The Gourmet Chocolate Pizza Co レビュー 32

TrustScore 5段階評価の2.5

2.5

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Just received our third order, this time for 8 chocolate pizzas. Yes despatch was delayed due to a Black Friday sales surge but without asking Sarah Stone upgraded our order for very acceptable n... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち2の評価

So disappointed with this experience! I was really looking forward to giving these as Christmas gifts to friends and family so I ordered quite a few. I placed the order in 2/12 & it said delivery tim... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Placed an order for a birthday gift, chocolate pizza via Yumbles, delivery was not made, no sign of courier on security camera and no card left. Was told by The Gourmet Chocolate Company that it had... もっと見る

5つ星のうち1の評価

OPlaced 2 orders which arrived OK. Final order placed2 weeks ago despite chasing still not arrived. Had an email saying dispatched on 1st Dec but following 2 calls today I have been told a) it's not b... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. チョコレート工場

当該企業による記述

Handmade luxury chocolate gifts, ranging from our gourmet chocolate pizzas to Mother's Day, Father's Day, and Christmas gifts. Including our mini chocolate macarons, bite size chocolate cupcakes and wedding favours. All made in England by our lovely team of chocolatiers.


連絡先

2.5

期待以下

TrustScore 5段階評価の2.5

32件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

ネガティブなレビューの 50%に回答しています

通常24時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち2の評価

E numbers

I got given the English cream tea set as a gift. Nice idea, looks very cute. But Full of nasty E number.

2026年1月22日
自発的なレビュー
The Gourmet Chocolate Pizza Co ロゴ

The Gourmet Chocolate Pizza Co からの回答

Hi sorry to hear your review, we do declare all ingredients in our products on our website to be seen before ordering. We use natural colours as much as we can however in one or two products this isn't possible to be able to create the look we would like.

5つ星のうち2の評価

Had to chase delivery

So disappointed with this experience! I was really looking forward to giving these as Christmas gifts to friends and family so I ordered quite a few. I placed the order in 2/12 & it said delivery time of 2-3 working days. I had to chase it up on 13/12 but that email was ignored so I ended up ringing up on 15/12. I spoke to Sarah who was very good, she immediately looked into my order & emailed me an update. It just happened to have been picked on that very day (!) & did arrive a day or two later. It really shouldn’t have taken so long to despatch the order! When the pizzas & slices came, they did look nice but were much thinner than I expected. I don’t really think they’re worth the money and the hassle of having to chase up the order. Sarah is the only reason I haven’t given 1 star!

2025年12月2日
自発的なレビュー
The Gourmet Chocolate Pizza Co ロゴ

The Gourmet Chocolate Pizza Co からの回答

Hi thank you for your review, I apologise for the delay you experienced, I will admit we were suddenly taken by surprise in December by how busy we were, and did our best to manage it. Sarah is lovely and I am pleased she helped ease your experience a little. I again apologise and look forward to showing you another time that this is not the normal experience when purchasing from us. Wishing you a Happy New Year.

5つ星のうち1の評価

Standards have gone downhill

Never again will I order from this company their standards have drastically gone to the pits.

Processing and dispatch time is long, slow and lousy, service is terrible and delivery takes forever they are just really bad.

2025年12月18日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

A third time customer who will be ordering again.

Just received our third order, this time for 8 chocolate pizzas.

Yes despatch was delayed due to a Black Friday sales surge but without asking Sarah Stone upgraded our order for very acceptable next day DPD delivery at no extra charge. Once Sarah was made aware of our delayed order she monitored all stages , communicated promptly and treated us as human not a number.

Great customer service which will ensure we order again.

2025年12月2日
自発的なレビュー
The Gourmet Chocolate Pizza Co ロゴ

The Gourmet Chocolate Pizza Co からの回答

Thank you for your review Paul, wishing you a lovely Christmas from the team at The Gourmet Chocolate Pizza Co

5つ星のうち1の評価

Placed 2 orders which arrived OK

OPlaced 2 orders which arrived OK. Final order placed2 weeks ago despite chasing still not arrived. Had an email saying dispatched on 1st Dec but following 2 calls today I have been told a) it's not beebn picked yet and I cannot get a refund, nor can it be dispatched 1st class. Then after further investigation the 2nd call said it was dispatched yesterday but Royal Mail show they haven't got it yet! So somewhere someone is being economic with the truth! Really not happy, The company say they had too many Black Friday orders! Then don't offer Black Friday deals. Will not use this company again...oh and customer service is unresponsive and unhelpful. Update. Order still not arrived although promised for yesterday! Refund issued. What a terrible experience and seems others feel the same! Received links to review on company website, did this but they only publish good reviews!!

