Kitkul レビュー 

28
•
TrustScore 5段階評価の4

4.0

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

I have been ordering kits for a long time from futgy.com which i recomends! but when i saw this offer to their new website i ofcourse tok the chance, i was ordering a kit to a friend, a present. but... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Excellent customer service! Questions were answered quickly, with little to no waiting time. The staff were very friendly, helpful, and professional. Overall, a great experience!! Would definitely bu... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

10/10 football shirt. Great quality material—light, breathable, and comfortable. The fit is perfect and the design looks clean and modern. What really stands out is the printing: the name, number, a... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Great quality and customer service. The shirts arrived within the given shipping time. Very minor problem was that you didn’t know where in the world your order was. You only got information that it h... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. サッカー用品店

当該企業による記述

Kitkul is your go-to online store for retro and current football shirts, with a selection of over 2,000 unique kits from all around the world. We’re dedicated to great customer service and offer free shipping worldwide on every order. Whether you’re searching for a vintage classic or the latest release, you’ll find it at Kitkul. Join thousands of happy customers and shop with confidence!


連絡先

4.0

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

28件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常24時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.0

すべてのレビュー

(28)

過去12か月のレビュー数: 26件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Excellent customer service

Excellent customer service! Questions were answered quickly, with little to no waiting time. The staff were very friendly, helpful, and professional. Overall, a great experience!!
Would definitely buy there again.

2026年9月22日
自発的なレビュー
Kitkul ロゴ

Kitkul からの回答

Thank you so much for your kind words. Truly very important to us and our job!

Hope see you soon ordering again!

Kind Regards,

KITKUL.

5つ星のうち1の評価

Never arrived

I have been ordering kits for a long time from futgy.com which i recomends! but when i saw this offer to their new website i ofcourse tok the chance, i was ordering a kit to a friend, a present. but the kit ended up never arriving, i was kind of shocked cause i enjoy futgy.com
i dont know what went wrong but the kit never arrived and money is gone ufortunatly.
i will still order from futgy though, but again a little shock after this situation.

2026年7月25日
自発的なレビュー
Kitkul ロゴ

Kitkul からの回答

Hi, Mr. Olsen

We are very sorry to hear about that situation.

Futgy is just a friendship company.

Did you try to contact our team (by email, TikTok or Instagram) and explain that ?

We are here to help.

If you contact us and inform about it, we will of course check and send a new package. Or if you don't want a new package, we will simply refund the amount. We are not monsters, we are here to help if you contact us and explain the situation.

Please, feel free to do so.

Kind Regards,

KITKUL.

5つ星のうち4の評価

Really good

The shirt quality is absolutely great and the communication with the staff worked everytime. They answered to my emails everytime with every problem I had. One issue is that the order took 9 weeks to arrive, because the package was lost in the mail. But I know its not the companys fault and they even sent a new package and it arrived on time. There was some ink in one of the shirts that was clearly visible and I sent a video of it and they gave me a discount for my next purchase. Really good company and great staff and im definetely going to buy again, I already have so many shirts in my shopping cart. Id give the company 5/5, only downside was the package loss and the ink on the shirt, but the loss wasnt the companys fault at all and the ink on the shirt i got compensated. Really good company, thank you Kitkul!

2026年9月11日
自発的なレビュー
Kitkul ロゴ

Kitkul からの回答

Thank you so much for appreciate our work. Means the world to us!

KITKUL.

5つ星のうち3の評価

Wish i could pay with Google or Apple…

Wish i could pay with Google or Apple Pay

2026年8月6日
自発的なレビュー
Kitkul ロゴ

Kitkul からの回答

Hello, Lenn. Before a review of this kind, contact us and ask why there's no Google or Apple Pay.

Would be very appreciated because a 3-star review is very bad for us just because of Google or Apple Pay... A little bit unfair.

Wish you can delete it or change it once contact us and know the motive.

KITKUL.

5つ星のうち5の評価

Great quality

Great quality and the sizing is perfect. I recommand this website.

2026年7月31日
自発的なレビュー
Kitkul ロゴ

Kitkul からの回答

Hello! Thank you so much for your feedback and for share you experience.

Hope see you soon again!

KITKUL.

5つ星のうち2の評価

Very poor quality

I placed an order during the World Cup for the first time, taking advantage of my positive experiences with Futgy.
Customer service was generally responsive and helpful, the only flaw being the lack of WhatsApp contact, which slows down interactions. Preparing the order took a long time, requiring 14 days and several reminders. This is understandable given the ongoing competition, but it could have been communicated in advance.
Once shipped, delivery took about a week and a half.
The quality of the jersey, however, is truly poor. The front and sleeve sponsors are printed directly onto the fabric, and the badge is sewn on, but in a very crude manner.
It's a shame, because I thought I'd found another quality site.

2026年7月27日
自発的なレビュー
Kitkul ロゴ

Kitkul からの回答

Salve, Luca!

We are sorry to hear that your experience did not fully meet your expectations, and we appreciate you taking the time to share your feedback.

We understand that not having WhatsApp support may have been inconvenient. While adding another customer support channel is not as simple as it may seem, it is something we are actively working on for future improvements. In the meantime, we do offer several ways to contact us, including email, Instagram and TikTok, so we are always available to assist our customers.

Regarding the preparation time, our stated processing time is always measured in WORKING days. We kindly invite you to double-check whether the 14 days you mention are indeed 14 WORKING days, as weekends and public holidays are not included in our processing estimates. During the World Cup, we also experienced an exceptionally high order volume, which affected preparation times. We are, however, pleased that once your order was dispatched, it arrived in approximately a week and a half, demonstrating that, without the exceptional demand during the tournament, the overall delivery process would have been considerably faster.

