nodbeauty レビュー 

280
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.4

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

⭐⭐⭐⭐⭐ Absolutely love Nod Beauty! ❤️ Such beautiful skincare and beauty products, and you can tell there’s so much love behind the brand. It’s lovely supporting a business that makes you feel good ins... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I have purchased lots of items via whatnot from Nod, absolutely love the shows, so chilled and friendly and very knowledgeable which is fab. All products are absolutely fabulous always packed nicely a... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Ordered a £50 mystery bundle via NODs website which uses shop to fulfill orders. They apparently dispatched to Royal mail but royal mail app confirmed they were still expecting a parcel. Asked for a r... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

If I could give more than 5 stars I would! Most incredible human and amazing trusting seller. NODbeauty is down to earth, with the kindest soul. Don’t miss out on the incredible bargains, everything i... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 化粧品店
  2. ・
  3. スキンケア クリニック
  4. 化粧品・香水提供業者
  5. 美容製品提供業者

当該企業による記述

We are NODBEAUTY the best destination for everything beauty. Find luxury viral beauty brands and beauty mystery boxes on the website. We stock the latest new trending beauty products including TikTok viral products.


連絡先

4.4

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

280件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.4

すべてのレビュー

(280)

過去12か月のレビュー数: 145件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

quick delivery good products

a kind welcoming company great sense of community fast shipping order arrived in 2 days great savings and really good brands in my beauty bags was surprised how good it was. placed another order would tell anyone to order quick service delivery packaging was stunning very high end luxury feel and customer service is top notch puts the bigger companies to shame with how great nodbeauty is.

2026年2月13日
自発的なレビュー
nodbeauty ロゴ

nodbeauty からの回答

Lisa, thank you so much for your incredible review 🤍

It means everything to hear that you felt the community spirit behind NODBEAUTY, along with the fast shipping, luxury packaging and real savings inside your beauty bag. We work so hard to make every order feel high-end and special, so knowing you were genuinely surprised by the quality and have already placed another order makes us so proud.

Your kind words about our customer service and putting bigger companies to shame truly motivate us to keep raising the standard. Thank you for supporting our small business and being part of the NODBEAUTY community.

Noddy
Founder of NODBEAUTY

5つ星のうち5の評価

I love the team at nod beauty always…

I love the team at nod beauty always going above and beyond for customers. It isn’t just a buisness to them it’s a community and it worth the effort to make it grow. From their website to TikTok and to whatnot they make sure every customer is happy and I love that.
I’ve never felt like I belonged anywhere and the nod beauty community helps with that.

That aside the beauty mystery bags really are something to shout about I received almost 70RRP worth of products and only paid 20/30. Which is insane - so far I’ve not had any dupes other that the extras I’ve purchased myself which I don’t hate. The brow kits are fantastic

2026年2月21日
自発的なレビュー
nodbeauty ロゴ

nodbeauty からの回答

Cloe, this truly means more than you know 🤍

From the very beginning, NODBEAUTY was never meant to be “just a business” — it was built to be a community where everyone feels welcome, valued and excited to be part of something special. Hearing that you feel like you belong here is honestly the biggest compliment we could ever receive.

We work so hard behind the scenes to make sure our mystery beauty bags bring real value (and no unnecessary dupes!), so knowing you’ve received almost £70 RRP for such a small spend makes us so happy. And I’m so glad you’re loving The Brow Kits too — that makes me incredibly proud.

Thank you for being part of our journey and helping us grow this beautiful community.

Noddy x
Founder, NODBEAUTY

5つ星のうち4の評価

Ordered 30/01/2026

Ordered 30/01/2026, now 12 days later and no delivery or dispatch date. Contacted customer services with no response apart from they are looking into it. Wouldn't use this site again.
UPDATE: After a delay in my order, I was contacted and have received my order, very well packaged, items as expected and I had a free gift in there. I would now reorder again now my faith has been restored in the company.

2026年1月30日
自発的なレビュー
nodbeauty ロゴ

nodbeauty からの回答

Hey Nikki

We cannot seem to find an email from you! We are so sorry to hear this! If you could email across to support@nodbeauty.co.uk and we will be sure to help with anything you need!

NODBEAUTY

5つ星のうち1の評価

Scam

Scam. Ordered before Christmas, no product arrived. Customer service messed me around, promised an upgraded item and apology. Never arrived. Asked for a refund a week ago, still no refund. Do not use.

