Live in the Light レビュー 

1,186
•
TrustScore 5段階評価の4

4.1

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

I’m glad I didn’t read the reviews before ordering as I would have missed out on a wonderful experience with this company ! I am delighted with every aspect of my purchasing through them . The pr... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I’ve bought so far 2 products from this company, the Magnolia essential oil and the Jasmin absolut. Both are high quality oils. The natural, chemical free oils are not cheap on the market, these oil... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I've recently started using the Botanical Therapeutic Natural Hairspray from this company. I've spent a long time trying to find a very firm hold hair spray that doesn't contain lots of nasty chemical... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Excellent range of products, competitively priced with a very well thought out rewards scheme/birthday discount. The Living Libations selection is huge. I have placed 3 orders so far. Postage... もっと見る

企業情報

  1. 美容・健康

さまざまな外部ソースから提供された情報

Live in the Light is dedicated to offering truly natural, organic and chemical free products to you. At Live in the Light you know that everything we offer to you is natural, chemical- free, organic or wild crafted. We are all about toxin-free, well being and spreading the word. It is a mission, a passion and a deep love and respect for Mother Nature. With brands such as Annmarie Gianni, Fat & The Moon, Pure Anada, Carina Organics and Marley's Monsters, we cover everything from natural beauty and skincare to cleaning products and vegan handbags.


連絡先

4.1

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

1186件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 64%に回答しています

通常2週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.1

すべてのレビュー

(1,186)

過去12か月のレビュー数: 40件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

A touch of magic, celebration and hope

Live in the light is one of the few companies who not only offer a fantastic range of clean skin care products but they also put a considerable amount of effort into the meaningful aesthetics of presenting the products to their customers. I for one always wait with great anticipation for my purchased items to be delivered as there is always that extra touch of magic added to the order.

2026年9月27日
5つ星のうち5の評価

Excellent experience throughout

I’m glad I didn’t read the reviews before ordering as I would have missed out on a wonderful experience with this company !
I am delighted with every aspect of my purchasing through them .
The products were beautifully packaged and I actually felt a little teary when opening the parcel (a little over the top on my part🤭) due to a few bad experiences of late with other companies.
I am over the moon to have found Live In The Light and thoroughly recommend them !
Thank you so much for wonderful products and excellent service ..💖🌹💖xxx

2026年8月5日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Really disappointing customer service

I placed an order almost 2 weeks ago and was told that one of the items was out of stock and would I accept a different shade. I declined and asked for that item to be refunded. I received a reply offering me a different shade again, which I again declined and asked for a refund. I heard nothing back so, after several days, I contacted the company to again ask for a refund for the out of stock item and asking if the other item in the order would still be delivered. I received a reply offering me a different product in place of the out of stock item and no word on what has happened to the other item in the order. I again declined the alternative product and asked again for a refund.

Since then, I have heard nothing and the other item in the order hasn't been delivered either. I have no idea if it's still coming or if I will ever get a refund for the out of stock item.

Others seem to have had a positive experience with this company, so maybe I've just been unlucky. But I will certainly never be buying from them again.

2026年7月18日
自発的なレビュー
Live in the Light ロゴ

Live in the Light からの回答

Hi Vivi
The product you ordered is 100% Pure Tinted Moisturiser, they have recently re-formulated all of their products. You ordered this in the old formulation, which we were out of stock of. We asked you if you would be happy to take the new formula, this is the same shade but slightly different ingredients. We have to check with you first before we send it because you might be allergic to the ingredients. If you could let us know if you are happy to take the new formulation we will send it out to you immediately.

5つ星のうち1の評価

This service is absolutely terrible as…

This service is absolutely terrible as I ordered 2 shampoo and conditioner last April (2026) and I waited for 2 weeks and it never arrived after many emails and they made an excuse saying the truck broke down but why didn’t they contacted and informed me instead of me chasing them up then last week I ordered 2 shampoo and suncream for holiday… it has arrived but only 1 shampoo and suncream, I ordered 2 shampoo so I contacted them immediately and left voicemail message, no reply… 4 emails and 3 voicemails and still no reply! I felt they have robbed my money and broke my trust! Will never order again with them.

2026年7月21日
自発的なレビュー
Live in the Light ロゴ

Live in the Light からの回答

Hi Faye
The reason you haven't received your missing shampoo is because you were very abusive in your last email and we do not accept this type of treatment, I found out after that the email you were talking about was the delivery details for the first order with the missing bottle but you didn't bother to ask you were just rude.

