レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

They do warn you with their colors maybe off because they are. Disappointing and and major let down after waiting over 2 months to receive. And then when you ask for their small logo engraving, you... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

💜Very impressive wheelset💜 I have the 16" supermotos with super wide tire set up..specs below. As soon as you open the box it's non stop excitement! As you are met with so many packages... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

I’ve purchased three sets of Milk Racing wheels for different e-motos in my family, and I’m already planning on a fourth. These wheels aren’t just “good” — they fill a gap no one else covers. They sto... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Brillant And trustworthy. My set of Two Wheels got delivered a bit late, but they make it up with free air chambers and FREE OREOS 🥰 they seem to be based from Poland, received in Spain with no probl... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. バむクパヌツ専門店

圓該䌁業による蚘述

Elevate your Talaria or SurRon e-bike with the market's most customized, hand-built, plug-and-play wheels and upgrades from Milk Racing. Our wheels are sold worldwide and test-proven by thousands of customers on six continents - the best quality/price wheels on the market. Upgraded, reinforced rims stained with an anodizing process give them a more scratch and corrosion-resistant surface than standard paint. Super strong upgraded stainless steel spokes and double-size brass nipples (stronger and more corrosion resistant than aluminum type) lanced with a 3-cross spoke pattern make Milk Racing wheels strong enough to withstand more than what Sur-Ron bike can stand. Our main goal is to give alternative wheel upgrade options for expensive competitors’ products and give the best product experience possible, providing as much hardware as possible to make it hassle-free for you to focus on riding rather than figuring out how to put an upgrade in. Wheels always come with tools, spare spokes, spoke wrench, inner tube, rim band, and rim lock – you only miss fitting a tire on. If you need 100% Plug&Play wheels, we offer tire fitting as a standard offer. Wheels come ready to ride straight from the box. As a direct producer, we provide customization, such as color combinations.


連絡先

4.4

優良

TrustScore 5段階評䟡の4.5

72件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞24時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

TrÚs mauvais payé une toue 3 semaines


TrÚs mauvais payé une roue 3 semaines aprÚs rien reçu le service aprÚs vente me mÚne en bateau pour pas rembourser je déconseille fortement n'achetez pas sur ce site

2024幎6月24日
自発的なレビュヌ
Milk Racing ロゎ

Milk Racing からの回答

Dear Christophe,

We sincerely apologize for any frustration this has caused.

I want to clarify that your order was placed on June 28th, with a deadline of July 12th, which was correctly calculated based on the information provided on our website and you were fully aware of that before and after purchase. Following this, the package should be handed over to FedEx at this time if we would proceed with it. Additionally, we have upgraded your package to priority shipping at no extra cost, as per your request after you have placed an order.

As discussed directly, we made an exception to process your refund due to your upcoming vacation. We have done everything possible to resolve this to your satisfaction, including the requested refund just before the deadline.

We would appreciate your understanding regarding this matter. Should you have any further questions or need additional assistance, our customer service team is here to help.

Best regards,
Milk Racing Team

5぀星のうち5の評䟡

🏆WOW! IM IN LOVE WITH THEM 🏆

💜Very impressive wheelset💜
I have the 16" supermotos with super wide tire set up..specs below.

As soon as you open the box it's non stop excitement! As you are met with so many packages of cookies!!!😍😍 The awsome protected packaging, then you see the shine of painted hubs & rims, absolutely professional compared to other brands. My goodness can't stop staring at my bike!
Massive thank you to the hole Milk Racing Team⭐

Front - Michelin 100 / 80 / 16
Rear - Mitas Touring Force
110 / 70 / 16 M/C

2024幎7月3日
自発的なレビュヌ
Milk Racing ロゎ

Milk Racing からの回答

Dear Kira,

Thank you so much for your review! We are thrilled to hear that!

Your excitement is contagious, and we couldn't be happier knowing that our product has brought you such joy.

Our team at Milk Racing takes great pride in providing top-notch products and ensuring they arrive in perfect condition, so it's fantastic to hear you appreciated the packaging and those cookies!

Massive thanks from the entire Milk Racing Team for your kind words and support. We're here for you anytime you need us.

5぀星のうち1の評䟡

Still no updates about my order

Still no updates about my order. I ordered a 17 zoll super moto wheel set in march, shipping date was in may. now we are in july and still no updates from the company, on my order.
the only response you get is:
Hello,

Thank you for your message.

