I'VRE  レビュヌ 

303
•
TrustScore 5段階評䟡の3.5

3.5

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

Nope as they deducted too much from my account with them. And I never received anything from them, previously they said that they are closing down n I received an email regarding they r closing down n... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

I shared the I'vre Perfect Trio subscription with my friends, as we all really like perfumes. We love that we are able to sample various fragrances in 8ml sizes, and make sure that they complement our... もっず芋る

5぀星のうち4の評䟡

This is a great way to try multiple perfume without committing to an entire bottle. Perfect for people on the lookout for a scent that like, or generally someone who just like to change things up on... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

I’m so glad to come across I’VRE as it’s really helps with my choices of perfume and trying out different scents before knowing which scents is the one I love .. I love the travel case as I have subsc... もっず芋る

䌁業情報

  1. 銙氎店

圓該䌁業による蚘述

I'VRE is Singapore's first and only perfume subscription service that offers over 100+ designer fragrances for consumers to choose from.


連絡先

3.5

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3.5

303件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

3.5

すべおのレビュヌ

(303)

過去12か月のレビュヌ数: 0ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Must Try!

Because of Ivre, I'm able to try out different kinds of cologne that I want. It saves me a lot of money. The smell is strong and long-lasting. Highly recommend it!

2023幎3月27日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち3の評䟡

Just gotten my Trio kit and tried them


Just gotten my Trio kit and tried them all. Scent seem right however not sure whether they are the old batch because they seem watered down or weak compared to those I've tried in stores. Especially the Rose 31 from Le Labo. I own 3 Le Labos and their frags are beast mode however this Rose 31 from I'vre seem to last for only 2hrs and you can barely smell it.

2023幎4月11日
自発的なレビュヌ
I'VRE  ロゎ

I'VRE からの回答

Hi HA,

We're sorry to hear that you did not have the best experience with us. We'd like to assure you that all our fragrances are sourced from authorised or reputable distributors/wholesellers and we can guarantee it's authencity!

Do feel free to contact us via any of our contact channels should you have any further enquiries.


Best Regards,
I'VRE SG Team

5぀星のうち5の評䟡

Luxury at a Fair price

It’s great that I tried I’VRE. I got to pick and choose perfumes from many different brands at a fair price. The customer service answers quickly and clearly. The delivery was fast and the item is well packaged. It’s still my first month of subscription I hope they can keep up the good work.

2023幎4月3日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち4の評䟡

The idea

The idea of allowing to try out different perfumes without burning a hole in someone’s pocket. It’s a great experience that I have to share this to my friends and family.

2023幎4月1日
5぀星のうち1の評䟡

I am disappointed with the service I


I am disappointed with the service I have received from I'VRE for my fragrance subscription. My second order was mixed up with the first one, resulting in a duplicate order being delivered to me. Despite reaching out to customer service, I was told that the order couldn't be changed due to company policy. Instead, I was advised to alter my next order and was promised a small gift as compensation. However, the gift was not included in my third delivery.

I reached out to customer service again and was told that the gift would be included in my next delivery. While I appreciate their effort to rectify the situation, I am disappointed with the lack of attention given to my issue. The mix-up with my orders and the missing gift has been inconvenient and frustrating. It appears that my subscription is not being valued by the company.

I am sharing my experience to let other clients know about the issue I've experienced. I hope this feedback will encourage the company to improve its service and avoid similar mistakes in the future.

To all potential customers, do be careful of the subscription website. it can mislead users and confuse their operations team.

2023幎3月31日
I'VRE  ロゎ

I'VRE からの回答

Hi Lee Jin,

Firstly we're sorry to hear that you've had a bad experience with our service. We will take your feedback seriously and look into ways to improve.

Upon further investigation, we noted that you mentioned your order was mixed up. However on our end we understand that you had left a note not specifying which scent was to be sent for each order. As such our operations team were not able to determine which scent you'd like due to an incorrect change made by yourself.

We'd love to hear more from you and see how we can assist you in improving your experience. We appreciate your feedback and I will personally bring it up to the management team for further discussions and improvements.


Best Regards,
I'VRE SG Team

5぀星のうち1の評䟡

Terrible experience TBH

1st. the chatbot/ chat function in the website is never working. No one ever replies to the messages that were left behind. I ended up had to message them on IG to get my question answered. Responses on IG was instant though. You need to rethink about how you want customers to reach out to you guys.

2nd. Purchased made on 1 Apr. On the email confirmation it was stated that we will received an update when items are being shipped. I emailed on 5th Apr to check on status. Admin replied on the same day saying that my orders was shipped on the 3rd April and will receive within 1-3 working days. And they mentioned that the updates will be sent by the courier company in this case Ninja van. Why is it that when Ivre ship out the items Ivre do not update the customers that the items are being shipped out? Why is it that it has to be the ninja van? It’s two separate updates that should be received by us. I purchased from Ivre, not ninja van. If Ivre has shipped out the items, Ivre should notify us that items are on the way.

3rd. They mentioned 1-3 working days and the courier company will sent me an update. It’s already the 10th April, i still have not received my purchase. No updates from ninja van on the status of delivery.

4th. The subsequent subscription options to select what perfume to ship next is complicated and not user friendly. The list they gave on the screen as option to choose from is not the whole list and it makes it difficult for us to choose what is available.

