London Box Office レビュー 

139
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.3

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Be very very careful, despite lots of signs on their website, often going directly to the venue is much cheaper. I bought tickets to The Nutcracker at the Coliseum via The London Box Office 'best pr... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Great site and an easy transition to book tickets, looking forward to the show now. Price was excellent and processing was efficient. Good job

5つ星のうち5の評価

Went on line to find a particular show in November at Sadlers Wells, found it without difficulty and had booked seats in about 5 or 6 minutes. Very easy and straightforward. Looking forward to seeing... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Simple booking process, clear instructions, no fuss. Price as good as any other website!

4.3

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

139件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 33%に回答しています

通常1カ月以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.3

すべてのレビュー

(139)

過去12か月のレビュー数: 67件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Very dissappointed

TITANIQUE MUSICAL LONDON

I have seen many musicals and theatre productions in London, but this was one of my most disappointing experiences.

The cast undoubtedly have some excellent voices, and vocally there were genuinely strong moments. Unfortunately, for me, these were overshadowed by the production itself.

I was not expecting a show so heavily dominated by a camp/drag aesthetic, sexualised humour, crude innuendo, vulgar gestures and deliberately provocative behaviour. To be clear, I have no issue with LGBT people, drag performance or anyone’s right to self-expression. My objection is that the advertising gave me no real indication that this would be such a central part of the production.

What might have worked as clever satire or sophisticated camp instead felt repetitive, crude and surprisingly juvenile. There was very little subtlety or restraint, and at times it felt closer to a tasteless cabaret than a polished West End musical.

I attended with my mother expecting an enjoyable evening, and we both left deeply disappointed and uncomfortable.

Audiences have different ages, backgrounds and personal boundaries. They should be given an honest idea of the tone of a show before buying tickets. Had I known what kind of production this was, I simply would not have booked it.

2026年9月20日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I attended Shamilton last Friday with…

I attended Shamilton last Friday with three 14-year-olds, and unfortunately I came away feeling very disappointed and uncomfortable with the experience.

I had been really looking forward to the show, as had the young people I brought with me, and I purchased four tickets at £36 each. There was nothing when I booked that led me to believe the performance would contain the level of sexual content that it did.

I appreciate that Shamilton is an improvised show and involves audience participation. However, during one part of the performance the audience was asked to suggest answers and someone shouted out “masturbation”. There were other suggestions being made, so the performers did not have to choose that particular response. Once it was chosen, it was then referred back to repeatedly during the show, alongside quite a lot of other sexual humour and discussion.

What made this particularly uncomfortable was that the performers were clearly aware that children were in the audience — they even made a comment about children being present. I was there with three 14-year-olds and I also noticed at least one child who appeared to be younger.

I understand that an improvised show will naturally be unpredictable, but improvisation also means there is a choice about which audience suggestions are used and how they are developed. When it is known that children are present, I feel the performers could quite easily have acknowledged that and chosen another suggestion. The show could still have been funny, spontaneous and entertaining without repeatedly referring to masturbation and sex.

I felt embarrassed and uncomfortable sitting through this with three 14-year-olds. Had I known beforehand that the show could contain this level of sexual content, I would not have purchased four tickets at £36 each to take them.

If this type of adult or sexually explicit humour is likely to feature in the show, I believe that should be made clear at the point of booking so that parents and other adults bringing young people can make an informed decision. Alternatively, where children are known to be in the audience, I feel greater consideration should be given to the audience suggestions that are selected and developed during the performance.

I was genuinely excited about seeing Shamilton, which is why the experience was particularly disappointing. I hope you will take this feedback into consideration for future performances.

2026年9月18日
自発的なレビュー
London Box Office ロゴ

London Box Office からの回答

Hello,

We're sorry about the experience you had at Shamilton and have passed your review onto the producers.

The show is recommended for Ages 12 and above but we'll try to make it clearer on our website that since the audience can participate some explicit and unprompted comments might be made & heard during the performance.

Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused.

All the best,

London Box Office Customer Service Team

5つ星のうち1の評価

Avoid - rip off peope

After the review below, London Box Office contacted me, agreeing that the algorithm had produced an unfair outcome, and gave me a proper refund for the one ticket cancelled, and with a voucher as well. Respect.

I bought 3 tickets. I paid an extra £9 per ticket to be able to cancel for any reason. I had to cancel one. They made me cancel all 3 and rebook 2. The price for the 2 had been increased by 25%! And I did not get a refund, but a voucher. So having ended up with a voucher for £38 instead of a refund of £104. Sharks. Book direct with the theatre, don't use these people

2026年9月14日
自発的なレビュー
London Box Office ロゴ

London Box Office からの回答

Hello,

Thanks a lot for taking the time to leave a feedback.

We're sorry about the experience you had with our customer service team.

Once booked tickets are strictly non exchangeable and non refundable unless you chose the ticket protection which allows to cancel your booking for any reason up to 24hours before the performance.

Unfortunately, this ticket protection doesn't grant you a refund but an exchange voucher for any show you'd like on our website.

West End prices are now dynamic and whilst we often have offers available, the prices for the performance you wanted to attend had increased when you cancelled your booking.

I've contacted you privately to get more information about your booking to see if we can offer some form of compensation for the inconvenience caused.

All the best,

London Box Office Customer Service Team

5つ星のうち1の評価

Be very very careful

Be very very careful, despite lots of signs on their website, often going directly to the venue is much cheaper. I bought tickets to The Nutcracker at the Coliseum via The London Box Office 'best prices' etc everywhere on their website. Have since discovered I could have saved £70 on 5 tickets by booking directly!
London Box Office is first google hit, so check directly with the venue before booking - definitely not 'best price'

2026年9月13日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

SEAMLESS BOOKING PROCESS 08\09\26

SEAMLESS BOOKING PROCESS 08\09\26
The logistics were so straight forward ,I went straight to Jesus Christ Superstar booking page ,the clear and colourful diary ,clicked on desired date and performance ,straight to colour coded seating plan for prices and once my seats were selected ,to a secure gateway for payment ,all completed within 5 minutes.I would not hesitate to use this site for every Theatre booking in the future.

2026年9月8日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報