Banner for IGO Promo

IGO Promo レビュー 

282
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.6

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

From placing the order to reviewing and amending our company logo on the product everything went smoothly and the goods were delivered in excellent order and sppedily.

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Very quick responses and very helpful from staff. Keep you in the loop on delivery schedule and all products received so far are good quality

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

We had issues with another company and found IGO Promo last minute. They bent over backwards to help us due to the limited time frame, and our contact (Matthew) was wonderfully friendly and helpful... もっと見る


企業情報

  1. 販売促進物品店
  2. ・
  3. 販促製品提供業者

当該企業による記述

At IGO Promo we are specialists in printing promotional items. For 80 years we have been convinced that business gifts and printed promotional products help companies strengthen their brand. We understand the power of giving. And we advise our clients to do the same for their business contacts. Not only do we believe it is nice for companies to give something back, we also like to give something back ourselves. That is why we are aware of corporate social responsibility. With our wide range, there is always a perfect gift. It is our mission to ensure that brands can easily express themselves through personalised gifts. And we do all this in a personal way, by guiding you through the process step by step. As with our service, we set high standards for the quality of our products and printing.


連絡先

4.6

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

282件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常24時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.6

すべてのレビュー

(282)

過去12か月のレビュー数: 22件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Ink comes off logo on pens

We bought 500 printed promo pens with the company logo on the barrel.
After a few months we noticed that the ink was brittle and came of very easily, which made the pens look very cheap and bad for us.
Initially they did not want to take responsibility, saying that we may have stored them improperly (i.e. they were in a cabinet in an office!).
After many emails all I could get is an offer of 50% off the printing for our next order. This won't happen because we don't trust them anymore. The pens went to the bin and we found nicer pens, cheaper and well printed at pens.com

2021年11月29日
自発的なレビュー
IGO Promo ロゴ

IGO Promo からの回答

Dear Chris,

Thank you for your review and feedback.

I can see from our systems that your were already in dialogue with us over the summer and that we did offer you a discount on a new order. As it had already been more than 8 months since you received the order and it was impossible for us to anything with the order you had received.

We are sorry to hear you don't have trust in us for a future order, but if you change your mind our discount offer will still stand.

Kind regards,
Team IGO

5つ星のうち4の評価

Quality and delivery

2022年11月1日
IGO Promo ロゴ

IGO Promo からの回答

Thank you for your review! We appreciate you taking the time to share the experience you had shopping with us!

Best,
IGO Promo

5つ星のうち5の評価

Great website

Great website, easy to navigate and great delivery service

2022年10月26日
IGO Promo ロゴ

IGO Promo からの回答

Hello Joe

Thank you for the positive review! We wouldn't be here without customers like you, so the comments are greatly appreciated!

Have a great day!

Best,
IGO Promo

5つ星のうち4の評価

We have used IGO previously

We have used IGO previously, they have a good range of products. I wanted to reorder same as before but that item was out of stock hence the lowet score

2022年9月16日
IGO Promo ロゴ

IGO Promo からの回答

Hello

Thank you for taking the time to write a review! Your comments mean a lot to us, since we always evaluate our order process after hearing from our customers.

Have a wonderful day!

Best,
IGO Promo

5つ星のうち5の評価

Very reliable and accommodating

Very reliable and accommodating to any changes if needed, fast shipping and no customs when shipped to Ireland. Helpful and responsive customer service.

2022年5月20日
IGO Promo ロゴ

IGO Promo からの回答

Hi Eva

Thank you so much for the review!

We appreciate you taking the time to do this, since it helps other customers like you find our service.

Have a wonderful day!

Best,
IGO Promo

5つ星のうち4の評価

Good value

Delivery was a day later than guaranteed at check out which caused a small issue for us but other than that the website was easy to use and the value was one of the best around.

2022年4月28日
IGO Promo ロゴ

IGO Promo からの回答

Hi Jennifer

Thank you for your review! We improve our service by evaluating our work after every review we receive, and you help us do that!

We look forward to doing business with you again!

Best,
IGO Promo

5つ星のうち5の評価

Great products

Great products
Fast delivery
Hight recommend

2022年4月15日
IGO Promo ロゴ

IGO Promo からの回答

Hello Joao

Thank you for the positive review! We wouldn't be here without customers like you, so the comments are greatly appreciated!

Have a great day!

Best,
IGO Promo

5つ星のうち5の評価

Great experience

Great experience, love the products we got and love the quality.

2022年3月11日
IGO Promo ロゴ

IGO Promo からの回答

Hi Sandra

Thank you for the positive review! We wouldn't be here without customers like you, so the comments are greatly appreciated!