To address your concerns promptly, I have escalated your inquiry to our Production Manager, requesting an immediate update on your order’s status.

Thank you for your understanding and patience during this time.

Best regards,
Alexa Bielak

Markus Conte

2024幎6月30日
自発的なレビュヌ
Milk Racing ロゎ

Milk Racing からの回答

Dear Markus,

We appreciate your understanding and patience regarding the delay you've experienced. We sincerely apologize for any frustration this has caused and regret the inconvenience it has caused you.

As we mentioned in our previous communication on Friday, the delay was due to an issue with our supplier. We have thoroughly investigated the matter to ensure appropriate actions are taken to prevent future occurrences. To compensate for the delay, we've applied a 15% discount on your next order and included some gifts with your current order.

Additionally, I can confirm that your order is ready to go and the package is waiting for courier pick up, so soon you should receive the package at your doorstep. Please check your email for further details.

Should you have any further questions or need additional assistance, our customer service team is here to help. We truly appreciate your trust and patience.

Best regards,
Milk Racing Team

5぀星のうち5の評䟡

I bought 21/18 wheels

I bought 21/18 wheels. The wheels are great. The bike looks much more massive and taller. Top quality for me. They could produce them faster, but good things have to wait. I am posting a comparison of the wheel width with the series tire. Weight difference:
Serial wheel with CST tire = 5.7kg
Milkracing wheel with Shinko 241 tire 3.5 = 9.3kg.
I recommend !

2024幎6月20日
自発的なレビュヌ
Milk Racing ロゎ

Milk Racing からの回答

Thank you so much for sharing your experience! We're thrilled to hear that you love how they look on your bike and that they enhance its appearance! It's always rewarding to know that our top-quality products meet the expectations of our valued customers.

We appreciate your patience regarding the production time. As you rightly said, good things do take time, and we're constantly striving to improve our processes to deliver quicker without compromising on quality.

Thank you for recommending our product!

5぀星のうち5の評䟡

Everything was great

Everything was great, custumer service is fire!!! No nees to say milk racing is your choice if your looking for wheels!

2024幎6月13日
自発的なレビュヌ
Milk Racing ロゎ

Milk Racing からの回答

Thank you so much for your review! We're thrilled to hear that you had a great experience and that our customer service met your expectations. We strive to provide the best service possible, and it's wonderful to know we hit the mark for you. We're honored to be your choice for wheels, and we look forward to serving you again in the future 😊

5぀星のうち4の評䟡

It's worth the wait

A long story short, i ordered the wheels at the end of January and thee arrived last week. There were probably some issues at fabrication with materials or something. It sucked but it was out of their hands.

Besides the very long wait, the product is superb! The quality of the materials used, the finish, the paint quality, the tires used ... it simply is a high end product worth the money.

In the end i can only recommend Milk Racing, it IS worth the wait.

2024幎5月27日
自発的なレビュヌ
Milk Racing ロゎ

Milk Racing からの回答

Thank you for taking the time to share your experience with us! We truly appreciate your patience and understanding regarding the delay. We strive to ensure the highest quality in our products, and it’s great to hear that our efforts have met your expectations.

Your satisfaction is our top priority, and knowing that you find our product superb and worth the wait is incredibly rewarding for our team.

We hope you will enjoy your new wheels and look forward to serving you again in the future.

All best from the Milk Racing Team!

5぀星のうち1の評䟡

(UPDATED) I ordered two wheelsets on february


I ordered two wheelsets on february 14th, the working process supposed to take 3 weeks, the first set was shipped on April 22th......

Now - after another month - I'm still waiting for the second wheelset, but the worst thing is that I wrote several times to have updates and the only answer is " Hello,

Thank you for reaching out!

We are happy to inform you that we received your email. Our team is receiving your query. We are committed to reply as soon as possible.

We appreciate your trust and patience.

Best regards,
Milk Racing Team
(This is an auto-generated email)

I'm really frustrated, a lot of patience but now
the jar is full. If the situation will not take a turn in few days I'll ask for refund and I will update this review

***************************************************************
Here the answer i received after this Review:

On May 20, 2024 at 9:42:58 AM UTC, Milk Racing wrote:
Hello Marco,

Thank you for getting back to me. I genuinely understand your frustration with this situation and am committed to solving it on your behalf.

Firstly, I apologize for the stress and inconvenience we have caused. Please note that this was never our intention, and customer happiness has always been our primary goal. Our supplier caused the unfortunate delay, and I can assure you that we took steps to investigate this situation further so the consequences would be drawn.