I found it very strange that you said you will send out today (from yesterday email) and I received email saying it’s with my neighbours today and I have CCTV as we are next to each other and there is NO DRIVERA DELIVERY today and I think you are lying. I will have to make a complaint against to this company and post on social media! Please post the bottle again! No excuses please

5つ星のうち1の評価

I’ve never received my order

I’ve never received my order. The tracking information states that the package was “left at the front door.” However, I live in a residential development where all deliveries must be handed to the concierge. Couriers do not have access to individual apartments, and there is no front door where a package could have been left. I have already checked with the concierge, and they have confirmed that they did not receive my parcel. And that’s the second time I’m having this type of issue with the delivery process

2026年6月29日
Live in the Light ロゴ

Live in the Light からの回答

Hi Olesia, I can't find an email from you regarding the non delivery of your order or a previous one, so this is the first we have heard about this. I spoke to our driver and he said the concierge wasn't present but someone let him into the building so he left it at your front door thinking it would be safe. He wouldn't have lied about it, he remembered it clearly as it's not the first time he had been there. It seems that someone must have taken it.

5つ星のうち1の評価

Faulty product, dismissive customer service, ignored for three weeks

I recently purchased the Best Skin Ever Face oil and had an issue where the lid, which appeared secure, gave way when I picked up the bottle, causing it to smash on the floor and losing the entire product. As it's a glass bottle, it shattered completely.

When I contacted Live in the Light to raise this as a safety concern and request a replacement or refund, I was told by a member of staff that it was "common sense" not to pick up a glass bottle by its lid, and that they had never had anyone else "blame them" for dropping one. My follow-up email was ignored entirely for three weeks with no response.

The customer service I received was dismissive, condescending, and unprofessional. I've had to raise a chargeback with my bank to recover my money. Really disappointing for what is otherwise a lovely product.

2026年6月19日
自発的なレビュー
Live in the Light ロゴ

Live in the Light からの回答

Hi Mimi
As we discussed, the lid is a pop on and the bottle is heavy so you would never pick a bottle up from the lid, even if it was secure. You mentioned in your email that it wasn't secure when you picked it up and then wanted us to replace it. I am sorry you felt it was condescending, I thought I was just stating the obvious.

5つ星のうち1の評価

Service clientèle déplorable !

Service clientèle déplorable !
2 commandes toujours pas reçues, des suivis de livraison approximatifs et inquiétants, l'un d'eux indique "This job is cancelled and does not require invoicing". Le "travail est annulé" ???
3 mails au service client et il ne daigne même pas répondre, c'est une honte !!
Un site qui n'est pas à la hauteur des marques qu'il revend. Que les clients fuient ce site et les marques aussi car par son service client, ce site nuit gravement à l'image des marques qu'il revend !!!

2026年6月27日
5つ星のうち1の評価

I’m writing here as I emailed…


I’m writing here as I emailed previously and haven’t received a response. Order nr: 54404

I placed my order on 25 June. Payment was taken immediately, and tracking details were provided the same day. However, there has been no movement on the tracking, and I have never come across the postal company Miracle International Limited before. Their tracking system seems very unusual, and my parcel has shown no progress since 25 June.

I’m unclear whether this company holds stock in the UK or ships products from overseas before sending them on to customers in the UK. I emailed for clarification but have not received a reply.

I purchased the Living Libations baby products, and had I known delivery would take this long, I would have ordered from elsewhere. It’s also very inconvenient that there is no contact number or online chat service available. The only method of contact is email, and unfortunately responses do not appear to be provided in a timely manner.

Overall, this has been a very disappointing experience, and I expected better. If I do not receive a response by close of business on Thursday, I will unfortunately have no option but to open a dispute with PayPal.

2026年6月25日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Item broke within 2 days of using it…

Item broke within 2 days of using it and no response to my emails.

This was my first (and last) time using this company. I purchased an eyeshadow from the brand 100%pure. I have a serious allergy to nickel so heard of this nickel free brand and purchased via the Live in the Light retailer instead of direct (big error). The retailer sounded good, all natural products etc. so I thought they were legitimate. Within a couple of days of using it the eyeshadow pan has come away from the eyeshadow container. I travel a lot and this eyeshadow will need to come with me but now having it loose from its pan poses the risk of shattering. I don’t want to use a ‘superglue’ to stick it back as this product is used on my eyes and that then poses a further risk of irritation, nor should I have to.

