My Nametags レビュー 

63
•
TrustScore 5段階評価の3.5

3.5

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Superb quality, using for both lunch boxes and clothes - nothing is ripping, peeling or fading. Amazing all in all!! A blind buy for parents with kids going to school. The ability to custom create one... もっと見る

5つ星のうち3の評価

thought the order included a mix of clothing labels and labels for other items. However, I only received clothing labels, and I was only able to use 4 of them. This doesn’t make sense considering the... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Lovely name stickers. Easy delivery and such a wonderful job. Labelling has become so much easier with My Name Tags.

5つ星のうち1の評価

I never received the product. They claimed the shipment arrived- coincidentally on the very day I emailed to say it was significantly delayed, yet even after promising a refund, they never actually re... もっと見る

企業が回答しました


企業情報

  1. カスタムラベル印刷業者
  2. ・
  3. 子供の店
  4. 子供服店
  5. 制服店
  6. 文房具製造業者
  7. 文房具店

当該企業による記述

My Nametags helps you identify stationery, toys, clothes in a fun and colourful way. Design your own iron-on name tags, stickers, maxistickers, ministickers or pick from our home décor selection. Labelling all children's clothing and items is incredibly important. The only company offering a 10 year washing guarantee. We are confident our labels will stay on and last for years.


連絡先

3.5

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3.5

63件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

Trustpilot では、本物の人間によるコンテンツに重きを置いています。ただし、この企業は返信原稿の作成に役立つ AI 支援ツールにもアクセスすることができます。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.5

すべてのレビュー

(63)

過去12か月のレビュー数: 28件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Superb quality & amazing designs

Superb quality, using for both lunch boxes and clothes - nothing is ripping, peeling or fading. Amazing all in all!! A blind buy for parents with kids going to school. The ability to custom create one for your little one is exceptional - definitely ordering more soon. They are so fun

2026年8月30日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Still waiting for the delivery

Still waiting for the delivery. The company hired to deliver does not respond and the item us still with then.

2026年9月2日
My Nametags ロゴ

My Nametags からの回答

Hello,

We’re very sorry for the delay and certainly understand your frustration.

Following your response to our email confirming your shipping address, we arranged a replacement as promised and offered a gesture of goodwill.

Your replacement order has been dispatched, and an email with the tracking information has just been sent to you.

We sincerely apologise again for the inconvenience and hope your replacement reaches you soon. Thank you very much for your patience and understanding!

Best,
My Nametags Customer Service

5つ星のうち1の評価

I didnt receive my order and requested…

I didnt receive my order and requested a refund but no one replied

2026年8月23日
My Nametags ロゴ

My Nametags からの回答

Hello,

We’re very sorry that you did not receive a response to your refund request and sincerely apologise for the inconvenience caused!

We have now looked into your case and have contacted you via email to resolve this. We look forward to your response. Thank you for your patience and understanding!

Best,
My Nametags Customer Service

5つ星のうち3の評価

They are not very good quality

They are good quality. But when it comes to washing they aren't good - they are gone after 3 times washing!

2026年8月29日
My Nametags ロゴ

My Nametags からの回答

Hello,

Thank you for taking the time to share your experience. We’re very sorry to hear that you were dissatisfied with your order.

We would love to assist further, and provide tips on how to apply your labels to ensure they do not come off during washing cycles. Could you please share more information with us via email (including pictures, if you wish) on the following email address: info@mynametags.ae

We look forward to resolving any issues you are experiencing!

Best,
My Nametags Customer Service

5つ星のうち1の評価

Unfortunately

Unfortunately, it came off very easily from every surface I applied it to. I wasn’t happy with the quality at all. I also didn’t like the design, and the colors were not what I expected. Overall, I’m quite disappointed with the product.

2026年8月26日
My Nametags ロゴ

My Nametags からの回答

Hello,

Thank you for taking the time to share your experience. We’re very sorry to hear that you were dissatisfied with your order.

We would love to assist further, and provide tips on how to apply your labels to different items. Could you please share a photo of your labels with us via email on the following email address: info@mynametags.ae

We look forward to resolving any issues you are experiencing!

Best,
My Nametags Customer Service

5つ星のうち1の評価

I never received the product

I never received the product. They claimed the shipment arrived- coincidentally on the very day I emailed to say it was significantly delayed, yet even after promising a refund, they never actually returned my money. In short.. no money and no product. Watch out for them!

2026年8月26日
My Nametags ロゴ

My Nametags からの回答

Hi,

We’re sorry to hear that you were disappointed with your order experience, particularly that your order did not reach you.

