レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち4の評䟡

It's a great resource! For someone who is trying to build feature rich website, without burning holes in pocket, Gpladda offers a very economic, close to cost free option to try our premium plugins fo... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Products are frequently update and all the files are safe and secured. I have never encountered any issues with themes and plugin till now. I would GPL Adda is better options for developer who wants a... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

I have purchased a Studiopress theme from GPLAdda, and it was the best experience buying from them. I got a quality theme; no 3rd party code was detected. I recommend people who are looking for an aff... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

Dear [Support Team / Developer GPL Adda I have purchased the theme Anarkali v1.0.9 – Fashion Shop Ecommerce Elementor Theme], but I am not receiving the purchase code, and the theme file is... もっず芋る

䌁業情報

  1. ゜フトりェア䌁業

圓該䌁業による蚘述

GPL Adda is a company distributing GPL licensed WordPress themes and plugins at a very reasonable price.


連絡先

4.1

ほが満足

TrustScore 5段階評䟡の4

103件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

ネガティブなレビュヌの 20に回答しおいたす

通垞24時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

i had bought a theme - no activation code

i had bought a theme, when installed its asking for activation code- i had tried to reach the gpladda team

its been more than 2 days , nobody bothered to reply / support
I am stuck, not able to work or deliver my project

they are real scammers - do not buy from them

[Order #43977] (June 27, 2024)
Product Quantity Price
Kyros v1.0.7 – Personal Portfolio CV Resume Theme

2024幎6月29日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Strongly Not Recommend GPL Adda

I bought a WordPress theme from GPL Adda, but it's not working. I contacted their support team a week ago, but they haven't replied. I'm really disappointed about this. I expected it to work and got help when needed. I wouldn't recommend GPL Adda based on my experience.

2024幎6月17日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Dont buy from this site

I have had taken Yearly membership on this site and I regret it now, the support is terrible. Themes and plugins are not updated and when requested for an update I have been ignored numerous of times. I tried contacting the support many times but have not received any response from their side.

2024幎5月9日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Disappointing Experience: Purchased Theme But No Key Found, Email Support Unresponsive

I recently purchased with high hopes of enhancing my website's aesthetics and functionality. However, my experience thus far has been nothing short of disappointing. Upon completing the purchase, I eagerly awaited the key required to activate the theme, only to find myself stuck in a frustrating loop of searching for a key that seems to be nonexistent.

2024幎3月25日
自発的なレビュヌ
GPL Adda ロゎ

GPL Adda からの回答

Dear user, you won't get license keys with GPL products; we have provided all the demo files with the theme files. You can manually import the theme demo content. Please check your email; we have sent you all the details about installing the theme demo content.

5぀星のうち3の評䟡

A Year Later: Disappointing Changes in Website Support and Updates

Over a year ago, this website was excellently managed. Usually, I would receive a response within 15 minutes of messaging, and even requests for updates were swiftly addressed. However, now it's really disappointing. I've sent messages, but after a week, there has been no reply. The theme and plugins are not being updated.

2023幎9月29日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Never Purchase from here

Their support quality is really poor. They have stated "Our support team is available 24/7" but they never reply on time. Their "Live Chat" is just a fake showcase, they are never there, its keeps you waiting

I mistakenly purchased a wrong plugin from their website, firstly they took almost a week to reply and when they did, they mentioned they will replace it within the next 24 hours but its been almost 4 days and still they haven't replaced it.

Every time you have to spam them with emails otherwise they simple don't reply

2023幎8月18日
自発的なレビュヌ
GPL Adda ロゎ

GPL Adda からの回答

Dear user, these are digital products; once downloaded, there's no going back. We still replace your order. We usually don't do that.

Thanks

5぀星のうち1の評䟡

Worst customer support


I mistakenly bought a wrong plugin it was late night and I amid I mistakenly purchased a wrong plugin I told them they never reply to the chat section also I send them request through support form yet they didnt updated it please be careful while dealing with them

ps.: they are scammers they flagged my reviews btw I sent proofs to Trustpilot team and soon GPLAdda will be banned and restricted from Trustpilot and all their fake positive reviews will be deleted soon

2023幎5月31日
GPL Adda ロゎ

GPL Adda からの回答

Dear Sir,

You already downloaded "Rank math Pro" plugin twice from the file we provided to you. If you haven't downloaded that product, we would have considered the replacement. These are digital products, once downloaded there's no going back.

Instead of replacement you can ask for discounts, we would love to give you some great discounts on your next purchase.

Contact with us at contact@gpladda.in, we are happy to give some great deals for your next order.

And sorry we can't replace the order if its downloaded.

5぀星のうち5の評䟡

I recently had the pleasure of using Gpladda.in

I recently had the pleasure of using the Gpl Adda and I must say that my experience was outstanding. The website is user-friendly and easy to navigate, with a clean and modern design that made finding the information I needed a breeze.

What really set the Gpl Adda apart, however, was the level of customer service I received. The team was incredibly helpful and went above and beyond to ensure that all of my questions were answered and that I had everything I needed to make an informed decision. Their dedication to providing exceptional service was evident from start to finish and truly made all the difference.

Overall, I cannot recommend the Gpl Adda website highly enough. If you're looking for a user-friendly platform with top-notch customer service, then look no further than Gpladda.com.

2023幎4月16日
自発的なレビュヌ
GPL Adda ロゎ

GPL Adda からの回答

Thank you so much!

5぀星のうち5の評䟡

A WHOLE GEM WITH UNDERVALUED PRICE

this is gem, the products are super genuine and all above this, the man behind GPL adda supports us in the best possible way.
i will request everyone not to buy single product, rather go for membership plan or else you will buy it within few day.
1000/100
go for it blindly

2023幎3月8日
自発的なレビュヌ

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報