JJ Prints レビュー 

557
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.6

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Absolutely recommend JJ Prints! I’ve had two signs made by them and I’m so happy with both. The quality is amazing and they look even better than I expected. They’ve been really helpful and ea... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Absolutely thrilled with my purchase from JJ Prints. I ordered multiple pieces of wall art and the quality is excellent. The prints arrived quickly, were well packaged, and look even better in person.... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

The company produces high quality prints and we bought 2 for delivery early in the New Year. Their overnight service had been suspended over the holiday period but once they were aware of our requirem... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Repeat customer and the product they deliver as always is a repeat of what I had first time around? Quality, Excellence, Priced, Packaged and delivered faultlessly.. Love JJ Prints💯💥

企業情報

  1. ポスター店
  2. ・
  3. インテリア デザイン店
  4. ギフト ショップ
  5. ホーム センター
  6. モーター スポーツ専門店
  7. 写真現像サービス

当該企業による記述

JJ Prints is a family-run business bringing your favourite photos and designs to life as bold, frameless wall art. Whether it’s your own picture or one of our 1,100+ artist-made designs, we’ve got something for every space. Fast UK delivery, friendly service, and prints made with care — that’s JJ Prints.


連絡先

4.6

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

557件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 77%に回答しています

通常2週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.6

すべてのレビュー

(557)

過去12か月のレビュー数: 106件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Avoid, Inferior Product & Customer Service

I put in a Black Friday order of 4 prints and when I received them, each of them had manufacturing errors; chunks out of the acrylic, bubbles in layers, heavily scratched top layer and scrapes taking chunks out of the actual designs.

I requested a refund, which was initially agreed but the company wanted me to pay the return costs for items that all have manufacturing defects and should never have left the print shop in the first place. Evidently, quality control is non-existant.

When asked why I am expected to cover the return cost when they sent faulty items - they've said it's their 'terms and conditions' and when asked to show me where that was because I cannot see it on the website and that I should not be out of pocket for their inferior products, they've ceased contact.

Absolute bandits, avoid!

Edit: Response to Reply

You failed to bother replying to my email when asked where it states the customer is responsible for return costs when the item is faulty. Interesting that leaving a public review elicited a response though.

You have tried to leave me out of pocket for the return cost when you've provided a product not suitable for it's purpose. All 4 are riddled with manufacturer defects and I have no intention of getting replacements for poor quality products.

2025年12月6日
自発的なレビュー
JJ Prints ロゴ

JJ Prints からの回答

Hi Chris,

As per the correspondence via email we offered to replace your order and are most definitely not bandits. We always do our upmost to ensure we leave all our customers fully satisfied as per the 450+ 5 star reviews.

If you would now replacements please do let us know and we’d be happy to send them out for you!

Josh & Jack
Co-founders

5つ星のうち5の評価

Top Class Service

Everywhere is great until you have a problem, JJ prints were outstanding when I had a problem. Absolutely top class customer service. Buy with confidence, quality goods and help when you need it too! Thank you J & J I'll be back

2025年12月3日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

I wanted a couple of nice pieces of…

I wanted a couple of nice pieces of artwork for my room i display all my 1:18 model cars in. I received a couple today and they are really smart. Great quality and unique. Communication with the team has been good. I've ordered a couple more to finish my room off. Another happy customer 👍

2025年12月1日
自発的なレビュー
JJ Prints ロゴ

JJ Prints からの回答

Thank you for your order! enjoy displaying your new prints :)

Josh & Jack
Co-founders

5つ星のうち5の評価

Delivery was fast and quick and no…

Delivery was fast and quick and no issues and the quality of the product is fantastic and I cant wait for my son to see them on xmas morning as I know he gunna love them.

2025年11月27日
自発的なレビュー
JJ Prints ロゴ

JJ Prints からの回答

Thank you for your order! enjoy displaying your new prints :)

Josh & Jack
Co-founders

5つ星のうち5の評価

Great quality, great service

Had a slight issue with a few marks on the print, think it happened during transport. Josh was very quick and helpful in sorting it out for me. Not my first order…quality is great and service is amazing.

2025年11月24日
自発的なレビュー
JJ Prints ロゴ

JJ Prints からの回答

Thank you for your order! enjoy displaying your new prints :)

Josh & Jack
Co-founders

5つ星のうち2の評価

poor customer service

I ordered three prints as a Christmas present for my mum, when they arrived one of the three prints was not to the standard that i had hoped, when ordering there is no option to preview your print. I emailed JJ prints as it says on their website that if you are not 100% happy for any reason they will fix. I got an email back from them saying that it is in their t&c's that if you want your picture checked to email them 1st, this is not obvious when ordering. I emailed them back as it does state on their page about the 100% guarantee, to this i have had no reply. i feel quite disappointed as like I say this is a Christmas present, the picture is of my Mum and her late husband on their wedding day. The other two prints are of great standard but feel let down by the lack of response and their false statement on their website.

2025年6月11日
自発的なレビュー
JJ Prints ロゴ

JJ Prints からの回答

Sorry we have not met your expectations on this occasion. As per our T's & C's page and on the personalised print product page we offer to check images prior to ordering. Unfortunately should that option not be used our create your own products are reliant on a good quality image and without that we sadly don't have control over the quality of the print.

kind regards,

Josh & Jack
Co-founders

5つ星のうち5の評価

Order 2 pictures

Order 2 pictures, wasn't sure how they would look but when they arrived I was really impressed with the quality. I was so impressed that i ordered 3 more

2025年11月4日
JJ Prints ロゴ

JJ Prints からの回答

Amazing to hear, thank you for choosing JJ Prints

Josh & Jack
Co-founders

5つ星のうち5の評価

Excellent products

Excellent products, first class service and goods arrived when expected

2025年11月4日
JJ Prints ロゴ

JJ Prints からの回答

Amazing to hear, thank you again for your orders!

Josh & Jack
Co-founders

5つ星のうち5の評価

Great quality and good price

Great quality and good price. I ordered 3 Lando Norris pictures, they arrived within five days of order

2025年10月31日
JJ Prints ロゴ

JJ Prints からの回答

Amazing, thank you Jason.

Josh & Jack
Co-founders

5つ星のうち5の評価

Excellent service and beautiful quality…

Excellent service and beautiful quality print - bought it for my husband as a wedding anniversary present, he absolutely loves it!

2025年10月29日
JJ Prints ロゴ

JJ Prints からの回答

amazing to hear Susan and we're over the moon your husband loves his new print :)

Josh & Jack
Co-founders

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報