Juuvie レビュー 

14
•
TrustScore 5段階評価の2

2.0

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

企業情報

当該企業による記述

At JUUVIE, we believe that every piece of jewelry should tell a unique story. We are an online destination for personalized and customized jewelry, where individuality meets craftsmanship. Our mission is to provide a platform where you can explore a wide range of exquisite jewelry pieces and design something that truly reflects your personal style. We understand that jewelry is not just an accessory; it is a form of self-expression.


連絡先

2.0

期待以下

TrustScore 5段階評価の2

14件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

この企業を閲覧した人は、以下の企業も閲覧しています。

2.0

すべてのレビュー

(14)

過去12か月のレビュー数: 3件

レビューを書く

レビューの確認を行います

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Horrible

Horrible. Ordered a personalized plush pet keychain. Looks nothing like my pet. Looks like a cheap piece of tacky souvenir garbage.

2026年7月21日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I wish I saw the reviews before purchasing

I wish I had of found these reviews before ordering I was after a very specific horse oriented necklace for my 5yr old boys birthday. I spent over $60 for it to show up as a piece of metal with a sticker glued to it… I was expecting and engraving I wasn’t expecting perfection but judging by the photos I assumed it would be a generic design they had and then would have a customised engraving of my child’s name. I would have had better luck on SHIEN or Temu devastated that I wasted money on something that was supposed to be so special. You know it’s bad quality when the 5yr olds reaction is “ughhh mum it’s supposed to be a horse shoe what happened?”

2025年12月31日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Don’t receive items

I ordered a necklace for my granddaughter’s birthday which was Aug 19th I paid extra for extradited 2-5 business day shipping. I still haven’t received the necklace nor can I get them to reply to my emails! Don’t order from them!!

2025年8月8日
自発的なレビュー
Juuvie ロゴ

Juuvie からの回答

Dear Customer,
We sincerely apologize for the inconvenience this has caused. We take customer service very seriously. Due to the recent surge in new product launches, production may be slightly slower, impacting shipping speeds. If you have any product issues, please contact our customer service email address, and we will follow up with you. Customer Service Email: juuvieofficial@gmail.com
We are committed to improvement and ensuring your satisfaction. Thank you for bringing this issue to our attention.

5つ星のうち1の評価

If I could give these guys a 0 I would

If I could give these guys a 0, I would. Don’t bother with this place. The quality of the personalised finger print men’s leather strap bracelet is of a 5 year putting it together. The print is not as shown in the picture. They sent me a replacement which is exactly the same, poor quality. Plus it took 2 months for the delivery each time. So this has been going on for over 4 months now. Customer service are bob! Might as well talk to a brick wall. Find a better place to spend your money.

2024年11月21日
自発的なレビュー
Juuvie ロゴ

Juuvie からの回答

Dear Customer,
We sincerely apologize for any inconvenience this may cause. Customer service is very important to us and we listen to your feedback about our bracelets. If there is any problem with the product, you can send the product pictures to our customer service email address and we will handle it further. Customer Service Email Address: juuvieofficial@gmail.com
We are committed to improving and ensuring your satisfaction. Thank you for bringing this to our attention.

5つ星のうち1の評価

Do not order from this company!

Ordered a necklace as a gift, the necklace didn't look anything like the pictures on the website, upon emailing the company they tried to avoid giving me a refund even after sending photos of the item. I lodged a dispute with PayPal and this company lied and said they couldn't see the photos I had sent and tried to get me to contact them again, outside of paypal. PayPal escalated the dispute and ordered a full refund

2024年12月12日
自発的なレビュー
Juuvie ロゴ

Juuvie からの回答

Dear Customer,
We sincerely apologize for any inconvenience this may cause. Customer service is very important to us and we have listened to your feedback about our necklace . If there is any issue with the product, you can send a picture of the product to our customer service email address and we will take it further. Customer Service Email Address: juuvieofficial@gmail.com
We are committed to improving and ensuring your satisfaction. Thank you for bringing this to our attention.

5つ星のうち1の評価

From the Uk awful experience

From the Uk, Ordered a customised bracelet on the 16th November for a Christmas present and on the 5th December I get an email saying it’s out for delivery to a completly different address to what I filled in somewhere in the United States, wish I’d read the reviews first as this item wasn’t that cheap and does not seem like I’ll get my money back, awful company and service DO NOT ORDER!

2024年12月5日
自発的なレビュー
Juuvie ロゴ

Juuvie からの回答

Dear customer,
We sincerely apologize for the inconvenience caused to you. Customer service is very important to us. Regarding the order address, our products are shipped according to the order address. If your address is different from our mailing address, you can contact our customer service email address: juuvieofficial@gmail.com. We sincerely apologize for the inconvenience caused to you.
We are committed to improving and ensuring your satisfaction. Thank you for bringing this to our attention.

5つ星のうち2の評価

I paid for next day delivery and got it…

I paid for next day delivery and got it like 3 weeks later

2024年10月15日
自発的なレビュー
Juuvie ロゴ

Juuvie からの回答

We are so sorry Dear, that the poor express service didn't satisfy you. Our customer service has been following up the logistics information for you. You can contact our customer service next time and choose a better local express service for you. I wish you a happy life.

