Healy's Autos レビュー 

28
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.7

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Have to say its 5 stars again, this is my 5th car from Healy's Autos, 5 star starting at customer service, beautiful forecourt and spotless office and there services on cars. Everything detail is at 1... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

We purchased car last week from Healy's autos. We viewed car on Saturday. Monday got a phone call from office as we were very interested. Girl in office had sorted paperwork for us by Wednesday and th... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Would this garage have been owned by Joe Healy from Co Cork Ireland Please say yes or no I’ll be able to contact you if it was as I would have bought a Car in 1979 whilw working as a nurse in King E... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I bought my car just last week, and from the moment I took it for a test drive to the moment I signed the contract I was treated with the utmost respect and professionalism. Both Terence and Janelle m... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 自動車販売店
  2. ・
  3. 自動車修理店
  4. 整備士
  5. 中古車ディーラー

さまざまな外部ソースから提供された情報

We are an Independent Vehicle Dealership in the Midlands selling Quality Used Vehicles.


連絡先

4.7

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

28件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.7

すべてのレビュー

(28)

過去12か月のレビュー数: 1件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

⭐⭐⭐⭐⭐

⭐⭐⭐⭐⭐
Ik heb mijn Subaru Forester hier gekocht en ben ontzettend tevreden over de service. Dennis is erg vriendelijk, reageert snel en is eerlijk in zijn communicatie. Wat ik vooral waardeer, is dat hij niet moeilijk doet als er iets niet helemaal in orde is: hij plant snel een afspraak in en zorgt dat het netjes wordt opgelost. Dat geeft vertrouwen! Een zaak waar klantvriendelijkheid en betrouwbaarheid echt voorop staan. Van harte aanbevolen!

2025年6月2日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Pleasure to deal with

Great service provided.
Pleasure to deal with, would certainly purchase again with Healy Autos.

2022年5月21日
自発的なレビュー
Healy's Autos ロゴ

Healy's Autos からの回答

Thanks so much for the review . we are delighted you were happy with the service

5つ星のうち5の評価

Hi we purchased our volswagen aerton…

Hi we purchased our volswagen aerton back in jan 2022 have to say Terence and hes wife pure genuine and great people to deal with we are delighted with our purchase and will be dealing please god in the future again 👍👍👍Declan/Marie from kildare

2022年8月18日
自発的なレビュー
Healy's Autos ロゴ

Healy's Autos からの回答

Thanks do much for the review Declan and Marie and thanks for the business...
From all of us here at Healy's Autos

5つ星のうち5の評価

VERY HAPPY CUSTOMER

VERY HAPPY CUSTOMER EXCELLENT SERVICE AND VERY EFFICENT AND HELPFUL WOULD HIGHLY RECOMMEND

2022年2月21日
自発的なレビュー
Healy's Autos ロゴ

Healy's Autos からの回答

Thanks so much for the 5 Star review. We are delighted that you were happy with our service.
Thanks for the business from all of us here at Healy's Autos

5つ星のうち5の評価

Great experience as always with Terence…

Great experience as always with Terence and Janelle, could not ask for a more professional and helpful team.
Mel Ryan

2022年1月27日
自発的なレビュー
Healy's Autos ロゴ

Healy's Autos からの回答

Thanks so much for the 5 star review. It was a pleasure to do business with you. Thanks so much for the repeat business

5つ星のうち1の評価

I would give 0 stars if I could

Okay, Firstly I saved up for 3 years to buy my first car and was so exicted to get my first car. I went to Healys autos and they were all about me and said the car is like new and got a 3 month warrenty with the car. The second day I had the car, I started hearing loud screeching noises coming from the wheels. I then rang Healys about this and they were nothing but ignorant and said that the warrenty I was given was only a gearbox and engine so had to spend over 600 euro getting genuine breaks and disc pads because the ones that was already in it wasnt the proper fit and were really poor quality. I brought the car to two differernt machenics and both said the same thing that there was nothing but cheap parts put into it and that the tracking that I was told was done but Healys was really dangerous to drive and this was all in the space of one week. About two weeks after there was an engine light appeared on my dash board and I rang Healey autos because they said I have a warrenty for engine but they said to me that its not an engine problem because the dashboard is electric, I then stated that its an engine light and can they just look at it, he then stated " you dont expect me to drop everything for you" so I said what day suits for them to look at it and he said on the phone, next week sometime and that ill have to pay because its electric. The engine light would stay on for about two days and go off for about three or four days but Healys still wouldnt help me out atall. I then brough the car to a mechanic and he was able to put it on the diagnosis and through this he was able to tell me before i got the car that the engine lights were turned off by Healys autos. Overall since having the car I have had three different engine problems, tracking problems, clutch problems and break problems and they were nothing but ignorant and rude and I would definitely definitely definitely NOT recommend as I am a student working part time and being treated like this I would advise away from these COWBOYS.

Just replying to Healy’s autos comment. I have no interest in having a war of words, I simply wanted to warn people in regards to buying a car of my personal experience and the excuses that ye made up was ridiculous I did not verbal abuse anyone and thought ye would have more class than that. But as I said not interested in going back and fourth with ye and just want to wipe my hands clean of ye as I have since sold the car and got a new car of a trusting and caring dealership that’s treated me with utmost respect. I wish ye the best of luck in future but if asked about buying a car anywhere I will be advising elsewhere from Healy’s Autos. Thanks

2022年1月16日
自発的なレビュー
Healy's Autos ロゴ

Healy's Autos からの回答

Hi Ryan,

We are disappointed that you were not happy with our service as we here at Healy's Autos pride ourselves on our customer service.

