Kenteken Check Online レビュー 

26
•
TrustScore 5段階評価の2

2.0

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Slecht bedrijf. Overschrijf code aangevraagd en netje betaald. Bijna 40 euro. Na een week nog niets. Ook geen mailtje, factuur helemaal niets. Na week mail gestuurd omdat auto afgeleverd moet worden.... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Gewoon slecht! Ik heb onlangs een premium rapport aangevraagd voor 19,95€, en heb een kwalitatief uitermate teleurstellend rapport ontvangen. M'n auto had geen kilometers, geen apk, geen historie en... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち4の評価

Toch 4 sterren voor dit bedrijf. Ik was boos en had een slechte review geschreven omdat er meer werd afgeschreven van mijn rekening dan ik gedacht had maar na een mail te hebben gestuurd is dit keurig... もっと見る

5つ星のうち4の評価

Gegevens over mijn auto stonden eerst verkeerd en ontbraken sommige gegevens. Logisch, aangezien mijn auto ingevoerd is en pas een paar dagen bij de RDW geregistreerd staat. Na twee mailtjes zijn a... もっと見る

企業情報

  1. 乗り物・運輸

当該企業による記述

Via Kentekencheckonline.nl ontvangt u betrouwbare RDW voertuigdata via het kenteken. De kenteken check is gratis en maakt gebruik van de RDW database en diverse particuliere databases. Voertuig historie opvragen, Schadeverleden controleren, technische details opvragen en tellerstanden controleren via de NAP check kan via de online check


連絡先

2.0

期待以下

TrustScore 5段階評価の2

26件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.0

すべてのレビュー

(26)

過去12か月のレビュー数: 4件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Slecht bedrijf

Slecht bedrijf. Overschrijf code aangevraagd en netje betaald. Bijna 40 euro. Na een week nog niets. Ook geen mailtje, factuur helemaal niets. Na week mail gestuurd omdat auto afgeleverd moet worden. Ik geef aan dat wr haast er bij is maar geen enkele reactie. Geen zaken mee doen, weggegooid geld.

2026年9月28日
自発的なレビュー
5つ星のうち4の評価

Heel netjes opgelost!

Toch 4 sterren voor dit bedrijf. Ik was boos en had een slechte review geschreven omdat er meer werd afgeschreven van mijn rekening dan ik gedacht had maar na een mail te hebben gestuurd is dit keurig opgelost en heb ik de review aangepast.

2026年3月3日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

wat een neppe organisatie

wat een neppe organisatie, ik betaal voor info, en krijg neppe informatie bij de rdw heeft me auto 2 eigenaren en bij kentekencheck 8 eigenaren oplichters ik wil me geld terug waar ik voor betaal
kmstand is 200000 en op kentekencheck 154000

2026年2月9日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Wilde graag chassisnummer opvragen van…

Wilde graag chassisnummer opvragen van een auto dat kon volgens dit bedrijf wel moest je daar voor betalen , dit gedaan dan krijg je niet het volledige chassisnummer maar een deel 4 cijfer voor de meldcode laten ze weg , dit moeten ze voordat je gaat betalen melden

2025年11月18日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Oplichting

Inderdaad één waardeloos bedrijf. Níet mee in zee gaan. Beloven een rapport voor 3,59 en een enkele klik later blijk je 18,97 te hebben betaald… voor een rapport waar je niets aan hebt. Pure, pure oplichterij! Helaas.
Renée

2025年9月27日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Geen kentekencodes ontvangen

Ik heb voor 20 Euro 5 kentekenchecks gekocht. Echter ontving ik slechts 1 code op het moment van aankoop. Ik kreeg ook geen email met de andere codes. Deze kreeg ik wel pas anderhalve dag later. Toen had ik al een auto uitgezocht en had ik niks meer aan deze codes. Ik heb de codes dus ook niet gebruikt en vraag daarom om een sestitutie van het aankoopbedrag. Ik ben nu 7 emails verder en moet steeds 3 dagen op een antwoord wachten. Ik moet nu aantonen dat ik een rapport heb ontvangen zonder codes. Het probleem is echter dat ik nooit een rapport heb ontvangen. Ik heb het idee dat mijn emails niet goed gelezen worden en niet serieus worden behandeld. Die 20 euro ben ik mooi kwijt.

2025年3月8日
自発的なレビュー
5つ星のうち4の評価

Goede communicatie en correctie

Gegevens over mijn auto stonden eerst verkeerd en ontbraken sommige gegevens.
Logisch, aangezien mijn auto ingevoerd is en pas een paar dagen bij de RDW geregistreerd staat.
Na twee mailtjes zijn alle gegevens netjes aangevuld en gewijzigd door kentekencheck.

