レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

Everything I get in the Vintage clothing site gets compliments! Easy to wear, washes beautifully. Some tops I've had for 5 years and still look and feel amazing! I probably have 20 of their tops and... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

Scammy Job is a more appropriate name for this company. The pjs we purchased were advertised as high quality cotton, but we received low quality polyester. They took forever to arrive because they ar... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

I was sadly disappointed with the tote and matching wallet I received. First the shipping time was way longer than expected and trying to track it was nearly impossible. Second as soon as I opened the... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち3の評䟡

Too big despite size guidelines, and it's not the material stated in the description. It's a grey patterned blouse, with a white lining, so anytime the waist flips up or I roll up my sleeves, it's ve... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. キッチン甚品店

圓該䌁業による蚘述

At Sothoe, our vision is to be the leading supplier of custom designs for drinkware such as tumblers, bottles, mugs... We believe that each of our products should be as unique as its owner and we strive to offer a wide range of designs that reflect the diverse tastes and personalities of our customers. We are committed to providing exceptional customer service and high-quality products that exceed our customers' expectations. We believe that by empowering drinkware to customize their drinkware, we can help them create a sense of pride and identity that excels.


連絡先

2.5

期埅以䞋

TrustScore 5段階評䟡の2.5

323件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

2.5

すべおのレビュヌ

(323)

過去12か月のレビュヌ数: 0ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち3の評䟡

not a scam but lied about policy

First they don’t honor their return and refund policy. The shipping took around 3 weeks. The item was as expected. They refunded me 50% and let me keep my purse. It’s not a scam like i thought and i actually got my money back. Overall this was an okay experience i just hope they honor their policy or change it

2022幎5月11日
自発的なレビュヌ
Sothoe ロゎ

Sothoe からの回答

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry your experience didn’t meet your expectations.
We appreciate all critiques which greatly assist us in our commitment to constant improvement.
Regarding your dissatisfied experience with the product, our support team has sent you an email to clarify and give you the best way to resolve this issue. Please kindly check your inbox including the spam. Hoping for your kind patience and understanding.

5぀星のうち1の評䟡

Hopefully for Christmas, in 7 months

Like everyone else, I'm still waiting for the blouse I ordered as a birthday gift. Maybe I'll have it for a Christmas gift. It's May now, so there is a chance I'll get it by then.

2022幎5月11日
自発的なレビュヌ
Sothoe ロゎ

Sothoe からの回答

Thank you for bringing this to our attention. We’re sorry that you haven't received your product yet.
Please kindly reach out to us via email: support@jammysjob.com with the email address being associated with your order.
In case you had contacted us, please help us check your inbox including the spam to avoid missing our support. We definitely will clarify the problem and give the best solution. We sincerely apologize again for the inconvenience.

5぀星のうち3の評䟡

Ordered a gift on April 2nd and I’m


Ordered a gift on April 2nd and I’m still waiting for it as well. I contacted the company and their response was immediate, but still no product.

2022幎5月11日
自発的なレビュヌ
Sothoe ロゎ

Sothoe からの回答

Thank you for bringing this to our attention. We’re sorry that you haven't received your product yet.
We appreciate all critiques which greatly assist us in our commitment to shipping time optimization. Please feel free to reach out to us via email: support@jammysjob.com if you have any questions. We would love to make things right if you give us another chance.
Thank you for your kind patience and understanding!

5぀星のうち1の評䟡

Nothing Received

I ordered 2 items on April 2, 2022 with a 10 - 15 day period for delivery. I was needed them for an important event on April 26, 2022.
Today is May 10, 2022. The items have still not arrived. I have reached out to check the status only to receive no information. I have yet to see the quality of the items, should they ever arrive.

2022幎5月10日
自発的なレビュヌ
Sothoe ロゎ

Sothoe からの回答

Thank you for your feedback. We’re sorry that your experience didn’t match your expectations about the delivery service.
We appreciate all critiques which greatly assist us in our commitment to shipping time optimization. Our support team from support@jammysjob.com has contacted you to provide detailed shipping information for your item. Please help us check your inbox (including the spam box). We sincerely apologize for the inconvenience. Hoping for your kind patience and understanding!

