MountProxies レビュー 

120
•
TrustScore 5段階評価の3.5

3.4

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

I had been looking for a mobile proxy provider who'd let me rotate my IPs anytime I want. I tried a couple, but they didn't seem to vibe. I came across MountProxies through a FB group a friend had inv... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I'm all down for crypto payments, I find them to be safer than other alternatives. MountProxies is the only provider I came across who overtly stated that they are all good with accepting cryptocurren... もっと見る

5つ星のうち1の評価

They will change your proxy port without reason and refuse to compensate you for it. At any given moment they'll assign you new proxy ports and your old ports will stop working. They do not send ema... もっと見る

5つ星のうち5の評価

My team doesn't want to compromise on anonymity and thus we're very very careful when using proxies. Until we came across MountProxies, managing proxies was a mess. Some providers had a decent HTTPs s... もっと見る

企業情報

  1. ソフトウェア企業
  2. ・
  3. 移動体通信事業者

当該企業による記述

Best 4G and 5G Mobile Proxies in US! We build our proxies on mobile devices that are dedicated to one subscriber during the whole month. You can easily buy a monthly subscription with manual rotation via API or set intervals. To make it even better, we also accept Crypto and have a 24/7 customer support team available via chat.


連絡先

3.4

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3.5

120件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.4

すべてのレビュー

(120)

過去12か月のレビュー数: 1件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Best

Both the 4G and 5G tiers are out of this world. Great customer service, their blogs section is also super resourceful.

2023年6月3日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Stable performance

Proxies are ready-to-use out of the box. Their blog section has pretty detailed guides on how to set the proxies up in browsers which I really appreciated.

2023年5月29日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Can't get any better

It speaks a lot about a company when they're offering weekly subscriptions for such sophisticated products. Gives a customer a lot of flexibility in terms of budgeting. Excellent products, excellent company

2023年5月9日
自発的なレビュー
5つ星のうち4の評価

Good

High quality mobile proxies, authentic. Have been using them for 2 months and overall, the performance is satisfactory.

2023年4月28日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

THIS SITE IS SCAMMER

Beware of MountProxies! This service is a scam that requires you to provide personal information and take pictures of your ID before payment. Even after following their instructions, payment never arrives. They continue to demand payment through Wise, but don't respond to any inquiries. Don't fall for their trick and avoid using MountProxies at all costs.

2023年3月16日
自発的なレビュー
MountProxies ロゴ

MountProxies からの回答

Hi! Thank you for sharing your feedback. When using WISE we do not require picture ID, WISE does take care of ID verification on their end for security reasons and that's why the payment method we encourage the most is cryptocurrency.

All customers are also free to choose one of the 3 method of payments available (WISE, PayPal and Cryptocurrency) if sharing any of your personal detail is a concern, we recommend Cryptocurrency.

Regarding the payment in question which you say it never arrives, please feel free to message us the transaction ID so we can track it.

5つ星のうち1の評価

SCAM CREDIT SYSTEM

SCAM CREDIT SYSTEM
After maintain their payment all credit gone and they try to scam customers don't trust them worst service scam all money
SUPER SCAM NOW THEY TRYING TO REPORT MY REVIEW

2023年2月4日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

THEY ARE SELLING PROXY THAT DOESN'T WORK.

Even the proxy browser they sell doesn't open. customer service connected to my computer with anydesk and could not solve the problem. I definitely do not recommend. I hope I can get a refund for the proxy that I couldn't use for even 1 minute.

2023年1月13日
自発的なレビュー
MountProxies ロゴ

MountProxies からの回答

Thanks for providing your feedback. We are sorry to know there were issues connecting to our proxies, however, it seems that you were using a third party software which required user expertise to set up the proxy and that goes beyond our team's scope of support. Your refund has been processed and you should expect to see it in 5-10 business days.

5つ星のうち1の評価

17 fraudulent charges totaling $2260

I had 17 fraudulent charges totaling $2260 over two days. All these are against my health savings account credit card. They take this much money in two days and they make me wait 5-10 days without even giving me a contact name or phone number to follow up. They told me to follow up through chat. SMH. Don't use this company.

2022年12月21日
自発的なレビュー
MountProxies ロゴ

MountProxies からの回答

Hello, here at MountProxies we take unauthorized transactions seriously. If your card information has been compromised we recommend to contact your bank and from there, we can gladly cooperate with the dispute process. Please notice that we have no control on third party individuals using your payment information on our website.

5つ星のうち1の評価

Requested refund almost 4 days ago. Nothing

I have contacted customer support on 12.12.2022, asking if their proxy allow ip whitelisting in their week long package, so I can test the service out before buying a monthly one. Support said it was all good, and that it supports it. I went ahead and paid by Bitcoin, since then, support has said the package does not support ip whitelisting which is a major no-no for my use case, and thus I requested a refund, it's been 94 hours and no one has refunded me. Customer support agent said it will be processed within 48 hours, and that some sort of imaginary department is "processing" it, of course, double the time has passed, and no one has refunded me.
This website is a major scam, it's better to leave your money on the street then to give it to those scammers.

2022年12月11日
自発的なレビュー
MountProxies ロゴ

MountProxies からの回答

Hi, we are absolutely sorry for the delay with the processing time of the refund. We will be processing your refund within the next 24 hrs. We would like to also clarify that we never intend to mislead customers and the whitelisting feature is only available in monthly packages and not the weekly that was opted in here. If you would like to still try our proxies for a week (Free of charge) we can assign you a new week and whitelist your IPs from our backend.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報