Locks-Unlock / 24-Hour Locksmith Services レビュー 

227
•
TrustScore 5段階評価の1.5

1.4

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

This company is an absolute scam. If you'd like to be overcharged by hundreds of pounds, taken advantage of (even when you're a vulnerable person/elderly) then this is the company for you! I don't kno... もっと見る

5つ星のうち1の評価

I not had an experience put I feel motified reading the comments in regards to this company scamming people defo report to trading standards how his robbing the vulnerable it’s hard as it is without p... もっと見る

5つ星のうち4の評価

We lost our key 1 month ago and had to call o Locksmith, arrived in less than 20 minutes. Chris introduced Himself, asked us what happened, kindly asked about ID to proff adress, than he explained... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Stay away. They take advantage of vulnerable elderly people & rip them them off. They charged a vulnerable person £806 to unlock & change a standard door lock that should've cost no more than £150. Wh... もっと見る

企業情報

  1. 錠前師
  2. ・
  3. 緊急鍵開けサービス

さまざまな外部ソースから提供された情報

Looking for an emergency locksmith ? LOCKS-UNLOCK offers domestic and commercial locksmith services in ( https://buff.ly/3eFZbYt ) Call now on 0800 365 8065 for quick response. #locksmith #locksunlockuk #locksmithinbristol #manchester #locksmithnearme #liverpool #london #crewe #services #locksmith247 #dudley #wakefield #swindon #gloucester #bristol #doncaster #sheffield #warrington #bradford


連絡先

1.4

ひどい

TrustScore 5段階評価の1.5

227件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

レビュー依頼の記録がありません

この企業は顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

1.4

すべてのレビュー

(227)

過去12か月のレビュー数: 20件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

DO NOT USE THIS COMPANY

DO NOT USE THIS COMPANY. TERRIBLE SERVICE. Do not believe the quote they give you.
We booked a 9.00 a.m. appointment to have a broken mailbox lock repaired or replaced. When the locksmith did not turn up we made many calls to the company. On each occasion we were given an excuse - we were told he was on his way, he was just around the corner, he tried to call but couldn't get through, etc. All of which were lies. Eventually, they sent another locksmith who came nearly 2 hours after the scheduled appointment. THEY CHARGED A WHOPPING £99.00 TO DRILL OUT THE OLD LOCK. Further, they turned up without the correct lock to replace it even though they were given the lock details/number 2 days before. The locksmith then tried to cut a lock into the correct size for which we would have to pay another £40! When this didn't work we asked him to remove it. The young man who eventually came out was polite and tried his best, but the office failed to give him any information. This company has very poor customer service standards, is extremely expensive, and does not tell the customer the truth. A very frustrating experience. Spare yourself the headache - do not use them. CALL ANOTHER COMPANY BECAUSE IT CAN'T BE ANY WORSE THAN THIS ONE.

2023年10月22日
自発的なレビュー
Locks-Unlock / 24-Hour Locksmith Services ロゴ

Locks-Unlock / 24-Hour Locksmith Services からの回答

We always keep on improving our services so that is why we always encourage REAL customers to offer reviews , good or bad.

However not all reviews seem to have a root , a trace with regards to any history of jobs we have done, which means they are either fake or missleaded (customers of OTHER companies giving feedback to OUR company, as if WE have done any service for them- short say, giving feedback to wrong company)

In order to clarify that, please send us a email using our website form ,so that we will be able to identify a job that was done by us.

Many thanks

5つ星のうち1の評価

Do not use this Company

Do not use this Company. Charged £158 for 7 minute job. Wish I'd seen the reviews first.

2023年10月21日
自発的なレビュー
Locks-Unlock / 24-Hour Locksmith Services ロゴ

Locks-Unlock / 24-Hour Locksmith Services からの回答

Hello .we apologize for any inconveniences we may cause. We promise to investigate the issue and we will get back to you within 3 working days. Please contact us directly support@locks-unlock.co.uk at your earliest convenience with more details of your experience and contact information (or electronic invoice which you received by email right after the services were provided) and we'll reach you back with the solution promptly.
Thank you for understanding and have a nice day!