2025年11月29日
自発的なレビュー
The Gourmet Chocolate Pizza Co ロゴ

The Gourmet Chocolate Pizza Co からの回答

Hello Shirley I am sorry to hear you are so disappointed, I do understand the delay is annoying. Your parcel was due for delivery today as we explained in our emails. We have done our best to get it to you on time and it becomes a little out of our control once in the hands of Royal Mail.

5つ星のうち1の評価

Placed an order for a birthday gift

Placed an order for a birthday gift, chocolate pizza via Yumbles, delivery was not made, no sign of courier on security camera and no card left. Was told by The Gourmet Chocolate Company that it had been left at the Coop at Golcar, it hasn't. Golcar Coop asked for the couriers card which doesn't exist The Gourmet Chocolate Company said the had no control over there courier totally disinterested. No gift. No refund - totally don't care. Be warned friends

2025年7月8日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Just delicious

Just delicious. I bought a 10inch chocolate pizza for my partner and we can't get enough of it. The chocolate is smooth and the size for the money is generous.

2025年5月28日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Excellent customer service!

Excellent customer service and I am shocked to see how low this companies star rating is!! My experience couldn’t be better and can not fault them in any way. I made a mistake on the delivery address and after contacting them they answered my email very quick to let me know they rectified MY mistake. Also the chocolate pizza was dilivered within 3 days of my order! Super fast!
So in short, don’t let the low star rating influence your decision to place an order.

2025年4月26日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Absolutely rubbish service

Absolutely rubbish service, the delivery service deliverd to the wrong address and was left outside in the rain and ruined, the company refuse to do anything without pictures but how can you when delivered to the wrong hose completely while the home owner is not there

2025年2月20日
自発的なレビュー
The Gourmet Chocolate Pizza Co ロゴ

The Gourmet Chocolate Pizza Co からの回答

Thank you for your review. We will always send out a replacement or issue a refund on receipt of an image of any item that has been damaged during delivery.

5つ星のうち1の評価

astaghfirullah

This pizza was undercooked can you believe it i had to wait 20 minutes for my food to come and on top of that the dough was undercooked and the chocolate was hard
edit: its the right company
edit: The toppings were undercooked OBVIOUSLY

2025年1月20日
自発的なレビュー
The Gourmet Chocolate Pizza Co ロゴ

The Gourmet Chocolate Pizza Co からの回答

I think you may have us muddled up with another company. Our pizzas are made from solid chocolate and therefore are not cooked or delivered as a take out option.

5つ星のうち2の評価

Don't deliver as expected

Ordered an item from them through Next and cannot fulfil but also do not let customer know - was waiting for it as a christmas present.

2024年12月18日
自発的なレビュー
The Gourmet Chocolate Pizza Co ロゴ

The Gourmet Chocolate Pizza Co からの回答

Hello Mrs Prosser I'm sorry to hear of the difficulty you had in purchasing one of items, if you would like to get in touch directly I would be happy to arrange to get something out to you. Look forward to hearing from you. Please contact customerservice@gourmetchocolatepizza.co.uk

5つ星のうち4の評価

Need to list ingredients on packaging…

Lovely product but disappointed there was no list of ingredients. With a member of the household having a nut allergy I had to look up on line for ingredients. I really think for future it might be an idea to have these listed somewhere on the packaging. Food allergies are a big issue for those who have them and can be life-threatening.

Oops have just found some more packaging that my husband had already pulled off and discarded so my apologies.

However as you can imagine we can never be to careful with food allergies.
Many thanks for your help

2024年11月14日
自発的なレビュー
The Gourmet Chocolate Pizza Co ロゴ

The Gourmet Chocolate Pizza Co からの回答

Hi Anne I'm delighted you liked your gift, but am sorry you couldn't find the ingredients. All our products leave our building with this information on them, so I will give it my full attention to find out what happened. I can't seem to find an order for you on our system did you order from one of our retailers? Or could you let me know which gift you bought please?

