The Pretty in Pink Tulips

The Pretty in Pink Tulipsのレビュー

商品の星評価は、その商品のすべてのレビューの平均として計算されます。


Moonpig.com ロゴ

販売元: Moonpig.com

www.moonpig.com

•

59.7万 レビュー

4.3

このページに掲載されている情報は、Moonpig.com の顧客によってTrustpilot 上に書かれた商品レビューのみに基づいています。


他の消費者の注目点

品質

3.0

130 件の評価

金額に見合う価値

2.8

130 件の評価


商品の詳細

Brighten someone’s day with Moonpig Flowers. With high quality bouquets for all occasions, you can create a memorable moment of pure loveliness in the comfort of their own home.

Introduction

The Pretty in Pink Tulips


What’s in the Box?

15 Tulips Pink
2 Statice Pink
3 Parvi

The Important Part: 

  • We promise seven days’ freshness or a free replacement with every bouquet.
  • Select your date or get next day delivery when you order by 9pm Monday-Friday. Plus, get SMS tracking and a 2 hour delivery window.
  • Our flowers arrive in bud and will come into bloom within a day or two. This means fresher flowers for longer – yay!
  • Each bouquet is hand-tied by our expert florists.
  • Bouquets come in our signature Nourishing Wrap to keep them happy and hydrated while travelling

Please Note:

The colour of Tulips may vary

  • In the rare event that any flowers become unavailable or are not quite up to standard, we’ll replace them with flowers of similar or superior style, quality and value.
  • Vase not included.

すべてのレビュー


5つ星のうち2の評価

Loved the flowers but the delivery was a day late, I ordered 5 days in advance to avoid missing mothers day. Not Great.This will be the second time this has happened...

品質: 5
金額に見合う価値: 4
Moonpig.com ロゴ

Moonpig.com からの回答

We're really sorry your order was late. We know how important it is for things to arrive on time, especially for special occasions. If you could contact us with the details of your issue via trustpilot@moonpig.com, we’ll happily look into this for you. Please include the details of your order so that we’re able to help you as soon as we can!

5つ星のうち4の評価

Sent to my mother in the UK for Mother’s Day. Ordered in the US. Mum said the flowers were pretty. Mainly a lilac tulip which was nice, even though indication was for pink flowers. After a couple of days the flowers did open but the leaves were dying and had to be removed. Didn’t last a full seven days! No pictures as my mum doesn’t do IT as she is elderly.

品質: 3
金額に見合う価値: 3
5つ星のうち1の評価

Received these flowers for a mother's day gift. After 5 days they had barely started to flower and all the petals fell off. Definitely not worth the money i paid for them.

品質: 1
金額に見合う価値: 1
Moonpig.com ロゴ

Moonpig.com からの回答

We're so sorry to hear the product you received didn’t meet your expectations. Your satisfaction means a lot to us. If you could contact us with the details of your issue via trustpilot@moonpig.com, we’ll happily look into this for you. Please include the details of your order so that we’re able to help you as soon as we can!

5つ星のうち2の評価

Terrible flowers a handful of tulips you could get for £5 in a shop- so disappointing I had to go out and get more flowers as I was embarrassed to give them. Won’t ever buy from you again and I am a regular customer

品質: 2
金額に見合う価値: 1
Moonpig.com ロゴ

Moonpig.com からの回答

We're so sorry to hear the product you received didn’t meet your expectations. Your satisfaction means a lot to us. If you could contact us with the details of your issue via trustpilot@moonpig.com, we’ll happily look into this for you. Please include the details of your order so that we’re able to help you as soon as we can!

5つ星のうち1の評価

Very disappointed these didn’t arrive on Mother’s Day as it was clearly dated. Had I known I would have picked an earlier date

品質: 1
金額に見合う価値: 1
Moonpig.com ロゴ

Moonpig.com からの回答

We’re really sorry your order didn't arrive as expected. We know how crucial it is for deliveries to arrive on time. If you could contact us with the details of your issue via trustpilot@moonpig.com, we’ll happily look into this for you. Please include the details of your order so that we’re able to help you as soon as we can!

5つ星のうち1の評価

7 days after delivery date and they've still not arrived. Received a message the day after saying the order was delayed but haven't had any contact since. They were a gift for someone so this is very disappointing.

