Native Teams レビュー 

287
•
TrustScore 5段階評価の3.5

3.5

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Super delayed payments and does not care at all and does NOT take accountability - they always blame either our employer or our banks. Service is awful and their support team are useless as they don't... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Native Teams is an amazing tool that has made our life so much easier. With Native Teams we are able to focus on what truly matters in our business. It has helped us with core HR; compliance; outsourc... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち4の評価

I started using native teams from about a month ago. Positive: The sales guy Konstantinos was great if anything gave extra info beyond our initial scope which turned out to be needed anyway.... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I’ve been using Native Teams for years now, and I’m thoroughly impressed! They are constantly developing the product and adding new features, so it never feels stagnant. The interface is super user-fr... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 給与計算サービス
  2. ・
  3. 雇用コンサルタント
  4. 支払いサービス
  5. 人事コンサルティング

当該企業による記述

Native Teams is the global platform for employment and work payments that enables businesses to hire, pay, and manage teams in 95+ countries without opening local entities and without going through a chain of resellers. We bring EOR, global payments, payroll, and compliance together into one platform. Who we serve - Scaling companies and employers: Businesses that need support in employing and paying global teams. - Gig platforms: Platforms that need to pay their gig workers instantly and globally, without friction. - Employees: Workers who receive employment, benefits, and support through Native Teams' platform. - Independent professionals: Freelancers and contractors who need to manage their employment status and payments. What we offer - Employer of Record: Compliant global employment in 95+ countries, without opening local entities and a third party in between. - Work Payments: Payroll, contractor payments, and gig payouts on the same infrastructure we use to employ your team. - HR & compliance: Local labour law tracking, leave and absence management, and compliance reporting kept current in every country. Over the past 6 years, we helped 3,000+ businesses scale in multiple countries with 70% less admin while their teams got employed and paid compliantly and on time, wherever they are. The result is fewer handoffs, faster payments, and one accountable partner for everything from onboarding to offboarding.


連絡先

3.5

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3.5

287件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 96%に回答しています

通常1カ月以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.5

すべてのレビュー

(287)

過去12か月のレビュー数: 66件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

A very useful and handy platform for…

A very useful and handy platform for any freelancer or person seeking official employment. While there are some early-stage issues, the support team is quick and reliable—special kudos to Dragi. Overall, absolutely recommend

2024年8月15日
自発的なレビュー
Native Teams ロゴ

Native Teams からの回答

Thanks so much for your amazing review, Dimitri! We'll be happy to pass your kudos to Dragi. :)

Have a great day,
Native Teams

5つ星のうち5の評価

Been a remote worker for years and I'm…

Been a remote worker for years and I'm so glad to have Native Teams as my assistant

2024年8月12日
自発的なレビュー
Native Teams ロゴ

Native Teams からの回答

Thanks so much for your review, Tung! We're happy to hear that Native Teams has been so helpful on your remote work journey! :)

5つ星のうち5の評価

Helpful platform

This is a very helpful platform and easy to use.

2023年8月12日
自発的なレビュー
Native Teams ロゴ

Native Teams からの回答

Thanks so much for your review, Ma!

Have a great day,
Native Teams

5つ星のうち5の評価

Awesome platform for freelancers

Native Teams is very beneficial to freelancers. They offer many tools to choose from that you can use in your everyday work, most importantly they offer EOR services and receiving payments.

2024年5月12日
自発的なレビュー
Native Teams ロゴ

Native Teams からの回答

Thanks so much for your review, Emilija! We're happy to hear about your positive experience with our platform. :)

Have a great day,
Native Teams

5つ星のうち5の評価

Great service

Great service and great customer support. I have need to write one name from their customer support, and that is agent called Dragi.

2024年8月2日
自発的なレビュー
Native Teams ロゴ

Native Teams からの回答

Thanks for your amazing review, TK! :)

We're happy you've had a great experience with our support team, especially Dragi! Your feedback means a lot to us.

Have a great day,
Native Teams

5つ星のうち5の評価

Dragi K. Helped me resolve issues

Editing my rating.

Things have improved and they are running smoothly. Dragi has been on top of it. No complaints in recent months.

Keeping my last review below
Giving three stars as customer service is there to help and deserves 5*. I almost had issues with payments and paycheck processing every month of using their service.

One issue took a month to resolve and constantly had to keep track if the correct funds were deducted or not.

Again, 3* just because of lovely customer service people.

