レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

The absolute worst thieves I’ve ever dealt with, with the most incompetent losers working there such as Melody Ingram! This loser didn’t even bother to tell me my insurance was cancelled for god knows... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

Bought Kemper insurance for car. All was fine, then I check online and my $70 policy was raised to $91. Called for 2 hours, spoke to 4 csr's. Kemper says they have no proof I own my home so 25% increa... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

Si pudiera darle cero estrellas a esta aseguradora lo haría..estimadas personas no agarren esta aseguranza es mala..muy mala en mi caso tenia fullcovers para mi vehículo y al retirarlo del taller no q... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

I had a car accident on November 13, 2020. Finally, after a month waiting for an answer Infinity insurance assigned an adjuster: Salomon Krenshaw, I have been calling him for 2 weeks, I have been leav... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. 自動車保険代理店
  2. 保険代理店

圓該䌁業による蚘述

Finding affordable car insurance that fits your budget doesn’t have to be difficult. With IIA, we can help you shop around with our 20+ carriers and locate a policy that aligns with your coverage requirements. Whether you’re looking for minimum liability, full coverage, or something in between, our friendly, experienced team can help guide you through your insurance journey.


連絡先

1.1

ひどい

TrustScore 5段階評䟡の1

579件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

ネガティブなレビュヌに回答しおいたせん

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

This insurance is a scam

This insurance is a scam, they won't answer the phone anymore, their adjuster tries to bully you, and you don't comply they stop answering. First on only time I talk to prince the adjuster and he was a mess saying he was going to get fired if I didn't release the car to them, what a joke for an employee but I guess that's their tactics. Lawsuit is coming up. Don't get this insurance.

2020幎9月30日
自発的なレビュヌ
Infinity Insurance Agency, Inc. ロゎ

Infinity Insurance Agency, Inc. からの回答

Good afternoon Mr Murillo, Your review is appreciated and we're sorry to learn about your negative experience with claims. We take our customer reviews very seriously and welcome the opportunity to further assist you by looking into the matter further. If you would like, please send us an Email to: mobile.inquiries@ipacc.com and include your policy/claim number and a good contact number to reach you along with a brief description of your concerns. We look forward to hearing from you. Thank you and have a great day.

-Miriam, CS Consultant

5぀星のうち1の評䟡

Worst insurance company I have ever had

Substandard service and coverage. They use junk parts for repairs. Impossible to cancel policy without being charged a ton of fees.
Will not do a visual inspection for any claim and write the lowest possible estimate theu can.
Using COVID to get out of doing real work like the rest of us.
Worst insurance company I have ever had

2020幎9月26日
自発的なレビュヌ
Infinity Insurance Agency, Inc. ロゎ

Infinity Insurance Agency, Inc. からの回答

Good day, Jake. Our apologies for any and all inconveniences that may have taken place while transacting with the enterprise. We regret your dissatisfaction and would like to clear up any questions or concerns which you may have concerning your case. We feel terrible when clients are not satisfied with our services which is why we want to help you. To start, we kindly ask that you send out an email to mobile.inquiries@ipacc.com in which should be a claim number, along with a phone number to permit voice-to-voice contact. Thank you for contacting the insurance company with your concerns.

—Orlando, CS Consultant

5぀星のうち1の評䟡

Si tuviera la opción de darles 0


Si tuviera la opción de darles 0 estrellas se las daría. Llevo un mes esperando respuestas sobre un reclamo que hice desde agosto Y todavía no me han dado respuesta, la ajustadora sólo sé su nombre por q de hablar con ella etc nunca Por que nunca contesta, claro como no es ella la q lleva un mes a pies por eso se da su puesto, los representantes muchos son unos groseros y la única información que me dan es la misma q ya se 🀷🏻‍♀. Definitivamente es la peor Aseguranza q he tenido no la recomiendo. Yo nunca dejo opiniones en nada pero hoy tuve q hacerlo por q para cobrar son los #1 pero para resolverte un problemas ufff ni hablar.

