Lovessales レビュー 

215
•
TrustScore 5段階評価の1.5

1.3

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

This sight is a scam they take ur money but don’t deliver items plus some one got my account details and tried to commit fraud

5つ星のうち1の評価

Agree with the poor reviews below.. Ordered 3 dresses.. Cheap materials.. Print looks like it's been photocopied onto the material and i was not supllied with an invoice or delivery note.. No known w... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

BEWARE THIS SCAM SITE!!! DO NOT TRUST THESE FAKE POSITIVE REVIEWS BELOW! Ordered items either don't arrive or arrive looking COMPLETELY different from pictured - turns out that's because their items... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

I ordered a beautiful looking knitted sweater from this shop. What arrived was the most hideous print I've ever seen, couldn't even tell you what material it was made of. Absolute garbage, looked noth... もっと見る


連絡先

1.3

ひどい

TrustScore 5段階評価の1.5

215件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

1.3

すべてのレビュー

(215)

過去12か月のレビュー数: 2件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Awfully Disappointed

I took a chance and lost on this one. If I could give this product negative stars, that would be appropriate. I ordered a holiday sweater which took much longer to arrive than anticipated, and too late for me to wear it to the two parties for which I ordered it. Upon its late arrival, there is no way I would have worn the sweater anyway. The quality of the sweater is the worst I have ever seen. I could’ve gotten something better at a secondhand store. The lettering was flat, nothing like what was pictured on the website. The material used to make the sweater seems like it was cat or rat hair. Some areas at the fabric are even pulled or worn out. I had to pay $10 in shipping to receive the sweater, so I’m already looking at a $50 loss. Because you have to pay for shipping to return it to China there is no way I’m going to invest more money. Will have to go in the trash where it should have been to begin with. Biggest waste of $50 and hugest disappointment ever for the order of an online product.

2023年12月15日
自発的なレビュー
Lovessales ロゴ

Lovessales からの回答

We apologize for the negative experience you had with our product/service. Please feel free to contact us directly so we can address your concerns and make things right.

5つ星のうち2の評価

Relativ schnelle Lieferung, aber..........!!

Obwohl ich mit einer längeren Lieferzeit gerechnet habe, da die Ware aus China kommt, war das Packet nach 2 Wochen da. Abzüge gibt es für die Qualität der Ware. Der Hundepullover machte auf der Webseite einen weitaus besseren qualitativen Eindruck als dann der gelieferte Pullover. Auf den Bildern der Webseite der entsteht der Eindruck, dass es sich um einen Strick Pullover handelt. Ist es aber nicht. Auch ansonsten ist die Verarbeitungs- und Materialqualität nicht unbedingt das Beste. Wenn es sich um einen deutschen Online Shop handeln würde, hätte ich die Bestellung zurückgeschickt. Bei dem chinesischen Shop ist mir das zu kompliziert und ich verbuche den Kauf als eine Lehre. Werde dort nicht mehr einkaufen.

2023年12月13日
自発的なレビュー
Lovessales ロゴ

Lovessales からの回答

We understand your frustration and apologize for any inconvenience this may have caused. Please reach out to us so we can discuss how we can make things right.

5つ星のうち1の評価

SCAM - DON’T BUY

Whatever you do, DO NOT BUY from this website. They are a SCAM. They are not in the US as they advertise. The merchandise you get is NOT what’s in their pictures. It’s a scam. And be careful b/c they sell under other website names too. When you receive their garbage, if you want to return it, you have to pay to return the garbage to China!!! YOU WILL RETURN everything. What you get IS NOT what’s on the pictures. DI NOT BUY from this site. SCAM

2023年12月4日
自発的なレビュー
Lovessales ロゴ

Lovessales からの回答

We're sorry to hear that you were dissatisfied with our product/service. Your feedback is important to us and we will take steps to ensure that this does not happen again.

5つ星のうち1の評価

I want return item for different size

I want return item for different size, no way to contact. All windows on website say they are no longer available?? Horrrible, scam. Do not order from them

2023年12月1日
自発的なレビュー
Lovessales ロゴ

Lovessales からの回答

We're sorry to hear that you were dissatisfied with our product/service. Your feedback is important to us and we will take steps to ensure that this does not happen again.