5つ星のうち1の評価

1 star is too much

I’m annoyed at having to give 1star. DO NOT USE THIS COMPANY. When the guy came out to sort out the lock we were given the choice of a £125 barrel, £175 or £265. We were stupid enough to trust him and went with the middle price . When my husband checked online even the top end barrels were nowhere close to the lowest price . When my husband phoned the office he first of all asked what the hourly rate was and was told £49, we were charged £65. Also she said that the barrels started at £57. When my husband then told her what we were charged , she cut him off. We contacted the guy who had carried out the work and he just blamed the office and to this date we still haven’t had the invoice we asked for . Complete scammers

2023年10月8日
自発的なレビュー
Locks-Unlock / 24-Hour Locksmith Services ロゴ

Locks-Unlock / 24-Hour Locksmith Services からの回答

Hello .we apologize for any inconveniences we may cause. We promise to investigate the issue and we will get back to you within 3 working days. Please contact us directly support@locks-unlock.co.uk at your earliest convenience with more details of your experience and contact information (or electronic invoice which you received by email right after the services were provided) and we'll reach you back with the solution promptly.
Thank you for understanding and have a nice day!

5つ星のうち1の評価

Absolutely awful service quoted £49 to…

Absolutely awful service quoted £49 to unlock a bedroom door then had the gall to increase the quote to £130 once in attendance.

2023年10月7日
自発的なレビュー
Locks-Unlock / 24-Hour Locksmith Services ロゴ

Locks-Unlock / 24-Hour Locksmith Services からの回答

We always keep on improving our services so that is why we always encourage REAL customers to offer reviews , good or bad.

However not all reviews seem to have a root , a trace with regards to any history of jobs we have done, which means they are either fake or missleaded (customers of OTHER companies giving feedback to OUR company, as if WE have done any service for them- short say, giving feedback to wrong company)

In order to clarify that, please send us a email using our website form ,so that we will be able to identify a job that was done by us.

Many thanks

5つ星のうち5の評価

Back door key lost.

The gentleman that came today was absolutely amazing and I would definitely use them again and refer them to family and friends. He was quick, very experienced, helpful and extremely polite. Thank you so very much Locks-Unlock.

2023年9月18日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

New lock fitted on the door

Me and my family ( 2 daughters and wife ) came from holiday to find out that we’ve lost our keys…looked on internet, called the first company shown Locks Unlock. They arrived after 28 minutes and picked the lock in less than 10 minutes, fitted a new lock with new keys and that was it….my wife was really panicked so thank you.
I’ll definitely recommend it to anyone.

2023年9月11日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Awful

Awful, they gave me a price if £39 and charged £184. Absolute con. Do not use this company. No invoice provided, no guarantees. Steer clear

2023年9月9日
自発的なレビュー
Locks-Unlock / 24-Hour Locksmith Services ロゴ

Locks-Unlock / 24-Hour Locksmith Services からの回答

We always keep on improving our services so that is why we always encourage REAL customers to offer reviews , good or bad.

However not all reviews seem to have a root , a trace with regards to any history of jobs we have done, which means they are either fake or missleaded (customers of OTHER companies giving feedback to OUR company, as if WE have done any service for them- short say, giving feedback to wrong company)

In order to clarify that, please send us a email using our website form ,so that we will be able to identify a job that was done by us.

Many thanks

5つ星のうち5の評価

Thank you

Great service, very promt and sufficient.
Fixed the door same day called another Locksmith however he was late then was told they don't work after 7pm.
So thanks to Dan I can sleep well.

2023年8月19日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Avoid enquiring! Avoid avoid avoid

Enquired about a quote today to replace a front door handle. David called and started shouting at me, said people like me phone for a quote and take the advice and don’t use their service. Really rude and abrupt. Just from his attitude, he shouldn’t be calling customers. I should have read the reviews before enquiring. I’m shocked at what’s just happened.

2023年8月13日
自発的なレビュー
Locks-Unlock / 24-Hour Locksmith Services ロゴ

Locks-Unlock / 24-Hour Locksmith Services からの回答

Hello .we apologize for any inconveniences we may cause. We promise to investigate the issue and we will get back to you within 3 working days. Please contact us directly support@locks-unlock.co.uk at your earliest convenience with more details of your experience and contact information (or electronic invoice which you received by email right after the services were provided) and we'll reach you back with the solution promptly.
Thank you for understanding and have a nice day!

5つ星のうち1の評価

Scam

Called for assistance as I locked myself out of my apartment. Arrived an hour late and charged £102 for a 2 minute job. I was quoted £49 on the phone, complete rip off taking advantage of anyone in desperate need of their services. Avoid at all costs.

2023年7月23日
自発的なレビュー
Locks-Unlock / 24-Hour Locksmith Services ロゴ

Locks-Unlock / 24-Hour Locksmith Services からの回答

Please contact us via the form on the website and once we have your details and therefore we are able to identify the job, then we will start investigating internally and find details about the job

レビューの対象になっている企業の方へ

プロフィールを登録して、Trustpilot の無料ビジネス ツールにアクセスし、お客様とのつながりを広げてください。

無料アカウントを取得

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報