GP Nutrition レビュー 

160
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.4

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

First time user of GP Nutrition. Lots of clear information on the website made it easy to choose the products. Phoned the Team to check expiry dates and info on the subscription service - very friend... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Have a monthly subscription for Astaxanthin.. did some research trial and error around the product and believe this one to be the best; I think a cost effective subscription enables better consistency... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Easy to order and very quick delivery . All items are well packaged. and instructions are easy to read , have always been pleased with GP Nutrition .

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Do not use this company. Dreadful customer Service. Ordered after a Liz Earle recommendation. 3 weeks later no sign of goods. 25 phone calls, numerous emails. Customer care appalling. Had to claim mon... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. ビタミン・サプリメント専門店
  2. ・
  3. フィットネスと栄養のサービス

GP Nutrition について

当該企業による記述

Our founder and expert nutritionist, Gabriela Peacock, has developed high-quality, scientifically supported nutritional and beauty supplements, to support a healthy lifestyle without pressure or perfection.

GP Nutrition exists to make a balanced, healthy lifestyle simple and sustainable for women navigating busy, demanding lives.

From premium, natural ingredients to beautifully designed packaging and a seamless customer experience, we bring a touch of luxury to the everyday.

GP Nutrition

当該企業による記述

Wellness, beautifully simplified.
We offer a curated range of science-backed supplements specifically formulated for women, thoughtfully designed to support real lifestyles, not rigid routines.
Exceptional service
When you need honest, non-judgemental advice, our award-winning customer care team is here to help, 9am to 5pm, Monday to Saturday.
Totally flexible subscriptions
Our handy subscriptions help you to invest in feeling your best and give you one less thing to worry about. ✔️ Better value – save up to 22% ✔️ Simpler for you ✔️ Free UK delivery ✔️ Total flexibility – amend, pause until payday, skip or cancel anytime.

100% Satisfaction Guaranteed. Free UK Delivery on all subscriptions.

We are so confident in our supplements that if you are not happy we will give you a full refund.

All our orders are sent via Royal Mail in packaging that conveniently fits through your letterbox.

連絡先

Promotion box for GP Nutrition

20% off your first order

Simply use the code TRUSTP at checkout

4.4

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

160件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

Trustpilot では、本物の人間によるコンテンツに重きを置いています。ただし、この企業は返信原稿の作成に役立つ AI 支援ツールにもアクセスすることができます。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.4

すべてのレビュー

(160)

過去12か月のレビュー数: 72件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

My order hasn't arrived yet.

My order hasn't arrived yet.

2026年6月20日
GP Nutrition ロゴ

GP Nutrition からの回答

Hello Mrs Copestake, 

Thank you ever so much for taking the time to leave us a review.

I am so sorry to hear that you have not received your Astaxanthin supplement. I am now investigating this for you and will email you directly to advise you of my findings.

Best Wishes

Cassie
The GP Nutrition Team

5つ星のうち5の評価

Helped to start my reduction in food …

Helped to start my reduction in food …. Thanks

2026年6月8日
GP Nutrition ロゴ

GP Nutrition からの回答

Hi Jo,

Thank you for your 5-star review! We're delighted to hear that you're feeling the benefits from your Fibre Capsules.

Please do let me know if you need anything at all.

Best wishes,
Callum

5つ星のうち1の評価

Had an issue with the tablets and sent…

Had an issue with the tablets and sent an inquiry in a couple of days after I received my delivery.
I got no response so chased it up a few days later with another email and still no response.
Poor customer service!
Will be cancelling my subscription

2026年5月25日
GP Nutrition ロゴ

GP Nutrition からの回答

Hello Toni, 

Thank you ever so much for sharing your experience. 

I am very sorry to hear that you have emailed us and never received a response. We always ensure we respond to every email received from our customers.

Unfortunatly, I have searched in our system and there is no record of an email sent to us and I think this is the reason you never received a response. Could I ask which email address you have sent the email to please?

If yo would like to discuss this further, please call our customer care team on 0800 808 5740 and we will be more than happy to talk this through with you. 

