Internetbs レビュー 

361
•
TrustScore 5段階評価の3

3.2

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Horrible experience! Stay away from this company. I bought domains with new SI domains. After purchasing 7 domains and receive invoices, they credited me back, and block my account. I created a new ac... もっと見る

5つ星のうち2の評価

Really bad, honestly. They have an AWFUL panel design, outdated docs and FAQs, and a bunch of random bugs like randomly being logged out, inputted DNS options not applying or saving, ... The only goo... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Having used Internet BS for at least 5 years there has never been any occasion when their service and support has failed. Their online features are simple to use this makes renewal simple, quick and r... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Superb service at a sensible price. No attempt to sell other unwanted products, either on the website or by unwanted emails, just good reliable service. Have transferred most of my domains to intern... もっと見る

企業情報

  1. ビジネス サービス

当該企業による記述

Buy your domain name the simple way. Search over 70 domain registrations including .com, .net, .eu, .biz and .us. Transfer your existing domain names for the lowest prices on the internet.


連絡先

3.2

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3

361件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 25%に回答しています

通常2週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.2

すべてのレビュー

(361)

過去12か月のレビュー数: 64件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

My recent experience with them has been…

My recent experience with them has been extremely disappointing. The option to retrieve the EPP/authentication code is missing from my account for domains with the .be extension which is our client's domain. This also damages our reputation to our clients.

I contacted their support team through both the help desk and email, but they usually responded only after two or three days. Even then, their replies were generic and did not provide a proper solution or helpful guidance.

After repeatedly facing this poor support experience, I am completely frustrated and have decided to transfer my all domains to another registrar.

2026年7月15日
自発的なレビュー
Internetbs ロゴ

Internetbs からの回答

We’re sorry to hear how frustrating this experience has been, especially given the impact on your client relationship.

Our team is actively tracking this case and reviewing both the availability of the authentication code for the .be domain and the support interactions you described. We understand that timely, clear guidance is essential when managing domains on behalf of clients.

Please reply privately with your ticket numbers or account details so we can ensure the case is linked correctly and followed through by the appropriate team. We appreciate you bringing this to our attention and would welcome the opportunity to help resolve the outstanding concerns.

5つ星のうち5の評価

YES!

YES: No Review needed. people know. when they find the right business to deal with. Almost don't want others to know. Companies get too big and think they can f-you no vaseline. These guys are the real deal. it B.S. that i cant even tell you the site trustpilot asked me to review.w had them bookmarked for 2 years or so. I tried to buy a domain for a collections attorney I may be working with - his site was OK, but long name yada yada yada. I went to some dad thing, they said - " Oh, WOW, YEs it is available. But that should be a premium one.." something something about having to sign up for 3 years - yeah -get the first year at $15 or so, but making you sign up for 3 years. $1,800 was the least amount of money I could do to buy site. I said 'F' these the Movie Faulkers and kept rollin. remembering there was b.s. I found their site - and I wasa blocked for providing the site I found [but Trustpilot".com is asking me to do a review on a site. I think that is bullshit because they can sell reviews to any company they want. WTF - anyway https: // w ww. trustpilot. com/ is the one asking me to do review for bs domain guys that kick ass
OHH what $15 and some change. so after saying all of that, all I have to say is YES.

2026年7月11日
自発的なレビュー
Internetbs ロゴ

Internetbs からの回答

YES! Thank you for the incredible review. We’re glad you found the domain you wanted at a straightforward price and had a great experience with us. We truly appreciate your support!

5つ星のうち5の評価

Lifesaver

I was desperate for help and I was really worried that I'd messed up my internet site. The person who helped me was so helpful. I was extremely grateful for the assistance and understanding she gave me and it was really appreciated.

2026年7月9日
自発的なレビュー
Internetbs ロゴ

Internetbs からの回答

Thank you so much for your kind 5-star review. We’re really pleased we could be there for you when you were feeling worried about your website.

