レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち2の評価

Delivery is terrible, custom charges they don't tell you about, customer service is absolutely awful, they don't get back to you and they ripped me off with their mystery box offer. It was supposed to... もっと見る

5つ星のうち3の評価

Ordered this Athletic Support on 20th August, it was received on 16th September, after some emails chasing! I opened the box 2 days after receiving it and found that it looks like it had been returne... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち3の評価

I ordered products from this company and they were dispatched quickly and efficiently. When we got the products they were exactly as described. Unfortunately, GymRoom use DX Couriers who fail... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Unbelievable. One item purchased, emails and text sent to me saying item had been dispatched, then the delivery turns up and I get a water bottle...I ordered an exercise bike! This is the WORST comp... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. フィットネスと栄養のサービス
  2. ・
  3. フィットネス用品店

GymRoom.com について

さまざまな外部ソースから提供された情報

Welcome to GymRoom.com

GymRoom.com is a brand spanking new concept that brings you the best fitness products on the market at the most competitive prices possible.

We offer a wide range of both commercial and home gym products from cardiovascular equipment, weight training aids and sports specific products such as Boxing and MMA wear.

Whether you are looking for equipment or information through our all new performance portal, GymRoom.com is your one stop shop for all of your training needs.

At GymRoom.com we offer a fantastic buy now pay later scheme with 0% finance, free delivery on all cardio machines over £100 and free delivery on all accessories and nutrition products over £65


連絡先

2.2

期待以下

TrustScore 5段階評価の2

52件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.2

すべてのレビュー

(52)

過去12か月のレビュー数: 1件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち2の評価

Delivery is terrible

Delivery is terrible, custom charges they don't tell you about, customer service is absolutely awful, they don't get back to you and they ripped me off with their mystery box offer. It was supposed to have t-shirt, vests and shorts but they sent 4 horrible shorts and a cap that was it. Please do not use this company (they've also got rid of all their socials)

2026年4月11日
自発的なレビュー
5つ星のうち3の評価

excellent product but came in extremely bad packaging, it looks used!

I ordered a hula hoop and a leather jump rope from gym room. It came on time but when I opened the package, it was bashed at the sides with the cardboard damaged and ripped. The product itself is amazing and works really well. But the box it comes in is a massive disappointment considering I had paid good money for it. I bought it as a gift for my husband. I would not recommend it as a gift for anyone - if you do buy it - get your own box!

2016年2月19日
自発的なレビュー
GymRoom.com ロゴ

GymRoom.com からの回答

Hello

Thank you for taking the time to leave a review for your order.

I am sorry to hear that your item has arrived with the packaging damaged. However I am pleased that your item has not been damaged and the product works as you have expected.

I am happy to take your feedback forward for the packaging of this item to be reviewed, to ensure this is avoided with any further deliveries.

Many thanks and apologies for the inconvenience caused.

Kindest Regards

Lauren

GymRoom

5つ星のうち3の評価

Could have done much better!

Ordered this Athletic Support on 20th August, it was received on 16th September, after some emails chasing! I opened the box 2 days after receiving it and found that it looks like it had been returned previously as a faulty item ? (the stitching was undone on the lower straps).
I couldn't be bothered to send it back after waiting so long for it so I redid the stitching/washed it. Please do not mix new goods and faulty returns!

2015年9月21日
自発的なレビュー
GymRoom.com ロゴ

GymRoom.com からの回答

Thank you for your review

I am sorry to hear that the item you purchased was not up to scratch and you had to stitch it yourself and make use of it.

I have tried calling yourself to discuss this matter with you however I have left a voicemail and some notes in your order regarding this.

Please can you contact us at your earliest convenience

Regards

The GymRoom Team

5つ星のうち3の評価

instructions were not straight forward

Stayed in all day did not recieve item had to ring up and find out when item was being deliverd ad to take a other half day off work to recieve parcel ... instructions were not that easy to assemble cross trainer ... but once up and going its just perfect and great value for money ... even with the hiccups I will be ordering again . Thanx

2015年9月5日
自発的なレビュー
GymRoom.com ロゴ

GymRoom.com からの回答

Thank you for your review

I am sorry to hear that you had to ring us regarding the delivery I have passed the information over so we can try and avoid this happening again in the future.