5つ星のうち1の評価

Horrible quality looks nothing like…

Horrible quality looks nothing like picture on website almost impossible to be able to do a return (address they give you is not acceptable to USPS, UPS or Fedex)

2023年11月30日
自発的なレビュー
Lovessales ロゴ

Lovessales からの回答

We're sorry to hear that you were dissatisfied with our product/service. Your feedback is important to us and we will take steps to ensure that this does not happen again.

5つ星のうち1の評価

Schlechte Qualität für zu viel Geld

Ich habe zwei Pullis bestellt, online hatte einer einen 3-D-Effekt. In echt sind beide Pullis von wirklich schlechter Qualität. Ich bin sehr enttäuscht und kann den Shop wirklich nicht empfehlen. Für das Ergebnis viel zu teuer.

2023年11月29日
自発的なレビュー
Lovessales ロゴ

Lovessales からの回答

We're sorry to hear that you were dissatisfied with our product/service. Your feedback is important to us and we will take steps to ensure that this does not happen again.

5つ星のうち1の評価

Awful color

Awful color, cheap material. It will cost $19 to send back to china. Should have researched this company before wasting my money

2023年11月28日
自発的なレビュー
Lovessales ロゴ

Lovessales からの回答

We're sorry to hear that you were dissatisfied with our product/service. Your feedback is important to us and we will take steps to ensure that this does not happen again.

5つ星のうち1の評価

I am trying to contact the company for…

I am trying to contact the company for a refund to no avail. The shirts look nothing like the advertisement and are extremely over-sized. In addition, they arrived much
later the scheduled
I would like a refund but can get no response.

2023年11月22日
自発的なレビュー
Lovessales ロゴ

Lovessales からの回答

We're sorry to hear that you were dissatisfied with our product/service. Your feedback is important to us and we will take steps to ensure that this does not happen again.

5つ星のうち1の評価

SCAM LS00032426/LS00032403

1.) Ordered a woman's black form fitting long parka. I Received a man's dark green loose fitting windbreaker.
2.) Ordered a womans rainbow striped hooded lined cardigan sweater. I received a long sleeve Tye Dyed tshirt. The material is stretchy, wrinkled and thinner than a tshirt.
Customer service has not replied to my emails which is the only way to contact them since they're in China.

2023年11月16日
自発的なレビュー
Lovessales ロゴ

Lovessales からの回答

We're sorry to hear that you were dissatisfied with our product/service. Your feedback is important to us and we will take steps to ensure that this does not happen again.

5つ星のうち1の評価

I ordered the horribly made dress Sept

I ordered the horribly made dress Sept. 8th 2023 for Halloween. I received it 11/4/2023 and being disappointed is an understatement for sure. Cheap and looks nothing like the picture. Should learn my lesson now. DO NOT BUY FROM THEM!!!!!

2023年9月8日
自発的なレビュー
Lovessales ロゴ

Lovessales からの回答

We're sorry to hear that you were dissatisfied with our product/service. Your feedback is important to us and we will take steps to ensure that this does not happen again.

5つ星のうち1の評価

Do not recommend

Item finally arrived 6 wks from order date. Had to email them twice for tracking info. It did not look like the same shirt that was pictured. Very thin material, poor quality. Buyer beware. Lesson learned here.

2023年10月30日
自発的なレビュー
Lovessales ロゴ

Lovessales からの回答

We're sorry to hear that you were dissatisfied with our product/service. Your feedback is important to us and we will take steps to ensure that this does not happen again.

5つ星のうち1の評価

Spent over $150 and nothing came

Spent over $150 and nothing came. when I tried to log in it would say the app is down and or my credentials don't work.

2023年9月20日
自発的なレビュー
Lovessales ロゴ

Lovessales からの回答

We're sorry to hear that you were dissatisfied with our product/service. Your feedback is important to us and we will take steps to ensure that this does not happen again.

5つ星のうち1の評価

Agree with other reviews that the item…

Agree with other reviews that the item looked nothing like that advertised and the material was of poor quality. They also don't seem to provide refunds or exchanges, or at least, I can't seem to find a way of contacting them.