2024年8月1日
自発的なレビュー
Native Teams ロゴ

Native Teams からの回答

Hey Jake!
Thank you for updating your rating! We’re glad to hear that things have improved and are running smoothly for you. Dragi and the team truly appreciate your recognition. If you ever need anything, we’re always here to help!

5つ星のうち5の評価

Great platform for a freelancer. Excellent support.

While I encountered some hiccups initially when working with the platform, everything has been resolved now. Kristijan Gjorgiovski provided excellent assistance and helped me with any questions I had.

2024年7月31日
自発的なレビュー
Native Teams ロゴ

Native Teams からの回答

Hi Sargis,

Thank you for taking the time to leave a positive review! We're delighted to hear Kristijan has been so helpful. :)

Your feedback means a lot to us!

Have a great day,
Native Teams

5つ星のうち5の評価

the best customer care service!

The verification process and the customer service are the best I've seen so far their customer support helped me a lot during this process and it was done quiet smoothly, i recommend platform this platform to every freelancer reading this its quiet helpful for us to receive payments!

2024年7月16日
自発的なレビュー
Native Teams ロゴ

Native Teams からの回答

Thanks so much for your amazing review, Priyanshu! We're glad to hear you've had such a good experience with Native Teams. :) Have a great day!

5つ星のうち5の評価

Great customer experience and prompt support - what's promised, is delivered

From start to finish, their response was prompt and professional. A special shoutout to Natalija, who has been incredibly helpful throughout the entire process. She answered all my questions at every step with clarity and patience, ensuring that I fully understood everything. Thank you for creating such a smooth and pleasant experience!

2024年7月5日
Native Teams ロゴ

Native Teams からの回答

Thank you so much for your amazing review, Cvetanka! :) We'll make sure to pass your message to Natalija. Have a great day!

5つ星のうち1の評価

This company is a scam

This company is a scam! I processed payment 2 weeks ago but until now they haven't released my money. They always say i have an correct bank account! it's a lie. never use this company guys!

2024年7月4日
自発的なレビュー
Native Teams ロゴ

Native Teams からの回答

Dear Phoebe,
Thank you for your feedback, and we sincerely apologize for any frustration or confusion caused.
We want to assure you that our intention was never to inconvenience you. Our goal was to expedite the transfer process, which is why we reached out to request alternative bank details in a different currency. This would have allowed you to receive your funds more quickly.
We understand that the delay in your currency’s transfer time can be frustrating, and we regret that this has negatively impacted your experience.

If there are any remaining issues or further assistance you need, please don't hesitate to contact us directly.

Best regards,
Native Teams

5つ星のうち2の評価

Disappointed

The EOR concept and the software are a great idea. Native Teams supports customers from the North American market, yet there is no account manager working on US times.

It has been nearly impossible to get in touch with staff in a timely manner and if they respond it will be 1-2 am PST US time making NativeTeams a bad choice for US businesses looking to use them.

It has been extremely frustrating to say the least to work with them. We are now going to miss the start date we promised to 4 Philippines employees. It made us look extremely bad.

How can we trust that they will support us if they do not have any available resources to respond to our inquires. I am very disappointed.

2024年6月27日
自発的なレビュー
Native Teams ロゴ

Native Teams からの回答

Dear Jacob,

Thank you for sharing your feedback. We appreciate you recognising the potential of our employment. We sincerely apologise for the challenges you have faced with our customer support and the impact it has had on your business.
We understand how crucial timely communication is, especially for our clients in different time zones. Your experience does not reflect the standard of service we strive to provide. We are actively working on expanding our support team to include customer success managers who can provide timely assistance during US business hours.

We value your business and are committed to improving our services to better meet your needs. Your trust is important to us, and we hope to have the opportunity to regain your confidence in Native Teams.

Thank you for your understanding and patience.

Sincerely,
Native Teams

5つ星のうち1の評価

Been waiting on a payment since June…

Been waiting on a payment since June 1st. Native says it should be rejected due to using the wrong details. The company wants a bank statement to begin retrieving my payment. Native won't give me a bank statement showing my account activity and my account details. So if one of your payments "goes missing", they will not cooperate in helping you retrieve it. My cash is up in the air and has been that way since June 1st.
AVOID
AVOID
AVOID

2024年6月25日
自発的なレビュー
Native Teams ロゴ

Native Teams からの回答

Hi Toufic,

We would like to address a reply to your review.

