Idiosynkratiske personer
Det er fint, I varetager minoriteters interesser, men det er synd at jeres idiosynkrasier, som bl.a. palÊstina-Israel konflikten farver jer så meget, at I spÊnder ben for jeres sÞsterorganisationer, blot de er en smule mere moderate end jer, som bl.a. Copenhagen Pride. Dårlig stil!

