レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

企業情報

  1. オンライン市場
  2. 携帯電話販売店

当該企業による記述

Giggotech is an online technology marketplace offering high-quality new and refurbished electronics at better prices with faster delivery than many competitors. We focus on making tech more affordable and accessible without compromising on quality or service. By working directly with trusted suppliers and optimizing our operations, we’re able to keep costs low and pass real savings on to our customers. Our streamlined logistics allow us to dispatch orders quickly, helping customers receive their devices as soon as possible. All products sold by Giggotech are carefully inspected and tested to ensure reliability and performance. We provide clear product information and transparent pricing so customers can shop with confidence. Customer satisfaction is at the heart of our business. From easy ordering and secure payments to responsive customer support, we aim to deliver a smooth and dependable shopping experience. Our mission is simple: deliver trusted technology faster and at better prices.


連絡先

4.3

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

17件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常24時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Very good service

I sold a product to them and I had a really good experience, they’re very understanding and patient with their customers and give very good advice, really recommend.

2026年4月18日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Unprofessional Company - Cancelled Order and increased price twice in 2 days

Ordered an IPhone 16 on Sunday got asked for verification documents which were provided, then told there was a pricing error so would cancel the order or provide different phone within budget. Tracking the price since I ordered on Sunday priced at £540 changed to £610 on Monday then changed again to £650 on Tuesday. I find this highly unprofessional and would order from a more reputable company

2026年4月5日
自発的なレビュー
Giggotech ロゴ

Giggotech からの回答

Hi, thank you for your feedback. We’d like to clarify the situation for transparency.

Your order was placed over the Bank Holiday weekend when our office was closed, and as stated in our policies, we are unable to process or dispatch orders during Bank Holidays. We responded to your query as soon as we returned to the office on Tuesday.

During verification, we identified a genuine pricing error due to a supplier update. We informed you immediately and offered an alternative device within your budget. After you expressed dissatisfaction, we processed your refund straight away upon confirmation — with no delays.

As a gesture of goodwill for the inconvenience, we also provided a £30 credit. Our pricing may occasionally change based on supplier costs and availability, but this is never intended to mislead customers.

We always aim to provide fair and professional service, and given the immediate refund and compensation offered, we believe we handled the situation responsibly. Nevertheless, we appreciate your feedback and are always working to improve.

5つ星のうち5の評価

nice guy and great service

2026年3月29日
自発的なレビュー
Giggotech ロゴ

Giggotech からの回答

Thank you, Leon! 😊 We really appreciate your kind words about our service. It was a pleasure helping you, and we hope to see you again at GIGGOTECH!

5つ星のうち5の評価

Great company and great customer service

2026年3月30日
自発的なレビュー
Giggotech ロゴ

Giggotech からの回答

Thank you, Grace! 😊 We're really glad you found our service friendly and appreciate your recommendation. Your support means a lot to the GIGGOTECH team we look forward to helping you again!

5つ星のうち5の評価

Fantastic customer service

Fantastic customer service. Aaron went above and beyond when it was discovered that I had accidentally ordered the same product twice. A refund was was promptly made. I was kept well-informed throughout the process of receiving my refund and order. Would definitely use this service again. 100% recommend

2026年3月3日
Giggotech ロゴ

Giggotech からの回答

Hi Sally,

Thank you so much for your kind feedback! We're really pleased to hear that you had a great experience with our service.

We’re glad we could quickly resolve the duplicate order and keep you well-informed throughout the refund and delivery process. Providing clear communication and helpful support is something we always aim for, so it’s great to know it made a positive difference.

Your recommendation means a lot to us, and we truly appreciate you taking the time to share your experience. We look forward to serving you again in the future!

Best regards,
The Team

5つ星のうち5の評価

Sold my game to and got a great price

Sold my game to and got a great price, friendly staff

2026年2月6日
自発的なレビュー
Giggotech ロゴ

Giggotech からの回答

Thank you so much for your kind feedback! We’re glad to hear you received a great price and had a positive experience with our friendly staff. We truly appreciate your support and look forward to helping you again in the future.

5つ星のうち5の評価

Great company lovely staff who are…

Great company lovely staff who are helpful

2026年2月5日
自発的なレビュー
Giggotech ロゴ

Giggotech からの回答

Thank you for the wonderful review! We’re really happy to hear that you had a great experience and found our staff helpful. Your support means a lot to us, and we look forward to serving you again soon.

5つ星のうち5の評価

Quick and friendly service

Quick and friendly service, great product!

2026年1月12日
Giggotech ロゴ

Giggotech からの回答

Hi Reece,

Thank you for your great review! We’re really pleased to hear you were happy with the service and the product. Providing quick, friendly service is something we always aim for, so your feedback means a lot to us.

Thanks again for choosing Giggotech — we hope to see you again soon!

5つ星のうち1の評価

I ordered an ear pod it’s not working…

I ordered an ear pod it’s not working not even no company name. Useless product.

2026年1月16日
Giggotech ロゴ

Giggotech からの回答

Hi Anju,

We’re really sorry to hear about your experience and apologize for the inconvenience caused. This is definitely not the quality we aim to deliver.

Occasionally, defective units can slip through, and we’d like to make this right for you immediately. Please contact our support team at aaron@giggotech.com or reply with your order number so we can arrange a replacement or a full refund.

Thank you for bringing this to our attention—we value your feedback and the opportunity to resolve this.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報