We are disappointed in the comments that you have made as you have never meet any of our staff our have never been to our premises as you sent two people to come and look and purchases the car for you.

The people who purchased the car did so at a discounted price with the agreement that the work would be done by you.
We at no stage ever said that an 8 year old used car was ''Like New''

We never received a call about the break pads or discs and as mentioned above this was never done by us.

The first call we received was about a light on the dash. We arranged an appointment for the following Tuesday to look at this but you failed to show up or ring to cancel your appointment.

The 2nd call we received was a week later about the same issue. When we refused to look at the car that day (as we were fully booked) you verbally abused one of our staff members but we still booked you in for the following week. Which you never showed up for or never cancelled.

Please do not hesitate to contact us to discuss this matter further and give us the opportunity to resolve this situation.
Healy's Autos

5つ星のうち5の評価

I bought my car just last week

I bought my car just last week, and from the moment I took it for a test drive to the moment I signed the contract I was treated with the utmost respect and professionalism. Both Terence and Janelle made the transaction effortless. I love the car and thank you for all your help.

2021年9月30日
自発的なレビュー
Healy's Autos ロゴ

Healy's Autos からの回答

Thank you so much Mary for your 5 ⭐️ Review.
It was a pleasure to do business with you and thank you so much for choosing Healy’s Autos.

5つ星のうち5の評価

We purchased car last week from Healy's…

We purchased car last week from Healy's autos. We viewed car on Saturday. Monday got a phone call from office as we were very interested. Girl in office had sorted paperwork for us by Wednesday and the car was ready Friday. Lovely, shiny and clean. Definitely would recommend dealing with them and planning to do our future business with them as well.

2021年7月27日
自発的なレビュー
Healy's Autos ロゴ

Healy's Autos からの回答

Thanks so much for your lovely review. it was a pleasure doing business with ye and we look forward to welcoming you back again.
From all the team at Healy's Autos

5つ星のうち5の評価

Excellent service 👏

Excellent service everything done as promised
Very happy with our purchases

2021年7月15日
自発的なレビュー
Healy's Autos ロゴ

Healy's Autos からの回答

Thanks Gerard for the 5 star review. We are grateful for the business. Thanks for all of us here at Healy's Autos

5つ星のうち5の評価

Friendly and genuine people to deal…

Friendly and genuine people to deal with, gave a fair price on my trade-in and kept me up to date with my new purchase as to what they were doing with it and when it would be ready. My new car came fully valeted and serviced. It is pristine. Best price in the midlands too. Would highly recommend.

2021年6月8日
自発的なレビュー
Healy's Autos ロゴ

Healy's Autos からの回答

Thanks so much Gerard for your 5 star review. We are delighted you were happy with our service. It was a pleasure doing business with you. From all of us here at Healy's Autos

5つ星のうち5の評価

Excellent service

Excellent service, everything completed in a short space of time. Very helpful and courteous.

2021年6月3日
自発的なレビュー
Healy's Autos ロゴ

Healy's Autos からの回答

Thanks so much for your 5 star review John and thanks so much for the business.
From all of us here at Healy's Autos

5つ星のうち5の評価

Excellent

I purchased a car from Terrence and found him to be more than helpful and very professional. The process was very easy and he was very accommodating. Would definitely purchase another car off him!

2021年5月24日
自発的なレビュー
Healy's Autos ロゴ

Healy's Autos からの回答

Thanks So much for the 5 Star Review. We are so happy that you were happy with our service and we look forward to welcoming you back again. from all the team at Healy's Autos

5つ星のうち5の評価

Terence and Janelle are great people to…

Terence and Janelle are great people to deal with, I got a great deal on my Trade in,would highly recommend Healy's Autos for your next car.

2021年5月21日
自発的なレビュー
Healy's Autos ロゴ

Healy's Autos からの回答

Thanks Tony for the 5 star Review. Thanks also for choosing Healy's Autos.
From all of us here at Healy's Autos

5つ星のうち5の評価

Will be back again

Staff were very nice and helpfull will be back again

2021年5月18日
自発的なレビュー
Healy's Autos ロゴ

Healy's Autos からの回答

Thanks Adam for the 5 Star Review. It was a pleasure to do business with you and we look forward to welcoming you back again. from all the team at Healy's Autos

5つ星のうち5の評価

Very good service

Very good service, quick and stress free process. Staff is very helpful and professional. Very good after sales service.

2021年5月14日
自発的なレビュー
Healy's Autos ロゴ

Healy's Autos からの回答

Thanks so much Matt for the 5 star review. And thanks so much for choosing Healy's Autos

5つ星のうち5の評価

Bought our car last week

Bought our car last week. Highly recommend them. Very professional from start to finish. Excellent customer service. 👏👏👏

2021年4月26日
自発的なレビュー
Healy's Autos ロゴ

Healy's Autos からの回答

Thanks so much for the fantastic review Rosaleen. It was a pleasure to do business with you. From all the team here at Healy's Autos

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報