レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

First of all, your prices are honest, very affordable. The delivery time was impressive! Right on! I printed my first document with no problem, but when I attempted to print another document... もっと見る

5つ星のうち1の評価

I've ordered 2 sets of cartridges and even tho I'm sure I removed all the paper from the cartridges I still can't get a proper print out of a mailing label I need to print. Maintenance indicates that... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Ease of purchase and fast delivery. I haven’t purchased remanufactured ink before so now hoping they are as good as brand name

企業情報

  1. プリンター インクの詰め替え専門店
  2. ・
  3. トナー カートリッジ提供業者

当該企業による記述

Shop Remanufactured Ink & Color Toner Cartridges for less. Linford Office offers high-quality printer ink & toner, including HP Canon Brother Epson toner cartridges, inkjet cartridges, label tapes, and more. Our products are sourced from top-tier suppliers and we provide lifetime customer service. Linford, founding team has been deeply engaged in the printer consumable manufacturing industry, committed to providing reliable, cost-effective inkjet cartridges, laser printer toner cartridges, and ribbon products for dot matrix printers. We are not just an industry participant, but also a exclusivity authorized agent for Lemero, MyCartridge, and Starink.


連絡先

3.8

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

43件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.8

すべてのレビュー

(43)

過去12か月のレビュー数: 7件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

I'm still waiting for answer regarding…

I'm still waiting for answer regarding an order # because I want to return the product which I ordered by mistake.I've made several attempts with no response at all.

2024年4月11日
Linford Office ロゴ

Linford Office からの回答

Hello, I understand your concern. Would you be willing to receive a complimentary replacement set from us? https://linfordoffice.com/products/mycartridge-compatible-brother-tn760-toner-cartridge-black-4-pack Just to confirm, is this the product you need? If so, once you confirm, I'll arrange for the replacement set to be sent to you promptly.

5つ星のうち1の評価

No refund

No refund, no replacement, no communication.

2024年3月4日
Linford Office ロゴ

Linford Office からの回答

Dear customer,
We are so sorry, could you please take some photos to show us about the issue, so we can report to the factory about this? And then we will resend or refund.

5つ星のうち3の評価

Y do not receve yet my order

Y do not receve yet my order. Y need ink cartridge 62 but y receive cartridge 63. Y am steel waiting.

2024年2月28日
Linford Office ロゴ

Linford Office からの回答

Dear customer, it was delivered, could you please track it by the tracking link we provided in your order?

5つ星のうち1の評価

You sent to wrong ink cartridge

You sent to wrong ink cartridge, sent several emails no response ,. Even one said take pictures and send them to you 🤡😂 .send a label I will you my valuable time to send back 😡😡👎just not sure who work for are if your company is that reliable and zero response . Must be foreign people who work for you 👎😡🤡time is $$$ my time and advice is my stock and trade $$$

2024年2月26日
Linford Office ロゴ

Linford Office からの回答

​Dear customer,
We are so sorry, we are waiting for your return package, may I know do you have time to return it?
this is the return label, https://linfordoffice.com/account/orders/6255900295254/return_labels/ff80cddf50174d8dcce762ebe8762b6a/print
And we will refund you when we receive the return package if you don't want the ink cartridge anymore.

5つ星のうち1の評価

Ink is printing well

Ink is ready to use, and printing well. Thank you!

2024年2月2日
Linford Office ロゴ

Linford Office からの回答

Dear customer, Thanks to let us know you receive the package finally! Enjoy it!

5つ星のうち1の評価

I ordered ink cartridges for Epson…

I ordered ink cartridges for Epson XP-4100. Received 410XL. Not even close to fitting. First time ordering from you and the last.

2024年2月6日
Linford Office ロゴ

Linford Office からの回答

​Dear customer, ​​
We are so sorry for the misunderstanding.
As we actually received your order is Epson 410XL, so I think it's you ordered the wrong ink cartridge, but not we shipped the "wrong ink cartridge", right?
But please don't worry, we will help you to return the wrong ink cartridge you ordered. Could you please show us it's unopen?

