Moneyshake レビュー 

1,061
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.3

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

I saw the Moneyshake advert online & thought I'd make an enquiry. With very little effort I was able to get the information I was looking for which was more attractive than expected! I was then got i... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Received quotation quickly and then received follow up telephone call shortly after. Just an enquiry at this stage which was acceptable and not put under any pressure to proceed.

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

The advertisement says the monthly payment is £201, but in reality it’s much higher. You also have to pay a £2,423 deposit. Services are not included, and any damage charges are not covered either. So... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Very easy to use completed the on line form then Ralph was in contact absolutely great service from him.I changed my mind on the car was never a problem or issue.He followed through and had help from... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. リース業
  2. ・
  3. カー リース業
  4. 価格比較サイト

当該企業による記述

Compare car leasing deals from the UK's top leasing providers with Moneyshake. We're shaking up the car lease market. At Moneyshake, you can find your ideal lease car in just a few clicks. No jargon. No hidden fees. No spending hours online to find the best lease deal. Moneyshake gives you the best deals in one place from our trusted panel of partners.


連絡先

4.3

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

1061件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 91%に回答しています

通常48時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.3

すべてのレビュー

(1,061)

過去12か月のレビュー数: 144件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Easy web site

2025年5月5日
Moneyshake ロゴ

Moneyshake からの回答

We're thrilled that you found our website so easy to use! Thank you for your positive feedback!

5つ星のうち5の評価

First time I've been here

First time I've been here, so far so good !! Excellent responses.

2025年5月1日
Moneyshake ロゴ

Moneyshake からの回答

Great to hear about your positive experience; thank you for taking the time to leave your review!

5つ星のうち4の評価

Good effort

Good. Friendly and helpful demeanour.

2025年4月29日
Moneyshake ロゴ

Moneyshake からの回答

Thank you for your review. We're very pleased that you are happy with the service you received.

5つ星のうち4の評価

I apologize

I apologize, I was caught eating, so I could not give the right attention to the call, I have been happy with other experiences with Moneyshake, thank you.

2025年4月22日
Moneyshake ロゴ

Moneyshake からの回答

Thank you for your review; it's great to hear you've been happy with your Moneyshake experience!

5つ星のうち2の評価

Got the deal i’am looking for but…

Got the deal i’am looking for but nobody contacted me with regards the deal.

2025年4月21日
Moneyshake ロゴ

Moneyshake からの回答

Thank you for leaving your review. We value your feedback highly as it helps us, and our broker partners, improve our service to you.

5つ星のうち5の評価

Friendly professinal and helpful…

Friendly professinal and helpful service.

Very pleased.

2025年4月17日
Moneyshake ロゴ

Moneyshake からの回答

It's great to hear you found our service friendly, professional and helpful! Thank you for sharing such positive feedback!

5つ星のうち1の評価
Moneyshake ロゴ

Moneyshake からの回答

Thank you for your review - although we're very sorry if you were disappointed with any aspect of our service.

Please reach out to us at hello@moneyshake.com and we'll do whatever we can to help.

5つ星のうち1の評価

Poor support



Subject: Complaint Regarding Misleading Lease Deal and Poor Customer Service

Dear Money Shake and Car Wow,

I am writing to formally raise a complaint regarding our recent experience while applying for a car lease through your services.

We applied for a Renault Rafale lease deal advertised at £280 per month, which appeared to be a very competitive offer. As part of the process, we provided full personal and banking details with the understanding that a credit check would be carried out and we would receive a call back within 24 hours. Unfortunately, this call never came.

Upon following up, we were informed that the advertised price was incorrect and the actual cost would be over £600 per month—more than double the advertised figure. We were also told that no credit check had been completed because our income figures "seemed acceptable." This seems highly unprofessional and raises concerns about data handling and the integrity of your application process. Surely anyone could provide arbitrary income details, which is exactly why a proper credit check should be conducted.

To date, we are still waiting on a promised call from management to discuss the issue. The lack of communication and misleading pricing has left us disappointed and frustrated. Based on this experience, I would not recommend your services to others.

I hope you will take this feedback seriously and improve your processes to ensure clearer communication and greater transparency in the future.

