Gordijnrailskopen レビュー 30

TrustScore 5段階評価の3

3.0

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち3の評価

[EDIT] > Dhr. Schneiders heeft na mijn verzoek om terugbetaling keurig de terugbetaling uitgevoerd en heeft mij daarna opgebeld om zich hierover te excuseren met uitleg. Dat wordt erg op prijs... もっと見る

5つ星のうち3の評価

18 februari bestelling geplaatst. Op hun site zeggen ze binnen 48 uur geleverd, dit was niet gebeurt. 20 februari nagevraagd via mail. 23 februari krijg ik alleen als antwoord gaat vandaag op... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Uitleg en filmpje op de site leggen goed uit hoe je je specifieke maten moet doorgeven. Bestellen ging erg makkelijk en de bezorging was goed geregeld. Rails waren goed en stevig verpakt met houten... もっと見る

5つ星のうち2の評価

Van 2018 tot begin 2025 erg tevreden, altijd netjes verpakt, kwamen afspraken na, ik ontving altijd de volledige bestelling. Sinds 2025 gaat het helemaal mis. Bestellingen worden maar half verstuurd,... もっと見る

3.0

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3

30件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

レビュー依頼の記録がありません

この企業は顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち3の評価

Bestelling wordt maar niet geleverd, geen updates

[EDIT] > Dhr. Schneiders heeft na mijn verzoek om terugbetaling keurig de terugbetaling uitgevoerd en heeft mij daarna opgebeld om zich hierover te excuseren met uitleg. Dat wordt erg op prijs gesteld, waarvoor dank, en ik heb daarom mijn review wat bijgesteld. Voor problemen bij de leverancier/onderverdeler heb ik alle begrip, maar dan is communicatie wel belangrijk. Eigenlijk wil ik 2 sterren geven, maar ik begrijp ook de impact van een review. Het voelt echter wel mijn morele verplichting om de review te laten staan in mijn hoop dat dit tot een positieve verandering kan leiden aan hun kant.

---

Op 3 maart plaatste ik een bestelling voor een gordijnrail. Inmiddels zijn we 8 april en heb ik nog steeds geen update ontvangen over mijn bestelling. Ik heb meerdere keren geprobeerd contact op te nemen, maar helaas zonder resultaat. Op de site wordt een levering binnen 48u geadverteerd.

Ongeveer twee weken na het plaatsen van de bestelling had ik één keer telefonisch contact, waarbij mij werd verteld dat de levering de week erop zou plaatsvinden. We zijn nu weer drie/vier weken verder en sindsdien heb ik niets meer vernomen.

Ik heb een waarschuwing gegeven dat ik deze review zou plaatsen bij het uitblijven van een update, maar ook daarop kwam geen reactie. Een kort mailtje over de status van mijn bestelling had dit kunnen voorkomen.

2026年4月8日
自発的なレビュー
5つ星のうち3の評価

Levertijden kloppen niet

18 februari bestelling geplaatst. Op hun site zeggen ze binnen 48 uur geleverd, dit was niet gebeurt.

20 februari nagevraagd via mail.

23 februari krijg ik alleen als antwoord gaat vandaag op de post (inmiddels 3 werkdagen later!!)

Update: 24 februari alsnog een nette mail terug gekregen met de track & trace code & excuses dat de steuntjes in back order stonden maar dit niet gemeld was. Deze service stel ik erg op prijs! 😃

2026年2月18日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Vorig jaar een bestelling gedaan super…

Vorig jaar een bestelling gedaan super netjes de railsen opgehangen, nu had ik weer railsen nodig, deze meneer is komen inmeten had niet zo'n haast binnen een week hingen ze keurig netjes aan het plafond erg professioneel helemaal niks op aan te merken grote klasse

2026年2月2日
自発的なレビュー
5つ星のうち3の評価

Slechte afhandeling als het mis gaat.

Zolang ze leveren wat je hebt besteld is het prima. We hadden een rails met bocht erin besteld, maar die zat precies verkeerd om. Nadat ze hun fout hebben erkend, gaven ze aan een nieuwe op te sturen, maar een maand later hebben we nog steeds niks ontvangen. Ook reageren ze niet op mail en telefoon.

Uiteindelijk hebben ze in januari opnieuw contact opgenomen en alsnog een nieuwe rails opgestuurd. Echter was dit in eerste instantie naar het verkeerde adres, maar dat is alsnog aangepast.

2025年10月29日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Koop hier niets!

Koop hier niets!

Meer dan een maand geleden iets besteld, niks geleverd en krijg via de e-mail en telefoon geen reactie. Ik vermoed dat de 5 sterren reviews hier nep zijn.