Our supplier claims we should gather all the parts by this week. As soon as we get them, we will ship your order and provide you with the tracking link.

I truly believe one day, we will get your trust back, and I hope we can serve you better in the future. In case you ever decide to order from us again, please use this code for a 15% discount: COM15%
I have also added to your order spare inner tubes as a gift.

Once again, please accept our heartfelt apologies for any inconvenience caused. We value you as a customer and are committed to making things right for you.

If you have any further questions, feel free to respond to this email. I am here to assist you and will do my best to ensure your experience with Milk Racing remains positive. We truly appreciate your patience and understanding during this time.

Best Regards,
Alexa Bielak

Milk Racing Customer Support
****************************************************************
Now, after another two weeks no more news. I asked for refund on 30th may but they didn't process my request. Next step will probably be will be a legal assistance

2024幎5月20日
自発的なレビュヌ
Milk Racing ロゎ

Milk Racing からの回答

Dear Marco,

Thank you for your patience and for sharing your feedback with us. We sincerely apologize for the delay in delivering your order. We understand how frustrating this situation has been for you and deeply regret the inconvenience caused.

To address your concerns, we have already replied to your email a couple of days ago, and we also replied to your most recent email today providing an update on the status of your order. Our supplier caused the unfortunate delay, and I can assure you that we took steps to investigate this situation further so the consequences would be drawn. Additionally, to compensate for the delay, we have applied a 15% discount on your next order and added to the order some free gifts.

We assure you that we are working diligently to expedite the completion and shipment of your order. Your satisfaction is our top priority, and we are committed to resolving this issue as quickly as possible.

If you have any further questions or need additional assistance, please feel free to reach out to our customer service team directly. We appreciate your trust and patience.

Best regards,
Milk Racing Team

5぀星のうち1の評䟡

Ne commandez jamais la bas

Ne commandez jamais la bas! Pire expérience d'achat ever! J'ai commandé début avril un set de roue sur mesure pour un e-bike show cette semaine. Il est déjà mentionné sur le site que c'est sur mesure donc 2 semaines de conception + 2 semaines de shipping, avec les dates estimé j'avais encore un jeux d'une semaine pour les recevoir donc je fais ma commande. Le 8 mai, soit le lendemain que je suis sensé recevoir mon colis ( leur site a un systÚme automatisé qui estime le temps pour chacune des étapes du processus), je reçois un message de leur part pour me dire qu'il leur est impossible de me livrer ma commande. C'est la que les problÚmes commencent. C'est eux qui m'écrivent 1 mois plus tard pour me dire qu'ils ne peuvent pas faire ma commande, lorsque je demande un remboursement puisque même si je choisi un autre modÚle, je manque mon bike show donc je n'ai plus besoin de ces roues, on s'obstine avec moi et on refuse de me rembourser ??? Ils ne sont pas capable de construire mes roues mais ne veulent pas non plus me rembourser ?? J'appelle cela un scam

EDIT: 04 JUILLET 2024: J'avais décidé de donner une 2e chance à Milk Racing suite au dénouement de la situation, croyez le ou non en ce 04 juillet 2024 je n'ai toujours pas reçu ma commande. À la place on m'envoie un courriel pour me dire qu'il y aura des délais additionnel pour la coloration, ils offrent des couleurs qu'ils ne sont même pas capable de faire ! Leurs atelier ne fait presque rien eux même ils donnent tout en sous traitance ce qui explique les délais interminable. Concentrez vous sur les roues déjà prête, vous n'avez pas la hauteur d'offrir du hand made.

EDIT 17 JUILLET: VOICI LE MESSAGE RECU: Hello Dylan,

I understand your frustration.
We didn’t mean to harass you in any way. A few weeks ago, we already turned off anodizing colors from the offer for most of the sizes due to the lack of quality after the process, which led to delays. You were one of last customers to have an anodizing color in that particular size.

We did our best processing your rims a few times to get the best effect, but we received the rims from the last anodizing process today, and the team is ready for assembly, but the quality is not something we wish to offer (the red color does not match the hub perfectly, stains, visible welding point). I am informing you now before the deadline (19th of July),

If you don’t want to change to powder coating/dual/candy color or black, we will refund you the full amount.