First of all apologies for the inconvenience that you claim to have experienced.
Our team has kindly and timely responded to all your queries, along with explaining in detail how our process of receiving funds in Native Teams works, in detail the recommended usage of invoices and payment requests.
From our records your payment was not done in accordance to that, and wrong bank and beneficiary information was shared which lead to the moment where our bank has returned them to the sender. Moreover, our team sent you a confirmation from the bank and requested that the sender needs to track them, again because of insufficient and wrong information added in the sending procedure.
Also, we confirm here that after that problematic transaction, you have done 2 successful ones because you have done it in accordance to our suggestions as per above.

Kind regards,
Native Teams Team

5つ星のうち1の評価

NATIVE TEAMS SCAM WEBSITE (Detailed…

NATIVE TEAMS SCAM WEBSITE (Detailed Analysis)

1. They will confuse you between US$ and Euro € , somewhere they will use $ and somewhere € .
(so you will get confused between subscription fees , in FAQ section they said they will charge subscription fees in $ , but after creating account they will show fees in €.

2. They haven't mentioned anything clear on their website about fees, transaction charges , currency conversion charges etc. so that they can easily charge whatever they want.

3. Without subscription you can only accept payments, you can't do anything except accepting payments.

4. Customer support is like upset GF/BF.
They will only reply if you ask easy and simple questions from them , if you ask for any hard question like fees ,they won't reply. Late reply like upset GF/BF is very normal.

5. Firstly they will charge subscription fees, then they will charge currency conversion fees in the form of low conversion rates, then they will charge high withdrawal fees 10€ (10€ in my case, maybe you will be charged even higher) for your local bank transfer.

6. If you manage to get to the withdrawal page , then they will ask your bank account details in a manner so that you fill them wrong, and after you request for withdrawal , it will get declined because of wrong details and then they will again charge fees for failed withdrawal. THIS IS A JOKE WEBSITE.

7. Debit card will take 30 days to arrive.

8. All good reviews are fake , even Trustpilot shows this warning on top of their website (We’ve found out that this company has been displaying Trustpilot content incorrectly).

9. Stay away from this website, some youtubers are promoting this website , because they are being paid to do this.

10. I am already been scammed , because i thought i could save myself from high transaction fees of Paypal, that's why i started using this S$HIT WEBSITE .
Now i know paypal charge high transaction fees but doesn't scam like this.
STAY AWAY FROM NATIVE TEAMS , BE SAFE

2024年6月10日
自発的なレビュー
Native Teams ロゴ

Native Teams からの回答

Hi UJJWAL GARG,

Thank you for your review. Can we please have your email and the name under which you have your account in Native Teams so we can best assist you on any matter?
Our team has tried, but unfortunately we don't find an account attached to a user UJJWAL GARG.

Thanks for your cooperation.
Best,
Native Teams

5つ星のうち1の評価

Poor customer service

Poor customer service, slow response.

2024年6月3日
自発的なレビュー
Native Teams ロゴ

Native Teams からの回答

Hi Dennis,

Thank you for your review. Can we please have your email and the name under which you have your account in Native Teams so we can best assist you on any matter?
Our team has tried, but unfortunately we don't find an account attached to a user Dennis Roderigo Talon Paguio.

Thanks for your cooperation.
Best,
Native Teams

5つ星のうち5の評価

My experience with Native Teams has…

My experience with Native Teams has been generally good. There were occasional operational hiccups, but I was always able to get a quick and helpful response from the customer support. Special thanks to Kristijan Gjorgiovski!

2024年5月20日
自発的なレビュー
Native Teams ロゴ

Native Teams からの回答

Thanks so much for your review, Stjepan! 😊 We're glad to hear that our team has been so helpful and we'll make sure to share your review with Kristijan. 🎉

5つ星のうち5の評価

i had a great experience with Native…

i had a great experience with Native Teams. i got replies within the day even in a few hours when i emphasized the topic's urgency. Native Teams delivered everyrhing it advertises in a fast paced manner. Special thanks to Oguzhan Solen!

2024年5月15日
自発的なレビュー
Native Teams ロゴ

Native Teams からの回答

Thanks so much for your amazing review, İbrahim! We're glad to hear you've had a great experience with Native Teams and Oguzhan. :)

5つ星のうち5の評価

nativeteams.com

nativeteams.com
team they send you the money as a conversation but is too late not three days around to wick

2024年5月8日
自発的なレビュー
Native Teams ロゴ

Native Teams からの回答

Thanks for your review! :)

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報