KelloKlassikot.fi レビュヌ 

41
•
TrustScore 5段階評䟡の3.5

3.6

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち4の評䟡

Tuote oli kuten kuvattu. Toimitusaika oli n. 2 vkoa, joka on tuplasti pidempi mitÀ ostotapahtumassa kommunikoidaan. Kokonaisuutena kuitenkin hyvÀ kokemus, tuote oli mitÀ piti ja hinta oli suhteellisen... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち4の評䟡

Nopea toimitus. Yrityksen sivujen perusteella voi olettaa ettÀ kaikki kellot myydÀÀn huollettuna, nÀin ei kuitenkaan ole. Ostamani kellon takuukorttiin ei ole merkitty kellon sarjanumeroa, tÀmÀ tÀrkeÀ... もっず芋る

5぀星のうち2の評䟡

Toimitusajat olivat vitsi, tilaus aikaa pidennettiin kokoajan ja tuessa vastattiin, ettÀ toimitusta nopeutetaan ja kerrottiin, ettÀ tilaukseni on prioriteettina. NÀin ei kuitenkaan ollut ja n. 2 viiko... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち4の評䟡

Tilasin 2 viikkoa sitten Longinesin Conquest automaattikellon. SitÀ ei ollut heti myyjÀn varastossa, vaan ilmoittivat sÀhköpostitse ettÀ menee n. 4-7 pÀivÀÀ. Meni hieman enemmÀn, mutta tiedotus pelas... もっず芋る

䌁業情報

  1. 時蚈店
  2. ・
  3. 腕時蚈補造業者

圓該䌁業による蚘述

MeiltÀ löydÀt laajan valikoiman suosittuja pre-owned-kelloja maailman tunnetuimmilta merkeiltÀ, kuten Rolex, Omega, Breitling, TAG Heuer, Cartier ja monilta muilta. Kaikki kellot myydÀÀn takuulla, ja tarjoamme 14 pÀivÀn palautusoikeuden. KelloseppÀmme tarkastavat ja testaavat huolellisesti jokaisen kellon ennen toimitusta varmistaakseen, ettÀ se saapuu asiakkaalle parhaassa mahdollisessa kunnossa. Kaikki kellot ovat tietenkin paineistustestattuja ja aitoustarkastettuja.


連絡先

3.6

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3.5

41件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

ネガティブなレビュヌの 66に回答しおいたす

通垞48時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

3.6

すべおのレビュヌ

(41)

過去12か月のレビュヌ数: 9ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち4の評䟡

Aito kello

Aito kello, toimitus kesti
 tismalleen sen verran kun oli varoitettu 😊

2025幎6月24日
KelloKlassikot.fi ロゎ

KelloKlassikot.fi からの回答

Hello Kristel! Thanks for your very positive review. Have a great day! Maria Support Agent

5぀星のうち1の評䟡

Ei voi maksaa pankkitunnuksilla!

Ei voi maksaa pankkitunnuksilla!

2025幎6月23日
自発的なレビュヌ
KelloKlassikot.fi ロゎ

KelloKlassikot.fi からの回答

Hello Sebastian! Thank you for your review! I can not find your order number in your review. Please get back to us on suppport@kelloklassikot.fi and we can help you forward. Have a great day! Maria Support Agent

5぀星のうち1の評䟡

Toimitusaika oli ja meni

Toimitusaika oli ja meni, kukaan ei laittanut viestiÀ koska kellon ehkÀ saisi:

EnsimmÀisellÀ kerralla vastasivat minun epÀilykseeni ettei kelloa ole olemassa, ettÀ kyllÀ on - ei vaan lÀhtenyt.

No seuraavalla kerralla taas pahoiteltiin ettÀ kello ei lÀhde, varastomies vaan on mitÀ on.

Sitten minulle luvattiin ettÀ laitetaan seuraavalla viikolla viestiÀ ja kun asiaa kyselin, niin "kyllÀhÀn me oltas laitettu, mutta ei se vaan tullut."