Additionally, whatever your decision will be, I will send you a spare tire for the 16” wheel you already have from us free of charge or two tires (16” + 17” if you opt-in for a different color) as a gesture of commitment to my clients.

I am very sorry for all the inconvenience and trouble.

Donc, aprÚs 2 mois supplémentaires et malgré l'historique déjà répugnant avec la compagnie, ça ne les a pas empêcher de me faire le même coup une 2e fois. Je suis trÚs déçu qu'ils offrent des options qu'ils ne sont même pas à la hauteur de faire. TrÚs trÚs décevante cette compagnie

2024幎5月11日
自発的なレビュヌ
Milk Racing ロゎ

Milk Racing からの回答

Dear Dylan,

Thank you for taking the time to share your feedback. We truly understand your disappointment.

We strive to maintain timely deliveries, but sometimes, external factors can cause unexpected delays. As mentioned in the email, there were unforeseen supply chain issues with the 3.00 rims. As a resolution, we proposed an alternative by offering to replace the 3.00 rims with 2.50 rims. We understand this was not your preference, and we respect your decision to decline this option.

We treated your case exceptionally and forwarded the refund request to our administration department. The refund is on the way to your account. Additionally, as a gesture of goodwill, we will send you a free spare tire to compensate for all the inconvenience and stress this situation may have caused.

If there's anything further we can do to resolve this issue to your satisfaction, please let us know. We are here to help and hope to serve you better in the future.

EDIT: JUNE 18th 2024

Thank you for sharing your updated feedback with us. We can assure you that we are doing everything possible to deliver the highest quality product.

As discussed, we have discontinued offering anodized rims due to quality concerns. Our commitment to transparency and quality means we prioritize informing our customers about any issues that may affect their orders - and this happens also in your case. This approach allows us to maintain the best quality-price ratio for our products.

We sincerely apologize for not meeting your expectations; even though we have already shipped one of your orders, the second order is still within the shipping timeline, and we offered free spare tires as a gesture of our commitment. Despite your dissatisfaction with our actions, we remain committed to promptly informing our customers of any issues that arise during production. This ensures that you all receive wheels that meet our high standards, even if it necessitates some changes to the order.

We regret that our solutions and constant contact regarding your order did not fully satisfy your expectations. Your feedback is invaluable to us, and we will use it to improve our processes and customer satisfaction.

5぀星のうち5の評䟡

Very Good Product and Timely Delivery

This was a very easy order, shipped out on time, delivered on time, and was exactly what was ordered. I would definitely recommend to anyone!

2024幎5月1日
自発的なレビュヌ
Milk Racing ロゎ

Milk Racing からの回答

Thank you so much for sharing your experience! We're thrilled that you're enjoying our products and hope to serve you again. Thanks again for your feedback; have fun on your rides!

5぀星のうち1の評䟡

Ordered custom wheel set for my son to


Ordered custom wheel set for my son to participate in a charity ride. Shipping April 8th-15th now may 3rd and nothing!! Emailed numerous times just keep being told at colouring stage and processing!! Really sad and let down by the company! And still no email reply days later.

2024幎5月3日
自発的なレビュヌ
Milk Racing ロゎ

Milk Racing からの回答

Dear Lauren,

Please accept our sincerest apologies for the delay in your order. We value your feedback greatly and are truly sorry for any frustration this has caused.

As a gesture of our commitment to your satisfaction, we have included spare premium tire with your order as a gift, and you also received a discount on your next purchase. If there is anything more we can do to assist you, please feel free to reach out directly.

Your loyalty is extremely important to us, and we are committed to restoring your confidence in our service. If you have any further questions or concerns, please contact us directly; we are always here to help.

Best regards,
Milk Racing Team

5぀星のうち1の評䟡

I purchased a rear sprocket February 3

I purchased a rear sprocket February 3. Today april 11, and still haven't received the sprocket. Last update was march 22, " processing components "

2024幎2月3日
自発的なレビュヌ
Milk Racing ロゎ

Milk Racing からの回答

Dear Jacob,

We sincerely apologize for the delay in receiving your rear sprocket. Your experience falls short of the high standards we set for ourselves, and for that, we are truly sorry.

We understand the frustration and inconvenience this has caused you. However, your order is scheduled to be shipped on Monday - April 15th. We added a free upgraded handlebar and other gifts to your order as an apology gift for this delay.

In the meantime, if there's anything else we can do to assist you or if you have any concerns, please don't hesitate to contact us. Your satisfaction is our priority, and we are committed to making this right for you.

