レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

Unbelievable! What an incredible difference these little satchets make. 30 years of anti depressants made me feel chemically castrated then these little beauties came into my life. My partner was... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

HANX Libido lift. Only tried one sachet, mixed with Lemonade taste okay, but very grainy. Had absolutely no effect whatsoever 😕 Woke up the next morning with an horrendous headache and feeli... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち2の評䟡

Libido lift supplement - the only thing worse than the flavour is the texture. The flavour is "peach" but with an underlying earthy bitterness, overly sweetened and cloying. The texture is like trying... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

Today was our first time ever trying out the large ultra-thin condoms, bought because of their vegan branding. And then it also became our first condom we’ve had to break on us. Literally the first... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. トむレタリヌ店
  2. 健康・矎容補品店
  3. オンラむン薬局
  4. ビタミン・サプリメント専門店
  5. ダむ゚ット支揎サヌビス

圓該䌁業による蚘述

We think it’s time to properly join the dots of our major health milestones - hormones, stretch marks, hot flashes and all. Wherever you're at, we’re here to help you have a happy, healthy life.


連絡先

3.2

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3

930件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

ネガティブなレビュヌの 72に回答しおいたす

通垞2週間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち2の評䟡

Large size is scented

After coming off hormonal contraceptive I was hopeful that the improvements to barrier methods made them a viable choice for me. The regular size didn't cause me any irritation which was fantastic but were the incorrect choice for my partner. I thought the large size would be perfect however have since found out they're 'clean' scented, marketing jargon that downplays an ingredient choice that causes irritation and pain making them functionally useless for me.

2023幎8月16日
自発的なレビュヌ
HANX ロゎ

HANX からの回答

Hi Megan,

Thanks so much for your feedback. Please email hello@hanx.co.uk and our customer delight team can look into this further for you.

Our Condoms avoid unnecessary chemicals, and our ingredient list is: Natural latex, Silicone Oil, Magnesium, Kaeflo/ Absorbo, and Silicone LE.

Thanks,
Team Hanx

5぀星のうち5の評䟡

Favorite out of the 9 natural condom brands I’ve tried!

I just emailed Hanx to ask when their lube will be available in the US (and got the quickest & cutest response, btw), because their condoms are my favorite out of the 9 brands I’ve tried with my husband in my search for the best nontoxic, eco-friendly, and cost-effective condoms!
((I’ve only tried a few brands of lube, and I have one I don’t mind, but haven’t found a favorite yet. Hoping I’ll be able to try the Hanx one soon!))

Reasons Hanx condoms are my #1:
• Favorite most gorgeous packaging both inside and out is honestly what puts them over the top for me—totally fits my aesthetic, which shouldn’t matter with a condom, but it really does, doesn’t it? I’m not scared of them like mainstream brands lol and they’re cute enough to display in my lil sex box 👀 and of course this goes along with their whole platform & brand, empowering women to be able to be in control of this type of thing and feeling like we have options that are actually appealing and safe for us! Go team :)
• Top 2 in terms of feeling— there were multiple of the brands we tried where either they felt super thick or they were just tight enough that they ended up getting stuck in me and coming off haha, but none of that with Hanx! (Royal brand was the other of the top 2, but I like Hanx better overall.)
Never had any breaking or ripping with any condoms, Hanx included.
• They’re a little pricier in smaller quantities, but they do offer a discount with a subscription, and I’m excited to get them in bulk now that I’ve tried them because they are a bit cheaper that way.

So I’ll keep coming back to Hanx as my number 1! So excited to have finally found my go-to after a long time of searching :)
Thanks Hanx ❀❀❀

2023幎8月14日
自発的なレビュヌ
HANX ロゎ

HANX からの回答

Hi Ruby,

Thank you SO much for your review- it has truly made our day at Hanx HQ.

We are so pleased to hear Hanx US subscription products are working for you!

All our best,
Team Hanx

5぀星のうち2の評䟡

Inconsistent sizing could ruin your intimate moments. Avoid.

