Liberteleather レビュー 

217
•
TrustScore 5段階評価の4

4.1

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

The hobo bag is just beautiful , well made and has a zip closure, which is hard to find in a nice slouchy bag..The leather is soft and the quality is hard to beat....

5つ星のうち5の評価

Purchased a pair in black and then a seine pair in brown. Experienced issues with my 2nd order getting lost and wanting them for an upcoming trip. The company found my lost shoes, comps me and they... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Dodgy AF. Wreaked of chemicals & they are not leather despite their guarantee. The 5 star reviews are either fake or people who don’t know the difference between leather & pvc. The straps are loose an... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

8 months later and still my favorite shoe... I ordered a pair of black sandals from Liberte Leather before a trip to San Miguel, Mexico almost a year ago. I knew I'd be walking a lot and I wanted som... もっと見る

企業情報

  1. ファッション アクセサリー店

当該企業による記述

Premium leather goods. A small business specialising in sustainable slow fashion pieces individually handmade to order.


連絡先

4.1

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

217件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 75%に回答しています

通常1カ月以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.1

すべてのレビュー

(217)

過去12か月のレビュー数: 30件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Great customer service

After ordering the wrong size, the company exchanged my shoes with no issue. I love the shoes, they are incredibly comfortable and the leather is very soft.

2024年10月29日
自発的なレビュー
Liberteleather ロゴ

Liberteleather からの回答

Thank you Kat, we truely appreciate your review

5つ星のうち5の評価

100% leather

The sandals were 100% leather, comfortable and well made. I ordered a 2nd pair I was so impressed.

2024年7月16日
自発的なレビュー
Liberteleather ロゴ

Liberteleather からの回答

Thank you Michele, we truely appreciate your review

5つ星のうち5の評価

Very nice handbag

Very nice handbag. It is exactly as pictured and described. The leather is incredibly soft. Very happy with my new hobo

2024年10月29日
自発的なレビュー
Liberteleather ロゴ

Liberteleather からの回答

Thank you Lisa, we truely appreciate your review

5つ星のうち5の評価

Beautiful and confortable

These sandals are beautifully crafted from solid leather and are comfortable right from the outset. The look is great, I love them!

2024年9月1日
自発的なレビュー
Liberteleather ロゴ

Liberteleather からの回答

Thank you Chantal, we truely appreciate your review

5つ星のうち5の評価

Great experience

I was looking for a nice leather bag with large pockets to hold a drink. The quality is great and the shipping was fast.

2024年8月23日
自発的なレビュー
Liberteleather ロゴ

Liberteleather からの回答

Thank you Kelly, we truely appreciate your review

5つ星のうち5の評価

Amazing customer service

Love their sandals all styles I’ve tried are functional and comfy! and they have Amazing customer service!

2024年10月29日
自発的なレビュー
Liberteleather ロゴ

Liberteleather からの回答

Thank you GP, we truely appreciate your review

5つ星のうち1の評価

I only got a refund once I proved that…

I only got a refund once I proved that I shipped the sandals back. (I could see that my sandals made it to their location but they only issued me a refund until I proved that I shipped them back). Once I proved the shipment was sent back this is where they suddenly found my return. I saw another comment below with the same issue. I confirm its a practice for them.

2024年10月14日
自発的なレビュー
Liberteleather ロゴ

Liberteleather からの回答

Hi Mary, We apologies for the inconvenience. As a small business we rely on a third party return centre to assist us with returns. Most returns go through the system correctly and get automatically refunded, however from time to time the system does not process a return and we need to check for the return and issue the refund manually. We are constantly trying to improve our customer service and thank you for your feedback.

5つ星のうち5の評価

I love my Amalfi Sandals!

I ordered the Amalfi Sandal because I was looking for a elegant, simple, and comfortable slide sandal. I held off on reviewing them until I could wear them long enough to give an honest review. I get many compliments on these sandals and I love the way they look and how they feel. I'm very happy with my purchase. I usually wear a size 39 but read a recommendation to order up a size, so I ordered a size 40. They fit perfectly.

2024年10月3日
自発的なレビュー
Liberteleather ロゴ

Liberteleather からの回答

Hi Sophia, As a small business your review means a lot to us, we really appreciate it.