TÀssÀ vaiheessa peruin tilauksen ja kello lÀhti VÄLITTÖMÄSTI postiin, paitsi ettei se ollut minun tilaus:

MinÀ tilasin 2022 mallin ja tÀmÀ on 2025: Ei koskaan enÀÀ, ei edes kerran, ei edes kÀnnissÀ tai kaverin kanssa.

2025幎5月2日
自発的なレビュヌ
KelloKlassikot.fi ロゎ

KelloKlassikot.fi からの回答

Hello dear customer! I am truly sorry if you feel you are not happy with your purchase with us. Our intention is always ta have happy customers. I can not see your order number in your review. If you still need help in the matter please get back to our customer support with a order number and we'll look into the matter. Have a great day! Hanna Support Agent

5぀星のうち5の評䟡

Kello jonka sain postista on kyllÀ hyvÀ 

Kello jonka sain postista on kyllÀ hyvÀ ja toimitus oli nopea, mutta ehkÀ pienellÀ kirjoitettu teksti jÀi minulta lukematta .Tilasin Maestro kellon, toimitettiin Ceneve.
En tiedÀ mikÀ on kellojen ero

2025幎6月5日
KelloKlassikot.fi ロゎ

KelloKlassikot.fi からの回答

Hello Osmo! Thanks for your review! Please get back to us through e-mail with a order number and pictures of the watch you received. Thereafter we can absolutely help you forward. We will help you to find out if you have received the wrong model or not. Have a great day! Maria Support Agent

5぀星のうち5の評䟡

Loistava

Nopea toimitus ja tuote oli erinomaisessa kunnossa

2025幎6月2日
KelloKlassikot.fi ロゎ

KelloKlassikot.fi からの回答

Hello Markus! We appreciate your kinds words! Please let us know if we can assist you with something else. Have a great day! Maria Support Agent

5぀星のうち3の評䟡

Verkkosivut

Verkkosivuilla ei ajantasaista tietoa - tuote voi olla jo myyty ja silti pÀÀset ostotapahtuman tekemÀÀn

2025幎5月7日
KelloKlassikot.fi ロゎ

KelloKlassikot.fi からの回答

Hello Anu! Thanks for your review! We are sorry that the model was sold out. This was due to a technical problem on our website. I can now see in your order that you have changed to another model, and had it shipped out. We also gave you 1 year Extra Protection as a compensation. I truly hope you enjoy your new model. Have a great day! Maria Support Agent

5぀星のうち4の評䟡

Nopea toimtus

Kello tuli kyllÀ nopeasti ja vastasi tÀysin mitÀ oli luvattu

2025幎4月14日
KelloKlassikot.fi ロゎ

KelloKlassikot.fi からの回答

Hello Sami! Thanks for the four stars given. Have a great day! Maria Support Agent

5぀星のうち5の評䟡

HyvÀ valikoima ja hinnat sopivat.

HyvÀ valikoima ja hinnat sopivat. Tilaus meni maaliin juuri niinkuin pitÀÀkin ja tilattu kello oli kuvausta vastaava!

2025幎4月11日
KelloKlassikot.fi ロゎ

KelloKlassikot.fi からの回答

Hello Markus! Thanks for your given review! Your positive words make us so happy. Have a great day! Maria Support Agent

5぀星のうち1の評䟡

Laatikon kunto huono, olisi voinut mainita.

Mainittu ettÀ kellon mukana tulee laatikko, mutta ei oltu mainittu ettÀ laatikko on tosi huonokuntoinen (eli laatikkoa kÀytÀnnössÀ ei ole, koska niin rumassa kunnossa).

Asiakaspalveluun olin ohjeiden mukaan yhteydessÀ, mutta heitÀ ei kiinnostanut tehdÀ asialle mitÀÀn, koska laatikko voi olla kuinka huonokuntoinen tahansa, eli voi huijata myyntikuvilla, jotka eivÀt vasta todellisuutta..