We completely understand how stressful it can feel when something doesn’t seem right online, so it means a lot to know that our support helped reassure you and get things back on track. We truly appreciate you taking the time to share your experience, and we’re always here whenever you need us.

5つ星のうち5の評価

Great features included for free. Trustworthy.

Great features included for free.
The ones I like the most are unlimited forwarded email aliases, unlimited subdomains, stealth URL forwarding, free whois privacy (although I discovered it had disabled without my knowledge and I had to re-enable that).

Their tech support is friendly and helpful.

They're not a backdoor seller (like go daddy for example, happened to me), where if you research DN and don't buy it right away, they don't go behind your back to buy it and put it up for sale for big bucks.

At first I didn't find their interface to be the most intuitive, but they've made changes over the past year greatly improving that. After which, I found things easier to find and do.

What I dislike is a price hike for .com and I transfered out.

It's one of the better registrars.
I highly recommend.

2026年7月3日
自発的なレビュー
Internetbs ロゴ

Internetbs からの回答

Thank you so much for your thoughtful and detailed review! We're delighted to hear you've enjoyed features like unlimited email alias forwarding, subdomains, stealth forwarding, and WHOIS privacy, and that our support team has been able to help when needed.

We also appreciate you highlighting the improvements we've made to the interface over the past year it's great to know those changes have made a difference.

Thank you as well for your honest feedback about the .com pricing and for mentioning the WHOIS privacy issue you encountered. We understand how important transparent pricing and reliable settings are, and feedback like yours helps us continue to improve.

We're grateful for your recommendation and for recognizing our commitment to fair domain registration practices. We hope we'll have the opportunity to welcome you back in the future!

5つ星のうち1の評価

I've been trying to get my support ticket resolved, only to be ignored.

I've been trying to get this resolved since May 24th and it's honestly getting pretty frustrating.

I added funds to my account (been using it for 4+ years with multiple domains), payment went through fine, and right after that my account got locked. I sent all the info in the ticket and got one reply on May 25th saying it’s being looked at.

Since then, nothing. No updates, no replies even after multiple follow ups.

Right now I can't access my account, don't know what happened to the funds, and have no idea what's going on with my domain renewals.

Never had issues before which is why this is so disappointing, but this kind of silence makes it hard to trust or recommend the service.

2026年6月11日
自発的なレビュー
Internetbs ロゴ

Internetbs からの回答

We're very sorry to hear about your experience, and we completely understand how frustrating it must be to lose access to your account, especially after being a customer for over four years.

This isn't the level of communication we aim to provide, and we apologize for the delay in updating your support ticket. We understand your concerns about your account access, account funds, and upcoming domain renewals.

Please reply to your existing ticket with this review or share your ticket number with us if you haven't already. We'll make sure your case is escalated so the team can review it and provide you with an update as soon as possible.

We sincerely appreciate your patience and the trust you've placed in us over the years, and we hope to resolve this matter for you as quickly as we can.

5つ星のうち1の評価

Worst, please avoid at all costs

They charge you before you can fill in contacts or choose options, than refuse to issue a refund. They break their own terms of service agreement (section 10), and support just ignored my request...

2026年5月30日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Terrible and delayed support for adding funds issue

We had an issue with adding funds to cover the annual renewal fee, and tried to use the chatbot which said it couldn't help. We then turned to the support email. The first email we got in response to our support email didn't even capture what we were asking for. The next email was 24 hours later, and was ever further off-base in its reply. Not only was the support terrible, each step took 24 hours to try to make progress.

2026年5月21日
自発的なレビュー
Internetbs ロゴ

Internetbs からの回答

Dear Carol, thank you for taking the time to share your feedback. We sincerely apologize for the frustration caused by the delayed responses and for not addressing your issue clearly from the beginning. This is not the level of support experience we aim to provide. We understand how important timely and accurate assistance is, especially when account funding and renewals are involved. Your comments have been shared internally for review and improvement. We truly appreciate your patience and the opportunity to improve our service.