5つ星のうち1の評価

Terrible customer service, charged twice for order

Order was duplicated and I was charged for twice what I wanted, so I attempted to cancel the entire order for a refund. Was told after two weeks that I could not get my refund as there was an issue with (their) PayPal and I needed to open a dispute with PayPal. Did this (which is difficult when you've checked out as a guest) and three days later I received half the order I had been charged for. Then PayPal claimed that the order had been fulfilled so they had closed the dispute. So I have paid twice to receive my order three weeks late. Terrible customer service, will not use again.

2024年9月25日
自発的なレビュー
Juuvie ロゴ

Juuvie からの回答

Dear customer,
We sincerely apologize for any inconvenience caused. Customer service is very important to us. Regarding the issue of duplicate orders, if you contact our after-sales customer service before production, we will cancel it for you. If you contact us after shipment, it may not be possible to cancel. We apologize for the inconvenience. Customer service email address: juuvieofficial@gmail.com
We are committed to improvement and ensuring your satisfaction. Thank you for bringing this to our attention.

5つ星のうち2の評価

I ordered 4 brown leather bracelets

I ordered 4 brown leather bracelets. They were suppose to have white/silver writing/etching in a black metal background for the metal part that included the thumbprint and personalization. However, it was white on silver. Can vaguely see the thumbprint of personalization. Company didn’t care that there product was not as advertised. Don’t waste your money! Try Etsy, I’m hoping I get a better product from them.

2024年10月21日
自発的なレビュー
Juuvie ロゴ

Juuvie からの回答

Dear Customer,
We sincerely apologize for any inconvenience this may cause. Customer service is very important to us and we have listened to your feedback about our bracelets. If there is any issue with the product, you can send a picture of the product to our customer service email address and we will take it further. Customer Service Email Address: juuvieofficial@gmail.com
We are committed to improving and ensuring your satisfaction. Thank you for bringing this to our attention.

5つ星のうち1の評価

Looked cute for a week…

Took forever to get here and after just a week of wearing it went from gold to a dirty silver. Basically just costume jewellery.

2024年9月26日
自発的なレビュー
Juuvie ロゴ

Juuvie からの回答

Dear Customer,
We sincerely apologize for any inconvenience this may cause. Customer service is extremely important to us and we have listened to your feedback on our necklaces. It may be that the necklace has been exposed to water and not properly maintained, which has caused oxidation. In order to better assist you, you can send product pictures to our customer service email address and we will further handle it. Customer service email address:juuvieofficial@gmail.com
We are committed to improvement and ensuring your satisfaction. Thank you for bringing this to our attention.

5つ星のうち5の評価

I bought a family necklace for my…

I bought a family necklace for my husband with engraved beads. We all like it very much. The metal is of good quality and the beads look great.

2024年9月26日
自発的なレビュー
Juuvie ロゴ

Juuvie からの回答

We are truly grateful for your trust in JUUVIE. Your satisfaction with our products is what drives us to continue creating high-quality, meaningful pieces. Customers like you inspire us every day!

5つ星のうち1の評価

Do not buy anithing that comes from…

Do not buy anithing that comes from this address on there webpage
Room 605, No. 10, Jinzhou North Road, Cangshan District, Fuzhou City, Fujian Province,China
they send me an item that was not the one I ordered. I ordered a customize item they offer. First they added days to the timeline of delivery, second they send me an item that I did not asked or purchased, they answered that was the closest that they could got....it is a CUSTOMIZED ITEM, not whatever they had at hand....
customer service the worst, delivery was rude.
After I follow other names with the same address and making my complain they wanted to give back 20% of what I spent...I make a complain in more other pages relates to the same address until one of the "associates" agreed to make a refund. I am still waiting after a month of asking what it was right if the refund passed. the item that they send me is useless because it is a customized item....do not buy from Juuvie or lovely or the same as per this address
Room 605, No. 10, Jinzhou North Road, Cangshan District, Fuzhou City, Fujian Province,China

I can add that what you are saying that you have a preview is false, I doublechecked what I asked and you send me , and I quote "Hello, the factory cannot produce you ordered , so we sent you a similar product. Please understand". I insist, you should not be in a business that sells customized products if you are going to send whatever you decide to be similar.....

2024年8月28日
自発的なレビュー
Juuvie ロゴ

Juuvie からの回答

Dear Customer,

Thank you very much for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize that your shopping experience did not meet your expectations, especially regarding the customized content. We understand the frustration this has caused you, and we are truly sorry.

We do offer a product preview service to help ensure that you have a clear understanding of your custom product. We are very sorry that we were unable to meet your expectations.

Regarding your refund, we are actively processing it, but please understand that it does take some time. We recommend contacting your bank for timely confirmation of the refund status.

If you have any further questions or need additional assistance, please feel free to reach out to our customer service team. We genuinely hope to have the opportunity to improve your shopping experience.

Thank you once again for your understanding and support.

Best regards,

JUUVIE

5つ星のうち4の評価

Chain made neck black after wearing

The locket it itself is lovely, but the chain made the persons neck black after wearing for a couple days and they made sure it didn’t get wet or anything. But everything else is great, the pictures are lovely and good quality

2024年9月3日
自発的なレビュー
Juuvie ロゴ

Juuvie からの回答

Thank you for taking your time for positive feedback! We are happy to hear that you had a pleasant experience with us. Your suggestion is our motivation to continuously improve and provide better services. Thank you for liking our product and we look forward to serving you again soon!

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報