5つ星のうち5の評価

Great customer service

Great customer service. I received the wrong item, but the company made sure I got a replacement in good time. Very quick.
The recipient loved the look, the thought and the GORGEOUS dark chocolate.

2024年10月16日
自発的なレビュー
The Gourmet Chocolate Pizza Co ロゴ

The Gourmet Chocolate Pizza Co からの回答

Thank you for taking the time to leave us feedback. We are always happy to rectify any mistakes or damage on receipt of an image. Our dark chocolate is simply delicious!

5つ星のうち5の評価

WoW, Super unique gifts that taste delicious!

Wow, what an experience! We’ve been lucky enough to try the pizza Chocolate before as a gift we received from a friend and we’re that impressed by the quality and uniqueness of design that I decided they would be the perfect company to provide our daughters teachers gifts as she’s just left infant school. I spent a long time browsing their website - they have such a diverse range suitable for every occasion and budget. I ordered a bundle of chocolate pizza slices, a large chocolate pizza, a mini chocolate pizza, a gardener themed chocolate bar and a huge chocolate ball. Postage was super fast. Customer service was impeccable, the updates I received for tracking were great too. They arrived very well packaged in perfect condition and I am beyond pleased. They were given to my daughter’s teachers and received with great thanks so were certainly the greatest gifts and beyond pleased. Overall my experience has been fantastic with TGCPC and I highly recommend checking out their website and trying some goodies.. you shall not be disappointed. Great service thank you, we shall be purchasing again soon as Christmas is around the corner and excited to see what Christmas treats you do!

2024年6月27日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Deceiving Packaging

Tasty... But don't waste your money, deep dish box filled with deceiving packaging, lots of plastic and not much chocolate. Not that gourmet either, thin slab of chocolate with cheap white curls/balls etc.

2024年1月6日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Don't use ....terrible customer service

Opposite problem to many of the others but same lousy customer service.
I ordered and paid (extra) for named day delivery for a surprise birthday gift for my son. I ordered in good time and selected the date for delivery. Next day I received an email from DPD saying they had the pizza and they delivered it yesterday 3 days early!! Customer service pointed out that
"We dispatch all our courier parcels in good faith based on your requested delivery date, however there may be times where DPD need to readjust your delivery date due to staffing levels and to accommodate fluctuations in demand."
Which obviously is to cover late delivery!!
So annoyed his surprise is ruined and no they didn't offer to refund the extra paid for nominated day delivery!! Don't use them!!!

2023年2月4日
自発的なレビュー
The Gourmet Chocolate Pizza Co ロゴ

The Gourmet Chocolate Pizza Co からの回答

Good Morning Marcia I am sorry to hear your parcel was delivered early and the disappointment this caused. Unfortunately as mentioned on our website, we cannot guarantee and exact date of delivery, we have asked our couriers however they do put on extra services to accommodate different times of year. They don't tell us when they are doing this, therefore we do make this clear on our website as you have quoted to try to avoid disappointment or a parcel being late or early. We have refunded your delivery cost in full.

5つ星のうち1の評価

Absolute SCAM of a company who charge…

Absolute SCAM of a company who charge £8.72 for goumet chocolate pizza that looks shocking and is smaller than a beer mat and fits into the palm of my 10 year olds one hand.Micro chocolate pizzas it should state.Leave this company well alone.From Damon Moffatt.

2022年12月22日
自発的なレビュー
The Gourmet Chocolate Pizza Co ロゴ

The Gourmet Chocolate Pizza Co からの回答

Hello Damon I am sorry to hear how you felt about your purchase, I would really like to help as we would like you to be delighted with your purchase not disappointed. I can't see an order on our website in your name so I think you may have purchased it elsewhere. Would you mind contacting us at customerservice@gourmetchocolatepizza.co.uk so we can take all the details and discuss this further and put this right for you? Thank you.

5つ星のうち1の評価

Appalling customer service

Appalling customer service - don't even bother to respond to queries.
Placed order which hasn't arrived - yes, there are Royal Mail strikes but I allowed plenty of time (orders from other companies have arrived) and the event I ordered for has passed.
Not even an acknowledgement of my email, never mind a response. Wish I'd spent my money with a different company instead.

2022年12月12日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報