I wanted to love Hanx. I bought a 3-pack of condoms from my local Tesco and they were just right.

So I decided to order a whole loaf more direct from their website: 3 boxes of ten.

But guess what? They don’t fit. Way too tight. This was particularly frustrating to discover at the point of use, when no alternative was readily available!

I kept the packaging from the earlier pack of 3 and the strangest thing was, they were supposedly a SMALLER nominal size (52mm vs 53mm for the non-fitting ones).

Something is clearly wrong here. I’m frustrated by my poor experience, mystified by the inconsistency, and frankly no longer trust this product. Buy elsewhere.

2023幎8月14日
自発的なレビュヌ
HANX ロゎ

HANX からの回答

Hi Ian - thank you for reaching out! I understand Olivia contacted you yesterday to discuss your recent order experience, and is supporting with a resolution.

Very best,
Team Hanx

5぀星のうち5の評䟡

Can't fault them.

Hanx condoms and lube are great products, the customer service is brilliant and the information and advice they put out on social media is interesting and useful. All round Hanx are a great company.

2023幎2月4日
自発的なレビュヌ
HANX ロゎ

HANX からの回答

Ahh this review has made our day! Thank you so much for all the love and support - we're so glad to hear that Cindy and the rest of our range are bringing you so much joy!

Thanks again,
Team HANX

5぀星のうち1の評䟡

Ordered in June - Iren still not received!

Ordered in June, no response to emails. Item still not received. Shipping date just keeps changing. Poor service all round

2023幎6月9日
HANX ロゎ

HANX からの回答

Hi there, please check your junk or spam folders as both of your previous emails have been responded to by our customer service team. Thanks so much! Team HANX

5぀星のうち1の評䟡

Still have not received my order !?!

2023幎6月8日
HANX ロゎ

HANX からの回答

Hi Joanna, thank you for reaching out. We're more than happy to update on any existing orders - please email hello@hanx.co.uk with your order number and the customer service team will come back to you. Best, Team HANX

5぀星のうち2の評䟡

No order arrived, excuses and no refund. AVOID

Edit: I got a refund straight after emailing them again after their comment on my review here. Thanks.

Paid £20 for a order that's not arrived. Refusing to give refund after asking twice. Just getting the "we've had some difficulty with one of our products and it'll be next month" been waiting since may. Terrible customer service. Don't reccomend at all.

2023幎5月25日
HANX ロゎ

HANX からの回答

Hi Bethany, thank you for reaching out. We're more than happy to issue refunds for delayed orders if requested - please email hello@hanx.co.uk and the customer service team will come back to you. Best, Team HANX

5぀星のうち5の評䟡

The BEST Condoms & New 'Cindy' Toy is Equally Great

I've been a regular buyer of HANX condoms for the last year and I've loved them, so I was excited when they launched their new toy 'Cindy' - let me tell you, she did not disappoint!

Discreet, powerful and lots of fun...I would highly recommend buying one for yourself, or as a present for a partner.

FIVE STARS to HANX

2023幎7月12日
自発的なレビュヌ
HANX ロゎ

HANX からの回答

Ahh this review has made our day! Thank you so much for all the love and support - we're so glad to hear that Cindy and the rest of our range are bringing you so much joy!

Thanks again,
Team HANX

5぀星のうち1の評䟡

Item still not received and no customer


Item still not received and no customer service to contact to chase!

2023幎6月5日
HANX ロゎ

HANX からの回答

Hi there, thank you for reaching out! Please email hello@hanx.co.uk with your order number and a member of our customer service team will come back to you as soon as we can. All the best, Team HANX

5぀星のうち1の評䟡

Ordered 4th June, still waiting!

Ordered 4th June. Received an email on 15th June informing me that they had no stock! Supposed to be expecting more stock mid June and that my order should be arriving with me in another month's time. Still waiting. Not the best first experience of Hanx so far.

