Niet aan te raden in de zomermaanden
Samen met het gezin hebben we een weekje doorgebracht op het vakantiepark Hof Domburg, te Zeeland (in de zomerperiode).
De camping ligt op een fijne locatie dicht bij het strand en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Helaas wordt dit positieve gevoel volledig overschaduwd door het gebrek aan airconditioning in de chalets. Tijdens warme zomermaanden lopen de temperaturen binnen zo hoog op dat een goede nachtrust vrijwel onmogelijk is. Zowel wij als onze kinderen hebben hierdoor meerdere slechte nachten gehad, wat een grote negatieve invloed had op onze vakantiebeleving.
Gezien de hoge prijzen die Landal voor deze accommodaties rekent, vinden wij het onbegrijpelijk dat er niet wordt geïnvesteerd in airconditioning of een andere effectieve oplossing tegen de hitte. Van een grote en professionele recreatieaanbieder als Landal mag je verwachten dat zij beter inspelen op de steeds warmere zomers. Om die reden zouden wij deze locatie in de zomer niet opnieuw boeken en kunnen wij deze ook niet aanbevelen voor een verblijf tijdens warme periodes.