We are pleased to hear that you are pleased with the item you have purchased from us and happy to hear that you will be shopping with us again.

Should there be anything else please do not hesitate to contact us.

Regards

The GymRoom Team

5つ星のうち5の評価

Exactly what I wanted

Well made kettle bells, delivered quickly and well packaged at a competitive price with a chart of suggested exercises. Recommend.

2015年8月31日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Despite an answer to my poor review still no action!

It has now been 4 weeks since my order was placed and I have received neither the goods nor a refund. Countless emails (all from different customer service advisors - they have a huge department to deal with all the issues or they use randomised names?!?). They have claimed delivery, got me to stay in all day to speak to the driver (didn't arrive), cancelled and promised refunds (not received) and then today have emailed to say that part of the order is unavailable and would I like to cancel it.

There is no way to contact the company except through email - I would not recommend using this company - luckily mine was a relatively small order - I dread to think how they are with larger more complex orders! Steer clear and use someone else.

2015年7月20日
自発的なレビュー
GymRoom.com ロゴ

GymRoom.com からの回答

Thank you for your review.

Sorry that you have experienced these issues with you order and for the lack of communication.

I can see after looking into your order that we have raised an after sale on 21/07 for replacements as the original order was not received by yourself.

We can only apologise for the inconvenience that has been cause by this situation.

Kind regards

5つ星のうち4の評価

Good service - polite communication but .....

Everything was great - arrived quickly, good product. However, I wanted to add to my purchase, spoke to a customer services person who said he'd arranged it, then my card wouldn't go through. I asked for an email so I could pay online and this didn't happen. The outcome was that I had to make the extra purchase elsewhere and pay for the postage.

2015年5月26日
自発的なレビュー
5つ星のうち4の評価

Product Arrived in Good Time

Found what I needed and standard shipment choice arrived in good time.
Unfortunately, either the fitting of the Compex electrodes I ordered were not compatible for the instrument I was using it for, or the quality of the press studs were low quality.

2015年5月5日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Where is my order

Order still not arrived
Call up they can't find my order on system
They didn't call me back
Not responded to emails
Avoid

2015年3月24日
自発的なレビュー
GymRoom.com ロゴ

GymRoom.com からの回答

Hello,

Thank you for your review. We have looked into this for you and we have left a message with someone on the 25th March alerting you to the fact that no 20kg was ordered and only a pair of 5kg's were available, we left a message to see wether you would like to cancel but we have heard nothing back from yourself.

Kind Regards,

The GymRoom Team

5つ星のうち4の評価

Good customer service when needed.

Made an order and items were delivered the next day as had been confirmed by email. Unfortunately items were damaged. Having contacted customer services and emailed images to the company new items were dispatched and received the next day. This time there were no issues. Overall I am happy with the service provided. The phone does often ring out however when calling.

2015年2月18日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Money taken but no product delivered!

Unbelievable. One item purchased, emails and text sent to me saying item had been dispatched, then the delivery turns up and I get a water bottle...I ordered an exercise bike! This is the WORST company I have ever ordered from. I should have driven up to Manchester to collect it myself!

2014年11月9日
自発的なレビュー
GymRoom.com ロゴ

GymRoom.com からの回答

Hello Nicholas,

Thank you for your review. We apologise for the mix up with your order as the manifest was incorrect, due to this we have issued a full refund back to yourself and we apologise for any inconvenience caused to yourself.

Kind Regards,

The Gymroom Team

5つ星のうち5の評価

Cracking service, good prices

Received my bike the next day - time to start using it!

2014年10月22日
自発的なレビュー
GymRoom.com ロゴ

GymRoom.com からの回答

Hello Charles

Thank you for taking the time to review our services and we are pleased to hear that you are satisfied with the products ordered with us.

Should you require any further assistance with your order or any orders in the future please don't hesitate to call or email us, we will be happy to assist.

Best Wishes

The gymroom Team

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報