2020幎9月25日
自発的なレビュヌ
Infinity Insurance Agency, Inc. ロゎ

Infinity Insurance Agency, Inc. からの回答

Buenas tardes Fany y Bryan, Gracias por su revisión. Lamentamos su mal experiencia con su reclamación. Reconocemos lo difícil que es no tener la comunicación necesaria. Para poder asistirle, por favor mandemos un correo electrónico a mobile.inquiries@ipacc.com. Incluya su numero de reclamación/póliza y un numero de teléfono de contacto. Muchas gracias Y les deseamos un buen fin de semana.

-Miriam, CS Consultant

5぀星のうち1の評䟡

I really think Trustpilot should give


I really think Trustpilot should give the option of negative stars because the employees at this company are not helpful! they took away the car rental, with 2 different excuses and nobody is picking up our calls or returning our emails, I have left several voicemails asking to get contacted by a manager... and nothing. I just started this insurance company in January this year, thinking I was making a smart move. If you are planning to change to this company, DONT! Jessica Martin, John Ory, and 3 others I called and nobody has called back, but they put in their notes that they have been calling us. Cus I spoke with one manager who couldn't help but saw the notes. No voicemails. Nothing!!!! we are without a rental and without information!

2020幎9月17日
自発的なレビュヌ
Infinity Insurance Agency, Inc. ロゎ

Infinity Insurance Agency, Inc. からの回答

Good afternoon Mr Mushet, We appreciate your review and regret to learn that you are not receiving a response from claims regarding your rental. We welcome the opportunity to look into this matter. Please send an Email to: mobile.inquiries@ipacc.com Include a brief description of the issue, along with your Claim/Policy number and a good contact number where you can be reached. Thank you.

-Miriam, CS Consultant

5぀星のうち1の評䟡

worst ever after 20 years ive been a customer

worst ever when filling a claim over 3 weeks ived filled a claim and i cant get a call back or email from my adjuster or his supervisor ive been paying out of pocket for a car rental and still i havent had any status on my claim i lost count of how many times i left messages to both adjuster and supervisor and nothing ive been paying infinity for over 20 years for my vehicles insurance

2020幎9月17日
自発的なレビュヌ
Infinity Insurance Agency, Inc. ロゎ

Infinity Insurance Agency, Inc. からの回答

Good afternoon gil, Your review is greatly appreciated. We sincerely apologize for any inconvenience caused with the handling of your claim and understand how frustrating it could be to not have the response that you need. For best assistance, please send an Email to: mobile.inquiries@ipacc.com Include a brief detail of the issue, your Claim/Policy number and a good contact number. Thank you and have a great day.

-Miriam, CS Consultant

5぀星のうち1の評䟡

Bad service

I have been in an accident 4 days ago and still no answer for the insurance's adjuster, i wont recommend this insurance to anyone. They dont even care the customer situation, customer service sucks, no helping at all

2020幎9月8日
自発的なレビュヌ
Infinity Insurance Agency, Inc. ロゎ

Infinity Insurance Agency, Inc. からの回答

Good morning Mr Perez Rodriguez, Your review is appreciated. We regret to learn that you have not yet received a response from your claims adjuster and welcome the opportunity to better assist you. Please send us an E-mail request to mobile.inquiries@ipacc.com including your Claim/Policy number and best contact number to reach you. Thank you and have a great day.

-Miriam, CS Consultant

5぀星のうち1の評䟡

Irresponsable adjuster. They do not want to pay me.

On Saturday, August 1, 2020. I had an accident while I was waiting at a red light when someone hit me by the left back of my car, a Toyota Corolla 2017. I called that day to report the accident. Infinity took the Report and told me that the adjuster will call me as soon as possible. He called until Monday and took my report again. I told him that I had some upper back pain problems and some of the people like my nephew, who is sixteen years old, who was where the other car hit us had a back pain problem too. The Claims Adjuster named Jonathan Lopez did not send us to the doctor to check up, and the only thing he did was to send me to one of your bodyshops to get the estimate outside of the vehicle.