5぀星のうち2の評䟡

Poor not as described

Poor - ordered ladies blouses which were described as cotton/linen. They are some type of silky synthetic material so I want to return them .
The reply from the company doesn’t make sense - I have no complaint about the pattern only the material!

2022幎5月10日
自発的なレビュヌ
Sothoe ロゎ

Sothoe からの回答

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry that your experience didn’t meet your expectations.
Our products are designed with 3D effects because we always desire to create lively products but still ensure the convenience feature as well as using material listed on the product description. Unfortunately, the designs might lead you to misunderstand. We will try to make customers understand this point better.
Regarding your dissatisfied experience with the product, please contact us via email: support@jammysjob.com with the email address being associated with your order. We will give you the best way to resolve this issue.Thank you!

5぀星のうち1の評䟡

Never received my order

I ordered a shirt and a dress. Never received the dress. Received A shirt. Not what I ordered and then after going back and forth on emails they wanted me to pay to return the shirt! For some reason it’s too complicated for them to understand that I’m not giving more money to a company that didn’t even send me what I ordered. It’s ridiculous! Don’t buy from this company it’s a scam.

2022幎5月10日
自発的なレビュヌ
Sothoe ロゎ

Sothoe からの回答

Thank you for bringing this to our attention. We’re sorry that you haven't received your product yet.
We appreciate all critiques which greatly assist us in our commitment to shipping time optimization.
Regarding your dissatisfied experience with the product, please contact us via email: support@jammysjob.com with the email address being associated with your order. We will give you the best way to resolve this issue.Thank you!

5぀星のうち5の評䟡

I was thrilled with the two shirts I


I was thrilled with the two shirts I ordered for our KY Derby Party. The prints were lined up perfectly, not something often seen for shirts of this price. I was very happy with my purchase and will order again.

2022幎5月9日
自発的なレビュヌ
Sothoe ロゎ

Sothoe からの回答

Thank you so much for your feedback. We are so happy that you had a great experience when doing business with us. We will continue to provide the best products and services for customers. We’re so happy you loved your experience and can’t wait to have you back for your next purchase.

5぀星のうち5の評䟡

Ooops!!!!

Ooops!!!!! I gave Jammy job a bad review by mistake! I ordered ladies tops from 2 different companies on the same day and the company that had only one top out of 5 that I ordered that fit was Berrylook! None of the ladies tops looked like they did in the advertising with the exception of one. Both of the Jammy Job tops I received were on time and of great quality and fit!!! Thanks so much!

2022幎5月9日
自発的なレビュヌ
Sothoe ロゎ

Sothoe からの回答

Thank you so much for your feedback. We are so happy that you had a great experience when doing business with us. We will continue to provide the best products and services for customers. We’re so happy you loved your experience and can’t wait to have you back for your next purchase.

5぀星のうち1の評䟡

Do not buy from this company

Do not buy from this company. I purchased two shirts at $75 altogether. First of all they both did not fit. The sizes are not true to form. Also the shirts are not the best of quality. I emailed the company and have explained how I want to have them send me a return label. We have gone back and forth a few emails. In the end
. They will not reimburse me my money. I am now stuck with two shirts that don’t fit and horrible quality!!

2022幎5月7日
自発的なレビュヌ
Sothoe ロゎ

Sothoe からの回答

Thank you for your feedback. We’re sorry that your experience does not meet your expectations.
Our size chart is noticed on our website and hope for your reference to this information for the most convenient. We appreciate all critiques which greatly assist us in our commitment to improve quality of our product.
Regarding your dissatisfied experience with the product, please contact us via email: support@jammysjob.com with the email address being associated with your order. We will give you the best way to resolve this issue.Thank you!

5぀星のうち4の評䟡

Beautiful purse

I purchased a purse. It was smaller than I thought it would be and it took a while to receive the purchase. However the purse is well made and beautiful. I have gotten compliments over it. I would purchase another bag from them.