Have a great day!

Best,
IGO Promo

5つ星のうち3の評価

Very happy with the product but…

Very happy with the product but disappointed in lack of communication relating to delays in product delivery dates

2022年1月24日
IGO Promo ロゴ

IGO Promo からの回答

Dear Keith,

As per our conversations over the phone and email, we understand the delays were on our side and apologize for these.

Your order was placed over the Christmas season which did overlap with the annual holidays for the suppliers, resulting in delayed production due to the printing facilities being closed for a week, which you were advised of during one of our conversations where we informed of the delayed dispatch date.

As this was an inconvenience to yourself and did affect the initial estimated delivery date, a discount was offered as a gesture of goodwill as we appreciate you as a customer, which was also accepted on your side, and is on your account for a future order, as discussed.

We apologize for the unfortunate events that occurred with your order and would like to hope our conversations over the phone ensured this was out of the ordinary for us.


Eeva
Sales Associate
IGO Promo

5つ星のうち1の評価

Very poor response times

Very poor response times. Didn’t deliver as promised. At time of writing I still have not received the goods

2022年1月2日
IGO Promo ロゴ

IGO Promo からの回答

Dear John,

We are truly sorry to hear you have been unhappy with the service received, as well as the delivery times for your order.

Firstly, to address the response times matter, we have reviewed the contact between yourself and our Sales staff and can see all of your correspondences have been replied to within 24 hours. We are unsure why you have been unhappy with the response times considering rather fast reply times, with most of the contact taking place over the Christmas period and you receiving replies either on the same day or within 24 hours.

As for the delivery times, we can see there has indeed been some delays with your order due to supply chain issues with stock, as well as the order being placed and dispatched over the Holiday season, meaning the suppliers and couriers were not working their normal hours, which did cause a delay. Our Sales staff has also mentioned this during the conversations where tracking details were requested and provided, to provide an explanation for the delayed delivery. I can see the order has reached you by now, unfortunately with a delay which was out of our control. We do apologize for the inconvenience the delays caused you and hope you are happy with the order.

Eeva

Sales Associate

5つ星のうち5の評価

Great efficient service and delivery of…

Great efficient service and delivery of items, hassle free ordering system. I Will definitely repeat order.

2021年9月12日
IGO Promo ロゴ

IGO Promo からの回答

Hi John,

Thank you for your review! We improve our service by evaluating our work after every review we receive, and you help us do that!

We look forward to doing business with you again!

Best,
IGO Promo

5つ星のうち5の評価

Good communication from the start to…

Good communication from the start to end of ordering process.
We were contacted before going on a brake and times were busy. We said we'd be in contact on return from our brake but there were no worries, we received an email and all was taken care of

2021年9月1日
IGO Promo ロゴ

IGO Promo からの回答

Hi Liuwe,

Thank you for taking the time to write a review! Your comments mean a lot to us, since we always evaluate our order process after hearing from our customers.

Have a wonderful day!

Best,
IGO Promo

5つ星のうち5の評価

Good service

Good service, very fast delivery and excellent costumer service. Thanks

2021年8月25日
IGO Promo ロゴ

IGO Promo からの回答

Hi Emily,

Thank you for the positive review! We wouldn't be here without customers like you, so the comments are greatly appreciated!

Have a great day!

Best,
IGO Promo

5つ星のうち5の評価

Great to make a phonecall and talk to a…

Great to make a phonecall and talk to a person, not a robot. Eeva knew her products; the design was very quick and delivery well ahead of schedule.
Very pleased with the product.
Highly recommend IGO for another reason: unlike some of their competitors who also use the .ie this company sources product in Europe, so no UK import or VAT issues.
Will order again.

2021年8月18日
IGO Promo ロゴ

IGO Promo からの回答

Hi!

Thank you so much for the review!

We appreciate you taking the time to do this, since it helps other customers like you find our service.

Have a wonderful day!

Best,
IGO Promo

5つ星のうち4の評価

Top Notch so far

I have not yet placed an order but I have been in contact asking for help with an order that I am going to place and advice on where I might source products that are not necessarily avilable through IGO Promo. They have been prompt and courteous with their replies and I will definitely place an order. The only reason I have not given 5*s is because...well...I want to do that when I eventually order and get the stuff for our Charity!

2021年7月27日
自発的なレビュー
IGO Promo ロゴ

IGO Promo からの回答

Hi Jonathan,

Thanks for the kind words. Hopefully, we can turn your 4 stars into 5 stars once you've received your goods.

Best,
IGO Promo

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報