2023年9月21日
自発的なレビュー
Lovessales ロゴ

Lovessales からの回答

We're sorry to hear that you were dissatisfied with our product/service. Your feedback is important to us and we will take steps to ensure that this does not happen again.

5つ星のうち5の評価

Slow, but good quality

I made my order from here nervously after reading the reviews, but as I particularly wanted one of the dresses and I couldn't find anything similar I did it anyway. Although it took a long time to arrive I was expecting that, what I wasn't expecting was the quality of the dresses whihc was far better than I had thought.

2023年9月13日
自発的なレビュー
Lovessales ロゴ

Lovessales からの回答

Thank you very much for your love, looking forward to buying next time

5つ星のうち1の評価

False advertising, no customer care

I ordered two dresses, one was a mini dress, and one was a maxi dress. What arrived was two dresses with identical lengths (both midi - on the knee).
I emailed them about the mistake and got this message:
"Hi, what we sent you is correct. Have a nice day" Pretty much a scam.

2023年7月31日
自発的なレビュー
Lovessales ロゴ

Lovessales からの回答

We understand your frustration and apologize for any inconvenience this may have caused. Please reach out to us so we can discuss how we can make things right.

5つ星のうち1の評価

Product was not as advertised

Product was not as advertised. I bought two dresses. They looked nothing like the pictures. The fabric was cheap and won’t stand up to one wear. The hemlines are wrong. AND they smelled like cigarettes out of the package.

2023年7月25日
自発的なレビュー
Lovessales ロゴ

Lovessales からの回答

We apologize for the negative experience you had with our product/service. Please feel free to contact us directly so we can address your concerns and make things right.

5つ星のうち1の評価

Missing/broken items not reimbursed

They didn't send one of the items I paid for, and another was broken. They refused to refund me for either item.

2023年7月12日
自発的なレビュー
Lovessales ロゴ

Lovessales からの回答

We're sorry to hear that you were dissatisfied with our product/service. Your feedback is important to us and we will take steps to ensure that this does not happen again.

5つ星のうち1の評価

Ce que tu vois n’est pas ce que tu vas recevoir

Les produits présentés sur le site web ne ressemblent pas du tout à ce que tu vas recevoir chez toi! Très mauvaise qualité, différents tissus et même un style complètement différent.

2023年6月19日
自発的なレビュー
Lovessales ロゴ

Lovessales からの回答

We're sorry to hear that you were dissatisfied with our product/service. Your feedback is important to us and we will take steps to ensure that this does not happen again.

5つ星のうち1の評価

Highly disappointed

I ordered 5 pieces from this company - 4 dresses and a skirt. All were ordered in 3X. The skirt is too small to fit anyone who isn't a literal child and the fabric of two of the dresses is much cheaper than what the site promised. The stitching and finishing is shoddy. It took forever to get to me. Definitely not worth it.

2023年7月6日
自発的なレビュー
Lovessales ロゴ

Lovessales からの回答

We're sorry to hear that you were dissatisfied with our product/service. Your feedback is important to us and we will take steps to ensure that this does not happen again.

5つ星のうち1の評価

I ordered a dress

I ordered a dress. From these people and I keep getting the runaround. Dress never showed up was never delivered they keep telling me that it was. I'm very aggravated with the fact that customer service sucks so bad. I've tried repeatedly to get in touch with these people to see what they will do as far as issuing the delivery since I never received my delivery and I keep getting the runaround bad customer service Bad Company. Not worth the headache of trying to order from them. They just took advantage of me and got almost $40 out of me. And I've got nothing. It would be great to get some kind of acknowledgment that there is a problem but all I keep getting is a generic response saying that it has been delivered when it has not don't do business with these Crooks. Or the dress back in May here it is July and still trying to figure this issue out I guess I'm just out of my money and out of a dress so pissed.

2023年6月6日
自発的なレビュー
Lovessales ロゴ

Lovessales からの回答

We're sorry to hear that you were dissatisfied with our product/service. Your feedback is important to us and we will take steps to ensure that this does not happen again.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報