レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Je recommande vivement illyvoip.com pour l’hébergement de serveurs. Leur infrastructure est fiable et performante, et leur service client est exceptionnel. L’équipe est réactive et toujours prête à ai... もっと見る

5つ星のうち3の評価

Idéal pour contacter la famille. Le son est net et les prix sont abordables. Les instructions d’installation manquaient un peu de précision, j’ai dû faire des recherches en ligne, mais le rapport qual... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I really appreciate how they listen. When I had concerns, they actually took the time to answer them properly instead of rushing me. That level of care is rare these days and makes me want to stay lon... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Technical support is late in responding and solving problems. I beg them to solve a problem on their own and they promised me that my number would be issued within minutes, but that did not happen unf... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. テレコミュニケーション サービス プロバイダー
  2. ・
  3. Call Shop

当該企業による記述

IllyVoIP is a telecom provider offering international voice calling, SMS delivery, and virtual number services for businesses, carriers, and resellers worldwide. Established in 2006, our focus has always been on reliability, transparency, and easy access to global communication tools. We provide: Voice Termination with strong multi-carrier routing for consistent quality and coverage. Messaging Services through a secure SMS platform supporting global delivery. Virtual Numbers in multiple countries, including local, mobile, and toll-free options. Web Account Portal where customers can manage balances, monitor usage, and access call and message reports in real time. IllyVoIP also supports flexible payment methods, including traditional options and popular cryptocurrencies, so clients can operate the way that fits them best. Our mission is to help businesses and service providers connect across borders with dependable communication, backed by responsive customer support.


連絡先

3.5

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3.5

61件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.5

すべてのレビュー

(61)

過去12か月のレビュー数: 16件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

I have bought number and added money

I have bought number and added money. Its not working neither customer support are responding. Its a scam . I need to report to cyber crime of india. Its fake and scam app. Guys report them from every where

2025年3月31日
自発的なレビュー
ILLYVOIP LLC ロゴ

ILLYVOIP LLC からの回答

Thank you for your feedback, and I'm sorry for any inconvenience you've experienced. Certain phone numbers require verification documents in order to comply with international regulations, and we reserve the right to request these documents as necessary.

In your case, we have not yet received the required verification documents, which is why your number activation is currently pending.

If you would like assistance submitting these documents or prefer to cancel your order, please contact our support channels directly, and we'll gladly help resolve the situation promptly.

We appreciate your understanding.

5つ星のうち1の評価

Technical support is late in responding…

Technical support is late in responding and solving problems. I beg them to solve a problem on their own and they promised me that my number would be issued within minutes, but that did not happen unfortunately. They put me in a loop and delayed me a lot until now my problem has not been solved yet. Eveytime they reply me after almost 20 minutes. So, it`s totally worthless and timeless. Do not recommended to others.

2025年3月27日
自発的なレビュー
ILLYVOIP LLC ロゴ

ILLYVOIP LLC からの回答

Thank you for sharing your experience, and I'm very sorry for the delay and frustration you've encountered. While USA numbers are activated automatically within minutes, numbers from other countries require manual verification, which can sometimes cause delays. This is likely why your number was not issued immediately.

Please reach out directly to our live chat or support channels so we can quickly assist you. Our support team is available Monday to Friday, from 09:00 to 18:00 (CET).

We appreciate your patience and understanding, and we're committed to resolving your issue as swiftly as possible.

5つ星のうち2の評価

My account has been blocked by email…

My account has been blocked by email nemazer58
I want my account to be unblocked. I told support but I didn't get any results. If it is fixed, I want a high score. Otherwise, I don't recommend it to others at all.

2025年3月25日
自発的なレビュー
ILLYVOIP LLC ロゴ

ILLYVOIP LLC からの回答

Thank you for your feedback. Please note that, in accordance with our Terms of Service and applicable laws, we reserve the right to block accounts if any violations occur. If you believe your account was blocked in error or wish to dispute the decision, please contact our support team, and we'll review your case as soon as possible.