品質: 1
金額に見合う価値: 1
Moonpig.com ロゴ

Moonpig.com からの回答

We’re really sorry your order didn’t arrive. This isn’t the experience we want for our customers. If you could contact us with the details of your issue via trustpilot@moonpig.com, we’ll happily look into this for you. Please include the details of your order so that we’re able to help you as soon as we can!

5つ星のうち5の評価

Flowers have got better and better - we're now on day 6 and they still look beautiful

品質: 5
金額に見合う価値: 5
Moonpig.com ロゴ

Moonpig.com からの回答

Thank you for the positive review! We're delighted you had a wonderful experience. Your support is greatly valued. Take care!

5つ星のうち5の評価

Excellent service

品質: 5
金額に見合う価値: 5
5つ星のうち1の評価

Not as pictured, flowers were dry and in need of water and food.

品質: 1
金額に見合う価値: 1
Moonpig.com ロゴ

Moonpig.com からの回答

We're so sorry to hear the product you received didn’t meet your expectations. Your satisfaction means a lot to us. If you could contact us with the details of your issue via trustpilot@moonpig.com, we’ll happily look into this for you. Please include the details of your order so that we’re able to help you as soon as we can!

5つ星のうち5の評価

Absolutely Perfect x

品質: 5
金額に見合う価値: 5
5つ星のうち5の評価

Lovely healthy flowers. Delivery times are exceptional!

品質: 5
金額に見合う価値: 5
5つ星のうち5の評価

The flowers were fantastic, unfortunately the DPD driver didn’t bother going to the actual address and left them in the wrong road!

品質: 5
金額に見合う価値: 5
5つ星のうち1の評価

No issue with flower orders from moonpig in the past but this order, shocking. Nothing like the photo, only tulips that were not in best condition when they arrived with one purple flower. Very disappointed and probably won't order flowers from here again

品質: 1
金額に見合う価値: 1
Moonpig.com ロゴ

Moonpig.com からの回答

We're so sorry to hear the product you received didn’t meet your expectations. Your satisfaction means a lot to us. If you could contact us with the details of your issue via trustpilot@moonpig.com, we’ll happily look into this for you. Please include the details of your order so that we’re able to help you as soon as we can!

5つ星のうち5の評価

Very happy mum

品質: 5
金額に見合う価値: 5
5つ星のうち1の評価

Very disappointed did not turn up like photo was thrown in box and only a few tulips did not fill vase had to go and buy mom more flowers to say how much it cost me wasn't happy at all. Even delivery was just left by front door no knock just dumped.

品質: 1
金額に見合う価値: 1
Moonpig.com ロゴ

Moonpig.com からの回答

We're so sorry to hear the product you received didn’t meet your expectations. Your satisfaction means a lot to us. If you could contact us with the details of your issue via trustpilot@moonpig.com, we’ll happily look into this for you. Please include the details of your order so that we’re able to help you as soon as we can!

5つ星のうち5の評価

Great bouquet

品質: 5
金額に見合う価値: 5
5つ星のうち5の評価

Daughter very pleased with her gift 😊💐

品質: 5
金額に見合う価値: 5
Moonpig.com ロゴ

Moonpig.com からの回答

We're ecstatic to hear that you loved your experience with us! Thanks so much for your wonderful feedback. We can't wait to welcome you back soon! 😊

5つ星のうち1の評価

Parcel left outside my block of flats ? Not even inside contacted dpd parcel wasn’t there so I have lost out on £ and the parcel id doesn’t exist apparently

品質: 1
金額に見合う価値: 1
Moonpig.com ロゴ

Moonpig.com からの回答

We’re sorry about the error in the delivery address. We know how important it is for your order to arrive at the right place. If you could contact us with the details of your issue via trustpilot@moonpig.com, we’ll happily look into this for you. Please include the details of your order so that we’re able to help you as soon as we can!

5つ星のうち5の評価

Was very well received on time and much welcomed

Moonpig.com ロゴ

Moonpig.com からの回答

Thanks so much for your kind words! We’re thrilled you had a positive experience with us. Your satisfaction is our top priority, and we can’t wait to serve you again soon! 😊

5つ星のうち2の評価

Wilted and small. Just go to the supermarket instead would be my advice.

品質: 3
金額に見合う価値: 1
Moonpig.com ロゴ

Moonpig.com からの回答

We're so sorry to hear the product you received didn’t meet your expectations. Your satisfaction means a lot to us. If you could contact us with the details of your issue via trustpilot@moonpig.com, we’ll happily look into this for you. Please include the details of your order so that we’re able to help you as soon as we can!