5つ星のうち1の評価

Don't buy

Less than three months after buying the Bronte Sandals and only wearing them around nine times (just to go to work, which means I haven't walked a lot in them), the most bottom layer of the sole started coming off. I sent a message asking about warranty and never got a reply. Don't buy with them.

2024年8月1日
自発的なレビュー
Liberteleather ロゴ

Liberteleather からの回答

Hi Calathea, we hold our sandals to a much higher standard than what you received, the sole should not be coming apart at all. We would like to issue a full refund or a replacement right away. I have tried to look for your message but unfortunately with no luck. If you could message us at: support@liberteleather.com we can rectify this error right away.

5つ星のうち1の評価

Caution

UPDATE: After this rating on Trustpilot, I heard from Liberte. They did issue me a full refund, after I provided the tracking number. My advice is to pay for the tracking service if you have to return. I was not issued a return until I proved it was returned via my tracking number, even though I included a return slip with the transaction number inside the returned package. SEE BELOW.
This company is fraudulent. I ordered a pair of Capri sandals. They arrived, but the smell was awful, like burned plastic. They were stiff and uncomfortable and clearly very cheaply made. I corresponded with a representative to return them for a refund. I sent them back, registered mail, but never received a refund. Don't waste your money.

2024年8月3日
自発的なレビュー
Liberteleather ロゴ

Liberteleather からの回答

Hi Monique, we are sad to hear your experience shopping with us. I have checked your order and we have already issued a full refund back to your original payment method.

5つ星のうち2の評価

They look great but that’s about it…

They look great but that’s about it. They’re very stiff in the sole and the smell is awful. I’m sure over time the tight new leather will wear in but alongside the super hard and stiff foot bottom it’s a really painful experience to wear them. They’re probably good for a dressed up summer bbq if you don’t have to walk too much and want to look cute.

2024年8月21日
自発的なレビュー
Liberteleather ロゴ

Liberteleather からの回答

Hi Katie, we appreciate the honest review. You will be happy to know that we are about to release an updated footbed that is two times lighter with a lot of flexibility.

5つ星のうち3の評価

Frustrating

UPDATE: I did in fact receive a refund of my $150 - but still had to spend over $50 returning the shoes to the US.
ORIGINAL POST: Shoes are heavy, plastic smelling and ill fitting. Seems if you order from Australia you receive a US returns address, but if you order from US you receive an Indonesian returns address. The US address appears to be an empty block of land on Google maps! No phone number to contact. Very disappointing for a $$ product

2024年8月30日
自発的なレビュー
Liberteleather ロゴ

Liberteleather からの回答

Hi, We are sorry for any confusion our return system has caused. All of our returns are sent to our return facility located in the US, this is a large return facility which we partner with not an apartment. Once returns have been processed refunds are automatically processed back to your original payment method. As a small business we do our very best to offer as smooth of a return service as possible, the last thing we want is for customers to believe we are scamming them.

5つ星のうち2の評価

REGRETS

REGRETS. Every time I fail to do a deeper dive into a company before making a purchase, I regret it. Like others before have stated, these shoes HEAVY but worse, they smell so strongly of chemicals I had to put them in my garage immediately upon opening the package. They've been there for a week and they still smell. There's no way I can wear them. I'm also concerned they haven't been sealed properly and were dyed with aniline dye which can leach through skin and cause systemic toxicity. And yes, technically they take returns but the company is in Indonesia and the cost from the US is prohibitive. Hopefully I will have finally learned my lesson and check all sites for reviews before placing an order from a company I've not done business with before.

2024年8月26日
自発的なレビュー
Liberteleather ロゴ

Liberteleather からの回答

Hi, we are sorry to hear about your shopping experience, we strive to provide the best product possible to our customers. We hold our sandals to a much higher standard than you described. If you can reach out to us here: support@liberteleather.com we will be happy to issue a full refund back to you.

5つ星のうち1の評価

This is not a legitimate website. I was duped.