Olkaa varovaisia, ette vÀlttÀmÀttÀ saa sitÀ mitÀ tilaatte.

2025幎4月1日
KelloKlassikot.fi ロゎ

KelloKlassikot.fi からの回答

Hello Eero, thanks for your review! I am sorry about this. I can now see that you have sent us photos in the matter. Thank you for that. We answered you e-mail and questioned why you didn't send us photos of the box directly when you picked up your package. It is always best to contact us directly in claim cases. Please respond to us through e-mail and we can look into the possibility of compensation. Of course we always want to help our customers. Have a great day! Maria Support Agent

5぀星のうち5の評䟡

Iso valikoima

Iso valikoima, nopea toimitus. HyvÀÀ palvelua

2025幎2月3日
KelloKlassikot.fi ロゎ

KelloKlassikot.fi からの回答

Good day Sergei! Thanks for the five stars given! Have a great weekend! Maria Support Agent

5぀星のうち5の評䟡

Chopard Imperiale

Hieno kello. Nopea toimitus. Joustavat maksuehdot.

2024幎12月20日
KelloKlassikot.fi ロゎ

KelloKlassikot.fi からの回答

Good day Arto! Thanks for your very positive review! We wish that you are enjoying the model you have at home. Have a great day! Maria Support Agent

5぀星のうち5の評䟡

Paperiton Speedmaster racing 3800€ 

Paperiton Speedmaster racing 3800€ herÀtti vahvasti epÀilyt, mutta 14pv avoin kauppa rohkaisi hankintaan! Kun kello tuli perille se oli hyvin lÀhellÀ virheetöntÀ kuntoa, kun kuntoluokitus oli ollut vain hyvÀ. Vein sen Heti Omegan valtuuttamaan kelloliikkeeseen tarkastettavaksi (Longitudi) kunto ulkoa, sisÀltÀ ja kÀyntiarvot olivat priimaa ja reffinumerolla tuli oikean kellon tiedot Omegalta! Olen erittÀin tyytyvÀinen ja positiivisesti yllÀttynyt!!

2025幎2月1日
KelloKlassikot.fi ロゎ

KelloKlassikot.fi からの回答

Hello Jarppi! Thanks for giving us five stars! We are happy that we were able to suprise you with a good purchase experience! Have a great day! Maria Support Agent

5぀星のうち2の評䟡

Watch was in much worse condition

The watch I ordered was in much worse condition what they marketed. Also it didn’t have other details correct as written in the ad. We had negotiations on decreasing the price but they did lower their price with less than 5% which was clearly not enough.

2 stars are given because the return of the watch was easy and the refund quick.

2025幎1月1日
KelloKlassikot.fi ロゎ

KelloKlassikot.fi からの回答

Hello Michael! Thanks for your review! I can see that your return has been handled and issued with us which is good. I am sorry about your disappointment though and wish that you felt happier about your purchase with us. I can see that we have tried to make you satisfied as we have offered you both compensation and two year's of extra insurance concerning your watch but you have not accepted the offer. I hope that you will find another model of your interest in the future. Have a great day! Maria Support Agent

5぀星のうち4の評䟡

Tilasin 2 viikkoa sitten Longinesin


Tilasin 2 viikkoa sitten Longinesin Conquest automaattikellon. SitÀ ei ollut heti myyjÀn varastossa, vaan ilmoittivat sÀhköpostitse ettÀ menee n. 4-7 pÀivÀÀ. Meni hieman enemmÀn, mutta tiedotus pelasi koko ajan, eli sÀhköpostissa oli informaatiota missÀ mennÀÀn. Seurantatunnus oli unohtunut sÀhköpostista, vaikka siitÀ mainittiin. Kello saapui tÀnÀÀn, ja on tÀysin kuvauksen mukainen, eli juuri sitÀ pitÀÀkin.