I took the car to the body shop. They did not open the car or did something to check the damage like the left back door that was unable to open. They just looked at the damage outside and gave me an estimate of 1473.63 dollars. The car was really damaged. The parts they value were not the original parts from Toyota. I decided to take the car to an independent body shop for the check up.
I called several times to the adjuster, Jonathan, and he did not answer my calls till three days after. He said that the estimate was lower than my deductible and he closed the case. I think it was unprofessional and irresponsible to close the case without taking me to the doctor and without checking my car in depth. The independent bodyshop estimate 5900. It was way more your estimate.

The body shop does not want to start working until I pay them because they have a lot of troubles with Kemper and other insurance. I have only one car and I need it to work, I will fix my car once I get in a vacation because I need my car and I do not want to get the bus and risk my health due to Covid or rent a car while the car is two weeks or a month in bodyshop while they are waiting to get paid by the insurance or the unprofessional and irresponsable adjuster. I am paying for that car and the full coverage insurance is mine, I paid for it and the responsibility to get the car fixed is mine. I have been in your company over a decade and it is the first time I get in an accident and I felt secure with you but this is a slap on my face because I feel betrayed by the people who work in this company. I feel insecure due to the irresponsibility and the lack of professionalism from your adjusters and the people who work there. I do not feel any trust anymore and I won't send my car to a body shop before I get my check. I paid for full coverage to get my car covered when this thing happened. I did not receive any medical assistance and we had to go to a massage therapist to reduce the pain and pay for medicine for the back pain and headaches. I never got the medical attention I paid for it in the insurance.

2020幎9月8日
自発的なレビュヌ
Infinity Insurance Agency, Inc. ロゎ

Infinity Insurance Agency, Inc. からの回答

Good afternoon, Mr. Castro. We express our regret upon learning about your unpleasant situation. Your frustration is understandable and we hope that your situation improves sooner rather than later. Moreover, we would like to further investigate your case. To begin, we kindly ask that you send out an email to: mobile.inquiries@ipacc.com and please be sure to include a) your claim number and b) your phone number to allow the adjusters to render prompt service. We always feel bad when a customer is not satisfied with our services and hope to hear from you soon. Thanks.

-Orlando, CS Consultant

5぀星のうち1の評䟡

Shady/questionable practices

I had an accident in which the vehicle was a total loss, I suffered a broken vertebra. Infinity denied me coverage based on a technicality that was NOT in my policy.

The adjuster, Shana L., refused to disclose how she made the decision, and no appeals process was made available to me. Infinity did not even offer to have a second person look at my claim.

I have to pay more than $30K (including car payments and medical costs) for my accident. It is absolutely shameful how they conduct business with such utter contempt for transparency or honesty.

2020幎9月2日
自発的なレビュヌ
Infinity Insurance Agency, Inc. ロゎ

Infinity Insurance Agency, Inc. からの回答

Good morning Abu Khadijah, thank you for taking your time in writing to us today. We apologize to hear about your accident, we would be happy to assist with any questions you have regarding your claim. Please send us an email to mobile.inquiries@ipacc.com; please include your claim number and best contact information to have the appropriate individuals assist with your inquiry. We look forward to your response. Thank you and have a great day.

-Juan, CS Consultant.

5぀星のうち4の評䟡

I had some damage that I didn't know ins


I had some damage that I didnt know ins covered and they handled it fairly easily. I had pulled too far forward in a parking spot, and caused damage to my radiator mounts. I made the claim, I called a couple of times, but within two days the adjuster was out had given their report. A few hours later my car was being towed to the shop they suggested. Which turned out to be a great shop- I had a very positive experience with these people and I have never used this insurance before now

2020幎8月31日
自発的なレビュヌ
Infinity Insurance Agency, Inc. ロゎ

Infinity Insurance Agency, Inc. からの回答

Good afternoon. We are indebted to you for your positive review. We are delighted with your message and appreciate your support! Thank you, have a magnificent day!

-Orlando, CS Consultant

5぀星のうち1の評䟡

Horrible Insurance

I just also want to say this company is extremely horrible. Please take some time to read their reviews before you purchase insurance. I filed a claim against my Comp and collision policy because I hit something in the road that was unavoidable. My repairs were almost $3000. The adjuster claims he found the parts and labor cheaper and they were only willing to cover about $490. I had my girlfriend go to several shops just to see if it is cheaper than the dealer and all estimates came out to be practically the same and many of the shops stated to keep it at the dealer because we would not do work that complicated. Please take some time to read the reviews before you buy this insurance.