I reached out to the company to ask how they will rectify but my emails have been ignored. I’ve completed their survey that they say they’re so passionate to receive in order to build their business as apparently they want customer satisfaction. I received an auto response that someone will contact me but still nothing….

It makes me wary that the item is old if it’s fell apart all ready and this is not acceptable when using on such a sensitive part of the face.

In response to your message: I have only received the email you just sent me. There were no others.

As for refilling the eyeshadow, you cannot refill it. It’s clearly stuck on with some form of glue (special glue id hope as it’s an eye product) It’s impossible to refill unless you use glue

2026年5月15日
自発的なレビュー
Live in the Light ロゴ

Live in the Light からの回答

Hi Angela, we emailed you back on the same day 11th June, with a postage label for you to return the eye shadow. We thought it best as you have a lot of issues with allergies It's not broken but can be refilled, which is why it is only loosely in the pan. We have emailed you again today with another label so maybe check your junk email.
Regards
Sue

5つ星のうち1の評価

I hsve not received my order.

I hsve not received my order.. emailed several times and no response..

2026年5月29日
Live in the Light ロゴ

Live in the Light からの回答

Hi Sara, you did receive your order on the 8th at 14.42 and you signed for it. You placed the order on the 29th at 17.26 so it wasn't going to go anywhere until the beginning of the following week. You opted for free shipping which is the equivalent of 2nd class tracked, even though we deliver by hand. You were emailed on the 4th June at 15.13 telling you that it would be out for delivery the next day.

5つ星のうち2の評価

Poor customer service

I have ordered from this site before and was happy with the service but on this occasion I was left disappointed.
The goods I ordered were fine however the customer service I received was very poor.
I made an order on a bank holiday weekend but as I wanted my items as soon as possible I chose and paid for next working day delivery. I assumed my order would be processed on the Tuesday after the bank holiday Monday and I expected to receive it the next working day which would have been Wednesday.
I received an email on the Tuesday (day after bank holiday Monday) telling me my order was on the way. I’m sure anyone else would assume that meant the order had dispatched!
I didn’t receive it until a week later, the following Monday.
I had contacted CS asking if I could have the delivery fee that I paid for refunded because I didn’t get what I paid for.
The response from Sue was very unprofessional and abrupt, suggesting that as my order was due for delivery that day she would be ‘happy to cancel the whole thing and tell the driver not to bother’!
I don’t think that is the attitude to have. When I questioned why they offer a next working day delivery option if it can’t be fulfilled, she said that as it was a sale week it was impossible to guarantee that.
Then don’t offer it if you can’t fulfill it!
You’re happy to take the extra money for a next working day delivery charge but you’re not giving it. I wouldn’t have chose that option if I knew I wasn’t going to get it!
I don’t appreciate the rude response to my valid point.
My last email I sent in reply has just been ignored.
The products I received were good but I don’t rate the customer service I received and I wouldn’t recommend anyone pays for next working day delivery as you probably won’t get it, and don’t expect a refund for your delivery charge either!
ETA: In reply to your response, at NO point did I EVER request to cancel my order so please do not lie. I also never rang ‘Miracle’ at all, I have no contact for them so I’m not sure why you’re making that up. I NEVER wanted to cancel my order at any point, that was your rude and unprofessional suggestion. All I requested was a refund for the next working day delivery charge that I never got. I suggest you read back through the emails we exchanged. I still have them if you don’t! Ultimately don’t offer a next working day delivery option if you can’t fulfill it!!!

2026年4月13日
自発的なレビュー
Live in the Light ロゴ

Live in the Light からの回答

Hi AR
As explained at the time, we don't guarantee next day despatch, especially after a bank holiday sale. We are a small company with a small staff, when we despatch an order it goes to Miracle and then they plan the driver routes, we endeavour to get things delivered ASAP and this was explained. You kept saying if it wasn't there by the end of the following day you wanted to cancel so I said OK I would cancel it. I couldn't tell you if it would be out for delivery the next day, it would depend on the routes advised the following morning. As it happens it was out for delivery again and I was told you had phoned Miracle again saying you wanted to cancel it if it didn't arrive that day so I left it to see if it arrived OK and it did otherwise I would have done what you asked and cancelled it. In a perfect world we could all guarantee everything but it's not possible, we have used numerous couriers and Royal Mail and shipments have been lost, damaged or stolen, we would rather have a slower service, with a hand delivery by a driver we know than have an unhappy customer with no order at all and no come back because they asked the driver to leave it safe and it's not there when they get home.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報