2025年3月10日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Waardeloos bedrijf

Waardeloos bedrijf. Ze sturen een kortingscode, vervolgens klik je op de link en kan je de volle prijs betalen wat je in de snelheid van klikken te laat zichtbaar is. Kentekencheck heeft aangegeven het verschil terug te betalen maar we zijn een maand verder en nog steeds niets terugbetaald.

2024年9月7日
自発的なレビュー
5つ星のうち4の評価

Werkt goed

Werkt goed. Zou graag wel een zeer negatieve ervaring willen schrijven over de autokenteken N756xz helaas kan dit niet op de platform.

2024年2月4日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Not worth your money

Not worth your money, better just use AutoWeek. Their report is not of any worth, you can find even MORE information on RDW.

The only reason I was trying to purchase is to know previous maintenance history and owners, and this information is not even complete.

2024年1月22日
自発的なレビュー
5つ星のうち3の評価

Betaald voor een rapport met VIN code

De VIN code was niet beschikbaar. Daardoor is de aankoop geretourneerd. Netjes afgehandeld.

2023年3月2日
自発的なレビュー
Kenteken Check Online ロゴ

Kenteken Check Online からの回答

Hello, sorry we couldn't help you here. Sometimes the data is simply not available to us and in that case, we offer a full refund. Please email me on nzqi.nl@gmail.com with your licence plate number or VIN and I'll process the refund. Thanks

5つ星のうち1の評価

de informatie die je tegen betaling…

de informatie die je tegen betaling krijgt is niet juist, een auto word vermeld met €3000,00 schade terwijl deze totaloss is geweest!

2021年6月7日
自発的なレビュー
Kenteken Check Online ロゴ

Kenteken Check Online からの回答

Sorry but sometimes the condition of the vehicle and the timing of the data aren't the same so the damage occurs after the data is updated.

5つ星のうち1の評価

OPLICHTERS....slim gedaan....ze teasen…

OPLICHTERS....slim gedaan....ze teasen en je koopt en betaalt...en dan niets.

Overweeg aangifte te doen als ik andere reviews lees.

Niet doen!!

2020年10月18日
自発的なレビュー
Kenteken Check Online ロゴ

Kenteken Check Online からの回答

I really don't know why you think our site is a scam. We provide legitimate reports for people. If you didn't receive your report then please contact us directly and we will either provide the report to you or provide a refund. Please ensure not to confuse our legitimate website with other not so legitimate ones as people have made this mistake in the past and it hurts our reputation unfairly.
Thanks, Admin -

5つ星のうち2の評価

Opgelicht

Ik heb net vannacht 12 op 13 oktober 2020, 19.95 voor een leeg rapport wat Premium moest zijn betaald. Rapport zou direct na betaling per mail komen ipv kreeg ik een leeg rapport over een auto van 49 jaar oud zonder verdere info. Ik heb daar screenshots van
Tja ik was naïef helaas

2020年10月12日
自発的なレビュー
Kenteken Check Online ロゴ

Kenteken Check Online からの回答

Hi, we are sorry you got a blank report. Sometimes a data error can occur. Please email the licence plate number you used to info@kentekencheckonline.nl and we will organise a refund. Thanks, Admin Team

5つ星のうち1の評価

Gewoon slecht

Gewoon slecht!
Ik heb onlangs een premium rapport aangevraagd voor 19,95€, en heb een kwalitatief uitermate teleurstellend rapport ontvangen. M'n auto had geen kilometers, geen apk, geen historie en m'n auto uit 2011 was bijna 50 jaar oud. Nu heb ik een beetje onderzoek gedaan naar deze firma en blijkt dat het gestationeerd te zijn in nieuw Zeeland en de financiële holding zit in Malta. Dat stinkt naar de misdaad en naar m'n centen kan ik fluiten.

2020年10月2日
自発的なレビュー
Kenteken Check Online ロゴ

Kenteken Check Online からの回答

Hi, we are sorry you didn't get the information you requested. Please email the licence plate number you used to info@kentekencheckonline.nl and we will organise a refund. Our parent company is PROUDLY New Zealand based but we don't have anything based in Malta so your research is wrong. We are a legitimate business selling legitimate reports. There is no crime here. Thanks, Admin Team

5つ星のうち1の評価

Oplichters

Oplichters, je krijgt geen rapport en betaald er wel voor

2020年9月29日
自発的なレビュー
Kenteken Check Online ロゴ

Kenteken Check Online からの回答

Hi, we are sorry you got a blank report. Sometimes a data error can occur. Please email the licence plate number you used to info@kentekencheckonline.nl and we will organise a refund. Thanks, Admin Team

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報