5つ星のうち1の評価

Account locked without warning after purchase

I signed up as a reseller to integrate domain registration into my hosting platform. After purchasing credits, my account was immediately locked with no explanation — just a generic email telling me to contact support.

This is completely unacceptable for a business service. I had already integrated their API into my platform and was ready to start selling domains to customers. Instead, I was left with a locked account, no access to my credits, and zero transparency about why this happened.

Their "support" offers no self-service resolution and no timeline for when the account will be unlocked. As a result, I had to file a PayPal dispute to recover my funds.

If you are building a hosting business and need a reliable domain registrar API, look elsewhere. InternetBS cannot be trusted for business-critical integrations.

TLD Registrar Solutions Ltd
−40,00 €
17 May 2026 . Payment
Paid with
You'll see "PAYPAL *INTERNETBS" on your card statement.
40,00 €
Seller info
TLD Registrar Solutions Ltd
Order summary

Purchase amount
40,00 €
Total
40,00 €

2026年5月16日
自発的なレビュー
Internetbs ロゴ

Internetbs からの回答

Dear Mikk, thank you for sharing your experience. We understand how frustrating and disruptive this situation must have been, especially while preparing a business-critical integration. Please note that account reviews and temporary restrictions may occasionally be triggered automatically as part of our fraud prevention and security procedures designed to protect both customers and the platform. However, we fully recognize that the lack of clear communication and delayed follow-up added unnecessary frustration to your experience. We sincerely apologize for this and appreciate your candid feedback, which helps us identify areas where we need to improve transparency and response times.

5つ星のうち1の評価

Account blocked after funds added

When you add funds to your account, it gets locked and no one responds to tickets or chat. The live chat is just a bot saying the support team is even behind schedule. They don't reply to any of the support emails in any language. So it just becomes a loss because the account becomes inaccessible after you deposit the money. It doesn't matter that you've already verified and set up everything on the account; it's just a scam.

2026年5月7日
自発的なレビュー
Internetbs ロゴ

Internetbs からの回答

Dear Angele, we are very sorry to hear about your experience and understand your frustration regarding the account restriction and delays in communication. Please be assured that account reviews are part of our security and verification procedures and are never intended to inconvenience legitimate customers. That said, we recognize that the response delays and lack of updates created a disappointing experience for you. Your feedback has been escalated internally, as we continuously work to improve both communication and support response times.

5つ星のうち5の評価

Having used Internet BS for at 5 years

Having used Internet BS for at least 5 years there has never been any occasion when their service and support has failed. Their online features are simple to use this makes renewal simple, quick and reliable. It was Brexit that pushed us apart having to loose valued domains was an obvious blow to both parties. Hopefully, the EU will see sense and boost revenue for such registrar's.

2026年5月11日
自発的なレビュー
Internetbs ロゴ

Internetbs からの回答

Thank you very much, BJ Graham, for your loyalty and continued trust over the past five years. We truly appreciate your kind words about our reliable service, support, and easy-to-use platform. It means a great deal to us to know that our renewal process and overall experience have consistently met your expectations. We also appreciate your understanding regarding the challenges introduced by Brexit and sincerely value the long-standing relationship we’ve had with you.

5つ星のうち1の評価

Poor Customer Services

I've been trying to have a domain change. I email internet.bs and they take very long to respond. The response is a brief reply, not really addressing the issue at hand.

2026年5月5日
自発的なレビュー
Internetbs ロゴ

Internetbs からの回答

Dear Laura, thank you for your feedback. We sincerely apologize for the delays you experienced and for the responses not fully addressing your request. We understand how important clear and timely communication is, especially when managing domain-related changes. Your comments have been shared with our support team to help improve both response quality and turnaround times. We appreciate you bringing this to our attention.

5つ星のうち4の評価

Overall, I'm satisfied with Internet.bs' services.

Overall, I'm satisfied with Internet.bs' services.

My only complaint is the rather long delay in unlocking my account (during account creation, the email verification failed, perhaps due to my antivirus software, which resulted in the account being blocked).

