Homewick レビュー 

401
•
TrustScore 5段階評価の5

4.9

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

First time purchase! I saw Homewick being storied on Instagram by booboo _the _Scrubber (aka Robbie) and he had a discount code, so I thought why not give them a go & Im so glad I did. The scents are... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

The post office , where terrible, and for some reason in Milton Keyes I sat there not moving , as its was an order for friends / family for Christmas I. I messaged mark ( I think the owner ) and h... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I absolutely love their candles! This is my second time using their candles, and they never disappoint. The packaging is simply stunning and feels so thoughtful. What makes them even more special is t... もっと見る

5つ星のうち5の評価

My 3rd order placed, but 1st time using the new website. Fantastic help from staff regarding using website. Choice of scents and colours truly beautiful. Candles arrived really quick less that a week... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. キャンドル専門店

当該企業による記述

Established in early 2020, Homewick is an ethical, eco and vegan friendly candle, wax melt, room spray and diffuser company. Each product is hand-poured and personalised to create an experience to suit your taste and home. Homewick was created through a love and passion for candles. Handmade to order, Homewick products can be customised to your personal requirements to make the perfect addition to your home or a thoughtful gift.


連絡先

4.9

優良

TrustScore 5段階評価の5

401件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.9

すべてのレビュー

(401)

過去12か月のレビュー数: 9件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Disappointed in customer service

This is my second time ordering, first time was great customer service and candles. Second order 3 candles, none of them burn evenly, contacted Mark, he was helpful at first, but I still had an issue, I replied to ask him once again that they had issues, he did not respond (I only waited 2 days for a response) so I replied again requesting a refund. He responded with annoyance saying he was travelling and that I got a good price for them! Which really wasn’t the response I was respecting. He refunded them. £48… which I am not sure anyone would be happy to pay for candles which are not burning evenly. I replied and thanked him for the response but woukd have preferred a resolution over a refund. He never replied! Very disappointing. I had told my friend to order from him, but have now told her to look elsewhere
I would not buy from him again.

2024年3月30日
Homewick ロゴ

Homewick からの回答

Hi Gemma
Thanks for taking the time to write a review. I wanted to take some time to provide some context to the situation. You emailed me initially at 7.29pm on 16th April, to which I replied within 30 minutes. You provided photos of the burnt wick broken off to which I explained this was normal and as per the instructions included should be removed before lighting you candle. I didn't hear back from you and followed up the next day to ensure you were satisfied. You responded with an image of a candle lit with an even wax pool of at least 1cm but with one of the wicks extinguished. This led me to believe that your candle would be burning evenly but you said one of them 'went out'. I responded within 15 minutes and suggested that you should let the wax solidify and trim the wicks and relight. You then sent me photos of the other candles at 9.03am on 18th April, also alight and said they are burning unevenly. You were obviously not satisfied with your order. You then chased me 24 hours later at 10.10am to which I responded at 11am (less than 3 days from your initial contact) having processed a full refund for your order. I apologised and explained that I had not experienced this issue of candles suddenly going out after an hour of continuous burning and an even wax melt pool before. I did not receive your response to the refund otherwise I would have replied. There is no one called Mark that works for Homewick, it is just myself. Again, I appreciate you taking the time to write a review and hope the above provides some context to my responses. I wish you all the best. David

5つ星のうち1の評価

Got bought a gift set for Xmas

Got bought a gift set for Xmas, lit one candle and could smell literally nothing unless you put your nose right near it. Also the wooden wick won’t stay lit and goes out almost straight away rendering the candle absolutely useless. Really disappointed

*update; David did go go above and beyond replying promptly on Christmas Day and was swift to offer a refund or replacement as 2 out of the 3 candles wouldn’t stay lit.

2023年12月25日
自発的なレビュー
Homewick ロゴ

Homewick からの回答

Thank you for your feedback. As a small business I want to ensure the best quality for all my products. Hopefully my previous 5 star reviews show this is not the level of quality other have experienced. I’m sorry you didn’t have a good experience with your gift. I responded to your message on Christmas Day and offered a full refund.

5つ星のうち5の評価

Loved the vast choice to customise

Loved the vast choice to customise my present: products, scents, colors, copy! The packaging is stunning and it made a really happy receiver. Will definitely repeat the purchase, and highly recommend as presents for your loved ones

2023年10月16日
5つ星のうち5の評価

My favourite

Homewick is my favourite place for wax melts/candles/diffusers. The scents are heavenly - especially Bahama breeze/orange orchard and mango salsa. They are made with love and great turn around times for delivery. Would highly recommend.

2022年12月12日

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報