Ironpandas レビュー 

68
•
TrustScore 5段階評価の2

2.1

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち4の評価

I ordered 3 shorts. I paid extra for fastest delivery option to the UK. It took approximately 2 weeks to come. The tracking was very dodgy and hardly updated which didn’t fill me with joy. Considering... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Received products takes approx 3 weeks - thats not the issue! Supremely, low, poor quality products! - retail value of t-shirt should not be more than 5$ and shorts $8 - Horrendous product - looks g... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Purchases products a month ago and still haven't recieved. The tracking still says "label created, usps awaiting package"... after reading other reviews im not expecting a response from customer servi... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Sizing is way off, they run 2 sizes too big. It’s also an oddly cut material that isn’t flattering at all to wear. Trying to return huge teeshirt has proved fruitless as nobody answers emails or cont... もっと見る

2.1

期待以下

TrustScore 5段階評価の2

68件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

レビュー依頼の記録がありません

この企業は顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.1

すべてのレビュー

(68)

過去12か月のレビュー数: 6件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Money down the drain

T shirt took over a month to get to me, size ran very small, and shirt style in NO WAY looked like what was depicted on the IG ad, from fit, sleeve length, and wash. This was absolutely money wasted.

2023年12月18日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I wish I had read the reviews before…

I wish I had read the reviews before making a purchace.. everything comes from China, crop tops came 2 inch shorter than in the sizing table and berelly cover my chest. Decided to make a return for a refund and the fun began.. Just playing ignorance, offering resending items again for free, asking for photos of items, doing everything execpt giving be the address to make a return. As they do not disclose this information on the site, you actually have to ask support person to give it to you. 6 emails in, still havent got this information, they just offer a discount or resend the items, horrible experience, save yourself a headache and just dont order from them.

2024年2月22日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Dont have anything on storage

Ordered over 14 days ago, just became e Mail where they tell me its a hot item and they will send it the next days as priority. I dont think that this is the case, its a trick to make themself and the product hot. But no thanks. Do not order. Buy something else from somewhere else.

2024年1月26日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Absolutely awful

Absolutely awful. Ordered my shirts 14 days ago and they still haven’t even left New York. The tracking doesn’t work and no one in costumer service will tell you anything.

Still no package.

2024年1月31日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Fraud

First off I was tricked into ordering twice because I received an email that my order was not completed.
Only when I checked my credit card statement did I see the double charge.
I contacted customer service through the chat on their website. After waiting a few hours I closed this as it said I will be contacted if I close the chat.
I emailed their support a day later because I didn't get anything from my chat request. I just got more emails telling me my order is not completed.
Finally I get 10 emails from their customer service all asking the same question. I answered all of them.

The products I ordered are of poor quality and do not resemble the products advertised. After one wash with the recommended settings on the washing label, the seam on my seater already came apart leaving a big hole.

I did not receive any order update or tracking details. The product just showed up. The tracking link on their website doesn't work.

Will definitely not order from them again. I raised a complaint with American Express Platinum customer service to get compensation through my insurance.

2024年1月30日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Late shipment, Poor Quality, Worst Customer Service

Late shipment, Poor quality, Worst customer service

Got my shirts later than my expected time, which I have paid more to choose expedited shipping. What a great disappointment when I unpack the package, the colour of the shirt sucks. the website does say the shirt is “washed”, but the product I received looked like it’s been washed for too many times, like an old t-shirt my granddad had been wearing for 10+ years.

I thought it’s a US seller and the goods might be made in US, but no! It’s made in China!

The print on one of the t-shirts wasn’t printed properly, not in the middle and it’s tilted on one side. It makes the tee like something you can grab from a dollar shop, but it costs USD24 after discounted.

Worst of all, the customer service representative called Randy is so arrogant and takes no responsibility.

Here’s what he replied me:
//
Glad to hear from you and sorry for the inconvenience.

The picture you provided has been checked. that's exactly how the item is, even we resend, you will get the same one

As for the item you received, could you please kindly just keep the item and we could refund 10% to you as compensation.

Will it be ok for you please?

All the best,
Randy
//

Exactly how the item is?
Keep the item and refund 10%?
All the best?

What a shame!

Luckily, I made the purchase by using PayPal, or I don’t think I can get it refunded.

To all potential buyers, if you want to buy any shirts from this website, close the browser and forget it immediately, or else all you will get is just the great disappointment!

2024年1月22日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Scam don’t buy

Was so excited to get my shirts. But man it was a disappointment. I can’t believe the low
Quality of the shirts. $75 for two shirts. This is a scam

2023年12月20日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Scam likely

Scam likely. Messaged multiple times over support about not getting item I paid express shipping for. 3 months later still til this day says item has not been shipped. Replied the first time, stopped replying after.

2023年9月5日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I bought three shirts as a gift for a…

I bought three shirts as a gift for a friends birthday They took over a month to get. So they were belated gifts. unfortunately they did not fit and i sent a email to return them. i’m now getting the run around about sending back. they want me to keep them and give me a 10% refund. why would i keep shirts that don’t fit. Stay away from this company

2023年11月30日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

For the love of all things holy

For the love of all things holy, buy from somewhere else.

I saw an ad for a shirt they make and had to have it. Went to order and the price was higher than average but not ridiculous. Then it made it even worse with $8 for shipping costing almost $40 for one shirt. Should have stopped there. But went through with ordering anyway. It took weeks….WEEKS…for a single shirt to arrive. When it did, the print on it was off, letters either misshapen or already coming off. I checked and almost the exact same shirt is on Amazon for $20 and free shipping.

Do yourself a favor, if you see a design you see from them you like, look for the same one somewhere else. You’ll likely find it and be way more happy ordering from a company that isn’t ironpanda.

2023年8月3日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Scam company made in China

Terrible company, it's a scam. Looks like they're drop shippers from China. Products look great on site, but I never received them. I ordered more than 1 month ago. Tracking show products made and sent from China.

I contacted customer service and they refuse to refund me. Plus, they're sending me multiple marketing emails despite my request to be removed from the list, which constitute a violation of my rights. They haven't done anything about it either.

Save your money and do not order from this company.

2023年10月11日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Scam- do not order from Iron Panda

I paid for a shirt with a cute design, but apparently it was sized for Hobbits. It also took more than three weeks to arrive. I can't get the company to issue a return. They seem to want me to measure the shirt or something- their English is poor. Definitely do not order from this company.

2023年10月9日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Not good quality

Bought a shirt that was supposed to be washed and 95% cotton and 5% spandex. It is 100% cotton. Doesn’t look like the picture and isn’t fitted as described. Paid for shipping, which was through the postal service. Shop elsewhere. Not worth the money and aggravation

2023年10月7日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Not confident I will receive my order

It’s been two weeks since I placed my order and not only has it not arrived, the tracking info hasn’t updated at all. Reached out to the company twice and was told that the postal service doesn’t update the tracking info for a few days. It’s been way more than a few days and I’m not confident my package has departed or that I will even receive it. The company doesn’t communicate very well at all. We will see if it shows up and is like the description.

2023年9月18日
自発的なレビュー

レビューの対象になっている企業の方へ

プロフィールを登録して、Trustpilot の無料ビジネス ツールにアクセスし、お客様とのつながりを広げてください。

無料アカウントを取得

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報