Halloway Reed レビュー 

11
•
TrustScore 5段階評価の3.5

3.5

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

企業情報

  1. 衣料品店
  2. ・
  3. サングラス店
  4. 眼鏡卸業者
  5. 紳士衣料店
  6. 婦人服店

当該企業による記述

Halloway Reed offers men's and women's dress shoes and eyewear online. Shop leather oxfords, loafers, and designer-inspired glasses and sunglasses. Durable materials, timeless styles, and fast shipping. Find the perfect pair for work, formal events, or everyday wear.


連絡先

3.5

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3.5

11件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常24時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.5

すべてのレビュー

(11)

過去12か月のレビュー数: 10件

レビューを書く

レビューの確認を行います

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Had an easy time with the customer…

Had an easy time with the customer service about a refund of my product. Would gladly shop again at this store.

2026年10月14日
自発的なレビュー
Halloway Reed ロゴ

Halloway Reed からの回答

Hi Mackie,

Thank you so much for taking the time to leave us such a kind review!

We’re really glad to hear that our customer service made the refund process easy for you. We know that returning a product isn’t anyone’s favorite thing to do, so it’s important to us that it feels simple and stress-free. Your feedback means a lot to our team, and we’ll be sure to pass it on.

We’re also delighted that you’d shop with us again. We’re always working to make every experience with us a good one, from browsing the store to the service after your order. Whenever you’re ready for your next purchase, we’d be happy to welcome you back.

Thanks again for your support, and we wish you all the best!

Kind regards,

Team of Halloway Reed

5つ星のうち5の評価

I needed some shoes for a wedding and I…

I needed some shoes for a wedding and I chose to buy some loafers from this website. I'm very happy with my shoes as they fit me exactly right and I got them in a timely manner. Great value and I will be shopping here again.

2026年10月14日
自発的なレビュー
Halloway Reed ロゴ

Halloway Reed からの回答

Hi Lorenzo,

Thank you so much for your kind words! We’re really happy to hear the loafers fit you perfectly and arrived on time. We hope they made your day at the wedding extra special! It means a lot that you found them good value, and we’d love to welcome you back whenever you need your next pair.

Kind regards,

Team of Halloway Reed

5つ星のうち1の評価

An absolute scam

An absolute scam. I bought some shoes for £35 that said they were leather all over the description. When i received them they were not even in a shoe box and were clearly not leather and of rubbish quality. I emailed to ask for a return and was told refunds cost £22 so I can either get 10% refund and keep the item or 50% off my next order. This was not acceptable to me as I expected a full return for an item that was not as described. Do not order from here. I also want to add that the 5* reviews here are clearly fake and from Chinese users (this is a Chinese company), please don’t be fooled!

2026年10月12日
自発的なレビュー
Halloway Reed ロゴ

Halloway Reed からの回答

Hi MP,

Thank you for taking the time to share your experience, and I’m sorry your order didn’t meet your expectations.

I’d like to clarify a few things. Our return and refund terms are set out in our return policy on our website. When you got in touch, our team explained the options available under that policy. I understand this wasn’t the outcome you were hoping for, and I’m sorry for the frustration.

I also want to respond to your comment about our other reviews. Our reviews come from real customers. We take our reputation seriously, and we’d ask that fellow customers are not misled by that suggestion.

We always want customers to be happy with their purchase, so if you’d like to continue the conversation, please reach out to us at our mail with your order number. We’ll gladly take another look at your case.

Kind regards,

Team of Halloway Reed

5つ星のうち5の評価

I just got the suede Tassel Loafer 2…

I just got the suede Tassel Loafer 2 days ago Bro when i tell you its the only thing i wear i mean it😭🔥 looks soo good under a turtleneck. Really happy with it

2026年10月7日
自発的なレビュー
Halloway Reed ロゴ

Halloway Reed からの回答

Hi Yeshua,

Thanks a lot for your kind words and the rating! We’re really happy to hear the Suede Tassel Loafer is already your everyday pair. Reviews like yours are what keep us going, and it’s great to know you’re getting so much wear out of them. For long-lasting results, a suede brush and protector spray will keep them looking fresh. Thanks again for choosing us, and enjoy your new loafers!

