HILLMAN - Innovative hunting clothing レビュー 

29
•
TrustScore 5段階評価の3

3.2

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Fantastic trousers and amazing service. The trousers are a great fit and really warm. I ordered the wrong size and the customer service was outstanding. A replacement pair in the correct size was s... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Refused to replace boots that had split, these were a replacement pair as first pair leaked which were returned and they agreed that they were faulty. Apparently regardless of goods being faulty their... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Excellent, comfy boots. Can’t report on longevity yet but they do seem well made.

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Had the boots less than 3 years and the side has split on the seam. They have only done light hunting, mostly clay shooting events and dog walking as I have larger boots from a different brand D... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 狩猟店

当該企業による記述

Hillman® redefines hunting gear and apparel, offering you groundbreaking innovation and cutting-edge design. Experience advanced technologies built into every product, featuring industry-first advancements that make your hunting experience unmatched. With Hillman, you get gear that is always warmer, lighter, and more efficient—designed to enhance your performance and elevate your hunting skills. Our revolutionary materials, intelligent technologies, and superior functionality empower you to hunt with precision and confidence, all while enjoying timeless design, elegance, and exclusivity. Owning Hillman means embracing the bold spirit of innovation and carrying gear that sets you apart in the field. Hunt smarter, move faster, surpass your skills and lead the pack - Hunt Like An Alpha™


連絡先

3.2

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3

29件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 83%に回答しています

通常2週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.2

すべてのレビュー

(29)

過去12か月のレビュー数: 12件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Comfy boots

Excellent, comfy boots. Can’t report on longevity yet but they do seem well made.

2025年12月23日
HILLMAN - Innovative hunting clothing ロゴ

HILLMAN - Innovative hunting clothing からの回答

Thank you for the great feedback! We’re so glad to hear you’re finding the boots comfortable and well made. We hope they continue to serve you well over time—enjoy wearing them!

5つ星のうち5の評価

Hillman hunting boots

Very happy with the boots I ordered, very warm and comfy!
Happy with delivery and packaging too👌🏼

2025年11月11日
HILLMAN - Innovative hunting clothing ロゴ

HILLMAN - Innovative hunting clothing からの回答

Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear your boots are warm and comfy, and that you’re happy with the delivery and packaging. We really appreciate your support and hope you enjoy them for many adventures to come!

5つ星のうち1の評価

Didn’t receive item and no response…

Didn’t receive item and no response very disappointed

2025年12月9日
自発的なレビュー
HILLMAN - Innovative hunting clothing ロゴ

HILLMAN - Innovative hunting clothing からの回答

Hello David, We are sorry to hear about this situation. According to DHL’s official tracking and delivery confirmation, the parcel was successfully delivered to the provided address, with photo evidence supplied by DHL.
As the delivery was completed correctly, neither DHL nor our company can be held responsible for the parcel going missing after delivery, and a refund cannot be issued.

5つ星のうち4の評価

Trouser keep your clacker bags warm.Biggest con…

Trouser keep your clakker Biggest con was wait.

2025年11月26日
HILLMAN - Innovative hunting clothing ロゴ

HILLMAN - Innovative hunting clothing からの回答

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear that the waiting time was disappointing for you. Delivery times can vary depending on the courier and destination, but we always aim to dispatch orders as quickly as possible.
We appreciate your patience and hope to have the opportunity to provide you with a better experience in the future.

5つ星のうち1の評価

Wrong item sent

Wrong item sent, and they would not reply to any of my emails to rectify the problem!!
Would never recommend them!!!!!

2025年10月29日
HILLMAN - Innovative hunting clothing ロゴ

HILLMAN - Innovative hunting clothing からの回答

We’re very sorry for the mix-up with your order and any trouble reaching us. Our customer support is waiting for your reply via email.

5つ星のうち1の評価

Terrible company from boot quality to…

Terrible company from boot quality to service.

1st they are selling boots at a price way more than companies who have been in the industry for decades longer, I tried them back in 2021 or 2022.
They split on the seam of the leather where my Harkila boots I purchased in 2013 lasted until 2019

Emailed them they made me wait weeks until they replied then gave the naturally pasted reply of 2 year warrranty assuming they are looked after etc here’s a discount code for 15% supposed to be on top of any other discounts but it is t the boots were discounted 15% or that’s what was advertised for Black Friday but they recently jumped the so called value of there boots to £450!!! They are normally £350 but that’s how they market a discount mark it up then offer a website discount making them look like a sale.

Anyhow multiple emails as the code isn’t working on top of the current discounts

Configured best leave a review

Also to note they changed the boot / upgraded it so that tells you they had issues with it too…

Please don’t lie I can upload the emails
The only discount offered is what was on the website already.

I wasted money on boots and time on your emails tell people how long it took you to respond to the first email almost a month

Explain why your boots have a seam near the front of the boot other manufacturers do not this is a weak area.

Don’t sit here and lie your pathetic

2025年12月5日
自発的なレビュー
HILLMAN - Innovative hunting clothing ロゴ

HILLMAN - Innovative hunting clothing からの回答

Hello David, our customer support tried to assist you in every possible way, we sent you the additional discount that were already on our website, even offered you to use the 30% discount. We asked you to provide us with an order number so we can assist you properly, we still didn't receive an order number from you.
We thank you for your review, and kindly asking you to check you email and reply to us please.

5つ星のうち1の評価

Charged me more than £100 to return…

Charged me more than £100 to return goods. I will never buy or recommend to others

2025年10月27日
HILLMAN - Innovative hunting clothing ロゴ

HILLMAN - Innovative hunting clothing からの回答

Hello Stephen,
Thank you for your review.
Return shipping costs are not covered by us and are deducted from the refund, as stated in our return policy. These are courier fees that we have already paid, not additional charges. We strive to be transparent and are sorry if this was not clear in your case.