This is not a legitimate website. I was duped. I paid $100 for a leather bag and what came smelled like chemicals, obviously not leather either. Tried to process a return, but noticed that the return address was at an apartment. So I looked up the apartment of google earth and it doesn't exist. It's the address of something called Planet Express, a shipping company. I'm so bummed, but let this be a cautionary tale. Please don't order from Liberte Leather.

2024年8月22日
自発的なレビュー
Liberteleather ロゴ

Liberteleather からの回答

Hi Katie, we hold our bags to a high standard and guarantee we use genuine leather, we encourage you to have the bag appraised. Rest assured we are a legitimate company and we have a trusted return process. We use a third party company for returns, as a small business we rely on local services to help us make customer service as fast and smooth as possible.

5つ星のうち1の評価

Terrible quality for the price

Terrible quality for the price. You can pretty easily tell that this is bonded or fake leather, despite the company claiming that their products are made with quality leather. The cast metal clasps had unfinished / unfiled edges that were sharp and difficult to put on. The soles are very stiff and have a strange cup to them. The company will not respond to my requests for a return and the negative review I left on the product page of their website was never posted, meaning the reviews you see there are filtered and/or fake. Avoid Liberté Leather.

2024年8月15日
自発的なレビュー
Liberteleather ロゴ

Liberteleather からの回答

Hi, we hold our sandals to a high quality and we don't compromise with our leather, we do choose a much softer leather for our sandals to offer more comfort. We are sorry to hear you did not receive a reply. Generally we reply within 24 hours but to not receive a reply is strange, could you please message us at: support@liberteleather.com and we will be more than happy to accept your return for a full refund even if the order has gone past the return policy date.

5つ星のうち1の評価

Scam! Don’t order from LIBERTE

Shoes arrived finally & we’re not what i expected. Flat, stiff & clog like & did not fit. The hassle became with trying to return them. They do not provide a return label & the address they give to return to does not exist. I’ve contacted LIBERTE but don’t expect a response. I believe I’ve been scammed. Should have known better

2024年8月15日
自発的なレビュー
Liberteleather ロゴ

Liberteleather からの回答

Hi, we are sorry to hear you were unhappy with your order. In regards to the return if you can reach out to us at: support@liberteleather.com we can arrange a return right away for you if we have not already. Our return centre is authentic and guarantee a full refund upon return.

5つ星のうち5の評価

Wore these all over sightseeing in…

Wore these all over sightseeing in Rome.. on cobblestone ..concrete ...brick.. they dont fall off your feet.. they have a nice ridge around them that feels like youre in a closed-in shoe rather than a loose sandal.. they are leather and still breathable.. my feet didn't sweat at all in 100 degree weather. Highly recommend ! Wish they came in more colors!

2024年8月5日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Not at all what was advertised

Not at all what was advertised. Hobo bag listing had all 5 star reviews, described as thick, top quality leather that would last a lifetime. This is no way real leather, super thin, very soft. I’d be lucky if it would last a week of regular use. There is also not a way to leave a review, so I don’t know where their reviews are coming from?

2024年7月31日
自発的なレビュー
Liberteleather ロゴ

Liberteleather からの回答

Hi Cat, we would like to clarify the material on our hobo bag. The listing says our hobo bag is made with lambskin, lambskin is known for being thinner and softer than traditional calf leather however the durability is just as strong. We love the lightweight and buttery soft feel of lambskin and that is why we went with it for the hobo bag design. Rest assured the leather has the durability to last a lifetime.

5つ星のうち1の評価

REMEMBER US DOLLARS IF YOU ARE IN CANADA PRICEY

Wanted to return but very prices so I kept them. Once I started wearing them they were comfortable. I would not of bought them if I realized ahead of time it was US funds cost me 30% more, they reroute you to a Canada site but it is charged in US Dollars. I believe they are very pricey especially where they are coming from. I am a Mephisto wearer so they are pricey as well but the quality is much higher. I don't believe these will last, we shall see.

2024年6月15日
自発的なレビュー
Liberteleather ロゴ

Liberteleather からの回答

Hi Kimberly, we are very sorry for any confusion caused. We have implemented a more transparent system on our site to show what currency each person is shopping in, we are always trying to improve our services and thank you for your feedback.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報