Following our investigation with the courier service, we processed a full refund for your order, as previously confirmed in our email communication with you. We will also share a detailed refund confirmation by email for your records.

As processing times can vary between different banking institutions, we trust that the funds will reach you shortly.

We’re sorry for the inconvenience caused and for any frustration you experienced during the process. We hope the refund confirmation helps to clarify the situation, and remain available should you require any further assistance.

Best,
My Nametags Customer Service

5つ星のうち5の評価

Useful and colorful

Useful and colorful
We loved it! 🥰🥰
Fast delivery too 🚚

2026年8月22日
My Nametags ロゴ

My Nametags からの回答

Thank you for your kind feedback! We’re delighted to hear that you were happy with our service and appreciate you taking the time to share your experience.

5つ星のうち1の評価

It's been over a month

It's been over a month, I received one part of my order few days ago. The second part which was the tags for clothes was never received and no one got back to my emails till now

2026年8月20日
My Nametags ロゴ

My Nametags からの回答

Hello,

Thank you for contacting us by email.

We’re very sorry to hear that your order wasn’t delivered. We are currently investigating this with our courier and will be in touch with you as soon as we receive a response.

We look forward to resolving this issue as soon as possible!

Best,
My Nametags Customer Service

5つ星のうち3の評価

Order experience

thought the order included a mix of clothing labels and labels for other items. However, I only received clothing labels, and I was only able to use 4 of them. This doesn’t make sense considering the price I paid, which I find quite expensive for what I received.

2026年8月15日
My Nametags ロゴ

My Nametags からの回答

Hello,

Thank you for taking the time to share your experience.

We’re very sorry to hear that you were unable to make the most out of your labels. We would love to assist further and provide tips on how to apply your labels to different items. Could you please get in touch with us via email on the following email address: info@mynametags.ae

We look forward to hearing from you!

Best,
My Nametags Customer Service

5つ星のうち3の評価

Deliver time was very long like always

Deliver time was very long like always

2026年8月13日
My Nametags ロゴ

My Nametags からの回答

Hello,

We’re sorry to hear that your order did not arrive as expected. We understand how disappointing it can be when an order takes longer than anticipated.

In this case, we were awaiting some additional information from you that was needed to complete your order before we could proceed.

We apologise for any inconvenience this may have caused and hope that you are now happy with your order. Thank you for your patience and understanding.

Best,
My Nametags Customer Service

5つ星のうち5の評価

براند تعيش معاك لسنوات ما تتلف بالماء…

براند تعيش معاك لسنوات ما تتلف بالماء اثناء الغسيل جوده ممتازه تستحق

2026年7月27日
My Nametags ロゴ

My Nametags からの回答

!شكراً جزيلاً على تقييمك ومشاركة تجربتك معنا. يسعدنا جداً أن جودة منتجاتنا نالت رضاك ونقدر ثقتك بنا

5つ星のうち5の評価

The best stickers

The easy order
Smooth delivery
Very high product specs

2026年8月3日
My Nametags ロゴ

My Nametags からの回答

Thank you for taking the time to share such wonderful feedback about your order experience with us! We are pleased to hear your satisfaction with the order placement, delivery, and quality of our products.

5つ星のうち5の評価

Fantastic!

Fantastic!! Ordered labels few days ago and already arrived. Fast delivery. Labels are lovely and arrive in a cute envelope. Very impressed by the service, labels and delivery. Highly recommend.

2026年8月26日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Excellent all round!

As a mum to a 9 year old boy I need lots of labels. Often quite quickly and I can not praise this company enough. The labels are brilliant. No ironing required! They stick on clothes and hard items and stay stuck! The designs are awsome. I have tried other stickers as sometimes parting with £15 for name labels seems a lot but I have always come back to this company and won’t use any others now. The others have to be ironed on and even then have come off. The designs are also quite young whereas these suit any age as the choice is so vast. I desperately needed 56 labels within 2 days having run out before a school trip! Pippa got this sorted and within less that 48 hours using the express shipping they were in my hands! Honestly excellent! Very happy customer! Thankyou!

2026年7月9日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Amazing experience

I have been using it for my kids for 3 years now super beneficial and durable , perfect quality, delivered in short period.perfect condition

2026年6月10日
My Nametags ロゴ

My Nametags からの回答

Hi!

We appreciate the time taken to review your experience with us. We are very pleased to hear that you are satisfied with our products and delivery. Thank you for your loyalty of 3 years!

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報