2020幎8月20日
自発的なレビュヌ
Infinity Insurance Agency, Inc. ロゎ

Infinity Insurance Agency, Inc. からの回答

Good morning Candice Bonney and we thank you for your review. We sincerely apologize about your current claim status. We would be more that happy to review this for you. In order to better assist you , please send us an email to mobile.inquiries@ipacc.com with your claim number and best contact information. We look forward to your response. Thank you and have a great day.

-Juan, CS Consultant.

5぀星のうち1の評䟡

It's a very bad company

It's a very bad company! I was paying a full coverage policy and one of my family members crush my car and they dont want to cover not even the towing just cuz the person that it was driving is not in the policy but they never told me that if someone that is not in the policy cush the car the policy was not gonna pay for my claim

2020幎8月19日
自発的なレビュヌ
Infinity Insurance Agency, Inc. ロゎ

Infinity Insurance Agency, Inc. からの回答

Good afternoon Ms Salinas, Thank you for your review. We are sorry to learn that you are dissatisfied with the outcome of your claim and welcome the opportunity to look into the matter. Please send an Email to: mobile.inquiries@ipacc.com and include your policy/claim number, your contact number along with a brief description of the issue for a private and secure response. Thank you for your time and have a great day.

-Miriam, CS Consultant

5぀星のうち1の評䟡

unprofessional and rude

This insurance company is unprofessional. I'm working at repair facility, and helping customer to claim at insurance. I helped customer to claim his accident, the adjuster is rude and she yelling all the time. The customer was very upset about it.

We started to fix the customer's vehicle, they are really hard to contact. They always dealt with us in an unkind and unprofessional attitude. They want to check every jobs that we do. They approve the estimate and supplement, but they didn't pay or issue any payment until they are satisfied with the result of the repairs. So we bought all parts from our body shop first, and fixed it.

The customer was very satisfied and wanted to pick up the car. We explained to customer, we are feel so sorry for the delay, but the infinity insurance didn't issue any payment, so customer should to wait until infinity insurance make payment. They told us to send the photos of repair, and the appraiser come out and check it. They asked for a invoices for every part that we bought. They made all sorts of excuses and refused to pay. Customer waited long time and still cannot pick up the car. Other insurance company always think customer's care first and tried to give a good dealer part or oem part to fix the customers vehicle. But infinity insurance gave all after market parts price to replace, and even that put the payments on hold. Appraiser told us he will come back, but he never show up. So we contact insurance company again and wait. They don't care at all about the customer waiting delayed time.

Also our shop is not designated by the infinity insurance, so they charged more deductible to customer. No one explain to us and customer until we finish to fix the car, so customer really upset about that.
They don't even give customers the basic freedom to choose the store that customers want to fix the vehicle.

We've been doing body shops for over 30 years, but we've never seen such an unprofessional insurance company.

2020幎8月14日
自発的なレビュヌ
Infinity Insurance Agency, Inc. ロゎ

Infinity Insurance Agency, Inc. からの回答

Hello, Norman Maria. We are distressed to learn that you and/or your body-shop may have had an unpleasant experience while transacting with the Company. We certainly do apologize for any substandard service that may have been rendered, and are sorry if you were treated in a disparaging manner. Moreover, we regret the difficulties and would like to extend supplemental assistance should you have any unsettled issues. Besides, we will be delighted to start reviewing our scenario, the moment you deliver an email to mobile.inquiries@ipacc.com of which should contain a policy number or a claim number—to better serve you. Thank you for calling to our attention to this matter.

-Orlando, CS Consultant

5぀星のうち1の評䟡

Dishonest and useless

Infinity auto insures high-risk drivers who are too reckless to afford insurance from legitimate companies and really should not be on the road. They are able to make money only because they ignore claims when their drivers crash into other unsuspecting drivers.

It was months before the adjuster even called me back after making my claim. They paid next to nothing and honestly, it would have been more efficient for me to just pay out of pocket than to waste the dozens of frustrating hours dealing with their lies, deception, and delays for their paltry payout that did not cover the damage.