2025年12月17日
自発的なレビュー
nodbeauty ロゴ

nodbeauty からの回答

We’re very sorry to hear about your frustrating experience and completely understand your disappointment. We appreciate your honest feedback and take your concerns seriously regarding refund issues. Please contact us directly at support@nodbeauty.co.uk with your order details so we can resolve this promptly and make things right. Just as a heads up refunds can take 7 working days or more depending on your bank so if you are waiting on a refund this shouldn’t be much longer. We hope to help you soon!

Kind regards

NODBEAUTY

5つ星のうち1の評価

Still waiting for the order

Placed an order on the 9th of January,got an email the next day to say my item has been shipped it’s now the 27th of january and still nothings come, I have made contact many times now and have been told the order would be checked as I should have received by now and then another time being told I would see updates that day and still nothing,annoying as this was meant to be a birthday present which they have still not received

2026年1月9日
自発的なレビュー
nodbeauty ロゴ

nodbeauty からの回答

Hi Sofia,

We’re really sorry to hear how frustrating this experience has felt, especially as it was intended to be a birthday gift.

We’ve carefully reviewed this matter internally, including order dates, dispatch records and customer contact history. Unfortunately, we’ve been unable to locate an order matching the details described, and despite requesting further information to help us investigate (such as an order number or confirmation email), we haven’t received anything that allows us to trace this order in our system.

For clarity, our business was closed during part of the period referenced, meaning no orders were processed or dispatched at that time. We’ve also checked all surrounding orders, which were successfully delivered next working day as normal.

We genuinely want to help wherever possible and remain happy to look into this further if the requested information can be provided. Our support team is always available at support@nodbeauty.co.uk.

Kind regards,
NODBEAUTY

5つ星のうち4の評価

Missing order both times waiting 2 months still

UPDATE: I received a full refund and voucher for my other experience, I’m happy with my box and everything is perfect! Worth over £65 for £20.

Ordered twice from this company. First time it had been over a month with no update eventually received my item and was happy and assumed it was a one off. This time it has been 2 months with no parcel or order. I’ve been patient I’ve messaged directly multiple times and I always seem to get fobbed off with “we’ll know on Monday” they asked for my number but still no update. It was meant to be a Christmas present it’s mid January now.

£50 down the drain will be claiming back through my credit card payments!

2025年11月14日
自発的なレビュー
nodbeauty ロゴ

nodbeauty からの回答

Hey!

We are so sorry to hear this to make sure we have the correct details as this name doesn’t show in our systems could you respond back to the request for more information so we can help as soon as possible - we would never leave a customer without a refund however if an active claim is in process this can take time in accordance to our claims process.

Kind regards

NODBEAUTY

5つ星のうち1の評価

No delivery, no refund, don’t waste your money!

Starting to think this is a scam site, order over a month ago, no dispatch notification, have emailed to chase and despite being offered a refund 2wks ago still haven’t received either refund or product. No phone number to contact so reliant on emails. Would highly recommend you avoid this company and choose a reputable beauty business instead.
In response to below:
Definitely the same site, you’ve been emailing me telling me you’ve refunded me today but still no refund received but a credit email sent.

2025年11月21日
自発的なレビュー
nodbeauty ロゴ

nodbeauty からの回答

Hi Richard,

Thank you for your update. We’d like to clarify the situation to ensure the information shown here is accurate for readers.

The refund was processed by us and has now been 4 working days since it left our system. Once a refund is completed on our side, it is handled by the payment provider and then the bank. While account credits are instant, refunds typically take 1–3 working days to clear from the merchant, followed by up to 5–7 working days to appear in a bank account, depending on individual bank processing times. A refund wasn’t requested two weeks ago but 6 working days ago which we instantly processed.

At this stage, the funds should appear shortly. Unfortunately, we don’t have control over bank processing timelines once a refund has left us.

If required, we can provide a refund reference/trace number so your bank can assist further as we do have these on file.

The order delay was due to a Royal Mail issue, and we acted on the refund request promptly. We remain available by email should any further assistance be needed we also have a business WhatsApp you can message and call us at any time.

Customer Service

5つ星のうち1の評価

I placed an order over 2 weeks ago sent…

I placed an order over 2 weeks ago sent 4 emails and had no order or response to my email!!!!

2025年11月28日
自発的なレビュー
nodbeauty ロゴ

nodbeauty からの回答

Hi Shelley,

Thank you for your review — we’re very glad we were able to get this resolved for you so quickly today. 💛

Your order included a pre-order item, which is why it hadn’t been dispatched yet. We completely understand how frustrating delays can be, especially when waiting for something exciting. As discussed, we have now processed a full refund for you immediately.