Best Wishes

Cassie
The GP Nutrition Team

5つ星のうち5の評価

Great product

Great product, arrived quickly

2026年5月28日
GP Nutrition ロゴ

GP Nutrition からの回答

Hello,

Thank you so much for leaving us a review, it is wonderful to hear that you are so pleased!

Everyone here works really hard on the products, service and our systems so feedback like this means the world to us.

Have a great weekend and let us know if you need anything.

Warm regards,
The FutureYou Cambridge Team

5つ星のうち5の評価

Quick and efficient service, happy with my supplements so far!

I found this site through a random search on the Internet and was really pleased I decided to take the plunge and try something different. I'm pleased to say that even though it's only been a couple of weeks since taking the new batch, I'm already noticing subtle differences in a positive way!

2026年5月16日
GP Nutrition ロゴ

GP Nutrition からの回答

Hello Marianne,

Thank you so much for leaving us a review, it is great to hear that you are so pleased!

Everyone here works really hard on the products, service and our systems so feedback like this means the world to us.

Have a great week and let us know if you need anything.

Warm regards,
The FutureYou Cambridge Team

5つ星のうち1の評価

Still not received order please don’t…

Still not received order please don’t send next order until at least 30 days after I receive the original order

2026年5月21日
GP Nutrition ロゴ

GP Nutrition からの回答

Hello Maria,

Thank you for taking the time to leave us your feedback and we are so sorry the order has not arrived! 

Our team has checked the tracking and the Royal Mail have not attempted the delivery yet so we have issued a replacement for you that left us on Monday this week. 

If you would like to discuss your experience or talk through the situation please do not hesitate to contact our customer care team by phone (0800 808 5740) or email (hello@futureyouhealth.com).

Again, apologies for the delivery issue, this will be raised with Royal Mail, thank you for flagging it with us. 

Warm regards,
The FutureYou Cambridge Team.

5つ星のうち5の評価

My order went missing

My order went missing, contacted GP Nutrition and they replaced the missing order so quick. The service was fantastic.

2026年5月10日
GP Nutrition ロゴ

GP Nutrition からの回答

Hello Glynis,

Thank you so much for leaving us a review, it is wonderful to hear that you are so pleased!

Everyone here works really hard on the products, service and our systems so feedback like this means the world to us.

Have a great week and let us know if you need anything.

Warm regards,
The FutureYou Cambridge Team

5つ星のうち5の評価

Fast delivery

Fast delivery, can’t really comment on the product as I’ve only been using it for a wk .

2026年5月11日
GP Nutrition ロゴ

GP Nutrition からの回答

Hello Donna,

Thank you so much for leaving us a review, it is wonderful to hear that the order arrived in good time.

Everyone here works really hard on the products, service and our systems so feedback like this means the world to us.

Have a great week and let us know how you get on with the product! 

Warm regards,
GP Nutrition Team

5つ星のうち5の評価

Quick waiting time

Quick waiting time, friendly staff

2026年4月18日
GP Nutrition ロゴ

GP Nutrition からの回答

Hi Lisa, 

Thank you so much for your kind words! We're pleased to hear you're happy with our level of service. 

Best wishes, 
The FutureYou Cambridge Team

5つ星のうち5の評価

I have found this company to be very…

I have found this company to be very informative about their products and the prices are amazing

2026年4月28日
GP Nutrition ロゴ

GP Nutrition からの回答

Hello Melanie,

Thank you so much for leaving us a review, it is wonderful to hear that you are so pleased!

Everyone here works really hard on the products, service and our systems so feedback like this means the world to us.

Have a great weekend and let us know if you need anything.

Warm regards,
The GP Nutrition Team

5つ星のうち5の評価

Great product

Great product, really feeling the difference. Wonderful customer service.

2026年4月24日
GP Nutrition ロゴ

GP Nutrition からの回答

Hello Elizabeth, 

Thank you ever so much for taking the time to write us a review, and for your kind words. We're delighted to hear that you're noticing the benefits from your supplement, and that you had a lovely experience with our team!

Do let us know if you need anything. 