2022幎5月7日
自発的なレビュヌ
Sothoe ロゎ

Sothoe からの回答

Thank you so much for your feedback. We are so happy that you had a great experience when doing business with us. We will continue to provide the best products and services for customers. We’re so happy you loved your experience and can’t wait to have you back for your next purchase.

5぀星のうち1の評䟡

DO NOT BUY

DO NOT BUY. I ordered some mushroom print shirts and what the website showed was totally different from the prints that came. They were different colors and the print was pixilated and ugly. Way expensive, took forever to ship and the order was wrong. Buying in the USA from here on out.

2022幎5月6日
自発的なレビュヌ
Sothoe ロゎ

Sothoe からの回答

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry that your experience didn’t meet your expectations.
Our products are designed with 3D effects because we always desire to create lively products but still ensure the convenience feature as well as using material listed on the product description. Unfortunately, the designs might lead you to misunderstand. We will try to make customers understand this point better.
Regarding your dissatisfied experience with the product, please contact us via email: support@jammysjob.com with the email address being associated with your order. We will give you the best way to resolve this issue.Thank you!

5぀星のうち1の評䟡

This is another scam company

This is another scam company. I ordered a leather handbag for yarn projects and they sent a vinyl bag that looks so cheap and Not worth the $48.00 they charged!
I tried to return the bag and they don’t do returns because they are to busy doing the bait And switch con!

2022幎5月6日
自発的なレビュヌ
Sothoe ロゎ

Sothoe からの回答

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry that your experience didn’t meet your expectations.
Our products are designed with 3D effects because we always desire to create lively products but still ensure the convenience feature as well as using material listed on the product description. Unfortunately, the designs might lead you to misunderstand. We will try to make customers understand this point better.
Regarding your dissatisfied experience with the product, please contact us via email: support@jammysjob.com with the email address being associated with your order. We will give you the best way to resolve this issue.Thank you!

5぀星のうち1の評䟡

Took waaaayyyy too long to get here

Took waaaayyyy too long to get here. Ridiculous. Tried to cancel many times and they would not let me. Expensive PJs for such a freaking hassle

2022幎5月5日
自発的なレビュヌ
Sothoe ロゎ

Sothoe からの回答

Thank you for your feedback. We’re sorry that your experience does not meet your expectations.
The product you ordered was a made-to-order product and it needs more time than usual. The shipping time is noticed on our website and hope for your reference to this information for the most convenient.
About the requested information in resolving the problem you got with your order, our staff has contacted you again to give a more detailed explanation. Please kindly help us check your email including the spam box. Thank you so much for your time and we sincerely apologize for any inconvenience caused you.

5぀星のうち1の評䟡

The item took two months to be


The item took two months to be delivered, so I asked to cancel my order, but it came anyway. I did not open the package and am sending it ack

2022幎5月5日
自発的なレビュヌ
Sothoe ロゎ

Sothoe からの回答

Thank you for bringing this to our attention. We’re sorry that you haven't received your product yet.
It was an uncommon instance and we’ll do better. Please kindly reach out to us via email: support@jammysjob.com with the email address being associated with your order.
In case you had contacted us, please help us check your inbox including the spam to avoid missing our support. We definitely will clarify the problem and give the best solution. We sincerely apologize again for the inconvenience

5぀星のうち1の評䟡

Terrible service and refund policy


Terrible service and refund policy doesn't exist. I'm 5'5", 140 pounds and I ordered a size medium. The blouses were huge, hung off me. I asked for a return label and was told NO RETURNS!! Really? So now they have my money and I have blouses I cannot wear!
Just don't buy from Jammy Job!

2022幎5月3日
自発的なレビュヌ
Sothoe ロゎ

Sothoe からの回答

Thank you for your feedback. We’re sorry that your experience does not meet your expectations.
Our size chart is noticed on our website and hope for your reference to this information for the most convenient. We appreciate all critiques which greatly assist us in our commitment to improve quality of our product.
Regarding your dissatisfied experience with the product, please contact us via email: support@jammysjob.com with the email address being associated with your order. We will give you the best way to resolve this issue.Thank you!

