Merchant of Magic レビュー 

531
•
TrustScore 5段階評価の5

4.8

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

This company is the best discovery I have made in the last 5 years I have had using it. It has an incredibly easy to navigate display and endless sections to show all different types of magic tricks,... もっと見る

5つ星のうち5の評価

This is a wonderful shop. They have an amazing selection of high quality magic products that is not available anywhere else, delivery is prompt, and the prices are among the best on the Internet. The... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Always deliver on time. Good communications. Tend to have everything I need. I use MoM quite a bit. Highly recommended.

5つ星のうち5の評価

I would advise anyone interested in exploring magic, particularly if your a beginner or wanting to move on and feeling a little disheartened (BEEN BUSTED A FEW TIMES)because your not sure and need in... もっと見る

企業情報

  1. 手品用品店
  2. ・
  3. おもちゃ屋

当該企業による記述

The Merchant of Magic supply and manufacture magic tricks, books, DVDs and accessories to both professional and amateur magicians worldwide. Our magic shop offers over 20,000 magic tricks, mind reading magic tricks and illusions. The bricks and mortar magic shop, based in Hampshire, offers Personal Tuition and workshop sessions to take you from beginner to expert! All our sales team are full members of the world famous Magic Circle and are professional Magicians, so if you need advice, our trained experts are ready to help. We are also a member of The UK Magic Dealers Association, so you can be assured we offer the very highest level of service and quality expected from a professional Magic Dealer.


連絡先

4.8

優良

TrustScore 5段階評価の5

531件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 50%に回答しています

通常24時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.8

すべてのレビュー

(531)

過去12か月のレビュー数: 167件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Shipping to Australia….too easy!

I took advantage of a discount offer and purchased myself the Card College “Light” series. Being in Australia, I thought it would take weeks to arrive. It arrived in a little over a week! I will definitely be purchasing items in the future knowing how easy it is to get them

2026年2月23日
5つ星のうち5の評価

Fantastic company

Fantastic company. Cards always arrive in perfect condition, and are easily tracked from ordering to arrival. Also, if you ever need to speak with them, they are always lovely to deal with. Top marks, all-round. :-)

2026年2月23日
5つ星のうち3の評価

Long shipping times

Not sure why it took three working days before item was dispatched, 7 days for item to arrive not really acceptable in my opinion. If they spent as much effort in dispatching my goods than bombarding me with marketing emails I might consider purchasing from them again.

2026年2月23日
Merchant of Magic ロゴ

Merchant of Magic からの回答

Hi Richard. Thank you for your order.

You ordered at 7pm on Thursday 19th and your order was delivered on Wednesday morning 25th, so your order took 3 working days. The shipping method you selected at the checkout was the economy 3-7 working day option. So it was right on time. We do also offer a faster shipping service which costs £2.49 more You can also choose express shipping at the checkout for next day delivery for in stock items.

You also ordered a special order item. We advised you on the product page that it needed to be ordered in for you from an external warehouse, and you should allow an extra few days for dispatch as we order it in fir you. We then double checked with you on the order confirmation page that you were aware of the slower shipping on this item.

The shop is one of the last bricks and mortar shops still open in the UK Your continued business is really appreciated so it’s important to me to assure you of our best intentions

Your friend in magic
Dominic

5つ星のうち5の評価

Lee was very helpful

Lee was very helpful when we were choosing a brick set, giving us lots of information about the Lego/CADA/FO sets. Kept us entertained with some magic tricks and taught our son a trick. We all left with smiles on our faces.

2026年2月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Lee made our day !!!

Absolutely amazing experience never have I brought anything from a magician shop will certainly return Lee was absolutely amazing!! So much fun to be in merchant of magic makes visiting bishop Waltham allot of fun today, love playing cards he made it so special!!!!

2026年2月13日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Very good service

Very good service. Lee showed us a few tricks and helped us out while we were looking for gift ideas. Great little magicians shop and very good knowledge. Lovely person. Would highly recommend.

2026年2月13日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I didn’t like that I didn’t learn…

I didn’t like that I didn’t learn anything

2026年1月31日
Merchant of Magic ロゴ

Merchant of Magic からの回答

Hi Gracian. Sorry to hear you did not enjoy the free video : Awesome Self Working Card Tricks you downloaded from the site. There was no charge for the video, as it was a free sample of the bestselling Video also available. We haven’t received any contact from you about this.

5つ星のうち5の評価

Merchant of Magic always deliver!

Merchant of Magic always deliver great products at very reasonable prices and deliver when they say they will.
Communications are always good, goods well packaged and tracked by Royal Mail, I can't praise their service enough, 5 stars all they way.

2026年1月29日
5つ星のうち5の評価

My review of “Approaching Magic Practice; How to Practice Magic Tricks Effectively” By Dominic Reyes

This review is regarding the PDF guidebook “Approaching Magic Practice; How to Practice Magic Tricks Effectively By Dominic Reyes.”

This 100 page book is brilliant, “spot on,”incredibly apt. I’m willing to bet that it is exceedingly relevant reading to every one of us, from tyro to professional.

(I learned the word ‘tyro’ when I first encountered it. Where, you didn’t ask? Why it was in the Royal Road to Card Magic. It means novice, or beginner.)

That this book, on how to better oneself at this art form we all love called Magic, is given, or “sold,” at no cost is a real tribute to the kind and giving qualities of its author. Thank you. On behalf of all of us.

2026年1月26日
5つ星のうち1の評価

Accepting higher postage costs when…

Accepting higher postage costs when they had no intention to deliver close to the advised timescales. Wh er n asked they simply apologise with no offer to refund the difference. They thanked me for my continued customer loyalty although I will no longer use them for future purchases.

2025年12月29日
Merchant of Magic ロゴ

Merchant of Magic からの回答

Hi Stephen We are really sorry to hear you are still unhappy with the shipping time on your order.

We received your order on the 23rd December for a special order item from Italy. it shipped when the shop reopened after the Christmas holidays on the 29th. It was delivered to your door on the 30th December.

We did clearly explain that your order would not ship until the 29th, both on the product page and again at the checkout when you ordered.

Shipping at our magic shop is usually 1-2 days in the UK but can be slower for special order items, or if there is a public holiday, but we will always let you know when you order, and provide tracking.

Have a lovely New Year

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報