The company is essentially a sham and state regulators do nothing despite the numerous complaints against this company. They are a detriment to the communities in which they are allowed to operate!

If you are struck by one of their drivers you are going to have to sue to get reasonable treatment, so get organized, keep excellent notes and mop the floors with this fraudulent "company."

Also file your complaint with the state auto insurance commission. They are going to have to stop ignoring the problem at some point and take action. The entire reason liability insurance is legally required is to avoid cases where someone is struck by an at fault driver and ends up paying all of their own medical bills and for their car repair. This company is collected the premiums, but not providing protection to motorists.

2020幎8月8日
自発的なレビュヌ
Infinity Insurance Agency, Inc. ロゎ

Infinity Insurance Agency, Inc. からの回答

Good morning. We are sorry you were dissatisfied with the length of the claim and with the outcome. Your annoyance is understandable. We always feel bad when a consumer is not satisfied with our services. We have carefully considered your review and would like to research your situation further. Moreover, in order to further examine your case, we ask that you provide a claim number or a policy number to our email: mobile.inquiries@ipacc.com. Lastly, if we can answer any other questions, please write. Thank you for your writing to the Company. Have a terrific day.

-Orlando, CS Consultant

5぀星のうち1の評䟡

NO communication. RUDE not to return calls.

MY son who is insured on my policy was in an accident with an Infinity customer on 07/22/2020. Their customer was at fault and my son is injured. We have heard absolutely nothing from Infinity at all and neither has our insurance company despite numerous attempts on both my part via voice mail to the adjuster and her supervisor and my insurance carrier has left messages and sent emails. Maybe an attorney would have better luck???? They suck.

2020幎8月6日
自発的なレビュヌ
Infinity Insurance Agency, Inc. ロゎ

Infinity Insurance Agency, Inc. からの回答

Good morning. We were distressed to learn about your unpleasant experience. Please accept our sincere apologies for what's recently happened with your case. I can understand why you are angry. The least I can do is to try to correct the situation to the best of my abilities. Moreover, in order to begin examining your scenario, we kindly ask that you send out an email to mobile.inquiries@ipacc.com which should contain a claim number or a policy number to better serve you. Thank you for your patience and understanding.

-Orlando, CS Consultant

5぀星のうち1の評䟡

Got in an accident on March and haven't


Got in an accident on March and haven't received a call back since April. Haven't gotten my money and i've called several times now. I had the same issue the guy underneath me went through. They never communicate with the customers. 😑 worst insurance by far

2020幎8月3日
自発的なレビュヌ
Infinity Insurance Agency, Inc. ロゎ

Infinity Insurance Agency, Inc. からの回答

Good morning, America.

We are terrible sorry to hear about your unpleasant situation. Also, we apologize as these are not the sort of sentiments that we want any consumer to have. Moreover, we would like to have the adjusters and/or managers reach out to you with a claims status update. In order to give some assistance, we kindly ask that you delivery an email to: mobile.inquiries@ipacc.com which should contain a policy number or claim number to better serve you. Thank you for contacting the insurance company with your concerns. Have an excellent day.

-Orlando, CS Consultant

5぀星のうち1の評䟡

Be carefull with AUTOMATIC PAYMENTS!

At the beginning of May, i asked costumer service to set up autopay(its on my bank statement), and that payment was in fact made, but it never recurred. Is your autopay service the kind i got to callback every month to have it applied again?! No! it does not make sense does it?! So its August now, my last payment was in March (autopayed, its in my bank statement)...! Why was my automatic payment only applied once in March and never again since then?!

2020幎8月2日
自発的なレビュヌ
Infinity Insurance Agency, Inc. ロゎ

Infinity Insurance Agency, Inc. からの回答

Good morning, Tiago. Please accept our apologies for any issues you may have experienced while transacting with the Company. Certainly, we'd like to review your query. Moreover, if you want like to further research your scenario, then we ask that you delivery an email to: mobile.inquiries@ipacc.com which should contain a claim number or a policy number. We look forward to hear from you. Thank you and have a marvelous day.