Thank you for your patience and understanding.
Best regards,
Milk Racing Team

5぀星のうち5の評䟡

Great Experience!

Overall had an excellent experience purchasing parts through Milk Racing. They were extremely fast with their responses, offered live tracking data and notified me whenever my order was being processed. The product in which I purchased was a total of 36 spokes in order to build up a 16”. Upon arrival I was extremely satisfied to see that they had included an additional spoke with my order as a spare! I absolutely love the little things like that, and moreso than a sticker. If you had any doubts about this company I hope my shared experience will change your mind.

-TheRonDoc

2024幎3月18日
自発的なレビュヌ
Milk Racing ロゎ

Milk Racing からの回答

Thank you so much for taking the time to share your experience with us! We couldn't be happier to hear that your journey with us was excellent.

We strive to provide top-notch service to all our customers, and it's incredibly rewarding to know that we were able to meet your expectations. Your review means the world to us, and we're grateful for your trust and support.

Thank you again for choosing Milk Racing, and we look forward to serving you again in the future!

5぀星のうち4の評䟡

Talaria sting mx4 16",19" wheels/ tires

The wheels and tires look awesome! Installation was easy and they provide instructions on their website if needed. I've done 3 rides with them so far and it's a much better ride then stock, and more grip. Communication was very good, but expect a long wait before delivery if your in Canada. Overall very happy with the product and service.

2024幎3月15日
自発的なレビュヌ
Milk Racing ロゎ

Milk Racing からの回答

Thank you so much for sharing your thoughts about our wheels! We're thrilled to hear that you found the installation process straightforward and that our products have elevated your riding experience.

Also, we genuinely appreciate your patience regarding the delivery time - your understanding means the world to us.

Wishing you many more fantastic rides ahead!

5぀星のうち5の評䟡

Awesome guys that care about product

Awesome guys that care about product. They were responsive helped me pick out the right color size and even picked out awesome tires that I didn’t even know about now. Everyone asks me what my rear tire is and where I got my wheels I am happy to promote milk gracing sadly, I can only give them five stars they deserve more.

2024幎1月1日
自発的なレビュヌ
Milk Racing ロゎ

Milk Racing からの回答

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you had such a positive experience with us. It's always our goal to provide excellent service and help our customers find the perfect products for their needs. It's fantastic to hear that our recommendations exceeded your expectations.

Thank you for choosing us, and we look forward to serving you again in the future!

5぀星のうち5の評䟡

Milkracing 16inch wheel

Shipping was slow but im very happy with it. Came in great condition and they supplied an extra tire which I am thankful for.

2024幎3月6日
自発的なレビュヌ
Milk Racing ロゎ

Milk Racing からの回答

We extend our gratitude for sharing your thoughts on our product!

We're genuinely sorry about the delay in shipping and any trouble it may have caused you. We're working hard to improve our shipping processes.

Thank you so much for being patient and understanding, and for sharing your thoughts with us. Your feedback is incredibly important and helps us make things better for everyone.

5぀星のうち1の評䟡

What a customer support nightmare

What a customer support nightmare. I ordered a seat drop kit and paid for expedited shipping. It arrived 8wks later (not 2wks). I only got automated emails of the delays. No phone number available to call. They only allow email communication. When I finally got the seat drop, it didn’t fit the bike. Customer technical phone support? None. Had to send an email, and have been getting response, “our technical customer support person is on sick leave”
 Time to return this! We will see how THAT goes
.

2024幎2月24日
自発的なレビュヌ
Milk Racing ロゎ

Milk Racing からの回答

Dear Robert,

We extend our heartfelt apologies for the delay experienced with your recent order. Your feedback holds great significance to us, and we genuinely regret any inconvenience caused. Ensuring top-notch customer service remains our utmost priority, and we are dedicated to rectifying this situation promptly.

Please note that we replied to your email a couple of days ago with an explanation of the technical problem and resolution. If further assistance is needed, please reach out to us directly.

However, to compensate for this inconvenience, we have included a discount on your next purchase, as we discussed. Additionally, we have processed a full refund for your order along with shipping costs, and you can keep the product if you decide to make another try with fitment. Also, it’s worth mentioning that CNC parts sometimes can be difficult to fit due to slight changes on the SurRon frame, subframe, and mounting points.

Your feedback is crucial, and we're committed to enhancing our services to regain your trust.

