Inch Autos レビュー 

261
•
TrustScore 5段階評価の4

4.2

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Daniel did a super job on both my car & son’s car. Both were Hyundai tuscons. Such a massive improvement & difference. Very reasonably priced. He did heads,dims & fogs. A gentleman to deal with. Two v... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Absolutely top quality bulbs are savage very bright and very easy to fit hadn’t a bother from start to finish fast delivery

5つ星のうち2の評価

Quick shipping however terrible for refunds/replacements. I emailed instantly after realising I ordered the wrong part and no response and then shipped the product and still no word on returning th... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I bought a set of LED lights from Inch Auto and I'm extremely impressed. The brightness and beam pattern are perfect—providing excellent night visibility without blinding other drivers. There is zero... もっと見る

企業情報

  1. カー アクセサリー店

当該企業による記述

Supplying car accessories


連絡先

4.2

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

261件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 50%に回答しています

通常24時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.2

すべてのレビュー

(261)

過去12か月のレビュー数: 56件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

I got a full package for a Mondeo

I got a full package for a Mk5 Mondeo. Paid extra for next day delivery. All went smoothly. Bulbs arrived on time. What an absolute difference. All I can say is I've delt with Inch Autos before and in fairness the knowledge is excellent. I will most certainly deal with them again.

2026年1月27日
5つ星のうち5の評価

Great customer service, Great Led Bulbs, fast delivery.

Very sound to deal with, extremely helpful customer service before and after purchase. Fast delivery, ordered Thursday evening, arrived Monday afternoon. Bulbs are outstanding. Bought Led’s for my 2020 Caddy and they make a huge difference, also extremely easy to install. Couldn’t recommend inchautos enough, extremely helpful and sound lad to deal with. This company was an absolute pleasure to deal with, extremely satisfied with the result on my van too. Thanks very much 👍🏻

2026年2月9日
自発的なレビュー
Inch Autos ロゴ

Inch Autos からの回答

Hi James,
Thanks a million for taking the time to leave such a detailed review — it really means a lot.
Delighted to hear you were happy with the service and that the bulbs made such a difference to your 2020 Caddy. That’s exactly what we aim for — quality products, fast delivery, and support both before and after the sale.
Great to know they were straightforward to install too. If you ever need anything else or have any questions down the line, just give me a shout.
Really appreciate the recommendation.
All the best,
Inch Autos

5つ星のうち1の評価

They have next day delevery option for…

They have next day delevery option for extra charge, I paid for that on 3rd in the evening to receive 5th but didn't receive and when I tried to reach them just excuses as no more fastway in Ireland and didn't even offer me the difference.

2026年2月6日
自発的なレビュー
Inch Autos ロゴ

Inch Autos からの回答

Hi Ahmed,
Thanks for your feedback, and we’re sorry to hear about your experience.
Your order was dispatched correctly using An Post’s next-day delivery service and handed over within the required timeframe. Unfortunately, An Post are currently experiencing significant delays due to a surge in parcel volumes following Fastway ceasing operations, which has affected some next-day deliveries nationwide.
While delivery performance is ultimately controlled by the courier once a parcel is in their network, we did actively follow this up with An Post to understand the cause of the delay and keep you informed.
We understand how disappointing this was, especially given your travel plans, and we appreciate you taking the time to share your experience.
Regards,
Daniel
Inch Autos

5つ星のうち5の評価

K65 Bulbs: Great product + great customer service

The LED bulbs are fantastic. Improved my lights immeasurably and visibility in dark is no longer problematic.

The original package was misplaced by An Post, and Inch sent out a second set of bulbs with no delay.

Excellent customer service and would highly recommend.

2026年2月2日
自発的なレビュー
Inch Autos ロゴ

Inch Autos からの回答

Hi Pat,
Thanks a million for the great review — really appreciate you taking the time to leave it.
Delighted to hear the K65s made such a difference to your visibility. That’s exactly what we designed them for.
Sorry again about the An Post issue, but glad we could get a replacement out to you quickly and sorted.
If you ever need anything else, just shout.
Thanks again,
Daniel
Inch Autos

5つ星のうち4の評価

Excellent …

Excellent posted quickly clear information delivered on time

2025年12月31日
Inch Autos ロゴ

Inch Autos からの回答

Hi Andrew,
Thanks very much for the great review.
Glad everything arrived quickly and that the information was clear and helpful. That’s exactly what we aim for.
Really appreciate the support.
Daniel
Inch Autos

5つ星のうち5の評価

Bulbs arrived very well packaged and of…

Bulbs arrived very well packaged and of great quality.
Bought these Bulbs for my father's passat and totally transformed the car.