If you need anything else at all or decide to shop with us again in the future, we’re always here to help and ensure everything runs smoothly.

Warmest wishes,
NODBEAUTY Customer Care Team

5つ星のうち5の評価

Order paid for and dispatched on 6th of…

Thank you Holly for resolving this issue so promptly! This seems to be a problem with Royal Mail. I would now definitely shop with you again.

2025年11月6日
自発的なレビュー
nodbeauty ロゴ

nodbeauty からの回答

Hi Lauren,

Thank you so much for updating your review. It was a pleasure speaking with you, and we’re really glad we could resolve this quickly for you.

Unfortunately, Royal Mail do occasionally experience issues outside of our control, but we’re pleased everything is now sorted and your order is on its way. We truly appreciate your understanding and can’t wait for you to receive and enjoy your items.

Thank you again for your patience and for choosing to shop with us — we look forward to welcoming you back.

Kind regards,
Holly
NODBEAUTY

5つ星のうち5の評価

Issue resolved

After looking into my delivery issue it appears it’s the delivery companies fault so Nod beauty have refunded me with no issue. Not ideal but glad it’s been explained and resolved. Thanks Holly in customer service for your help with this.

2025年12月12日
自発的なレビュー
nodbeauty ロゴ

nodbeauty からの回答

Hi Pippa,

Thank you so much for taking the time to update your review — we really appreciate it. 🤍
We’re so pleased everything was explained and resolved, and we’re grateful for your understanding while we investigated the delivery issue.

As a thank you, we’ve added a credit to your account for your next order. Customers like you genuinely make all the difference to small businesses like ours, and your support means more than you know.

If you ever need anything at all, please don’t hesitate to reach out — we’re always happy to help.

With thanks,
Holly & the NODBEAUTY Team ✨

5つ星のうち5の評価

Medium mystery box

I ordered a medium mystery box,I paid £50 and received a box full with amazing products and the total value of my box was £200! Amazing 😍

2025年12月2日
自発的なレビュー
nodbeauty ロゴ

nodbeauty からの回答

Hi Margarita ✨

Thank you so much for your lovely review! We’re over the moon to hear you loved your Medium Mystery Box and that it landed with over £200 worth of luxury beauty treats — we adore creating that wow moment for our customers. 😍

We truly appreciate your support and are so happy you had such a great experience with us. Your feedback means the world to our small business and helps others discover NODBEAUTY too.

Can’t wait to treat you again soon! 💖

Warmest wishes,
The NODBEAUTY Team

5つ星のうち5の評価

I ordered Sundae shower gift sets in…

I ordered Sundae shower gift sets in November, they were never received, this was resolved quickly by the team and they couldn’t have been more helpful

2025年11月21日
自発的なレビュー
nodbeauty ロゴ

nodbeauty からの回答

Hi Caroline,

It was lovely speaking with you and we’re so pleased we were able to get this sorted for you. Unfortunately, on this occasion Royal Mail did misplace the parcel, but we’re glad we could resolve this quickly.

We hope you enjoy the replacement items and the complimentary products included, and thank you so much for your patience and understanding throughout.

If you need anything at all, please don’t hesitate to reach out.

Kind regards,
Holly
NODBEAUTY

5つ星のうち1の評価

Worst customer service I have ever had…

Worst customer service I have ever had I ordered a £50 box on 28th March 2023 I have emailed repeated times over two years and been promised multiple times it was being dealt with etc. I have never received the goods or a refund and £50 is a lot of money, never buy from this company.

2025年12月3日
自発的なレビュー
nodbeauty ロゴ

nodbeauty からの回答

Hello Amy,

We’re very sorry to hear about your experience. After reviewing our records, we can confirm that your order was fully refunded in 2023, and we have re-sent the refund confirmation to you today which you have kindly confirmed.

If you need any further help or assistance, please feel free to reach out to us at support@nodbeauty.co.uk.

Kind regards,
Customer Service @ NODBEAUTY

5つ星のうち4の評価

Where is my order!?

In response to the reply. I have been in email communications with Nodbeauty and it transpires that they were indeed sending notifications through Shopify. After they reset my account I have since had those messages through. When the package did arrive it was packaged beautifully and you could see the issue they had and how they resolved it!

I received a notification to say my order was dispatched on the 21st November however it’s still waiting to enter Royal Mail delivery network. After several attempts at trying to contact I finally had a response to say there was an issue with their boxes and them popping open. I am now struggling to get an update on when I will actually receive the item!!
I’d suggest avoiding!!