Kind regards,
Mr and Mrs Williamson
[Contact Information]

---

2025年4月10日
自発的なレビュー
Moneyshake ロゴ

Moneyshake からの回答

Thank you for sharing your feedback—we’re very sorry for the frustration and disappointment caused by your experience of Moneyshake and our broker partner.

We always aim to keep pricing as clear as possible, but occasional increases can be incurred by specific vehicle trims and maintenance add-on packages, which we aim to keep as transparent as possible at each stage of your enquiry.

Your concerns about communication and the credit check process are important to us, and we will liaise with our broker partner to ensure these standards are upheld accordingly at all times.

We’d love the chance to address your complaint directly—please reach out to our team at hello@moneyshake.com, and we’ll do what we can to resolve this for you.

Many thanks for taking time to share your valuable feedback.

5つ星のうち5の評価

The response was great and the person I…

The response was great and the person I spoke with answered all my questions which made me more inclined to lease my next car with you a big thank you to all.

2025年4月10日
Moneyshake ロゴ

Moneyshake からの回答

Thank you for your positive review! We're really happy that you had all your questions answered... do let us know if there's anything more we can do to help.

5つ星のうち2の評価

Incorrect advertising.

After showing interest in a lease car via an email i was extremely excited. Requesting a quote (£208), i cannot describe my disappointment when it arrived at nothing like, nearly £200 more.
The wind now out of my sails, an advisor continued with some enthusiasm to make a sale. Printing error? Feels like a hook to me.
This day and age it should not happen!

2025年4月9日
Moneyshake ロゴ

Moneyshake からの回答

Thank you for taking the time to leave your review of Moneyshake. We're so sorry to hear that you were disappointed upon receiving your quote.

We'd like to look into this for you so we can provide total clarity on any cost breakdown relating to your deal. Please contact our team at hello@moneyshake.com and we'll happily assist.

Thank you again for providing your valuable feedback.

5つ星のうち1の評価

Quoted on the website at £185 per month…

Quoted on the website at £185 per month and then immediately upped to £355 per month after providing contact details (quote then given over email from the lease provider) with no change in information or requirements. Now receiving a lot of marketing emails with no benefit.

2025年4月9日
Moneyshake ロゴ

Moneyshake からの回答

Thank you for taking the time to leave your review. We work hard to uphold our commitment to avoiding hidden costs so we are very sorry if you were disappointed with the full quote you received.

We would appreciate the chance to look into your case and address your query specifically; please contact our team at hello@moneyshake.com and we'll happily provide a breakdown of the quote provided by our broker partner for clarity.

Thanks again for sharing your valuable feedback; we use all reviews to help shape the service we provide to our customers so it's very much appreciated.

5つ星のうち5の評価

Good service

Good service

2025年4月8日
Moneyshake ロゴ

Moneyshake からの回答

Thank you for leaving your positive review of Moneyshake; we're very happy that you received such good service!

5つ星のうち2の評価

Price quoted inaccurate

I was getting ready to proceed with the company (Carwow Leasing) I was put in touch with and the price was raised by quite a bit. This did not feel right. The price you see on the Moneyshake site may not be the price you end up with, be careful along your journey.

2025年4月7日
Moneyshake ロゴ

Moneyshake からの回答

Thank you for your review of Moneyshake. We’re sorry if you found the quoted price differed from the advertised amount.

On certain deals, a specific vehicle trim or maintenance package may incur additional cost to the original quote; we work closely with our broker partners to ensure transparency here, in-line with our commitment to avoiding hidden costs.

If you have any ongoing query relating to your deal, please contact our team at hello@moneyshake.com and we'll happily liaise with the relevant broker to provide a detailed breakdown of your quote.

Thanks again for taking the time to leave your review.

5つ星のうち5の評価

Good choices

Good choices

2025年4月7日
Moneyshake ロゴ

Moneyshake からの回答

Thank you for taking the time to share your experience. We are delighted to hear you are happy with our service!

5つ星のうち5の評価

I saw the Moneyshake advert online &…

I saw the Moneyshake advert online & thought I'd make an enquiry. With very little effort I was able to get the information I was looking for which was more attractive than expected! I was then got in contact with one of their representatives & was able to refine search. I haven't yet bought a lease but am very interested thanks to Moneyshake's initial contact!

2025年4月1日
Moneyshake ロゴ

Moneyshake からの回答

Thanks Ken!

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報