2025年12月10日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Wandsteunen besteld, niet ontvangen

Wandsteunen besteld, niet ontvangen Gemaild geen reactie Telefonisch geen contact, voicemail ingesproken, geen reactie. Inmiddels bijna twee weken verder. Geen steunen en geld weg dus. Niet bestellen bij dit bedrijf

2025年10月14日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Levering niet compleet

Gedeelte van bestelling ontvangen. Na contact zou dit direct verzonden worden. Een week later niets ontvangen, zou in backorder staan.

Verzoek om geld te crediteren wordt niet gehonoreerd. Sterker nog contact is niet mogelijk. Bedrijf is een afrader.

2025年9月20日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Afgelopen maandag een bestelling…

Afgelopen maandag een bestelling geplaatst met 2 bochten in een lengte van 5,14 cm.
De bestelling werd keurige vrijdag in de zelfde week geleverd, zoals beloofd.
De maten en bochten zijn perfect gemaakt. Zonder zagen kon de rails in een keer opgehangen. Keurig werk en service geleverd. Dit adres heb ik opgeslagen voor kennissen en vrienden. Bedankt!

2025年9月12日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Sinds 2025 gaat het helemaal mis

Van 2018 tot begin 2025 erg tevreden, altijd netjes verpakt, kwamen afspraken na, ik ontving altijd de volledige bestelling.
Sinds 2025 gaat het helemaal mis. Bestellingen worden maar half verstuurd, geen reactie op mails, geen gehoor bij bellen, zelfs onbeschoft. Mij zijn jullie kwijt als (goede!) klant.

2025年8月28日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

nooit levering van artikel en geen manier om bedrijf te bereiken

Ik heb op 17 juli runners en eindkapjes besteld en deze zijn nog altijd niet geleverd. Ik hoop binnenkort teruggebeld te worden of een antwoord te krijgen op mijn email en anders hoop ik via deze weg misschien contact met hun te kunnen krijgen en mijn geld terug te krijgen, want de producten moet ik nu niet meer hebben. Ter info, ik schrijf dit op 12 augustus

2025年7月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Niet SF compleet kopen

In 2023 de SF Compleet (incl. onderdelen) systeem Luxe Aluminium Gordijnrails gekocht op maat was mooie rails plus runners. Nu in 2025 slijten de runners zo hard dat ze uit de rails vallen. Heb alle runners opnieuw moeten bestellen en vervangen.
Op mijn mail naar het bedrijf wordt niet gereageerd dus mijn advies bestel deze rails niet want er passen geen andere runners in en je blijft dus de runners vervangen.

2025年7月5日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Aanvankelijk positief

Aanvankelijk positief. Snel en goed geleverd. Ik kreeg de verkeerde runners bij de rails. Mijn mail hierover werd gelijk beantwoord: de waveglijders zouden nagestuurd worden.
Nu, drie weken later nog niets ontvangen. Ook geen antwoord meer op herinneringsmail/vraag van mij hierover. Ik bestel hier niet nog eens!

2025年6月22日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Ik heb de SF Luxe Aluminium…

Ik heb de SF Luxe Aluminium Gordijnrails besteld en ben supertevreden. De rails voelt degelijk aan, was makkelijk te monteren en mijn gordijnen glijden er soepel overheen. Binnen 2 dagen in huis, echt topservice!

2025年6月8日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Niet bestellen!

Niet bestellen!
Na runners (gelijders) besteld te hebben op 17 mei heb ik 3x moeten bellen ( inspreken) omdat ik niets ontving.
Wel werd er gezegd dat ze opnieuw verstuurd zouden worden, niets ontvangen. Weer bellen, ik zou nu een track and trace code krijgen, niet ontvangen.
Toch een enveloppe ontvangen maar met runners met de helft wit, wat besteld was, en de helft zwart!!!
Hoe moeilijk kan het zijn??
Vandaag 2x gebeld maar ben niet teruggebeld.

2025年6月5日
自発的なレビュー
5つ星のうち3の評価

Geen gehoor bij problemen

Bij ontbrekende producten of retouren geeft het bedrijf geen gehoor. Wordt niet op e-mails gereageerd, ook niet na reminders.

Jammer want de gordijnrail zelf was best mooi.

--- toevoeging 21-3-25
Na plaatsen van deze review heeft het bedrijf contact met mij opgenomen.
Toch nog mijn geld teruggekregen van de retouritems.
Gewijzigd van 1 ster naar 3.

2025年1月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Soepele bestelling

Uitleg en filmpje op de site leggen goed uit hoe je je specifieke maten moet doorgeven. Bestellen ging erg makkelijk en de bezorging was goed geregeld. Rails waren goed en stevig verpakt met houten balken zodat ze niet krom kunnen worden gebogen tijdens het transport. Zelfs iets meer runners en plafondbevestiging gekregen dan besteld.

Rails zijn prefect op maat zoals besteld.

2025年2月12日
自発的なレビュー

レビューの対象になっている企業の方へ

プロフィールを登録して、Trustpilot の無料ビジネス ツールにアクセスし、お客様とのつながりを広げてください。

無料アカウントを取得

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報