2023幎6月3日
HANX ロゎ

HANX からの回答

Hi Clare,

Thanks for your recent order experience feedback.

Olivia from our customer delight team has been in touch directly with you today to support with your order query. Our team will look into this asap for you.

Thanks,
Team Hanx

5぀星のうち5の評䟡

Love dealing with HANX they are really


Love dealing with HANX they are really honest decent company very informative about their products and very helpful I will be buying from them again.

2023幎7月11日
自発的なレビュヌ
HANX ロゎ

HANX からの回答

We really appreciate your lovely feedback - it truly means so much to us, and we're so glad you're enjoying HANX products!

Thank you for being part of the HANX gang!

Team HANX 💓

5぀星のうち5の評䟡

Love!

Great range of products, well priced, Excel customer service, there's nothing not to love!

2023幎5月31日
自発的なレビュヌ
HANX ロゎ

HANX からの回答

Thank you so much for your lovely review!

It really helps us as a small business, and we're so glad to hear our products are working well for you!

All our best,
Team HANX

5぀星のうち1の評䟡

Still waiting for my order

Still waiting for my order. This is my first order and probably my last. Not impressed at all!

2023幎6月10日
HANX ロゎ

HANX からの回答

Hi Chrissy,

Thanks for your recent order experience feedback.

We shared an update regarding your order via email on 28th June 2023. If you didn't receive this or need any further support with your order, please email hello@hanx.co.uk quoting TP and your order number, and the customer delight team will look into this asap for you.

Thanks,
Team Hanx

5぀星のうち1の評䟡

Ordered but no product

Ordered in May, not received product

2023幎6月9日
HANX ロゎ

HANX からの回答

Hi Samantha,

Thanks for your recent order experience feedback.

We shared an update regarding your order via email on 7th July 2023. If you didn't receive this or need any further support with your order, please email hello@hanx.co.uk quoting TP and your order number, and the customer delight team will look into this asap for you.

Thanks,
Team Hanx

5぀星のうち1の評䟡

Asking for a review when the item


Asking for a review when the item hadn’t even arrived ! It’s been weeks since I ordered.

2023幎6月8日
HANX ロゎ

HANX からの回答

Hi Jacqui,

Thanks for your recent order experience feedback.

Our tracking report indicates your order was safely delivered on 14th June 2023. If you didn't receive this or need any further support with your order, please email hello@hanx.co.uk quoting TP and your order number, and the customer delight team will look into this asap for you.

Thanks,
Team Hanx

5぀星のうち5の評䟡

Great vegan condoms

Had a subscription from HANX before moving from the UK, and it always arrived on time as expected. And the products are good, it was nice to be able to find a vegan brand of condoms.

2023幎3月1日
自発的なレビュヌ
HANX ロゎ

HANX からの回答

Hi Roxana,

Thank you so much for your lovely review!

It really helps us as a small business, and we're so glad to hear our products are working well for you!

All our best,
Team HANX

5぀星のうち5の評䟡

Fantastic fit

Fantastic fit, fantastic feel and fantastic service! Easily the best brand around for safe sex and have changed my sex life so much for the better!

2023幎7月6日
自発的なレビュヌ
HANX ロゎ

HANX からの回答

Thank you so much for your lovely review!

It really helps us as a small business, and we're so glad to hear our products are working well for you!

All our best,
Team HANX

5぀星のうち2の評䟡

It’s taking forever for the order to


It’s taking forever for the order to come through and no regular updates if it’s still going to arrive when stated. First order as well

2023幎6月7日
HANX ロゎ

HANX からの回答

Hi there, thanks for your feedback! It may be you've ordered one of our pre-order items, but please do message hello@hanx.co.uk with any questions and our customer service team will be happy to help. Best, Team HANX

5぀星のうち1の評䟡

Did not receive product

2023幎6月6日
HANX ロゎ

HANX からの回答

Hi there! Thanks for reaching out - if you can email hello@hanx.co.uk, our customer service team will be more than happy to help you with this. Best, Team HANX

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報