2025年12月28日
Inch Autos ロゴ

Inch Autos からの回答

Hi Wesley,
Thanks a million for the great review.
Glad to hear the bulbs arrived safely and that you’re happy with the quality. Delighted they transformed your dad’s Passat — that’s what we like to hear.
Really appreciate the support.
Daniel
Inch Autos

5つ星のうち5の評価

Absolutely great company to deal with

Absolutely great company to deal with, customer service off the charts could not do enough to help and support your experience.
Got the full pack deal for VW Crafter 2018 and added in the parks just to keep front looking uniform, if anyone on here reading this with a crafter any year will know, you have more light from a candle with the original bulbs, they are highly dangerous and especially this time of year.
Absolutely blown away with the transformation, the light from dims alone is incredible, never mind the headlight bulbs. If you're in the trade or a delivery driver, you wont regret the cleanliness of the beams from this pack.
TOP TIP when you fit the bulbs just check the setting on your lights as most people with crafter will have lights turned up to the last to actually see anything, just turn down to setting 2, otherwise you will actually be able to see into the back of the person's skull from the oncoming car, that's how powerful the bulbs are.

2025年12月18日
自発的なレビュー
Inch Autos ロゴ

Inch Autos からの回答

Hi John,
That’s some review — thank you, really appreciate you taking the time to write it.
You’re dead right about the original Crafter bulbs, the difference after upgrading is night and day. Delighted to hear the full pack transformed it for you.
And great shout on adjusting the headlight level after fitting. Proper alignment makes all the difference for visibility while keeping things safe for other drivers.
Thanks again for the support, it means a lot.
Daniel
Inch Autos

5つ星のうち5の評価

Excellent LED Bulbs from Inch Autos

Excellent LED Bulbs from Inch Autos

The LED bulbs from Inch Autos are top-quality. Bright, clean light output with a solid build that feels durable and well-made. Installation was easy, and the performance upgrade was immediately noticeable with improved visibility and no flickering.

Great value for the quality—highly recommended if you want a reliable lighting upgrade, and also customer service was amazing by far.

2025年12月12日
自発的なレビュー
Inch Autos ロゴ

Inch Autos からの回答

Hi Nathan,
Really appreciate the detailed review — thank you.
Great to hear you’re happy with the brightness and clean beam, and that installation was straightforward. No flickering and instant performance is exactly what we aim for.
Delighted you felt the value matched the quality as well.
Thanks again for the support.
Daniel
Inch Autos

5つ星のうち5の評価

Ordered multiple LEDs off him and…

Ordered multiple LEDs off him and always no bother ordered a wrong set before n just posted them back to him and he had the right ones back to me by the next day highly recommend

2025年12月15日
自発的なレビュー
Inch Autos ロゴ

Inch Autos からの回答

Hi Brian,
Thanks a million for the review and for the repeat orders — really appreciate it.
No hassle at all getting the right set sorted for you. Glad we could turn it around quickly.
Thanks again for the support.
Daniel
Inch Autos

5つ星のうち5の評価

Great bulbs.

I could hardly see the road in front of me as my headlights were just awful not to talk about when the dips were on i couldn't see a thing and had to slow down to a crawl when driving at night.
I drive a lot and was finding it increasingly difficult to manage driving from dusk on.
I seen these bulbs advertised and decided to purchase ones for my car.
I could not believe the difference the new bulbs / lights has made.
I can see a great distance in front of me now even when my dips are on.
It has changed the whole driving experience.
Im not worried now about driving at night now.
Its just great. I purchased on line and had my bulbs the next day.
Brillant service.

Would recommend Inch Autos to everyone with headlight issues.
Customer from Donegal.

2025年11月24日
自発的なレビュー
Inch Autos ロゴ

Inch Autos からの回答

Hi Catherine,
Thank you so much for taking the time to write this — it really means a lot.
Driving at night should never feel stressful, so I’m delighted to hear the bulbs made such a difference and restored your confidence on the road. That’s exactly why we do what we do.
Great to hear they reached Donegal quickly as well.
Really appreciate the recommendation and the support.
Daniel
Inch Autos

5つ星のうち1の評価

Shocking experience for a so called…

Shocking experience for a so called business.. Stuff gets lost easy as was lost in post and you won't get a refund .. Text loads of times to barely get a response back after numerous messages if to send to get some reply .was told after I dunno how long, money is sent back to card of payment and they're was no payment made, I and the bank can confirm this.. Opened a case with revoult after only way to get funds back.. Stay clear if you don't want to be messed around and wasting your time. Never again I'll order and I'll be spreading the word too

2025年11月20日
自発的なレビュー
Inch Autos ロゴ

Inch Autos からの回答

Hi Mark,
We’re sorry your delivery was delayed. Your order was dispatched on the same day it was placed, and we provided An Post tracking information several times. When the parcel was held up in the system, we offered for you to call to collect another set from our office in Killarney so you wouldn’t be stuck.

When you later requested a refund, we processed it back to the same card you paid with, which is standard procedure. Refunds issued this way can take a few working days to show in your account depending on your bank.

The delay was caused by An Post and affected multiple packages sent out that day. If you still need the transaction reference for your refund, please contact us directly and we’ll be happy to provide it.

We’re a local business and always aim to resolve issues fairly and quickly for our customers.

5つ星のうち5の評価

Got a full LED conversion

Got a full LED conversion for my Corolla E12 absolutely crazy light!! It’s almost like you’re always driving by day. Absolute A1 to deal with 👌🏻 Highly recommended. You won’t get brighter!

2025年11月3日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報