2024幎10月7日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Ala-arvoista palvelua

Ostin kellon verkkokaupasta, ja sain vÀlittömÀsti automaattivastauksen tilauksen vastaanottamisesta. Seuraavana pÀivÀnÀ sain vahvistuksen tilaukseen, ja sitÀ seuraavan pÀivÀnÀ vielÀ viestin ettÀ kello on saatavilla ja se lÀhetetÀÀn 4-7 työpÀivÀÀ sisÀllÀ. Sitten, 12 pÀivÀÀ tilauksen jÀlkeen, saan viestin ettei kelloa enÀÀ olekaan - haluaisinko toisen kellon. Kyseinen kello löytyy edelleen verkkokaupasta. VÀhintÀÀnkin erikoista liiketoimintaa. Ei minkÀÀn pystyssÀ pysyvÀn yrityksen asiakaspalvelu voi olla tÀllÀ tasolla.

2024幎4月16日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Todella outoa toimintaa

Todella outoa toimintaa jo toinen tilaus peruttu. Ostettua kelloa ei olekkaan myydÀ, vaikka sivuilla voi tehdÀ tilauksen aluksi oli et 24h toimitus..peruttu, toinen tilaus 5-7pÀivÀÀ ja taas perutaan tilaus ja joka kerta ehdotetaan perumisilmoituksessa satoja euroja kalliimpaan samanlaiseen jota sattuu olemaan varastossa. Ei nuin miksi ylipÀÀnsÀ voi tilata jos kyseistÀ kelloa ei ole ja tÀnÀÀÀ oikein kysyin ennen tilausta kun sivuilla nÀkyy et on, vastasivat kyllÀ on mutta sama virsi kun tilaus tehty eipÀ olekkaan ja AINA eri ihmisen kanssa selittelyt maililla. Ostetaan muualta

2023幎7月11日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

systems from the early 2000s

their systems are not automated. I bought a watch and was told 24hours later that sorry the watch was already sold by an automated message. id give them 0stars if i could. absolute disgrace for a company of that size not to have automated stock systems.

2023幎6月20日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち4の評䟡

Loppujen lopuksi hyvÀ kokemus

Kellon ostaminen sujui erinomaisesti maksusta toimitukseen, tilaus tuli nopeasti luvatussa ajassa ja kello vastasi tÀysin kuvausta, oli jopa vielÀ paremmassa kunnossa kuin odotin. Ainoa miinus tulee siitÀ, ettÀ vaihtokellon tarjoamisen yhteydessÀ oli todella pitkÀ viive vastauksissa ja vastaajana aina eri henkilö, johtuen siitÀ, ettÀ keskustelu piti kÀydÀ verkkosivujen kautta, eikÀ esim. sÀhköpostitse. Mutta suosittelen silti kauppaa.

2022幎2月3日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

KaupankÀynti ja sen ongelmat

Ostin heidÀn verkkokaupastaan syyskuun alussa laadukkaan ja heidÀn mukaan lÀhes virheettömÀn kÀytetyn kellon, jonka he olivat itse tarkastaneet ja huoltaneet.

Pian oston jÀlkeen huomasin kellossa virheen.
Kelloon nimittÀin pÀÀsi vesi sisÀlle, vaikka kello oli vesitiivis 1000m asti. Otin vÀlittömÀsti yhteyttÀ myyjÀÀn kyseisestÀ tuotteen virheestÀ.

LÀhetin kellon takaisin 17.09 ja vaadin kaupan purkua, vedoten kauppa lakiin ja sen 14pv palautus oikeuteen. Nyt loka- marraskuun taitteessa, ei asialle ole vielÀkÀÀn tapahtunut yhtÀÀn mitÀÀn. SÀhköpostitse on kymmeniÀ viestejÀ vaihdettu, milloin englanniksi ja milloin ruotsiksi. Kaikin keinoin koittavat vÀlttÀÀ, etteivÀt joutuisi palauttamaan kauppasummaa.

2020幎11月2日
自発的なレビュヌ

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報