Best regards,
Milk Racing Team

5぀星のうち1の評䟡

Customer service is TERRIBLE

Customer service is TERRIBLE! I've been contacting them for over a week regarding my order (which is a week late with no updates) they send me an email stating the order is delayed. I paid for the expedited shipping to have the order before a trip to no avail. I like their products but, for the horrible customer service I'll be taking my business to Warp9 in the future, even if it is a bit more expensive. At least I'll have my orders delivered on time and they are responsive to inquiries.

2024幎2月16日
自発的なレビュヌ
Milk Racing ロゎ

Milk Racing からの回答

Dear Trace,

We sincerely apologize for the inconvenience caused by the delay in your recent order. Your feedback is invaluable, and we deeply regret any disappointment this has caused. Rest assured, providing exceptional customer service is our priority, and we're committed to resolving this promptly.

To compensate for the inconvenience, we added spare parts gifts to your order and a discount for the next one. Please contact us directly if we can do anything else for you.

Please note that the estimated shipping date provided is when we intended to hand your order to the shipping company.

Your loyalty means the world to us, and we're determined to regain your trust. Should you have any questions or concerns, please don't hesitate to contact us. Thank you for bringing this to our attention.

Best regards,
Milk Racing Team

5぀星のうち1の評䟡

I wouldn’t come back.

Customer service is absolutely nonexistent. All they send are automated emails and shipping time is not true to their website. Will be at least a month after they say.. I ordered my custom warp9s at the same time, and they have been on my bike for months now

2023幎12月20日
自発的なレビュヌ
Milk Racing ロゎ

Milk Racing からの回答

Dear Nick,

We sincerely appreciate your feedback and apologize for any inconvenience caused by the delay in your order.

Ensuring top-notch service and timely delivery is paramount to us, and we sincerely regret any disappointment this may have caused. Our Customer Service Team was dedicated to assisting you, and we’ve done our best to shorten the process and customs procedures. Unfortunately unforeseen delay occurs for custom parts to your order.

To compensate for the inconvenience, we’ve applied a 10% discount to your next purchase, as discussed.

Your feedback is invaluable, and we’re committed to improving our services to regain your trust. Should you require further assistance, please don’t hesitate to reach out.

We hope our product meets your expectations.

Best regards,
Milk Racing Team

5぀星のうち4の評䟡

I recently got the 16” supermotos


I recently got the 16” supermotos (ultra wide) for my talaria sting r and I absolutely love the look and feel of them on the road. The rims and hubs have a really nice mass and are machined very well. The heave gauge spokes are also a great add for the cost. If you have stock forks you have to run a 80/80 profile tire which they do not put on the wider rims, which I got with out checking the clearance for that tire (my fault). I ended up having to get a 80/80 tire put on the 2.5” front rim (no problem). it now fits and works great. No problems with alignment or clearance.

2023幎11月13日
自発的なレビュヌ
Milk Racing ロゎ

Milk Racing からの回答

Thank you for sharing your experience with the 16" supermotos for the Talaria Sting R. It’s fantastic to hear that you’re enjoying them! :)

Regarding the tire compatibility, it’s a common oversight, but it sounds like you managed to resolve it efficiently by fitting an 80/80 tire on the 2.5" front rim. It’s reassuring to know that despite this initial hiccup, there were no issues with alignment or clearance afterward.

Your experience is helpful to others considering a similar upgrade. Thanks again for your review!

5぀星のうち4の評䟡

Great wheel and price but arrived a little crooked

Had a good experience with my order, build time was under the quoted time frame and I had my 16” wheel at my doorstep in the US in 3 weeks! Build quality is excellent however my wheel arrived out of true and was contacting my drivetrain on about half the tires circumference. I had to dish/offset it but I’ll likely need to bring it to a shop to get it straightened out on a proper stand.

2023幎11月3日
自発的なレビュヌ
Milk Racing ロゎ

Milk Racing からの回答

Thank you for sharing your feedback! We’re delighted to hear that your order arrived swiftly and the build quality impressed you.

However, we sincerely apologize for any inconvenience caused by the wheel alignment issue.
Please note that on our website, you can choose either “NO TIRE” or “NO TIRE + dish/offset” options. You chose “NO TIRE”, so the wheel was not dished. Also, we add a spoke key to each wheel so you can true the spokes on the wheel adequately to your tire size and needs.

Please feel free to contact us next time before placing an order to make sure that everything will fit correctly 😁 We are always happy to help!

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報