Leader Removals レビュヌ 

228
•
TrustScore 5段階評䟡の5

4.9

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

We chose Leaders because they were affordable, to the point and straight-forward, and post-removal it was 100% the right decision. Dimo, Teodor and Nikolai were friendly, respectful, organised, clear... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Friendly, accommodating, & understanding service throughout. Removal team arrived on time. Lovely workers, very efficient, respectful, & knew exactly what they were doing. Excellent with moving my pia... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Booked leader removals after reading positive reviews online and have to say they have absolutely delivered. Letty was great answering all the questions I had and Anthony and his team were brilliant... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Incredibly professional service. Moved us today and yesterday and they couldn’t have been thorough enough. Nothing was too much trouble. They boxed everything up, disassembled beds and reassembled and... もっず芋る

䌁業情報

  1. 匕越業者

圓該䌁業による蚘述

Moving soon? Get a free quote now from Leader Removals and find the best prices for moving, packing, unpacking, storage or disposal services.


連絡先

4.9

優良

TrustScore 5段階評䟡の5

228件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.9

すべおのレビュヌ

(228)

過去12か月のレビュヌ数: 18ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Very professional team

The team were carried out our move were very professional, took good care of our belongings and had no issues moving our belongings down stairs from a second floor flat. Many of our items were still not packed on the day but the team were so helpful in packing as we went along, even with small items which could have easily been lost. They also helped put our items in the right place in our new home. I would highly recommend Leader Removals who also gave us a good price for our move.

2023幎8月25日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

A positive experience throughout

A positive experience throughout, clear communication with different options prior to the move as we were sending some items to storage as well. On the day, the movers made a stressful day manageable and as easy as possible for us. All items were handled carefully and the movers were polite, helpful and professional. Very happy with the service and definitely recommend!

2023幎8月24日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Anthony and Tony were fantastic.

Anthony and Tony were fantastic.

Our move was complicated by my wife being 9 months pregnant and so unable to lift much but Anthony and Tony we’re great.

They were proactive, very careful of our belongings, very quick and looked after all of our furniture very well.

They showed great initiative when a bit of furniture wouldn’t fit upstairs so they quickly dismantled it and put it back together with no hesitation. Nothing was too much trouble for them.

They made the overall moving experience much less stressful and I would very highly recommend them. The price is reasonable and great value for money. I would 100% use them again and would recommend to friends.

2023幎8月21日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Great stress free experience

I used Leaders to move from my top floor maisonette flat to a house. The quote was competitive and the team were brilliant to work with. I chose the packing and removal service. They worked so quickly and there was no damage to anything. The team were polite and friendly and made the move stress free. I will be recommending them to friends

2023幎8月17日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Second time and great service again!

This is the second time I used their services, after being very pleased when they helped with my removal 2 years ago.

Again, they were efficient, careful and very nice. Moving quickly without spending time, putting each box in the right place, based on the labels I've placed. They are clearly very professional and experienced.

They offer a good price for a great service!

2023幎7月2日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Reliable, careful, hard-working and organised

As somebody who hasn't moved house in over twenty years, I was cautious about who to appoint for our long-distance move. Leader were competitively priced against the others, but who can you trust on the big day and will they do a good job? I needn't have worried. Leader were reliable, courteous, hard-working, friendly and well organised. Our 4 bed house was packed up by noon and the vans were on the road to our new home some 165 miles away, arriving around 3:30pm. Everything was unloaded, re-assembled and placed in the correct rooms by 8pm. A fantastic job done with good humour and respect. The company were also very gracious in repairing some slight accidental damage to our old house when moving some heavy furniture, and the new owners are delighted with the repair. I would urge anyone looking for a reasonably priced and professional removal company to look no further than Leader Removals.

2023幎7月27日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Highly recommend - efficient move from Slough to Dorset

We used Leader Removals for our 4 bed house move from Slough to Dorset and we’re in awe at how efficient the whole team were from start to finish. A crew of two came the day before promptly at 08.00 hours as agreed to pack and label everything, leaving essential items close to hand. This task was done by lunchtime (not an easy feat with the amount of stuff we had).

