Joseph Turner レビュー 

240
•
TrustScore 5段階評価の4

4.0

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Very impressed with recent purchase. I bought the waxed canvas holdall for my son and it's fantastic. Very strong, well finished and a quality item. Paid for next day delivery and it arrived in good t... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Beware the Refer a Friend discount offer. After several attempts I keep getting a message stating "There's a delay in processing your offer. Please continue shopping" It seems like this is nothing mor... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

So glad I have found Joseph Turner. I have now made separate orders. First 2 No Polo Shirts, 2nd 2 No Pique Cotton 1/4 zip sweat shirts. Both products are excellent quality, fare price. I even rece... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Deciding to sharpen my image, prior to Christmas, I have just recd 3 country shirts, ordered in the Black Friday sale. I am delighted. They represent excellent value for money and are excellent sh... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 紳士衣料店
  2. ・
  3. タキシード店

当該企業による記述

Quality and tradition are at the heart of Joseph Turner. We believe that exceptional clothing begins with the finest natural fibres and a commitment to lasting quality. From the all-day comfort of our cotton chinos and the natural lustre of our extra-fine merino knitwear, to the relaxed tailoring of our popular unstructured jackets, we pride ourselves on delivering expert craftmanship, reliable comfort and enduring style.


連絡先

4.0

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

240件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 60%に回答しています

通常1カ月以上経ってから回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.0

すべてのレビュー

(240)

過去12か月のレビュー数: 20件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

An excellent company.

I have been purchasing lambs wool and Shetland wool jumpers from Joseph Turner for many years and have always found them to be of excellent quality and value. In addition their service and customer care is first class and often their sales prices are exceptional. I shall remain a loyal customer.

2024年1月10日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I bought a cashmere jumper but it sadly…

I bought a cashmere jumper but it sadly turned out to be the wrong colour. I returned it promptly with all the correct paperwork some weeks ago BUT am still waiting for a credit to appear on my account. How long do I have to wait?

2024年1月8日
自発的なレビュー
Joseph Turner ロゴ

Joseph Turner からの回答

Thank you for your comments. I have looked into this and your return was received on 15th January, with a refund processed with 48 hours of receipt on the 17th. I'm sure you will agree this is a very speedy refund. This was refunded via your original payment method. I would encourage you to review your bank statement. It would also be appreciated if your review was re-considered given the speed of our efficiency. Should you require any further clarification or information on your refund please call our Customer Service team on 01845 575100 and we will be happy to assist.

5つ星のうち1の評価

Poor Quality Control

Having bought from them before, I ordered 2 shirts with 16" collars for Christmas, only to discover they were too loose. Upon accurately measuring the collars, one was 16.75" and the other 17". Shocking quality control, which now means I have to return them and 'roll the dice' when it comes to what size to ask for (as 16" clearly isn't). I shall update with the end result and see if they ever get any repeat business!
UPDATE: Thanks to Steve for sorting the problem out in the end.

2023年12月25日
自発的なレビュー
Joseph Turner ロゴ

Joseph Turner からの回答

We are sorry to hear you have had an issue with the sizing of your shirts. We are more than happy to rectify any issues, please can you email sales@josephturner.co.uk or call us on 01845 575 100 to allow us to assist you with getting a shirt that is sized to your needs. Thank you.

5つ星のうち5の評価

Excellent service

Excellent service. Had to return 2 items - 1 for refund and 1 for exchange. JT dealt with this very quickly receiving the exchange within a week and the money refunded for the return. Quality of items excellent but not sure that I would pay the full asking price

2023年12月12日
自発的なレビュー
5つ星のうち4の評価

Great Customer Service.

I have purchased a number of items from JT . Unfortunately I had to return the item purchased but as ever Customer Services were excellent and dealt with the issue proactively and I was completely satisfied with the experience.

2023年12月20日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報