to give me the Father's Day discount for the purchase I made on Father's Day, they offered to discount my future purchases by approximately half that amount. Yeah, no thanks. With customer service like this, there won't be any future purchases, even if their products give me the best lawn in the neighborhood.

According to getlatka.com, Sunday's team of 115 people raked in $27,500,000 in 2023, but with the kind of pettiness they've shown me, you would think giving me the Father's Day discount would have drained their bank account of its last $75.20. Ridiculous.

2024年6月13日
自発的なレビュー
Sunday ロゴ

Sunday からの回答

Thank you for taking the time to share your experience with Sunday. Our records show that when you purchased your Custom Lawn Plan, you used a referral code to receive a discount on your order. Because we do not allow multiple discount coupons on one order, you would have been unable to use this discount along with the Father's Day coupon. The $40 store credit that you received from our agents in addition to the referral code actually totals more than the Father's Day discount would have been on your order. We're sorry that this was not communicated to you in your discussions with our team. We encourage you to continue working with your Yard Advisor for further assistance with your Sunday order.

5つ星のうち1の評価

I am feeling scammed

I am feeling scammed. All charges were made within a week… all delivery dates were missed. The shipment 2 (2/2) is missing since 06/19. Shipment 3 was sent on 06/23. Everything is reported as “damaged” in UPS. Seriously Sunday Team?
Less emails (daily salesy bs) and more accuracy to your valuable customers please.

2024年7月7日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Cancelled over a year ago

Cancelled over a year ago. Get Sunday shipped and placed a $279 charge on my credit card last week. Called customer service and was told they could NOT refund the charge or take back the fertilizer. COMPLETE FRAUD.

2024年6月18日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Easy like Sunday Morning

When I moved into my new house, the lawn was crazy and patchy. I’ve been using Sunday for about a year and my lawn looks fantastic. And the kits come with instruction that’s fairly easy to use… the best part is that I’m way more educated and have a better sense for my yard… what it needs and how to be a good steward of my little piece of earth. I’m a Sunday Fan! Try it and don’t be surprised when you lawn better!

2024年5月7日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

New home, needed help, and got it from Sunday!

I've used Sunday since 2022 when I moved into my new home... The lawn was in rough shape and I had no clue where to begin. Sunday sent me fertilizers and I sprayed them on my lawn for the full year. It brought back the green grass and I haven't had to think about what to do and when to care for my lawn in over 2 years!

2024年5月8日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

I started using Sunday last year

I started using Sunday last year. My lawn was dry and full of weeds. Using their Bermuda Seed, Fertilizers and Weed control this year my lawn was fast to green up with minimal weeds. That tip on overseeding to crowd out weed really worked, just takes time! And to do it naturally pesticide free that's a win for me!

2023年5月8日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

We've had the pleasure to use Sunday…

We've had the pleasure to use Sunday products in our garden and we really appreciate the amount of customer support and prompt delivery that we receive. The products are well described and have great instructions and have helped our garden flourish. Would recommend anyone.

2024年5月8日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

We LOVE Sunday!!

We love Sunday! So easy to use - you literally just hose it on. And I like that it’s safe for my dog and kid. We even tried their garden fertilizer and pest control. Couldn’t be happier!

2024年5月7日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Sprayers don't work

If you fall for this smilingly great idea keep an eye on your chemical bag. There's a great chance you're just walking around watering the lawn and not getting any chemical through the sprayer. You would think if someone was going to go to the trouble to build a lawn care company an effective application sprayer would be high priority. Not with these guys.

2024年4月11日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Didn’t work. Refund policy sucks.

The stuff they sent me did nothing to help my lawn. A year later, they mailed more stuff to me without giving me a heads up first. When I told them I wasn’t aware of the annual subscription, they said I can’t return what they already shipped. Really unhappy with the product and the business model.

2023年4月3日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報