London Perfume Factory レビュー 

311
•
TrustScore 5段階評価の4

4.2

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち2の評価

I ordered 30ml of inspired by sauvage elixir and inspired by silver mountain water. The sauvage elixir smells horrible and way too heavy with spice. The only reason I have given 2 stars is that the si... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I’ve been using this company for many years now, and I honestly don’t think I’ll ever switch to another brand. The quality is always consistent, the scents last long, and the price is very reasonable... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I have been buying scents from the Stratford branch for over 5 years after a trip form Crete where this type of perfumery business is rampant so I was glad when I found this and I have not been dis... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I bought 3 distinct mens fragrance recently. I found them to be rich and exquisite. When I go out I wear my fragrance with pride, knowing that it's long lasting and make me feel good. London perfume f... もっと見る

企業情報

  1. 香水店

さまざまな外部ソースから提供された情報

What we do is we use original ingredients (jasmine, vanilla, passion fruit, musk, saffron and many more) and we mix them in a way that they smell like the most famous fragrances from different brands such as: Armani Gucci Chanel Dolce & Gabbana Pa...


連絡先

4.2

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

311件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.2

すべてのレビュー

(311)

過去12か月のレビュー数: 19件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Hand on heart I was very sceptical of…

Hand on heart I was very sceptical of purchasing a similar scent rather than getting an original. I wanted to get the scent that matched Acqua di Gio for my husband. He loves the scent and is super fussy about what he’ll wear. When it arrived he recognised the scent straight away! He later told me it’s better than the original as the scent lasts longer! I’m a new convert! Will definitely be buying again!

2021年12月4日
5つ星のうち4の評価

Received the parcel in quick time and…

Received the parcel in quick time and the perfume smells great. It would be brilliant if they can offer some tester bottles so that customers can get an idea for buying something new next time otherwise you will tend to buying same perfume every time to avoid any disappointment(just a suggestion). Perfumes I bought smell really nice.

2021年11月6日
5つ星のうち5の評価

I bought 3 distinct mens fragrance…

I bought 3 distinct mens fragrance recently. I found them to be rich and exquisite. When I go out I wear my fragrance with pride, knowing that it's long lasting and make me feel good. London perfume factory has obviously done their home work. Long may it continue and you've got a loyal customer.

2021年9月6日
5つ星のうち5の評価

Great parfum

Great parfum, looks like original and last for such a long ! Highly recommend and will come back again and again! Would be great if could do some discounts when buying more than one item!

2021年6月2日
5つ星のうち1の評価

Unbelievable service

After paying in full and additional postage after 10 days I still haven’t received my goods so I can’t give you a review about something I haven’t received!!!!!!

2021年5月28日
London Perfume Factory ロゴ

London Perfume Factory からの回答

Dear Stuart,

Firstly we would like to thank you for using our products and for your review. We understand your frustration that your order did not come within a timely manner. However, as explained to you through private emails, the onus of your package not being delivered was with Royal Mail and not with us. Unfortunately, if a courier service such as Royal Mail causes delays in terms of delivery, we have no control over it.

You placed an order with us on 13th May 2021, we processed and shipped your order on 14th May 2021, using Royal Mail, so clearly there wasn't any delay on our end. We also sent you an email on the day that your order was dispatched, informing you that your package was shipped along with your tracking number.

You contacted us on the 20th May, asking for an "ETA" on when you would receive your order as you could see that we had "taken the monies successfully from your account". We responded to you, informing you that we had looked into the matter, using your tracking number and there were currently no updates from Royal Mail, apart from them acknowledging that they had indeed receive your package on 14th May 2021. We also attached a screenshot with this evidence.

We kindly asked you to get back in contact with us if you did not receive your package after 10 working days. Your response felt like an attack and an accusation, however, we kindly responded to you, once more apologising for the frustration that you felt. We also informed you that we had to work with Royal Mail's policy, which we explained to you - we have to wait 10 working days until we can make a complaint with Royal Mail and they declare it as a lost package. We cannot dispatch an order twice until the first order is declared as lost, which I hoped make sense to you.

You are stating that you paid an additional cost for posting, we had explained to you in an email that the postage fee you paid, goes directly to Royal Mail and not to us.

You emailed us on the morning of May 27th, stating that as you knew after 10 working days you were still awaiting your products and that we should "do whatever it is you need to do as I can't wait to fill in my feed back form". We responded to you, again apologising that you did not receive your package and that we would try our best to get another package sent to you before bank holiday.

We upheld our word and resend your order on 28th May 2021, and informed you that we had resend your package along with your tracking details. You then wrote this 1 star review, after we had informed you that we had resend your order. After writing your review, you responded to our email thanking us and letting us know that you hope we would appreciate why you gave us a one star on Trustpilot survey.

We understand your frustration and if you believe that you are right by giving us a 1 star review, then that is fine. However, we felt that we did everything we possibly could from our side, in order to support you.


Kindest regards

Gyorgy N Szaller
Managing Director

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報