5぀星のうち2の評䟡

Strange experience 


The product was advertised as cotton/linen. It was a cheap polyester. Super tacky. The only reason I gave it a 2 is because when I emailed them they refunded my money no questions asked and I didn't have to send back the product. The other strange thing was the product had no tags with the materials amd cleaning instructions on it. I think that is illegal in the US.

2022幎5月3日
自発的なレビュヌ
Sothoe ロゎ

Sothoe からの回答

Thanks for sharing your feedback. We’re sorry your experience didn’t match your expectations. We appreciate all critiques which greatly assist us in our commitment to constant improvement. We would love to make things right if you give us another chance.
Thank you for your kind patience and understanding!

5぀星のうち1の評䟡

Total scam

Total scam. Buyer Beware! I ordered 3 blouses, a wallet, and purse. Over $160.00. The blouses look nothing like pictures and are 100% polyester! Listing stated cotton/linen. The purse is not leather as advertised. I waited weeks and got nothing but a run around. Stay far away! Kudos to Jammy Job for getting away with robbery.

2022幎4月30日
自発的なレビュヌ
Sothoe ロゎ

Sothoe からの回答

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry that your experience didn’t meet your expectations.
Our products are designed with 3D effects because we always desire to create lively products but still ensure the convenience feature as well as using material listed on the product description. Unfortunately, the designs might lead you to misunderstand. We will try to make customers understand this point better.
Regarding your dissatisfied experience with the product, please contact us via email: support@jammysjob.com with the email address being associated with your order. We will give you the best way to resolve this issue.Thank you!

5぀星のうち1の評䟡

Shameful cancellation policy

I placed an order then cancelled it within 3-4 hours. They assessed a 20% cancellation fee and would not alter this in spite of my complaint. I think a company is entitled to have any sort of cancellation fee they want but it should be prominently displayed during the ordering process. The fee was absolutely not displayed at all, but was buried in the infamous "terms and conditions." I can't speak to the quality of the clothing since I cancelled the order.

Jammy Job posted a response to my original review which ended with: "We will give you the best way to resolve this issue.Thank you!" Their email to me simply restated their punitive cancellation policy. They even sent a reproduction of the policy in the tiny print used on their website! Avoid this company!!

2022幎4月29日
自発的なレビュヌ
Sothoe ロゎ

Sothoe からの回答

Thank you for bringing this to our attention. We try to ensure that the products you receive are correct and meet our quality standards. We always try to improve to satisfy our valued customers and your review helps us a lot in that matter. Please contact us via email: support@jammysjob.com with the email address being associated with your order. We will give you the best way to resolve this issue.Thank you!

5぀星のうち1の評䟡

I wish I could give negative stars!!!

I wish I could give negative stars! The Norse rune pattern dress I ordered did not have the buttons as shown which was the least of the issues. The straps are about 2 feet too long on each side. Where the dress should “V” between my breasts comes to a V at my bellybutton! The material is cheap and it looks NOTHING like what was shown on the website.

2022幎4月28日
自発的なレビュヌ
Sothoe ロゎ

Sothoe からの回答

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry that your experience didn’t meet your expectations.
Regarding your dissatisfied experience with the product, please contact us via email: support@jammysjob.com with the email address being associated with your order. We will give you the best way to resolve this issue.Thank you!

5぀星のうち5の評䟡

Just received my schnauzer blouse from


Just received my schnauzer blouse from JammyJob. It arrived on time, in perfect packaging, and made perfectly. I have no complaints concerning the product or the company.

2022幎4月28日
自発的なレビュヌ
Sothoe ロゎ

Sothoe からの回答

Thank you so much for your feedback. We are so happy that you had a great experience when doing business with us. We will continue to provide the best products and services for customers. We’re so happy you loved your experience and can’t wait to have you back for your next purchase.

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報