2025年11月28日
自発的なレビュー
nodbeauty ロゴ

nodbeauty からの回答

Thank you for your feedback. We’re truly sorry for the inconvenience caused.

A very small number of our gift boxes were affected by a packaging issue from our supplier. As soon as this was identified, we paused a handful of dispatches — including yours — to ensure no customer received a damaged or faulty box. We contacted you to explain the situation and confirmed your order would be resent in brand-new packaging.

We have replied to your emails several times within the last 24 hours, however there are only so many updates we can provide while our team is actively resolving the issue during business hours. Your replacement box is already being processed and will be shipped in our upgraded packaging to avoid any further issues.

As a small business, quality matters deeply to us, and we would never send out an item that isn’t perfect. We appreciate your patience while we resolved this unexpected supplier fault, and we’re confident you’ll be happy with the final product when it arrives.

If you need anything further, please reach out via our business WhatsApp or email — we’re always here to help.

— NODBEAUTY Customer Care

5つ星のうち4の評価

Well packaged, good value for money

I ordered a Whipped Sundae Set for my daughter for Christmas. I took a while to arrive (Parcel Force then delivered to an incorrect address but I managed to locate it) The item was well packaged and was good value for money. Would use again and recommend to friends.

2025年11月26日
自発的なレビュー
nodbeauty ロゴ

nodbeauty からの回答

Hi Bonbon,

Thank you so much for your lovely review! 💛
We’re really pleased to hear your Whipped Sundae Set arrived safely in the end and that you managed to track it down after the Parcel Force mix-up — delivery issues can be so stressful, so we really appreciate your patience.

We’re delighted that you found the set well packaged, great value for money, and perfect for Christmas.
Your kind words and recommendation mean a lot to us as a small business.

We’d love to welcome you back again soon! ✨
NODBEAUTY Team

5つ星のうち2の評価

Never received

I had back an forth communication for this order that was apparently returned to them damaged, there was never any tracking, I said I was happy for a replacement initially still nothing I was told it had been refunded in june/July still nothing even gave my bank details for a BT and still never received completely gutted I had been more then understanding with all the on going issues but im 80 odd pound out of pocket for nothing to show its disappointing as the customer service who I had spoke to was lovely but my money was taken n nothing to show these where mothers day gifts for my children to gift me witch u made them aware

This has since been resolved and I was issued a full refund

2025年11月26日
自発的なレビュー
nodbeauty ロゴ

nodbeauty からの回答

Hi Stacey,

Thank you so much for taking the time to share your feedback. We’re truly sorry to hear you’re still having trouble locating the refund — we completely understand how frustrating that must feel, especially when the order was meant as a Mother’s Day gift.

We just want to gently reassure you that the order was refunded in full several months ago on our side. Sometimes refunds can appear on statements under the merchant processor rather than “NODBEAUTY,” which can understandably cause confusion. This is why we advised checking back over the bank statements for the relevant dates.

We would really like to help you get this fully sorted. If you can kindly send us a screenshot of your bank statement for that period (with all sensitive details hidden), our team will happily look into it again to make sure everything lines up correctly.

We’re here to help and want to get this resolved for you as smoothly as possible.

Warm regards,
NODBEAUTY Customer Care Team

5つ星のうち5の評価

Excellent in every way!

This is the first time I have used nodbeauty and will highly recommend them to friends.
My order arrived quickly and was very well-packaged.
I wanted to add a small item to my order so that I didn't incur another postage charge, and customer services replied promptly to say they would add it free of charge.
I am very impressed and will definitely use nodbeauty in the future

2025年11月20日
自発的なレビュー
nodbeauty ロゴ

nodbeauty からの回答

Doe, thank you so much for your wonderful review! We’re absolutely thrilled to hear that your first experience with NODBEAUTY was such a positive one. 💗

We’re glad your order arrived quickly and beautifully packaged, our team works hard to make every delivery feel special. It was no trouble at all to add your extra item free of charge; we always want to make your shopping experience as smooth and personal as possible.

Your recommendation truly means the world to our small business. Knowing that you’ll be returning to shop with us again is the biggest compliment we could receive. ✨

Thank you again for choosing NODBEAUTY we can’t wait to treat you next time!

5つ星のうち1の評価

Disappointed

I placed an order on the 2nd November. I had email next day to say that it was on the way with royal mail tracking available. Royal mail said they haven't recieved yet. Initial communication from customer services quick to say they were looking into it however no resolution/when will be dispatched given despite me emailing another 2 times.
Very disappointed after being recommended by a friend.