Overall very disappointing experience

2023幎3月31日
I'VRE  ロゎ

I'VRE からの回答

Hi Yanni,

Firstly, we're sorry to hear that you did not have a positive experience with us and we're working on it to ensure that our customers have a better experience.

We'd love to have a chat with you hear more about the struggles that you have faced and offer you a token of apology for any inconvenience caused. Do contact us via any of our contact channels and one of our customer service agents will get back to you ASAP.

We'll work harder to better the experience of our shoppers and improve our service.


Best Regards,
I'VRE SG Team

5぀星のうち1の評䟡

Package as described but fragrance is definitely not authentic/diluted

Comparison of the real fragrance side by side. Ivre suffers in quality... quite disappointed because this was advertised as authentic

2023幎3月30日
I'VRE  ロゎ

I'VRE からの回答

Hi Sean Nah Wei Ming,

We're sorry to hear that you did not have a good experience with our products. Firstly we'd like to assure you that all our scents are authentic as we only purchase them from reputable/authorised distributors.

We'd love to hear more about this from you, do contact us through any of our contact channels and we will do our best to assist you.


Best Regards,
I'VRE SG Team

5぀星のうち1の評䟡

Not the real stuff for sure

packaging is good look the first impression is nice. But the perfume is of poor quality. i went to sephora to test out the real perfume and this is nothing like the real stuff. After the Branded smell fade (after a couple minutes), all you smell is some cheap perfume that is bland, smells weird and it lingers on for a long time. I seldom leave review but i have to for this one, get the real perfume from stores no point paying cheap for imitation perfumes.

2023幎3月30日
I'VRE  ロゎ

I'VRE からの回答

Hi Jack Lit,

We're sorry to hear that you did not have a good experience with our products. Firstly we'd like to assure you that all our scents are authentic as we only purchase them from reputable/authorised distributors.

We'd love to hear more about this from you, do contact us through any of our contact channels and we will do our best to assist you.


Best Regards,
I'VRE SG Team

5぀星のうち4の評䟡

Happy to have found Ivre which gives me


Happy to have found Ivre which gives me an opportunity to try out different perfumes at an affordable price instead of paying full price and regret the purchase. Currently into my 2nd month of subscription and looking forward to trying out the next new fragrance. This is especially great for ppl who likes to change different fragrances on a regular basis. To Ivre team, please continue to bring in more fragrance options.

2023幎3月27日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Amazing company

Amazing company. They have many perfume options and the subscription is affordable. I’m especially happy with the customer service, when I’ve had issues in the past or am confused on how to change perfumes, the support team has been there to help answer all my questions (even on a public holiday). I’ve been able to try different perfumes before committing and it’s the perfect size. Overall very impressed by the company as a whole

2023幎3月29日
5぀星のうち4の評䟡

They respond relatively fast

They respond relatively fast, however the FAQs are rather misleading somehow, about the next billing date. It states that it will start on the date i get my first kit. But when I asked, they said payment/billing is 7 days prior to my next subscription so it is actually super confusing for people. There are no further information about this on the FAQ either.

2023幎3月31日
5぀星のうち3の評䟡

Thoughts on I'VRE

I like the idea of a perfume subscription service, but the previous few encounters that I've had w other perfume subscription services were that they did not deliver to SG. So I'm glad I'VRE exists. Generally satisfied with what I got, though I feel that there are a few things to work on:

1) Website is not necessarily intuitive. Based on what I've tried, there is no way to directly access/edit my subscription from the website, and I would have to go through the email that was sent regarding my subscription being accepted. But that's a little tedious, especially since I have to sieve through my email to to find the link.
2) Tried editing my subscription and I realized that the option to choose "Scent of the Month (Men) & (Women)" and "Surprise Me" is not available. Even when I try to choose the Single Pringle, there's no further option to select what kind of perfume I want (Men or Women). Tried looking through the FAQs for an answer to no avail.
3) Think you guys can consider how to switch up the label on the atomizer! Honestly the label does not fit the clean look that the atomizer is going for.
4) Got the Double Trouble with the intention of gifting it to a friend, but I realized that there's no box of sorts that comes w the package. I think more can be done for the unboxing experience.
5) Consider how to make the subscription experience more sustainable. My understanding is that a new atomizer containing the perfume is given with every purchase. However I wonder if I really need so many atomizers in the long run, or would refills suffice? I was thinking perhaps you could provide the option of whether customers would like the refill alone (at a cheaper price than 16.95), or for it to come w the atomizer, and as well as in what colour.

Otherwise, I like the clean look that the atomizers have, and that they are convenient to bring about. I was surprised to find that delivery was quite prompt as well!

Hope this review comes off constructively as I intended for it to be, and feel free to reach out to me if need be. Looking forward to see how this business will grow, and I hope it does not lose sight of its original vision/idea---- to provide perfume at an accessible and reasonable price, with variety as its selling point. Thanks!

2023幎3月27日
I'VRE  ロゎ

I'VRE からの回答

Hi Wei Chee,

Firstly we'd like to thank you for providing such a comprehensive feedback which will definitely help us improve our products and services in order to better the experience of not just yourself, but other customers too.

We have brought up your review to the team and it is being taken into serious consideration for us to improve on. However we'd like to share that as a relatively new company, we do have certain limitations but with your valuable feedback, we will work tirelessly to improve!

Do feel free to contact us via any of our contact channels should you have any further enquiries.


Best Regards,
I'VRE SG Team

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報