5つ星のうち1の評価

Technical support is late in responding…

Technical support is late in responding and solving problems. I beg them to solve a problem on their own and they promised me that my number would be issued within minutes, but that did not happen unfortunately. They put me in a spiral and delayed me a lot until now my problem has not been solved.

2025年2月28日
自発的なレビュー
ILLYVOIP LLC ロゴ

ILLYVOIP LLC からの回答

Thank you for your feedback, and we apologize for any inconvenience you've experienced. Please note that phone number activations require registration and document verification by the end telecom provider. If the submitted registration documents are incomplete or invalid, the activation can be delayed or rejected. We’re committed to resolving your issue as quickly as possible and appreciate your patience.

5つ星のうち1の評価

signup & waiting for test credit as…

signup & waiting for test credit as they promised me if I made a new account they would credit 10$ to test service but zero dollar credit that means terrible service. even if they did not deserve one star, less than one is not available.

2024年11月13日
自発的なレビュー
ILLYVOIP LLC ロゴ

ILLYVOIP LLC からの回答

Dear user,

We’re sorry to hear about your negative experience. Upon reviewing your account, it seems it was created just a few hours before your review, and we couldn’t locate any support tickets or test credit requests in our system.

To clarify, we do not provide a €10 test credit and have never offered that amount. We provide smaller test credits sufficient for initial testing. Additionally, to prevent fraud, we don't apply test credits automatically. However, we’ve now added your test credit manually.

If you need any further assistance, please don’t hesitate to reach out to our support team or contact us on Telegram (https://t.me/illyvoip_official).

Thank you for your understanding.

Kind regards,

5つ星のうち1の評価

ITS A SCAM

ITS A SCAM - WILL TAKE YOUR MONEY AND THEIR PLATFORM DOESNT DO WHAT IT ADVERTISED! NO REFUNDS POLICY - DIRY COMPANY STAY AWAY

Update:

Thanks for the reply. You advertised the ability to purchase a number, after signing up and paying I was told by your support I cannot do that

2024年9月25日
ILLYVOIP LLC ロゴ

ILLYVOIP LLC からの回答

Dear customer,

I'm very sorry to hear about your experience, may I have more information of what didn't worked for you? We advertise our advanced and totally automated platform that allows you to terminate calls worldwide and we do that daily.

I've checked your account and everything looks good from our end, please contact our support via email or chat with our live operators via Telegram: https://t.me/illyvoip_official ; They will solve all your technical issues and find best routes for you, that's guaranteed!

About refunds, that's true, we don't offer refunds and we've mentioned that in Top Up page with bold text, just before recharging your account, our business model doesn't allow us to refund customers and I'm very sorry about that.

But we've never scammed anyone, we count more than 30000 users worldwide and terminate a lot of calls daily, mostly of them are happy customers, except some people who intend to use our platform for illegal purposes, they always fail and are unhappy, because we don't allow illegal activities in our platform and we & will block these customers immediately!

5つ星のうち1の評価

you did not provide me the trial…

you did not provide me the trial balence so how i try

2024年8月22日
ILLYVOIP LLC ロゴ

ILLYVOIP LLC からの回答

Hello,

I'm very sorry to hear about your experience. Please note that trial credits can be requested via Support Tickets in the Account Portal or by reaching out to our live chat operators on Telegram: https://t.me/illyvoip_official.

I’ve located your account in our database and have activated your test credit. You can now test our services, and we look forward to hearing your honest feedback.

Thank you for choosing IllyVoIP. Happy calling!

5つ星のうち5の評価

Je recommande vivement illyvoip.com…

Je recommande vivement illyvoip.com pour l’hébergement de serveurs. Leur infrastructure est fiable et performante, et leur service client est exceptionnel. L’équipe est réactive et toujours prête à aider en cas de besoin. Pour un hébergement sécurisé et sans souci, illyvoip.com est un excellent choix.

2024年8月1日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報