5つ星のうち1の評価

Never got back to me to return printer…

Never got back to me to return printer cartridges that I can't use

2024年2月2日
Linford Office ロゴ

Linford Office からの回答

Dear customer,
We are so sorry, could you please show us if the ink cartridge is unopen, so we can help you to return it? Sorry for the inconvenience.

5つ星のうち1の評価

I emailed 3 times with no response…

I emailed 3 times with no response about mistakenly ordering the wrong type cartridges. I asked about how to send them back and get the right ones.

I have a EPSON WorkForce Pro WF-4834

2024年1月31日
Linford Office ロゴ

Linford Office からの回答

Dear customer, we are so sorry, we have replied to you to return the wrong ink you ordered. So sorry for the inconvenience.

5つ星のうち1の評価

My order was not fulfilled

My order was not fulfilled. I order two sets of cartridges and only received one set.

I received the missing set of cartridges and an apology from Linford Office. I am very pleased with the quality and price of my purchase and not give five stars to the company.

2024年1月27日
Linford Office ロゴ

Linford Office からの回答

Dear customer, so sorry for the inconvenience, we will ship the resp set to you asap.

5つ星のうち1の評価

Your cartridges did not interface with…

Your cartridges did not interface with my printer HP 63 is what I use my printer did not recognize your cartridges. I had to go out and buy HP cartridges in order to get my printer to work.

2024年1月11日
Linford Office ロゴ

Linford Office からの回答

Dear customer,
Thank you for your message. This is Sue from linfordoffice.com. I'm sorry to hear about the issue you're experiencing with your print cartridge.
May I know your order number, please? This is very important, it will help you to fix it quickly.

The printer doesn't recognize the cartridge, several factors can cause this message to come up.
1, This message is associated with the printer detecting the cartridge, which is usually through the circuit chip. First, confirm if you have the correct cartridge model number for your printer.
2, Use either a dry, lint-free cloth or a rubber eraser to remove any debris that may be on the contact points on the cartridge to ensure a good connection with the printer.
3, Make sure the cartridge is installed firmly into the printer. It should lock in place and should not be protruding from the cartridge slot. If you continue to receive this message, it could potentially be due to a newer firmware version on the printer. Firmware updates have the potential to disable the use of non-OEM cartridges.

And we need to confirm several things below:
1, What's the model of your printer?
2, It doesn't recognize it the first time, or after you use it sometimes.
3, Would you please let me know the order information?

Feel free to reach out to us if you have any other questions. We're here to support you to the best of our ability.

5つ星のうち1の評価

Wrong Ink, Bad service

I ordered this ink on 1/17/24 and got it on 1/23/24 Was sent the wrong ink. When I called to let them know ow what happened. I was not given a ticket number and I was told that some one would call me. They emailed me at 2am in the morning. Then in their email they had all of the information that I had given to the said person in customer service incorrect.
NOTE: All of the information was wrong!!!
Then once I informed them of the correct ink They person emailing me is still speaking of incorrect information.then was told to purchase ink and then they would help me with refund.
So I told them to send me a refund due to me returningthe incorrect ink on my own.
Basicallythey don't listen and will get your order incorrect.

2024年1月23日
Linford Office ロゴ

Linford Office からの回答

Dear customer, we are so sorry, it seems you bought the 220XL ink, and we shipped out the 220XL ink, but not we ship the "wrong ink". And please don't worry, we will help you to return the ink you ordered wrongly.

5つ星のうち1の評価

No repsonse

I have contacted you several times for a return label, but get no response. I ordered the wrong toners and would like to return them and order the correct ones for my M209 HP Laser Printer with chips.

2023年12月15日
Linford Office ロゴ

Linford Office からの回答

Dear customer,
We are so sorry, we never hear from you.
Could you please show us the issue by pictures or videos, we will resend the product to you after we confirm it. So sorry for the inconvenience.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報