5つ星のうち2の評価

I am still waiting to re order as the…

I am still waiting to re order as the size I received were too small. Still no word after weeks passed since I returned the items paid for nearly 8 weeks ago how long before I get what I paid for not a happy Man

2025年8月11日
HILLMAN - Innovative hunting clothing ロゴ

HILLMAN - Innovative hunting clothing からの回答

Hello William,

Thank you for sharing your experience. We sincerely apologize for not providing timely updates regarding your replacement order and for any frustration this may have caused.

Your feedback helped us review your order, and we are pleased to see that the replacement products have been successfully delivered. We truly appreciate your patience and understanding throughout this process.

Warm regards,
Marie

5つ星のうち1の評価

Horrendous CRM

My order was months late, very little communication from you. On opening and within a day my dog ate one of the tighters and I have emailed you asking how I can get it fixed and you still haven’t come back to me. As someone who works in HNW hospitality and event management I think you CRM is diabolical.

2025年7月31日
HILLMAN - Innovative hunting clothing ロゴ

HILLMAN - Innovative hunting clothing からの回答

Hello Harry,

We sincerely apologize for your experience and truly regret the frustration caused by the delays and communication gaps.

We are already in direct contact with you and actively working to resolve the issue. Your feedback has highlighted areas where we need to improve, and we are taking steps to ensure our communication is clearer and more proactive in the future.

We greatly appreciate your patience and the opportunity to make this right.

Best regards,
Marie

5つ星のうち1の評価

Keep away from Hillmans Quality in my opinion is well below where it should be

Bought a pair of there top of the range hunting boots nice boot but the rubber started peeling away contacted Hillman who really there response was not the best told them of the problem and the fact i had only owned the boots 5 weeks after sending photos etc proving that it was a fault on the boot then had to return them which I did took several weeks waiting on them being returned finally got them back and the repair was terrible I could of done better myself so I wore the boots last week first time since them been fixed and yet again a piece of the rubber has separated from the boot unbelievable a pair of boots at this price this should never happen will never shop at hillman again

2025年2月3日
5つ星のうち1の評価

Not great at all…

Had the boots less than 3 years and the side has split on the seam.

They have only done light hunting, mostly clay shooting events and dog walking as I have larger boots from a different brand

Disappointed spending £300 plus for boots only to last a short time and they were treated as recommended

2025年1月31日
自発的なレビュー
HILLMAN - Innovative hunting clothing ロゴ

HILLMAN - Innovative hunting clothing からの回答

Thank you for taking the time to share your feedback. At Hillman, we truly value every customer's experience, as it helps us continue to make our products even better.
Our boots come with a two-year warranty, reflecting the trust we have in their quality and performance. It’s important to keep in mind that the durability of hunting footwear can vary depending on how often and how intensively they’re used, as well as how they’re stored and maintained over time.
Given the tough conditions hunting boots usually face, getting more than two solid years of use is considered a very strong result in the industry.
Still, we’re here for you — if you ever experience any issues, don’t hesitate to reach out. Our team is always ready to help and make sure you stay satisfied with your Hillman gear.
Hillman Customer Service

5つ星のうち5の評価

Fantastic trousers and amazing service.

Fantastic trousers and amazing service.
The trousers are a great fit and really warm. I ordered the wrong size and the customer service was outstanding. A replacement pair in the correct size was sent out really quickly.
Very highly recommended

2025年1月9日
HILLMAN - Innovative hunting clothing ロゴ

HILLMAN - Innovative hunting clothing からの回答

Thank you for taking the time to share your feedback, William. We are glad to hear that you are satisfied with both the quality of our products and the level of service you received.
We strive to provide exceptional customer support, and we’re pleased that we could quickly assist you with the correct size replacement. Ensuring our customers receive an excellent shopping experience is our top priority, and your satisfaction means a great deal to us.

Hillman Customer Service

5つ星のうち1の評価

Absolutely terrible company

Absolutely terrible company. Will never purchase from you again, and neither will my fellow hunting friends after sharing my experiences with them.

2025年1月2日
HILLMAN - Innovative hunting clothing ロゴ

HILLMAN - Innovative hunting clothing からの回答

Dear Ben,

We are sorry to hear that you were not satisfied with your experience with our company. After reviewing your case, we can confirm that our representative assisted you promptly throughout both the purchase and return process.
Customer satisfaction is our priority, and we strive to provide the highest level of service. Please do not hesitate to reach out if there are any outstanding concerns or further assistance we can offer.

Hillman Customer Service

5つ星のうち5の評価

trovato benissimo

2025年1月24日
HILLMAN - Innovative hunting clothing ロゴ

HILLMAN - Innovative hunting clothing からの回答

Thank you for your fantastic 5-star review, Roberto! We truly appreciate your feedback.

Hillman Customer Sesrvice

5つ星のうち5の評価

The hunting boots are my go to boots…

The hunting boots are my go to boots for the whole of winter, now into my 3rd year with these. Extremely comfortable, warm and waterproof. The dial to tighten the boot is brilliant. Love them!

2025年1月23日
HILLMAN - Innovative hunting clothing ロゴ

HILLMAN - Innovative hunting clothing からの回答

Thank you for your 5-star review, Jonathan. We’re delighted to hear that you’re enjoying your shoes and that they have become a part of your daily routine.
We take great pride in offering high-quality products designed for comfort and durability. Knowing that our shoes meet your expectations and serve you well is truly rewarding.

Hillman Customer Service

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報