-Orlando, CS Consultant

5぀星のうち4の評䟡

Bueno

Bueno, señores,,esta compañía es un poco complicada, pero al menos a mi siempre que me sucedió, algo me arregló, el problema, que son problemáticos SI,pero hay mucha gente fraudulenta,que utiliza esta o las,aseguradoras,para ganarse el dinero Facil,a mi si me golpea alguien, yo reclamo,y me han pagado mi carro y los gastos médicos, por supuesto que me llaman a investigar y declaración juradas personalmente, pero bueno, el que no la debe no la teme y yo no temo reclamar, si me sucede algo en este Miami, Alfredo velasquez

2020幎7月30日
自発的なレビュヌ
Infinity Insurance Agency, Inc. ロゎ

Infinity Insurance Agency, Inc. からの回答

Buenas tardes Sr. Velasquez y gracias por su commentario. Hacemos nuestro mejor esfuerzo para ayudar a todos nuestros asegurados cada día con cualquier pregunta, inquietud o consulta. Agradecemos mucho sus comentarios. Si alguna vez necesita ayuda con su póliza de automóvil, puede enviarnos un correo electrónico a mobile.inquiries@ipacc.com . Muchas gracias y que tenga un excelente dia!

-Juan, CS Consultant.

5぀星のうち1の評䟡

MERECEMOS UNA RESPUESTA

Estoy tratando de contactar con la ajustadora de mi caso hace mas de dos meses. Mi carro sufrio perdida total por una condicion natural, envie los documentos que me solicitaron, el GAP esta esperando por un comprobante de pago de su parte. Mientras les sigo pagando seguro, sigo pagando mi letra del carro. Entiendo la posicion de ustedes como negocio pero y la de nosotros?. Merecemos una llamada, una respuesta de nuestro seguro al que le confiabamos mes tras mes nuestros intereres...

2020幎7月29日
自発的なレビュヌ
Infinity Insurance Agency, Inc. ロゎ

Infinity Insurance Agency, Inc. からの回答

Buenas tardes Irina, Lamentamos que aún no haya recibido respuesta sobre su reclamación. Entendemos lo frustrante que es no tener la información necesaria. Para mejor asistirle, por favor mándenos un mensaje con una breve descripción, incluyendo su número de Reclamos/Póliza y el mejor numero de telefono de contacto a el correo electrónico: mobile.inquiries@ipacc.com Muchas Gracias y que tenga un buen dia.

-Miriam, CS Consultant

5぀星のうち1の評䟡

I been a customer for almost a year now


I been a customer for almost a year now and I recently got into a car accident and they won’t cover me bcuz the day I got into the crash my policy had just canceled but I paid the very next day and they still won’t help me I. So stressed out I pay 250 every month full coverage I do not recommend infinity they suck

2020幎7月23日
自発的なレビュヌ
Infinity Insurance Agency, Inc. ロゎ

Infinity Insurance Agency, Inc. からの回答

Good morning Ms. Valdez, we are sorry to hear about your accident and we hope that you and your family are OK. In order to review and assist please send us an email to mobile.inquiries@ipacc.com, please make sure to include your policy number/claim number. Thank you so much and we hope you have a wonderful weekend.

-Juan, CS Consultant.

5぀星のうち1の評䟡

They charged me $900 for 2 months of


They charged me $900 for 2 months of auto insurance!!! And put it on my credit report....I was given false information at the start of the insurance....This company is corrupt...Don’t go with them. No decency, they are not transparent. I was willing to pay something on the coverage considering the circumstances but not $900. I haven’t gotten in any accidents at all!!! Avoid avoid AVOID

2020幎7月23日
自発的なレビュヌ
Infinity Insurance Agency, Inc. ロゎ

Infinity Insurance Agency, Inc. からの回答

Good afternoon Jocylyn Jones, we sincerely apologize for the inconvenience this has caused you. This is not the way we want for our valued customers to feel. In order to better assist you, please send us an email to mobile.inquiries@ipacc.com; please include your policy number and best contact information to have the appropriate individuals assist with your inquiry. We look forward to your response. Thank you and have a great day.

-Juan, CS Consultant.

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報