2025年11月15日
自発的なレビュー
nodbeauty ロゴ

nodbeauty からの回答

Hi Carly,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re so sorry for the initial confusion and delay — we completely understand how disappointing that must have been, especially when you were excited to try us on a recommendation. 💛

Your order contained a clearly marked pre-order item, which is why Royal Mail had not yet received the parcel at the time of your first tracking check. Once this was identified, our team ensured this was dispatched and delivered to you as quickly as possible.

We’re really glad to hear that you now have your order, and we truly hope you love everything inside. If you need any further support or have any questions, we’re always here and happy to help.

Warmest wishes,
NODBEAUTY Customer Care Team ✨

5つ星のうち5の評価

Nod Beauty you have excelled…

Nod Beauty you have excelled yourselves!!!!!! In all honesty, I had a bad experience with Nodbox (as they were originally called) many years ago now and so I didn’t have anything to do with the brand after that. However, an ad came up online and I thought, I’m going to give them another try as they always had excellent products and the company owner was lovely. I’m so glad I did! I ordered a few days ago and it arrived today (Sunday) via Royal Mail. The box was well packaged and beautifully presented. I ordered the £50 box which has a worth of at least £100. After calculating the individual prices, my box is worth over £200! That is wild. I had a lovely selection of haircare, skincare and makeup. Products I received were - Olaplex No 8 Bond Moisture Mask, MAC mini Lipstick & Liner Duo, Love Hearts Blemish Patches, Jiinju Silver Eye Mask, Paradoxx Detox Hair Mask, Estée Lauder Advanced Night Repair Eye Concentrate, BH Cosmetics Mrs Bella Blush Trio, Grow Gorgeous B3 Scalp Care, Silver Cloud Heatless Curler Set and the Clarins Hydra Essentials Full Size Moisturiser Gift Set. I’m so honestly blown away by this. I will be doing an unboxing over on my TikTok (Kathrynsloves) as soon as I’m feeling a bit better as I’m 5 weeks post surgery. I am itching to order more boxes - I’d love to order one of each but I’m scared I’d get the same products so will perhaps wait another month or two before ordering. Thank you so much NodBeauty for a wonderful experience and I’m so glad your company is going from strength to strength.

2025年11月2日
自発的なレビュー
nodbeauty ロゴ

nodbeauty からの回答

Hi Kathryn,

Thank you so much for such an amazing review — we’re absolutely thrilled to hear how happy you are with your NODBEAUTY experience! It means the world to us that you decided to give us another chance, and we’re so delighted that your order arrived beautifully packaged and filled with luxury favourites you love.

We take so much pride in carefully curating every beauty bag to deliver incredible value and a true mix of skincare, haircare and makeup treats, so hearing your box exceeded £200 in worth makes us just as excited as you are!

We can’t wait to see your unboxing on TikTok once you’re feeling better — wishing you a smooth recovery and lots of pamper time with your new products. Thank you again for your kind words and support — it’s customers like you who make what we do so special. 💖

With love,
The NODBEAUTY Team

5つ星のうち5の評価

THE BEST BEAUTY BOXES IN THE BUSINESS

I have bought many beauty boxes and orders from NodBeauty and they are always amazing. I received my most recent order today and I am in LOVE with my pamper mystery. A chance to try some of the hottest k skincare and Nod Faveorites, including Truly ! Plus also an exclusive unreleased product which is FAB. I have never been disappointed with any order I have received and high end products like Dior, Tom Ford and more, and the most incredible deals they make every other mystery box on the market pale in comparison ! Also the new bags are stunning. Genuinely the most lovely owner and staff. Can’t wait to get properly stuck in ! Xx

2025年10月11日
自発的なレビュー
nodbeauty ロゴ

nodbeauty からの回答

Hi Sarah,

Wow – what a review! 🥹✨ We’re honestly over the moon reading this. Thank you so much for trusting us time and time again and for shouting about your mystery pamper (we had so much fun putting that one together!). We love curating those little surprises – from skincare must-haves to those “pinch me” luxury finds – so hearing that you’re loving Dior, Tom Ford and the exclusives really makes our day.

And thank you for noticing the new bags too – they’ve been such a passion project for us, so it’s amazing to know they’re as loved as we hoped! 💌

Your kind words about the team mean the world – we’re a tiny but mighty business and reviews like yours remind us why we do what we do. We can’t wait to keep spoiling you with more boxes that outshine the rest!

Love,
The NODBEAUTY Team x

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報