The following day a crew of four and 3 vans again arrived promptly and early to load our worldly belongs for the onward journey to our new home. The house was cleared efficiently and effortlessly by 11.

On arrival at our new home they quickly unloaded ensuring that everything was where we wanted it. Nothing was too much trouble.

Ivan and his team were courteous, polite, helpful and always smiling. We are not planning on moving again but would definitely highly recommend. Thank you.

2023幎8月3日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Destroyed my furniture and refusing to admit fault!!

EDIT: You only have to read the response this company has left me to see what kind of unprofessional organisation you'll be working with if you hire them to move your stuff. If you want animosity and gaslighting to add to the already incredibly stressful process of moving, then you can count on these guys.

I would highly advise against using this company. The movers are very unprofessional and completely destroyed one of my items as well as knocking two others. I personally witnessed them mishandling my items but as a woman it's very scary to confront two men on your own. The movers did admit to destroying the lamp on the day and told me that they had let the head office know, the woman I spoke to at the head office said to email them after. When I emailed them they are refusing to do anything about it, claiming it wasn't their fault and telling us we're lying about who caused the damage! As if I would damage my own expensive furniture? Very very unprofessional company. Please don't put your furniture in their hands because they will NOT respect your belongings and accuse you of lying when you report issues. I have photographic evidence of everything including how they placed items in the truck in a very unprotected manner. I would give 0 stars if I could.

2023幎7月6日
自発的なレビュヌ
Leader Removals ロゎ

Leader Removals からの回答

Dear Jana,

We are disappointed to see such negative feedback after previously praising our teams for their excellent work and having two moves with us.

Only late in the second move did the damage to the lamp occur, which was caused by the wind, so I think saying our team destroyed it is a bit misleading. Regardless of the cause, we said we will deal with it and accept an insurance claim for it. You had no problem discussing that damage with our team on the day and on the phone with the office after the move, so I’m not sure why you were intimidated to say anything about them damaging other items. Your first mention of damages to other furniture was 3 days after the move, in an email where you claimed you think it could have occurred because our team didn’t use enough moving blankets. Once we explained how many blankets are in each van and that it’s not possible to use up all of them, and another 3 days later, you claimed you saw them mishandling the items and that you believe that’s how they caused the damage. Now you are saying you personally witnessed them causing the damages. None of this was mentioned on the day, to the moving team or on the phone with the office after the move.

As for the photographic evidence you now mentioned, of how we placed items, you never mentioned or sent anything like that to us. You sent a single photo of the corner of the van where we had left a few of the remaining unused blankets, claiming we should have used them too. As we explained, there was close to 80 blankets stocked in the van and we used as many as it was possible to. There wasn’t enough furniture to use up all of them.

At no point did we accuse you of lying, but every time we asked questions or tried to explain our side, the story changed.

As we explained before, you disassembled, reassembled, and handled those items yourself, we only carried them to and from the vans, we didn’t stack them or let them touch any other items as the van was fairly empty.

We accept reasonable claims, but as you kept adding things and changing the story days after the move, we cannot accept responsibility for this.

The Leader Removals Team

5぀星のうち5の評䟡

Best Moving Company I’ve Ever Used

Could not recommend this company enough! We had a lot of stuff (lots of ornaments and collector items) and the team took a lot of time and care packing everything for us - we had the full packing and moving service and would never move without that again. We were also moving reptiles and they’re the first company that have managed to move their vivariums completely set up and had them into the new home straight away with nothing out of place. They were also super accommodating with helping us get all the furniture in the right place and could not have been nicer to work with, even with it being almost a 12 hour day of slog. Thank you again to the team, we’ll definitely use you next time we move!

2023幎7月13日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Excellent service and value

The team and the company as a whole are extremely professional. They were friendly and diligent, taking care of each item. Great value and an excellent service all around. Thank you very much.

2023幎7月11日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Great customer service

Great customer service. They were very helpful and worked really hard. Everything was packed away safely and nothing was too much bother for them. I have absolutely no hesitation in recommending them.

2023幎6月1日
自発的なレビュヌ

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報