Aside from this minor issue, everything went smoothly, especially with the support team, which is very responsive.

2026年4月10日
自発的なレビュー
Internetbs ロゴ

Internetbs からの回答

Thank you, Bruno, for your balanced and thoughtful feedback. We’re pleased to hear that overall you are satisfied with our services and that our support team was responsive throughout the process. At the same time, we apologize for the delay related to your account unlocking and understand how inconvenient that must have been during setup. We truly appreciate your patience and your understanding, and we’re glad that everything else went smoothly afterward.

5つ星のうち5の評価

Simple and Reliable Product Management

Been using iBS for domains for several years. Despite prices slowly creeping up and some billing problems due to overly protective credit cards, I've had a great experience with the management interface. Updates are fast and I've been able to handle complicated use cases without getting support involve through self-service. Even some advanced DNS provided, solid service!

2026年4月24日
自発的なレビュー
Internetbs ロゴ

Internetbs からの回答

Thank you for your thoughtful review and for being with us over the years we truly appreciate your continued trust.

It’s great to hear that the management interface, fast updates, and self-service capabilities have supported even your more complex use cases. That’s exactly the experience we aim to deliver.

We also understand your note regarding pricing and billing challenges, and we appreciate you calling that out it’s valuable feedback for us.

Thanks again for taking the time to share your experience!

5つ星のうち1の評価

worst possible service

Once you need to use the service then you will how poor a service could be. After using the service for years all of a sudden they locked my account while making a payment - reason my email could not be verified. Now since last 10 days send several requests but still no lock.

2026年4月23日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Account locked for 3 weeks — no resolution, no communication

I've been a customer of Internet BS for over 10 years, with around 70-80 domain names registered through them. I'm writing this review because I'm currently stuck in a situation that I can't seem to resolve through normal support channels.
Three weeks ago, I tried to log into my account and got a message telling me to contact them by email because my account had been blocked. I reached out, and they explained there was a verification step I hadn't completed and that I needed to click a link in an email. I clicked on every verification link I could find and confirmed to them that everything was validated on my end. I then asked them to reopen my account.
That was three weeks ago.
Since then, I've contacted support 3 or 4 times, and every single time I receive the same response: "Your ticket has been escalated to Level 2 support." That's it. No timeline, no update, no follow-up. When I try to use the live chat, I don't even have time to type my question — they reply immediately that my ticket is with Level 2 support and close the chat. There's no dialogue possible, no way to actually discuss the situation with anyone.
Meanwhile, I cannot access my account at all. If a domain were to expire during this period, I would have no way to renew it. I also have several hundred dollars in account credit that I can't access, and I can't even retrieve my invoices.
Honestly, if you're planning to register a domain for a year and forget about it, Internet BS is probably fine. But if you're running anything serious and you ever end up with a blocked account like mine, be prepared to wait weeks — possibly months — for any kind of response. It feels like there's simply nobody actually working on Level 2 tickets.
I'm still hoping someone at Internet BS will see this and help me get my account unblocked. I'd much rather continue as a loyal long-term customer than have to migrate dozens of domains elsewhere.

2026年4月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

REGISTAR avec des pratiques douteuses (SCAM)

J'ai créé mon compte, acheté 3 nom de domaines, j'ai effectué le paiement et boom mon compte bloqué. J'ai envoyé un message au support et là, ils me demandent : pièces d’identité + justificatif de domicile + photo de la carte bancaire (ça ressemble clairement à du scam). J'ai donc demandé ce qu'ils feraient de ces documents, si c'était légale de demander ce type de documents et si la transmission des documents étaient sécurisés et depuis plus d'une semaine plus aucune réponse, silence radio.... Et quand j'ouvre un nouveau ticket, ils me répondent que mon incident est passé au niveau supérieur et est en cours de résolution.... En lisant les autres commentaires, je ne suis pas un cas isolé.

2026年4月2日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報