Best wishes, 
Larissa

5つ星のうち5の評価

Excellent service

Excellent service

2026年4月18日
GP Nutrition ロゴ

GP Nutrition からの回答

Hello Susan,

Thank you so much for leaving us a review, it is wonderful to hear that you are so pleased!

Everyone here works really hard on the products, service and our systems so feedback like this means the world to us.

Have a great weekend and let us know if you need anything.

Warm regards,
The GP Nutrition Team

5つ星のうち5の評価

Excellent product i will use it again…

Excellent product i will use it again and in fact have done

2026年4月12日
GP Nutrition ロゴ

GP Nutrition からの回答

Hello Breedge,

Thank you so much for leaving us a review, it is wonderful to hear that you are so pleased!

Everyone here works really hard on the products, service and our systems so feedback like this means the world to us.

Have a great weekend and let us know if you need anything.

Warm regards,
The FutureYou Cambridge Team

5つ星のうち5の評価

Great service and so far I feel.the…

Great service and so far I feel.the items Ive been using have a positive effect on my health.

2026年4月6日
GP Nutrition ロゴ

GP Nutrition からの回答

Hello Lisa,

Thank you so much for leaving us a review, it is wonderful to hear that you are so pleased and are now feeling the benefits!

Everyone here works really hard on the products, service and our systems so feedback like this means the world to us.

Have a great weekend and let us know if you need anything.

Warm regards,
The GP Nutrition Team

5つ星のうち5の評価

Great product

Great product. Quick delivery. Quick to answer queries. A*

2026年4月4日
GP Nutrition ロゴ

GP Nutrition からの回答

Hello Sam, 

Thank you ever so much for your lovely review, we're so pleased to hear that you had a great experience with us. 

Do let us know if you need anything. 

Best wishes, 
The GP Nutrition Team

5つ星のうち5の評価

Very satisfied

Very satisfied

2026年4月1日
GP Nutrition ロゴ

GP Nutrition からの回答

Hello Liana, 

Thank you ever so much for taking the time to write us a review, we're so pleased to hear that you've had a good experience with us!


Do let us know if you need anything. 

Best wishes, 
The GP Nutrition Team

5つ星のうち5の評価

Great

As always, you order and it gets delivered. Products are high quality and for me make an obvious improvement in my health.

2026年3月23日
GP Nutrition ロゴ

GP Nutrition からの回答

Hi Sarah,

Thank you ever so much for you 5 star review! We're delighted to hear that you're feeling the benefits from your supplements.

Please do let me know if you need anything at all.

Best wishes,
Callum

5つ星のうち5の評価

Invest in Yourself .The ingredients appealed to me and how…

The ingredients appealed to me and how the product Radiant Me could help how I am feeling. I feel it’s working for me. I shall reorder because I love the ease of taking it and the flavour is delicious.

2026年3月24日
GP Nutrition ロゴ

GP Nutrition からの回答

Hello Jules

Thank you for taking the time to leave such a wonderful review. We're really pleased that you're feeling the benefits of Radiant Me! 

Best wishes
Polly
GP Nutrition

5つ星のうち5の評価

My first order went astray in the post

My first order went astray in the post. I contacted GP Nutrition who were more than helpful and checked with Royal Mail and found it was lost. I was then informed a replacement was on its way which came 24hr tracked.

I’ve now just started using this product, Astaxanthin, and this is my fourth day. I bought it because it’s supposed to help with inflammation and I have arthritis and carpal tunnel in both hands. Yesterday I noticed that I was able to straighten the middle finger on my left hand, which isn’t the worst hand and my right hand middle finger joint is not as swollen. Small differences so I’m really pleased and hopeful for more improvements.

2026年2月27日
GP Nutrition ロゴ

GP Nutrition からの回答

Hello Catherine

Thank you so much for taking the time to leave a review. We're so pleased that your replacement order arrived safely and you've been able to start on your supplements. It's amazing to be seeing ome small changes already! We hope these continue for you - please do keep in touch to let us know how it goes once you've been taking it for a little longer. 

Best wishes
Polly
GP Nutrition

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報