We are genuinely sorry that you were disappointed with the quality of this particular jersey. This is certainly not the experience we want our customers to have. We encourage you to contact us via email, Instagram or TikTok with photos and details of the issue so that we can review your case and provide the appropriate support. We are always happy to help resolve any genuine product concerns.

Thank you again for your feedback. Comments like yours help us continue improving both our service and our customers' experience.

KITKUL.

5つ星のうち5の評価

Great quality and customer service

Great quality and customer service. The shirts arrived within the given shipping time. Very minor problem was that you didn’t know where in the world your order was. You only got information that it had arrived somewhere, but that’s such a minor problem.

2026年7月11日
自発的なレビュー
Kitkul ロゴ

Kitkul からの回答

Hello!

Thank you for your feedback. We will fix that problem, of course. Thank you for let us know with so much respect. Much appreciated.

KITKUL.

5つ星のうち5の評価

Top!

Goede kwaliteit, ik raad dit zeer sterk aan als je goed replica truitjes wilt kopen tegen een lage prijs.

2026年7月24日
自発的なレビュー
Kitkul ロゴ

Kitkul からの回答

Hallo!

Hartelijk dank voor uw feedback! Het is een plezier om klanten zoals u te mogen hebben.

Bedankt!

5つ星のうち3の評価

Long shipping

I have been waiting for 25 days for my order and it still didnt come but I hope it will, because I have ordered from Futgy and it came, but i have still high hopes because I clicked teh link from Futgy and I have hopes that it will come

2026年7月21日
自発的なレビュー
Kitkul ロゴ

Kitkul からの回答

Hi, Mr. Casian-Gabriel. Thank you for order with us and for your feedback, even when you don't taste yet our quality.

Remember count WORKING days. Very important.

Hope the quality makes you change this to 5 stars.

KITKUL.

5つ星のうち4の評価

Pedido retrasado

Pedí unas camisetas hace 11 días y pensé que no me llegarian. Ya que el plazo se estaba retrasando. Les he escrito y me han contestado por email e instagram que hay alta demanda drl mundial y se han retrasado los plazos. Me quedo más tranquila con la respuesta obtenida a la espera de ver mis pedidos. Gracias

2026年7月13日
自発的なレビュー
Kitkul ロゴ

Kitkul からの回答

Hola, Sra. Núria. Muchísimas gracias por su comprensión.

Esperamos que la calidad del producto le haga cambiar a 5 estrellas.

Un saludo,

KITKUL.

5つ星のうち5の評価

The quality was amazing the customer…

The quality was amazing the customer service was extremely helpful although a 10 day delay (not the companies fault) it arrived very smoothly from almost across the world.

2026年7月8日
自発的なレビュー
Kitkul ロゴ

Kitkul からの回答

Thank you so much for your patience and understanding. Truly. We appreciate it so much.

Enjoy the product!

KITKUL.

5つ星のうち5の評価

Ordered 2 shirts

Ordered 2 shirts and it came 3 weeks later. Both were in great quality and only had a slight issue with a shirt with the embroidery. I contacted their support and they helped me very quick. They compensated me with the issue and i would recommend buying from them! Thank you.

2026年7月2日
自発的なレビュー
Kitkul ロゴ

Kitkul からの回答

Hi, Mr. Zhang

Thank you so much for order with us and for your feedback.

KITKUL.

5つ星のうち1の評価

Scammers

They are scammers it says on the tracking app that it’s delivered to the pick up spot but I have not gotten a pick up code, and when I try to call them or send an email it says that they don’t exist. Stay away!!!

2026年7月2日
自発的なレビュー
Kitkul ロゴ

Kitkul からの回答

Hello!

We are not scammers, Sir/Madam.

We don't scam anyone around here.

It's impossible to call us because we have no phone number and you can find us on contact@kitkul.com

You sent this review signing as 'User'. As you can imagine, by 'User' we can't find you in our system and know who you are...

Please, contact us on the email above to be able to help you and find you a solution, Sir/Madam.

Kind Regards,

KITKUL.

5つ星のうち5の評価

Top Quality

The Website was very clean and it was easy to order,when i ordered it took about 2 and a half Weeks and the Wait wqs rewarded,the shirts have an amazing quality.

2026年5月19日
自発的なレビュー
Kitkul ロゴ

Kitkul からの回答

Hello, Davod!

Thank you so much for your trust and kind words!

KITKUL.

5つ星のうち5の評価

Totally worth the wait!

Totally worth the wait!, recommending to size up when ordering long sleeve

2026年6月11日
自発的なレビュー
Kitkul ロゴ

Kitkul からの回答

Hello, Mr. Kurylenko!

Thank you so much for your review and trust. Appreciate it!

Kind Regards,

KITKUL.

5つ星のうち5の評価

Nice kits

Great seller

2026年5月27日
自発的なレビュー
Kitkul ロゴ

Kitkul からの回答

Hello, Abid Miah!

Thank you for your order, time and feedback. Appreciate it.

KITKUL.

5つ星のうち5の評価

Very nice shirts

Very nice. bought 2 shirts and the quality Is super good. took about 2 weeks to ship. normally a size medium and I decided to buy them in medium as well instead of sizing up and they are true to size. 10/10 would deff recommend.

2026年5月18日
自発的なレビュー
Kitkul ロゴ

Kitkul からの回答

Good afternoon, Mr. Holmer! Appreciate so much your 10/10 rate. Means the world to us!

Enjoy!

KITKUL.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報