Kind regards,

Team of Halloway Reed

5つ星のうち1の評価

Please please don’t purchase anything please don’t buy anything from…

Please please don’t buy anything from this website. I bought a pair of loafers the quality was appalling. The day they arrived I asked return I had to send a video and photographs the delay tactics to get the return address were disgraceful it too a week to eventually receive the address which was in China and it was going to cost £27.40 to return £29.99 shoes DISGUSTING

2026年10月8日
自発的なレビュー
Halloway Reed ロゴ

Halloway Reed からの回答

Hi Lynne,

Thank you so much for taking the time to share your feedback. We’re truly sorry your loafers and your return experience didn’t meet your expectations, and we completely understand your frustration.

Your satisfaction matters a lot to us, and we’re sorry the wait for the return details was longer than it should have been. Thank you for your patience and for sending the photos and video, as this helps our team find the best solution for each customer.

We know the return shipping costs were disappointing, and we’d love the chance to look at this again with you and see what we can do to make things right.

Please reach out to us with your order number, and a member of our team will personally take care of it.

Kind regards,

Team of Halloway Reed

5つ星のうち5の評価

Great products

Great products! Received my items quite fast and they were really nice. I will order again for sure!

2026年8月14日
自発的なレビュー
Halloway Reed ロゴ

Halloway Reed からの回答

Hi Annemieke,

Thank you so much for the kind words and the 5 stars! We're really glad your items arrived quickly and that you're happy with them. We can't wait to have you back for your next order 😊.

Kind regards,

Team of Halloway Reed

5つ星のうち1の評価

Scam company - Terrible quality and refusing refund

*scam - update* This retailer wants me to spend 50% of the cost of the boots returning this item to China before they will refund me. The scam continues!!
I bought these from a Dutch company not a Chinese one and I will now be pursuing a claim in accordance with Dutch consumer protection.
The boots I ordered were of unacceptably poor quality. The upper is made of cardboard which had been folded in 2, giving a sharp crease which does not go away when you put your foot into it.
I have emailed their customer services 5 times now to get the information needed to return these and get a full refund. Each time I’ve been met with a reply which refuses to give me this information, instead urging me to keep the boots and obtain a small partial credit (10-30%). Having pushed back again over this weekend I’m now told I have to return the boots to China, despite buying from a Dutch business. They are clearly hoping that the return won’t be received and so they can duck giving me a refund for these disgusting poor quality items. If this is the case I will be suing them. Appalling company. Do not use.

2026年10月5日
自発的なレビュー
Halloway Reed ロゴ

Halloway Reed からの回答

Hi Michelle,

Thank you for taking the time to share this. We're sorry this has been a frustrating experience, and we understand you want it resolved. We've been in touch with you by email, and we want to make sure you have clear next steps. Our goal is to resolve this in line with our return policy, and we're happy to continue the conversation there. Please reply to our latest email so we can help you with the next steps.

Kind regards,

Team of Halloway Reed

5つ星のうち5の評価

Just as advertised

Shoes came in the right size to what was labeled colors were same as pictured. Usually, I get shoes with there colors faded but these came perfect and as advertised.

2026年9月28日
自発的なレビュー
Halloway Reed ロゴ

Halloway Reed からの回答

Hi H,

Thank you so much for this lovely review! We're really glad the sizing and colours matched exactly what you expected! That's exactly the experience we aim for. Thanks for taking the time to share this, it means a lot to us.

Kind regards,

Team of Halloway Reed

5つ星のうち5の評価

Def recommend

Great quality and exactly what I wanted

2026年9月23日
自発的なレビュー
Halloway Reed ロゴ

Halloway Reed からの回答

Hi Haymi,

Thank you so much for the kind words! We're thrilled to hear the quality met your expectations and that you got exactly what you wanted. Thanks for taking the time to leave a review! It really means a lot to us. 😊

Kind regards,

Team of Halloway Reed

5つ星のうち5の評価

Very happy with my order

Very happy with my order.
The quality is good and fits well

2026年9月10日
自発的なレビュー
Halloway Reed ロゴ

Halloway Reed からの回答

Hi Genesis,

Thanks for your review!

We appreciate your feedback and positive review of our store and products.

Enjoy your order, and we hope to see you again soon!

Kind regards,

Team of Halloway Reed

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報